JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/37154-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Zakup i dostawa środków ochrony roślin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 37154 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików , Radzików, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253715, faks 22 7253715.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdhar.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowy Instytut Badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa środków ochrony roślin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony roślin w 2016 r. dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Zakładu Doświadczalnego Radzików;
3.1.Ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia:
    b) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych (tj. dla jednego zadania lub wielu zadań).
    c) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających,
    d) przedmiotem niniejszego postepowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
    e) Zamawiający wymaga od Wykonawcy samodzielnego wykonania zamówienia. 
3.2.Planowane zapotrzebowanie na środki ochrony roślin:
1) Zamówione i dostarczone Zamawiającemu  w niżej podanych  ilościach.  
2) Przeznaczenie: do stosowania  w rolnictwie.
3) Zamówione środki ochrony roślin o nazwach i oznaczeniach niżej podanych:
3.3. Wykaz planowanych zakupów środków ochrony roślin w r. 2016:
Nr zadania,	
Nazwa - środek ochrony roślin,	
Wielkość opakowania - jedn. miary,
Planowane zapotrzebowanie na rok 2016,	
Termin realizacji:
I.  ŚRODKI CHWASTOBÓJCZE:	
Zadanie 1	Atlantis 12 OD	5-20 l.	95 l.	21.03.2016,
Zadanie 2	Narval 040 SC	1-5 l.	130 l.	30.03.2016,
Zadanie 3	Belvedere Forte 400 SE	5-20 l.	30 l.	30.03.2016,
Zadanie 4	Lumax 537,5 SE	5-20 l.	560 l.	30.03.2016,
Zadanie 5	Goltix  700 SC	5-20 l.	90 l.	30.03.2016,
Zadanie 6	Mustang Forte 195 SE	1-20 l.	340 l.	21.03.2016,
Zadanie 7	Foxtrot  069EW	1-5 l.	30 l.	30.03.2016,
Zadanie 8	Pyramin Turbo 520SC	5-20 l.	245 l.	21.03.2016,
Zadanie 9	Agill - S100 EC	5-20 l.	60 l.	29.04.2016,
Zadanie 10	Safari 50 WG	0.120 kg,	2,40 kg.	30.03.2016,
Zadanie 11	Torero 500 SC	5-20 l.	455 l.	30.03.2016,
Zadanie 12	Gallup 360SL	5-20  l.	460 l.	30.05.2016,
II. Środki owadobójcze:	
Zadanie 13	Pyrinex 480 EC	5-20 l.	315 l.	21.03.2016,
Zadanie 14	Plenum 500WG	0,5-1,0 kg	15 kg	30.03.2016,
Zadanie 15	Avaunt 150 EC	500-510 ml.	10 l.	30.03.2016,
Zadanie 16	Fastac Active 050 ME	1-5 l.	35 l.	21.03.2016,
III. Środki grzybobójcze:	
Zadanie 17	Adexar Plus	5-10 l.	135 l.	30.04.2016,
Zadanie 18	Bumper Super 490 EC	5-20 l.	65 l.	30.03.2016,
Zadanie 19	Capalo 337,5 SE	5-20 l.	125 l.	30.03.2016,
Zadanie 20	Caryx 240 SL	5-20 l.	185 l.	20.03.2016,
Zadanie 21	Duett Ultra 497SC	5-20 l.	75 l.	30.05.2016,
Zadanie 22	Artea 330 EC	1-10 l.	45 l.	30.04.2016,
Zadanie 23	Optan 183SE	5-20 l.	25 l.	30.05.2016,
Zadanie 24	Osiris 65 EC	5-20 l.	180 l.	29.04.2016,
Zadanie 25	Pictor 400 SC	5-10 l.	80 l.	30.03.2016,
Zadanie 26	Topsin M 500 SC	5-10 l.	15 l.	30.03.2016,
Zadanie 27	Yamato 303 SE	5-20 l.	340 l.	30.03.2016,
Zadanie 28	Maxim 025 FS	50-200 l.	260 l.	20.03.2016,
Zadanie 29	Lotus 750 EC	5-20 l.	30 l.	30.03.2016,
Zadanie 30	Mirador Forte 160 EC	5-20 l.	115 l.	30.03.2016,
IV. Środki o specjalnym przeznaczeniu:	
Zadanie 31	Antywylegacz płynny 725 SL 5-20 l.	270 l.	30.04.2016,
Zadanie 32	Optimus 175 EC	1-5 l.	65 l.	30.03.2016,
Zadanie 33	Brafil 90	5-25 l.	110 l.	31.05.2016,
Zadanie 34	Toil 	5 l.	225 l.	30.03.2016,
Zadanie 35	Atpolan 80 EC	5-20 l.	70 l.	30.03.2016,
Zadanie 36	Asahi SL	5-20 l.	140 l.	21.03.2016,
Zadanie 37	Multoleo	1-5 l	425 l.	20.03.2016,
Uwaga:
a) Zamawiający nie dopuszcza stosowania zamienników w postaci środków równoważnych.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo ilościowych zmian przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy,
c) Termin dostawy poszczególnych środków określonych w SIWZ zostanie ustalony przy zawarciu  umowy.
