Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/9075-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc emulsją asfaltową i grysami</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 9075 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc , ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdpdabrowa.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc emulsją asfaltową i grysami.</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc emulsją asfaltową i grysami z podziałem na części: Zadanie nr 1: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Bartoszyce i Górowo Iławeckie w ilości szacunkowej 20 000m2; Zadanie nr 2: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Sępopol i Bisztynek w ilości szacunkowej 12 000m2 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub dwie z wyszczególnionych w ust.1 części zamówienia - zadania od 1 do 2. Każdemu z Wykonawców przysługuje możliwość złożenia oferty na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. 3. Zakres robót obejmuje: a) oczyszczenie miejsc uszkodzonej nawierzchni, b) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami, c) ustawienie w trakcie prowadzenia robót niezbędnego oznakowania pionowego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową. Teren robót należy oznakować znakami A-14 roboty drogowe, B-33 ograniczenie prędkości i A-28 sypki żwir. 5. Remonty cząstkowe należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, tj: a) D - M 00.00.00 - Wymagania ogólne; b) D - 05.03.17 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych. 6. Podane ilości robót są ilościami szacunkowymi. Wartości robót określone w kosztorysie ofertowym są wartościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości robót. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia kiedy warunki atmosferyczne będą odpowiednie do prowadzenia robót jednak nie później niż do dnia 15.04.2016r. 8. Realizacja przedmiotu umowy odbywać będzie się sukcesywnie. O terminie rozpoczęcia remontów Zamawiający powiadomi Wykonawcę faksem. 9. Wymagany przez Zamawiającego najkrótszy okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 12 miesięcy. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych niż wskazane w szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ a Wykonawca, który zaoferuje materiały równoważne opisywanym przez Zamawiającego wykaże w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Pzp)..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami w ilości nie mniejszej niż 2 000 m2 na jedno zadanie. W przypadku złożenia ofert na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca winien wykazać spełnianie w/w warunku dla każdego zadania oddzielnie. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym potencjałem technicznym dla każdej z części zamówienia: remonterem - szt. 2.; samochodami ciężarowymi (nośnik remontera) - szt. 2. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz, 1409 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 z 2008r., poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA PRZEDSTAWIENIA TEJ SAMEJ OSOBY DO PEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA BUDOWY W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA. Oceny spełniania w/w warunku Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p> <p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p> <p>Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty niewymienione powyżej: 1) Formularz oferty, 2) Kosztorys ofertowy na wybraną część zamówienia; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego obowiązek złożenia wynika z art. 44 ustawy Pzp, 4) W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, 5) Wykaz części zamówienia realizacje których Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik 7) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia</p> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 97</li> <li>2 - Okres gwarancji i rękojmi - 3</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących zakresach: 1.1 wydłużenie terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu, niskich temperatur w dzień i w nocy) uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. b) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:o charakterze niezależnym od stron; którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; której nie można przypisać drugiej stronie, za siłę wyższą warunkującą zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia; c) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; d) zawarcie z Wykonawcą w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, umowy na wykonanie zamówienia uzupełniającego, którego wykonanie ma wpływ na termin realizacji zamówienia; 1.2 zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmian obowiązujących podatków; b) zmniejszenia zakresu ilościowego robót. 1.3 zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych; b) nieprzestrzegania warunków niniejszej umowy, na podstawie polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy; - pod warunkiem wykazania, że proponowane przez Wykonawcę osoby i podmioty spełniają warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie niższym niż wymagany w SIWZ. 1.4 zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 1.5 zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. 1.6 zmiana nazwy, adresu i siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 1.7 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2. Zmiany o których mowa w ust. 1 pkt 1.1 ppkt a i b, pkt 1.3, pkt 1.6, pkt 1.7 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc, Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce pok. nr 2 - Sekretariat.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Bartoszyce i Górowo Iławeckie w ilości szacunkowej 20 000m2.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: a) oczyszczenie miejsc uszkodzonej nawierzchni, b) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami, c) ustawienie w trakcie prowadzenia robót niezbędnego oznakowania pionowego.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 97</li> <li>2. Okres gwarancji i rękojmi - 3</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsją asfaltową i grysami na terenie gmin Sępopol i Bisztynek w ilości szacunkowej 12 000m2.</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje: a) oczyszczenie miejsc uszkodzonej nawierzchni, b) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysami, c) ustawienie w trakcie prowadzenia robót niezbędnego oznakowania pionowego.</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 97</li> <li>2. Okres gwarancji i rękojmi - 3</li> </ul> </li> </ul><br>