Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/ |
Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64 |
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/32808-N-2016.html |
<p class="kh_header"><b>Oborniki Śląskie: Dostawa z wbudowaniem: niesortu granitowego frakcji0-31,5mm, gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31-63mm, frezowiny asfaltowej. Z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe.</b><br> <b>Numer ogłoszenia: 32808 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p> <p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p> <p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> <!--zamówienia publicznego.</p>--> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td> <td>zamówienia publicznego</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>zawarcia umowy ramowej</td></tr> <tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td> <td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr> </table> <p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p> <p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Oborniki Śląskie , ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 071 3103519, 3103536, faks 071 3102295.</p> <ul class="kh_indent_1"> <li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.oborniki-slaskie.pl</li></ul> <p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p> <p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p> <p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa z wbudowaniem: niesortu granitowego frakcji0-31,5mm, gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31-63mm, frezowiny asfaltowej. Z przeznaczeniem wbudowania w gminne drogi gruntowe..</p> <p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p> <p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE NR 1 Temat: Dostawa i wbudowanie niesortu granitowego w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie niesortu granitowego frakcji 0 - 31,5 mm z zagęszczeniem płytą wibracyjną w wyboje w gminnych drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie niesortu granitowego w planowanej ilości 1 000 Mg do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 1 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych zadania nr 1. ZADANIE NR 2 Temat: Dostawa i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31,5 - 68 mm z zagęszczeniem płytą wibracyjną w wyboje w drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego w planowanej ilości 400 Mg i wbudowanie do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 2 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych w zadaniu nr 2. ZADANIE NR 3 Temat: Dostawa i wbudowanie frezowiny asfaltowej w wyboje gminnych dróg gruntowych. Opis: Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie frezowiny asfaltowej w gminnych drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie frezowany asfaltowej w planowanej ilości 400 Mg. z zagęszczeniem walcem statycznym gładkim o obciążeniu min. 20kN na wał, do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 3 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych w zadaniu nr 3..</p> <p><b>II.1.5) <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td> <td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr> </table> </b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li> <li>Jak w zadaniach podstawowych do 50% wartości tych zadań.</li></ul> <p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p> <p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p> <p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br> <p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p> <p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p> <p><b>III.1) WADIUM</b></p> <p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 1 200.00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 300.00 PLN (słownie: trzysta 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 400.00 PLN (słownie: czterysta 00/100 PLN)</p> <p><b>III.2) ZALICZKI</b></p> <p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p> <ul class="kh_indent_1"> <li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym realizacja w ciągu ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, robót podobnych do będących przedmiotem zamówienia odpowiednio dla każdego z zadań: -dostawa i wbudowanie min. 1 000 Mg niesortu granitowego dla zadania częściowego nr 1, -dostawa i wbudowanie min. 400 Mg gruzu betonowo-ceglanego dla zadania częściowego nr 2, -dostawa i wbudowanie min. 400 Mg frezowany asfaltowej dla zadania częściowego nr 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy i informacji zawartych w załączniku -Wykaz dostaw- popartych referencjami.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, w tym: -2 samochody samowyładowcze o nośności min. 5 Mg, oraz płyty do zagęszczania dla odpowiednio zadań częściowych nr 1, nr 2 i nr 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy i informacji zawartych w załączniku -Wykaz sprzętu-.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy oraz -Wykazu osób-, a także oświadczenia o posiadanych uprawnieniach.</p> </li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p> <p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p> <ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie: oświadczenia Wykonawcy.</p> </li></ul></li></ul> <p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p> <p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li> </ul> <p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li> <li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul> <p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p> <p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p> <p class="bold">III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li> </ul><p class="bold">III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p> <ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;"> <li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li> </ul> <p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p> <p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p> <p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p> <p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p> <p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1"> <li>1 - Cena - 98</li> <li>2 - Deklarowane skrócenie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (maksymalnie 2 dni) - 2</li> </ul> <p><b>IV.2.2)</b> <table class="text2"> <tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b> </b></td> <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr> </table> <p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p> <p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p> <p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p> <p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.</p> <p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p> <p><b>IV.4.1)</b> <b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.oborniki-slaskie.pl<br> <b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, pok. nr 09, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie,.</p> <p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Obornikach Śląskich, Punkt obsługi interesantów, ul. Trzebnicka 1, 55-120 Oborniki Śląskie.</p> <p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p> <p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p> <p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wbudowanie niesortu granitowego w wyboje gminnych dróg gruntowych..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie niesortu granitowego frakcji 0 - 31,5 mm z zagęszczeniem płytą wibracyjną w wyboje w gminnych drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie niesortu granitowego w planowanej ilości 1 000 Mg do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 1 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych zadania nr 1..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 98</li> <li>2. Deklarowane skrócenie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (maksymalnie 2 dni) - 2</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego w wyboje gminnych dróg gruntowych..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego frakcji 31,5 - 68 mm z zagęszczeniem płytą wibracyjną w wyboje w drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie gruzu betonowo-ceglanego w planowanej ilości 400 Mg i wbudowanie do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 2 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych w zadaniu nr 2..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 98</li> <li>2. Deklarowane skrócenie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (maksymalnie 2 dni) - 2</li> </ul> </li> </ul><br> <p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i wbudowanie frezowiny asfaltowej w wyboje gminnych dróg gruntowych..</p> <ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje dostawę i wbudowanie frezowiny asfaltowej w gminnych drogach gruntowych. Dostawa i wbudowanie frezowany asfaltowej w planowanej ilości 400 Mg. z zagęszczeniem walcem statycznym gładkim o obciążeniu min. 20kN na wał, do miejsc i w ilościach wskazanych każdorazowo przez Zamawiającego. Rozpoczęcie prac musi nastąpić w terminie maksymalnie 5 dni od złożenia zapotrzebowania. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zlecenia będącego przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Koszty uzyskania wszystkich niezbędnych zezwoleń, zaświadczeń, innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie wykonawcy. Realizacja zadania w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 2016-12-31. W przypadku gdy podczas realizacji zadania nr 3 wystąpi konieczność wykonania przygotowawczych robót budowlanych określonych w protokole konieczności Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania. Rozliczenie nastąpi kosztorysem powykonawczym sporządzonym według stawek nieprzekraczających średnich obowiązujących stawek SEKOCENBUDU. Wartość robót przygotowawczych nie może przekroczyć 30% wartości robót podstawowych w zadaniu nr 3..</p></li> <li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li> <li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p> <ul class="kh_indent_1"> <li>1. Cena - 98</li> <li>2. Deklarowane skrócenie terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia (maksymalnie 2 dni) - 2</li> </ul> </li> </ul><br>