Ad. 3.3   Inne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone przez 
               Zamawiającego:
  1. Termin przydatności do stosowania - min 12 miesiące od dnia dostawy.
  2. Zakupiony środek ochrony roślin  z dowozem do zamawiającego.
  3. Opakowania oryginalnie zamknięte.
  4. Środki ochrony roślin muszą być oznakowane właściwymi etykietami z podaniem niezbędnych danych zgodnych z obowiązującymi  normami i obowiązującymi przepisami.
  5. Środki ochrony roślin muszą być dostarczony transportem umożliwiającym 
      mechaniczny rozładunek w magazynach ZD  (opakowania na paletach)
  6. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność rodzajową i ilościową,
  8. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt realizacji zamówienia, w tym: za przebieg i terminową dostawę, za szkody wyrządzone w przypadku dostarczenia nieodpowiedniego przedmiotu zamówienia, za straty powstałe z winy Wykonawcy - do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego.
  9.  Reklamacje dotyczące stwierdzonych wad dostarczonego towaru załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 3 dni, licząc od dnia zgłoszenia.
10. Informacje dotyczące realizacji zamówienia:
1)	Dostawa, dokumenty i adresy odbiorcy jak niżej:
a)	Dostawa do: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego Zakład Doświadczalny Radzików, 05-870 Błonie, magazyn  Zakładu Doświadczalnego w Radzikowie.
b)	Dokumenty dostawy muszą zawierać: wykaz  towaru, numer rejestracyjny pojazdu, o których mowa w Załączniku  nr  9,  wykaz  - imię i nazwisk osób odpowiedzialnych za transport - przewożących - kierowców, wykazanych w załącznik nr 8 do oferty i umowy.
c)	Płatność za odebrane środki ochrony roślin są w systemie 
bezgotówkowym zakup - Zamawiający będzie realizował przelewem na rachunek wskazany przez dostawcę w terminie 30 dni od daty otrzymania i potwierdzenia odbioru środków ochrony roślin oraz prawidłowo wystawionej faktury VAT..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 37.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy  złotych). Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert;
8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:  
    1) pieniądzu; 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
   3) gwarancjach bankowych;	
   4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 
   5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz 275).
8.3.	Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku: B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z dopiskiem: Wadium - IHAR - PIBZD. PN. 02.2016.
8.4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
8.5.	Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
8.6. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na kto rym były one przechowywane, pomniejszone  o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
8.7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie.
8.8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wpłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela.
8.9. Niewniesienie wadium:
       1) do upływu terminu składania ofert,
       2) na przedłużony okres związania ofertą,
        3) przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, skutkować będzie wykluczeniem z udziału w postępowaniu.
8.10 Zamawiający niezwłocznie zwróci  wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
8.11  Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
8.12 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
8.14 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa Zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny 
      spełniania tych warunków:
 5.1.	 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, a w szczególności dotyczące:
1)	posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji), jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek;
       2)	 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także  dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4)	Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się Wykonawców którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
5)  Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postepowaniu podlegać będą wykluczeniu.
6)  Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postepowaniu dokonywana będzie zgodnie z dokumentami oraz oświadczeniami złożonymi przez Wykonawcę w niniejszym postepowaniu.
7)  Oferta Wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą.
     8)  Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
     a. jest niezgodna z ustawą,
     b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
     c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
     d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
     e. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia,
     f. zawiera błędy w obliczaniu ceny,
     g. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia  zawiadomienia zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
      h. jest nie ważna na podstawie  odrębnych przepisów.
       9)  O wykluczeniu z postepowania oraz o odrzuceniu oferty Wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne. 
5.2.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 
5.3.	W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5.4.	W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków, o których mowa w ust. 1 pkt 1, 2 i 3. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Analiza przedłożonych dokumentów, oświadczeń i referencji załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Porównanie ofert, informacji i dokumentów załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena realizacji podobnych zamówień oraz porównanie dotychczasowych ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena złożonych dokumentów, informacji i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zamawiający wymaga załączenia do oferty wszystkich dokumentów określonych w ogłoszeniu i SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może wystąpić w przypadku powstania okoliczności niezależnych od zamawiającego oraz z przyczyn określonych w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdhar.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 05-870 Błonie, po uprzednim przesłaniu wniosku z podanym adresem nr faksu i tel..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2016 godzina 10:30, miejsce: IHAR-PIB Zakład Doświadczalny Radzików - Sekretariat (biurowiec I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1	Atlantis 12 OD	5-20 l.	95 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochronny roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadaniem 1: Atlantis 12 OD	5-20 l.	95 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2	Narval 040 SC	1-5 l.	130 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 2	Narval 040 SC	1-5 l.	130 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Belvedere Forte 400 SE	5-20 l.	30 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Belvedere Forte 400 SE	5-20 l.	30 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Lumax 537,5 SE	5-20 l.	560 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Lumax 537,5 SE	5-20 l.	560 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Goltix  700 SC	5-20 l.	90 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Goltix  700 SC	5-20 l.	90 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Mustang Forte 195 SE	1-20 l.	340 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Mustang Forte 195 SE	1-20 l.	340 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Foxtrot  069EW	1-5 l.	30 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Foxtrot  069EW	1-5 l.	30 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pyramin Turbo 520SC	5-20 l.	245 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt.Pyramin Turbo 520SC	5-20 l.	245 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Agill - S100 EC	5-20 l.	60 l.	29.04.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Agill - S100 EC	5-20 l.	60 l.	29.04.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10	Safari 50 WG	0.120 kg,	2,40 kg.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt Zadanie 10	Safari 50 WG	0.120 kg,	2,40 kg.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie 11	Torero 500 SC	5-20 l.	455 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 11	Torero 500 SC	5-20 l.	455 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie 12	Gallup 360SL	5-20  l.	460 l.	30.05.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 12	Gallup 360SL	5-20  l.	460 l.	30.05.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie 13	Pyrinex 480 EC	5-20 l.	315 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 13	Pyrinex 480 EC	5-20 l.	315 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie 14	Plenum 500WG	0,5-1,0 kg	15 kg	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 14	Plenum 500WG	0,5-1,0 kg	15 kg	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie 15	Avaunt 150 EC	500-510 ml.	10 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 15	Avaunt 150 EC	500-510 ml.	10 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie 16	Fastac Active 050 ME	1-5 l.	35 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 16	Fastac Active 050 ME	1-5 l.	35 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie 17	Adexar Plus	5-10 l.	135 l.	30.04.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 17	Adexar Plus	5-10 l.	135 l.	30.04.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie 18	Bumper Super 490 EC	5-20 l.	65 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 18	Bumper Super 490 EC	5-20 l.	65 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie 19	Capalo 337,5 SE	5-20 l.	125 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 19	Capalo 337,5 SE	5-20 l.	125 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie 20	Caryx 240 SL	5-20 l.	185 l.	20.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 20	Caryx 240 SL	5-20 l.	185 l.	20.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie 21	Duett Ultra 497SC	5-20 l.	75 l.	30.05.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 21	Duett Ultra 497SC	5-20 l.	75 l.	30.05.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie 22	Artea 330 EC	1-10 l.	45 l.	30.04.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 22	Artea 330 EC	1-10 l.	45 l.	30.04.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie 23	Optan 183SE	5-20 l.	25 l.	30.05.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt.Zadanie 23	Optan 183SE	5-20 l.	25 l.	30.05.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie 24	Osiris 65 EC	5-20 l.	180 l.	29.04.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 24	Osiris 65 EC	5-20 l.	180 l.	29.04.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie 25	Pictor 400 SC	5-10 l.	80 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 25	Pictor 400 SC	5-10 l.	80 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie 26	Topsin M 500 SC	5-10 l.	15 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. 
Zadanie 26	Topsin M 500 SC	5-10 l.	15 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie 27	Yamato 303 SE	5-20 l.	340 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 27	Yamato 303 SE	5-20 l.	340 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie 28	Maxim 025 FS	50-200 l.	260 l.	20.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt.Zadanie 28	Maxim 025 FS	50-200 l.	260 l.	20.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie 29	Lotus 750 EC	5-20 l.	30 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 29	Lotus 750 EC	5-20 l.	30 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie 30	Mirador Forte 160 EC	5-20 l.	115 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 30	Mirador Forte 160 EC	5-20 l.	115 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie 31	Antywylegacz płynny 725 SL 	5-20 l.	270 l.	30.04.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 31	Antywylegacz płynny 725 SL 	5-20 l.	270 l.	30.04.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie 32	Optimus 175 EC	1-5 l.	65 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 32	Optimus 175 EC	1-5 l.	65 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zadanie 33	Brafil 90	5-25 l.	110 l.	31.05.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 33	Brafil 90	5-25 l.	110 l.	31.05.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zadanie 34	Toil 	5 l.	225 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 34	Toil 	5 l.	225 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Zadanie 35	Atpolan 80 EC	5-20 l.	70 l.	30.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 35	Atpolan 80 EC	5-20 l.	70 l.	30.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Zadanie 36	Asahi SL	5-20 l.	140 l.	21.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 36	Asahi SL	5-20 l.	140 l.	21.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Zadanie 37	Multoleo	1-5 l	425 l.	20.03.2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Środek ochrony roślin wykazany w SIWZ - opis przedmiotu zamówienia: pt. Zadanie 37	Multoleo	1-5 l	425 l.	20.03.2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.45.30.00-4, 24.45.70.00-2, 24.45.20.00-7, 24.45.40.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com